forums

שיפוצים בדיור מוגן

מוסדות דיור מוגן ובתי אבות צריכים מדי פעם להתחדש על מנת להבטיח לאורחיהם חווית מגורים מוצלחת. במאמר הבא נבין כיצד מתמודדים עם מורכבות הפרויקט ונסביר איך בוחרים קבלן מקצועי שישיג שורה ארוכה של יתרונות
 
שיפוצים בדיור מוגן
קשישים ומבוגרים שעוברים לדיור מוגן מצפים לקבל חווית מגורים אופטימאלית. הדירות צריכות להתאים לסטנדרט המקובל מבחינת רמת הבנייה, השימוש בחומרים והעיצוב. גם לבחירת הכלים הסניטריים בתוך הדירות יש משמעות, לכן מדי פעם נדרשים מוסדות דיור מוגן ובתי אבות ברחבי הארץ להתחדש. התחדשות מן הסוג הזה מחייבת יצירת קשר עם קבלן שיפוצים מקצועי וקבלת הצעת מחיר מסודרת.

 

פרויקט בנייה בדיור מוגן עלול להיות מורכב וארוך. הנה למשל כמה סכנות שעליהן אמור להתגבר קבלן מנוסה:

 

א. פגיעה באיכות החיים - שינוי בשגרת הקשישים עלול לפגוע באיכות החיים שלהם. על מנת למנוע זאת יש לעדכן את הקשישים ואת בני המשפחה מראש, ולהציע להם אלטרנטיבות. חשוב לדאוג לבצע את התהליך בהדרגה ולא באופן מיידי.

 

ב. אבק ולכלוך - שיפוצים כרוכים מטבעם באבק ולכלוך. תפקידו של הקבלן להתגבר על הקשיים הללו ולהבטיח עבודה בסביבה סטרילית ככל האפשר. עליו לגייס צוות עובדים מיומן ולהקפיד לפנות את פסולת הבנייה מדי יום. לכן גם חשוב להחליט על לוח זמנים מסודר, לקבוע איפה מתחילים את העבודה ולהתייעץ עם נציגי הדיור המוגן לגבי נקודת הסיום.

 

ג. חוסר נגישות - חדרי הדיור המוגן צריכים להיות נגישים עבור הצוות הרפואי והסיעודי. כאשר שוברים קירות או בונים חדרים חדשים, חשוב להציב את הנגישות בראש סדר העדיפויות. כך ניתן למנוע מצב בו קשיש זקוק לעזרה אך לא ניתן להגיע אליו.

 

היתרונות של קבלן שיפוצים מקצועי

קבלן מקצועי יידע כיצד לטפל בפרויקט מורכב כמו חידוש חדרים ודירות במוסדות דיור מוגן ובתי אבות ברחבי הארץ. ראשית, הוא יגיע עם תכנית בנייה מסודרת וישתף פעולה עם הגורמים הרלוונטיים כדי למנוע פגיעה באיכות החיים. שנית, הקבלן יעמוד בלוח הזמנים כפי שנקבע מראש וכך ימנע מצב של תסכול ועוגמת נפש. מעבר לכך, לקבלן מקצועי יהיה את הניסיון הדרוש על מנת לשדרג את המבנה ולהבטיח תועלת בטווח הקצר והארוך.

 

אז מהי התועלת בשיפוץ דירות קומפלט אשר מיועדות לגיל השלישי היא גם אסתטית וגם בטיחותית. בזכות תהליך מן הסוג הזה ניתן להתאים את הדירות לצרכי הקשישים, להפוך את הדיור המוגן למקום שנעים להיות בו וגם ליישר קו עם הסטנדרט המקובל בענף הבנייה. מבחינת תדירות, מומלץ לשקול שיפוצים אחת למספר שנים ולהישאר עם אצבע על הדופק עבור תיקונים קטנים וספציפיים.

 

לסיכום, יש הרבה יתרונות לחידוש מוסדות דיור מוגן. התהליך כרוך בקשיים מסוימים אך קבלן מקצועי יכול להתגבר עליהם. בסוף התהליך הקשישים נהנים מסביבת מגורים מוגנת, טובה ובעיקר מתאימה ובריאה. 



 
כותרת:
שם:
תוכן התגובה:
 
אולי יעניין אתכם גם :
הרמת עפעפיים ללא ניתוח למבוגרות
אם צניחת העפעפיים והעור הנפול והמקומט סביב העיניים מטרידים אותך, יש גם כמה שיטות לא כירורגיות שיכולות לגרום לעינייך להיות הרבה יותר צעירות ורעננות. אם כי הפלסטיקאים ימליצו בדרך כלל על ניתוח שיפתור את הבעיה לאורך זמן.
לקריאה
סוגי רמפות ומעלונים בגיל השלישי
מגבלות קשות בגיל השלישי, ירידה בתפקוד והצורך במתן מענה הופכים את הדרישה ואת הביקוש לרמפות ולמעלונים לחלק בלתי נפרד מאביזרי העזר החיוניים לגיל זה.
לקריאה
איטום קירות בסנפלינג בבתי אבות
איטום קירות בסנפלינג היא אחת משיטות האיטום שבוודאי תתלהבו מאוד לראות
לקריאה
טיפולים אסתטיים ללא ניתוח בגיל השלישי
הפנים שלכם הם כרטיס הביקור שלכם בכל גיל ובפרט בגיל השלישי, קבלו מידע ועצות לטיפולים אסתטיים.
לקריאה
אימוץ חיית מחמד בגיל השלישי
כל וטרינר ימליץ: אימוץ חיית מחמד מעולה לאנשים מבוגרים
לקריאה
אולם אירועים כבר יש? חוגגים חתונת זהב
זה שהגעתם לגיל השלישי לא אומר שהחגיגות הגדולות בחייכם נגמרו – להיפך, יש הישגים נפלאים שראויים לציון ולמסיבה: חתונת הכסף והזהב למשל. אז קדימה, זמן לחגוג!
לקריאה
עבודות יצירה למבוגרים
מבוגרים בגיל הזהב עוסקים במגוון רחב של עבודות יצירה על מנת לפתח יכולות מוטוריות, קוגניטיביות ורגשיות. העבודות נבחרות בקפידה והן מתאימות לגברים ונשים בגילאים שונים. הנה כמה מהן
לקריאה
רכב חדש מהחנות לבני הגיל השלישי
הגיל השלישי הוא גיל עם הרבה אתגרים אך יש בו דבר אחד שאין עליו עוררין: החופש! לכן ברור מדוע זה הזמן הטוב ביותר לקנות רכב חדש, אז למה שלא תחפשו לכם גם אתם מימון רכב חדש לבני הגיל השלישי?
לקריאה
קלנועית סולארית לבני הגיל השלישי
האנרגיה הסולארית מתפשטת בחיינו ומתחילה להגיע לתחומים שבהם, עד לא מזמן, שלטו שלטון מוחלט החשמל והסוללות בכל הספקיהן. מדוד השמש המיתולוגי ועד לקלנועית המיועדת לבני הגיל השלישי, קרני השמש מגיעות לכל מקום.
לקריאה
טיפול זוגי בגיל הזהב
טיפול זוגי וייעוץ זוגי בגיל מתקדם הם לפעמים דבר בלתי נמנע. אחרי כל כך הרבה שנים מערכת היחסים מתערערת בעקבות מגוון סיבות, אך חשוב לדעת שיש פתרונות ויש מי שיסייע. אך מי באמת מוסמך למתן טיפול זוגי מקצועי?
לקריאה
 
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
אתר בגילנו מספק מידע בנושא פתרונות דיור, דיור מוגן, בתי אבות, ייעוץ והכוונה לבחירת בית אבות, ייעוץ פיננסי לגיל הזהב, תרבות ופנאי, לימודים לגמלאים, הכרויות למבוגרים ועוד.