forums

השוואת מחירי ספק אינטרנט – מתי זול הופך ליקר

כיצד לבחור ספק אינטרנט אמין ולא להתפתות למבצעים מפוקפקים
 
השוואת מחירי ספק אינטרנט – מתי זול הופך ליקר
בחודש מאי (2015) יצא לדרכו החלק האוטומטי של רפורמת השוק הסיטונאי או כפי שהיא ידועה בקרב הציבור הרחב, "רפורמת הפס הרחב", שנועדה לפתוח לתחרות את שוק התקשורת האינטרנטית, כפי שבעבר נעשה בשוק הסלולר. התקווה הגדולה של הוגי התכנית היא שהצרכנים יוכלו בשעה טובה לשלם פחות עבור אותו מוצר בדיוק.

 

באופן נקודתי וממוקד, הרפורמה מאפשרת ללקוחות לרכוש אספקת אינטרנט ותשתית אינטרנט מספקית האינטרנט בלבד. מאחורי הקלעים, הספקית רוכשת מבזק את התשתית (קרי את קו האינטרנט לבית הלקוח) במחיר מפוקח ומוזל של כ-50 שקלים לחודש וכך מתאפשרת הוזלה משמעותית של התעריפים לצרכן בכל החבילות החדשות.

 

בין החודשים פברואר ומאי, הרפורמה היתה מצויה עדיין בשלבי ניסוי, כך שכל מעבר של לקוח לחיבור לפי המודל החדש, בוצע באופן ידני אצל הספקית שקלטה את הלקוח, ודרש בהתאם טיפול של נציג בזק. בהתאם לזאת, המעברים בוצעו באיטיות רבה והתור התארך כך שערב כניסת השלב האוטומטי לפעולה, הצטבר בחברת בזק תור בן 13,000 לקוחות. לכן נספק לכם כאן כמה טיפים חשובים לגבי השוואת מחירי ספק אינטרנט – כך שתוכלו ללמוד מתי מחיר זול עלול להפוך ליקר.

 

כיצד מתבצע המעבר?

 

לאחר שבוחרים את הספקית שאליה אתם מעוניינים להעביר את חשבון האינטרנט שלכם, עליכם ליצור עמה קשר, בין אם דרך הטלפון ובין אם דרך האתר, וההעברה תבוצע באופן אוטומטי.

 

במרבית המקרים תתבקשו לשלם 10 שקלים מדי חודש עבור ראוטר חדש מהספקית. היו ערים לכך. במקרים אלו עליכם להחזיר את הראוטר שקיבלתם מבזק וזאת על מנת שלא תהיו מחויבים לשלם את מחירו המלא. אם יש לכם בנוסף קו לשיחות טלפון, דעו כי באפשרותכם לעבור למתחרות או להישאר עם בזק, אך בכל מקרה המספר שלכם יישמר. אל דאגה.

 

נקודות שחשוב לדעת

 

1. הדבר החשוב ביותר שיש להבין זה שלא כל הנוצץ זהב הוא. הכוונה היא לכך שלפני שמסתערים על הספקית הראשונה שמציעה את המחיר האטרקטיבי ביותר, חשוב ראשית לערוך סקר מחירים יסודי ולערוך השוואת מחירי ספק אינטרנט כהלכה.

 

2. היזהרו מ"מבצעים של הרגע האחרון" או מ"מבצעים שעוד רגע נגמרים וחבל לפספס". תחת זאת קחו את הזמן, שיקלו את כל ההצעות בכובד ראש והימנעו מקבלת החלטות תחת לחץ.

 

3. מומלץ להיעזר באתרי אינטרנט ייעודיים המספקים נתונים בנוגע למחירים שמציעות החברות השונות. באופן זה, באפשרותכם ליהנות מרשימה מפורטת של מחירים מבלי ללכת שולל אחרי הצעות מפתות.

 

4. במקרים מסוימים, החבילה המוצעת זולה במיוחד, אך אחת לתקופה מסוימת יש לחדש אותה, כאשר עלות החידוש גבוהה במיוחד. אי לכך, חשוב לקרוא את כל האותיות הקטנות של ההסכם וכן מומלץ לתת לאדם נוסף לקרוא את ההסכם, על מנת להיות בטוחים שאי שם בין הסעיפים לא מסתתרת עוד הוצאה של כמה עשרות, שלא לומר מאות, שקלים חדשים.



 
כותרת:
שם:
תוכן התגובה:
 
אולי יעניין אתכם גם :
ועד בית חיצוני לדיירים מבוגרים
אי אפשר להתעלם מהעובדה שככל שאנחנו מתבגרים, אנחנו מעוניינים לנצל את הזמן שלנו בתבונה לדברים אותם אנו אוהבים. אם בעבר, נהגנו להיות מעורבים בכל הקשור אל הבניין המשותף וועד הבית, כיום רוב המבוגרים מעדיפים לשכור את שירותיה של חברה חיצונית לניהול ועד הבית.
לקריאה
ציוד חירום שכדאי להחזיק בבית בגיל השלישי
אין זה סוד שבני הגיל השלישי חשופים יותר לסיכונים ומצבי חירום בריאותיים. הצטיידות מבעוד מועד בציוד חירום עשויה להתגלות כצעד מציל חיים. איזה ציוד חירום כדאי ומומלץ להחזיק בבית? לפניכם המדריך.
לקריאה
הכינו את ביתכם לקראת הפנסיה
עבור לא מעט אנשים, הפנסיה היא תקופה לא פשוטה. שנים שאותם אנשים יוצאים לעבוד מדי בוקר וחוזרים אחר הצהריים, מרגישים שהם עושים משהו חשוב, מרגישים רלוונטיים, והנה פתאום הם צריכים לחפש מה לעשות, כיצד למלא את הזמן.
לקריאה
בירוקרטית אשרת עבודה למטפלת סיעודית
מטפלת סיעודית תהיה הידיים והרגליים של היקירים שלכם והיא תוכל לספק להם את החיים שהם באמת צריכים. הזנה, הלבשה, רחצה וכל פעולה אחרת שהיקירים שלכם יזדקקו, מטפלת סיעודית תוכל להיות שם בשבילם ולבצע. הבעיה הכי גדולה היא דווקא ההליך הבירוקרטי שתצטרכו לעבור לקבלת האישור ועל כך נדבר במאמר זה.
לקריאה
המלצת טכנאי מזגנים לחימום וקירור הבית לבני גיל הזהב
תפעול יעיל של המזגן יכול להיות מאוד משמעותי בחיי היום יום. קבלו עצות של טכנאי מזגנים לבני גיל הזהב.
לקריאה
שיפוץ חדרי רחצה ושירותים בהתאמה לגיל השלישי
עצות וטיפים חיוניים לביצוע טרם שיפוץ חדר האמבטיה והשירותים של בני הגיל השלישי
לקריאה
התאמת מקרר לבני הגיל השלישי
שוב צריך טכנאי מקררים? האם יש חשיבות להתאמת המקרר לגיל השלישי?
לקריאה
שיפוץ המטבח בגיל השלישי
למרות קשיים פיזיים וגם ארגוניים, יש כמה דרכים לעבור את השיפוץ בהצלחה והתוצאות יכולות להיות שימושיות ויעילות במיוחד. מטבחי יוקרה לבני הגיל השלישי זה הדבר שיכול לשפר משמעותית את הבית כולו ויחד איתו, את כל איכות החיים.
לקריאה
פרויקט הניידת להצלת ראייה של קשישים
לקריאה
ביטוח אחסון תכולת דירה לגיל השלישי
ביטוח אחסון תכולת דירות מתייחס לכל הציוד החשוב שאותו בוחר הלקוח להעביר למחסן. הביטוח קריטי עבור מבוגרים בגיל השלישי כי יש לו יתרונות רבים וכדאי להתייעץ לגבי עם אנשי המקצוע הנבחרים.
לקריאה
 
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
אתר בגילנו מספק מידע בנושא פתרונות דיור, דיור מוגן, בתי אבות, ייעוץ והכוונה לבחירת בית אבות, ייעוץ פיננסי לגיל הזהב, תרבות ופנאי, לימודים לגמלאים, הכרויות למבוגרים ועוד.