forums

חשיבות ניקיון הדירות בבית דיור מוגן

מוסדות דיור מוגן ובתי אבות צריכים להיות נקיים וסטריליים. לרמת הניקיון יש השפעה ישירה על איכות החיים של הדיירים ועל מצבם הבריאותי. חשוב לנקות את הדירות בצורה נוחה שמתאימה למבוגרים ולהקפיד על פוליש אחת למספר חודשים
 
חשיבות ניקיון הדירות בבית דיור מוגן
קשישים ומבוגרים במוסדות דיור מוגן מבלים את רוב ימיהם בתוך החדרים, באיזור הלובי או בחדרי האוכל. חלל הפנים של מוסדות דיור המוגן חייב להיות נקי וסטרילי על מנת לאפשר למבוגרים איכות חיים גבוהה. חוסר ניקיון גורם לקשיי נשימה בקרב קשישים ומבוגרים, הוא עלול להחמיר את מצבם הבריאותי והוא אינו מומלץ על ידי רופאים ואנשי מקצוע. מעבר לכך, מוסדות דיור מוגן אמורים לספק לדייריהם תנאים אידיאליים שכוללים בין היתר ניקיון ואווירה נעימה.

 

השאלה היא כיצד שומרים על ניקיון בבתי אבות ועל מה חשוב לשים דגש. הנה כמה עצות שיכולות לעזור:

 

א. התאימו את חומרי הניקיון לסוג המבנה - לא כל חומרי הניקיון מתאימים עבור מוסדות דיור מוגן ובתי אבות. מי שבוחר חומרי ניקיון צריך להתאים אותם לסוג המבנה, ובמידת הצורך להתייעץ עם רופאים מקומיים. התאמת חומרי הניקיון תמנע מצב של הרעלה או כניסת חומרים כימיים לאיזורים סגורים ורגישים.

 

ב. בצעו פוליש אחת למספר חודשים - פוליש יכול לשנות לחלוטין את אופי המגורים בבית אבות ולשדרג אותו פלאים. אפשר לבצע ניקיון יחד עם פוליש אחת למספר חודשים, ליצור קשר עם נציגי חברת ניקיון כדי לקבל הצעת מחיר מסודרת וכך גם למנוע שחיקה או בלאי בריצוף.

 

ג. תאמו שעות ניקיון ספציפיות - תיאום פשוט של שעות הניקיון ימנע פגיעה בשגרת הדיירים במוסדות דיור מוגן ובתי אבות. תוכלו למשל להחליט לבצע את הניקיון בשעות הבוקר כאשר הדיירים בארוחה, או להמתין לשעות הצהריים בהן הדיירים יוצאים לפעילויות. זו גם דרך טובה להבטיח דירות נקיות מבלי שהדיירים ירגישו פגיעה בפרטיות.

 

בחירת חברת ניקיון ופוליש עבור בתי אבות

 

האחריות על ניקיון דירות במוסדות דיור מוגן מוטלת על חברות מקצועיות שעוסקות בתחום. מבחינת נציגי הדיור המוגן או בתי אבות, בחירת חברה איכותית היא חלק בלתי נפרד מהשירות הניתן עבור הדיירים. כדאי בשלב הראשון לקבל המלצות על חברת פוליש ולבדוק האם יש להן את הניסיון הדרוש עבור הפרויקט. בשלב השני אפשר לבקש הצעת מחיר מסודרת ולהשוות בין שירותי ניקיון שונים. לבסוף מתאמים פגישת היכרות עם נציגי חברת הניקיון ומתרשמים מהם ברמה האישית. כך מוודאים בחירה מושכלת ונהנים משירות ניקיון משובח.

 

לסיכום, יש חשיבות גדולה לרמת הניקיון בתוך דירות של מוסדות דיור מוגן ובתי אבות. הניקיון משפיע על איכות החיים ועל בריאות הדיירים. כדי להשיג ניקיון איכותי יש לבחור את החומרים המתאימים ובעיקר להתייעץ עם חברה מקצועית.



 
כותרת:
שם:
תוכן התגובה:
 
אולי יעניין אתכם גם :
הרמת עפעפיים ללא ניתוח למבוגרות
אם צניחת העפעפיים והעור הנפול והמקומט סביב העיניים מטרידים אותך, יש גם כמה שיטות לא כירורגיות שיכולות לגרום לעינייך להיות הרבה יותר צעירות ורעננות. אם כי הפלסטיקאים ימליצו בדרך כלל על ניתוח שיפתור את הבעיה לאורך זמן.
לקריאה
סוגי רמפות ומעלונים בגיל השלישי
מגבלות קשות בגיל השלישי, ירידה בתפקוד והצורך במתן מענה הופכים את הדרישה ואת הביקוש לרמפות ולמעלונים לחלק בלתי נפרד מאביזרי העזר החיוניים לגיל זה.
לקריאה
איטום קירות בסנפלינג בבתי אבות
איטום קירות בסנפלינג היא אחת משיטות האיטום שבוודאי תתלהבו מאוד לראות
לקריאה
טיפולים אסתטיים ללא ניתוח בגיל השלישי
הפנים שלכם הם כרטיס הביקור שלכם בכל גיל ובפרט בגיל השלישי, קבלו מידע ועצות לטיפולים אסתטיים.
לקריאה
אימוץ חיית מחמד בגיל השלישי
כל וטרינר ימליץ: אימוץ חיית מחמד מעולה לאנשים מבוגרים
לקריאה
אולם אירועים כבר יש? חוגגים חתונת זהב
זה שהגעתם לגיל השלישי לא אומר שהחגיגות הגדולות בחייכם נגמרו – להיפך, יש הישגים נפלאים שראויים לציון ולמסיבה: חתונת הכסף והזהב למשל. אז קדימה, זמן לחגוג!
לקריאה
עבודות יצירה למבוגרים
מבוגרים בגיל הזהב עוסקים במגוון רחב של עבודות יצירה על מנת לפתח יכולות מוטוריות, קוגניטיביות ורגשיות. העבודות נבחרות בקפידה והן מתאימות לגברים ונשים בגילאים שונים. הנה כמה מהן
לקריאה
רכב חדש מהחנות לבני הגיל השלישי
הגיל השלישי הוא גיל עם הרבה אתגרים אך יש בו דבר אחד שאין עליו עוררין: החופש! לכן ברור מדוע זה הזמן הטוב ביותר לקנות רכב חדש, אז למה שלא תחפשו לכם גם אתם מימון רכב חדש לבני הגיל השלישי?
לקריאה
קלנועית סולארית לבני הגיל השלישי
האנרגיה הסולארית מתפשטת בחיינו ומתחילה להגיע לתחומים שבהם, עד לא מזמן, שלטו שלטון מוחלט החשמל והסוללות בכל הספקיהן. מדוד השמש המיתולוגי ועד לקלנועית המיועדת לבני הגיל השלישי, קרני השמש מגיעות לכל מקום.
לקריאה
טיפול זוגי בגיל הזהב
טיפול זוגי וייעוץ זוגי בגיל מתקדם הם לפעמים דבר בלתי נמנע. אחרי כל כך הרבה שנים מערכת היחסים מתערערת בעקבות מגוון סיבות, אך חשוב לדעת שיש פתרונות ויש מי שיסייע. אך מי באמת מוסמך למתן טיפול זוגי מקצועי?
לקריאה
 
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
אתר בגילנו מספק מידע בנושא פתרונות דיור, דיור מוגן, בתי אבות, ייעוץ והכוונה לבחירת בית אבות, ייעוץ פיננסי לגיל הזהב, תרבות ופנאי, לימודים לגמלאים, הכרויות למבוגרים ועוד.