forums

מאוורר תקרה עם שלט מקסימום נוחות ושליטה למבוגרים

אתם מתעוררים באמצע הלילה, נמצאים מתחת לשמיכה ועדיין קר לכם, מעליכם מאוורר תקרה עובד בעוצמה גבוהה ואתם מבינים שאין ברירה אלא להנמיך את העוצמה או לכבות אותו.
 
מאוורר תקרה עם שלט מקסימום נוחות ושליטה למבוגרים
. יש אנשים שבמצב הזה כל מה שהם צריכים לעשות זה לשלוח יד לשידה, לקחת את השלט ולהחליט מה לעשות. אתם צריכים לקום מהמיטה בקור, לגשת אל מתג המאוורר שעל הקיר ובזמן שהרגליים שלכם מונחות על הרצפה הקרה, להחליט מה לעשות. איזה מזל שיש לכם אפשרות כבר עכשיו, לפני שאתם רוכשים מאוורר, לרכוש מאוורר תקרה עם שלט.

 

היום כל דבר כמעט מגיע עם שלט או אפליקציה שמאפשרת לנו לשלוט עליו בצורה פשוטה וקלה, כך אנחנו לא צריכים לקום מהספה, מהמיטה או מהכסא, אנחנו לא צריכים לעבוד קשה מדי, מספיק לשלוח יד לשלט ואנחנו מסודרים. זה מתאים במיוחד לאנשים מבוגרים אשר במקום לנוע הרבה, במיוחד כשמדובר בלילות או בימים קרים, הם יכולים להיעזר בשלט ולהפעיל את המנגנון של המאוורר בעזרתו.

 

מה צריך להיות בשלט של מאוורר תקרה

 

כשאנחנו חושבים על שלט של מזגן אנחנו יודעים מה צריך להיות בו. השלט מכיל אפשרויות בחירה של מיזוג, אפשרויות עוצמה ועוד. שלט של מזגן גם מכיל אפשרויות כמו טיימר להדלקה, כיבוי, עוצמה ועוד.

 

במקרה של מאוורר תקרה עם שלט נמצא אפשרויות מעט שונות בשלט. בכל זאת המאוורר עובד אחרת ממזגן ולכן גם אנחנו יכולים לצפות שהשלט יהיה שונה ממנו. שלט של מאורר תקרה יכיל כפתורים שיאפשרו לנו לקבוע את עוצמת הסיבוב של מוטת הכנפיים במאוורר, כמו כן נוכל להדליק ולכבות אותו, במידה ומדובר במאוורר עם תאורה אז נוכל להדליק גם אותה באמצעות השלט, במאווררים מתקדמים יש מה שנקרא "מצב שינה" מצב לפיו המאוורר עובד לסירוגין, מה שמקל מעט על עוצמת הקור בחדר.  מה שכן להבדיל ממאווררים רגילים, מאורר תקרה לא יכול לשנות את הזווית שלו, כלומר השלט לא יכול לקבוע אם הוא יפנה לצד אחד או לצד השני.

 

כיצד רוכשים מאורר תקרה עם שלט

 

כמו שאמרנו מאורר תקרה עם שלט זה מוצר מאוד נוח לכל אחד מאיתנו אך במיוחד למבוגרים. בכל זאת כשאנחנו רוכשים מוצר כזה עלינו לבחון מספר דברים אחרת אנחנו עלולים לגלות שרכשנו מאורר תקרה שאיננו מתאים לנו.

כך למשל עלינו לבחון שהמאוורר אכן מגיע לכל מקום בחדר. לשם כך הוא צריך להיות בעל עוצמה גבוהה, חזק, גדול וממוקם במרכז החדר.  כמו כן עלינו לוודא שהשלט בעזרתו אנחנו מדליקים ומכבים את המאוורר מסוגל לעבוד מכל מקום ומכל פינה בחדר.

 

נקודה אחרונה, עלינו לבדוק שמדובר במערכת מוגנת ומכוסה שאבק לא יכול לחדור לתוכה והיא חסינה מפני פגעים שונים, כך היא תישמר זמן רב יותר.

 



 
כותרת:
שם:
תוכן התגובה:
 
אולי יעניין אתכם גם :
הרמת עפעפיים ללא ניתוח למבוגרות
אם צניחת העפעפיים והעור הנפול והמקומט סביב העיניים מטרידים אותך, יש גם כמה שיטות לא כירורגיות שיכולות לגרום לעינייך להיות הרבה יותר צעירות ורעננות. אם כי הפלסטיקאים ימליצו בדרך כלל על ניתוח שיפתור את הבעיה לאורך זמן.
לקריאה
סוגי רמפות ומעלונים בגיל השלישי
מגבלות קשות בגיל השלישי, ירידה בתפקוד והצורך במתן מענה הופכים את הדרישה ואת הביקוש לרמפות ולמעלונים לחלק בלתי נפרד מאביזרי העזר החיוניים לגיל זה.
לקריאה
איטום קירות בסנפלינג בבתי אבות
איטום קירות בסנפלינג היא אחת משיטות האיטום שבוודאי תתלהבו מאוד לראות
לקריאה
טיפולים אסתטיים ללא ניתוח בגיל השלישי
הפנים שלכם הם כרטיס הביקור שלכם בכל גיל ובפרט בגיל השלישי, קבלו מידע ועצות לטיפולים אסתטיים.
לקריאה
אימוץ חיית מחמד בגיל השלישי
כל וטרינר ימליץ: אימוץ חיית מחמד מעולה לאנשים מבוגרים
לקריאה
אולם אירועים כבר יש? חוגגים חתונת זהב
זה שהגעתם לגיל השלישי לא אומר שהחגיגות הגדולות בחייכם נגמרו – להיפך, יש הישגים נפלאים שראויים לציון ולמסיבה: חתונת הכסף והזהב למשל. אז קדימה, זמן לחגוג!
לקריאה
עבודות יצירה למבוגרים
מבוגרים בגיל הזהב עוסקים במגוון רחב של עבודות יצירה על מנת לפתח יכולות מוטוריות, קוגניטיביות ורגשיות. העבודות נבחרות בקפידה והן מתאימות לגברים ונשים בגילאים שונים. הנה כמה מהן
לקריאה
רכב חדש מהחנות לבני הגיל השלישי
הגיל השלישי הוא גיל עם הרבה אתגרים אך יש בו דבר אחד שאין עליו עוררין: החופש! לכן ברור מדוע זה הזמן הטוב ביותר לקנות רכב חדש, אז למה שלא תחפשו לכם גם אתם מימון רכב חדש לבני הגיל השלישי?
לקריאה
קלנועית סולארית לבני הגיל השלישי
האנרגיה הסולארית מתפשטת בחיינו ומתחילה להגיע לתחומים שבהם, עד לא מזמן, שלטו שלטון מוחלט החשמל והסוללות בכל הספקיהן. מדוד השמש המיתולוגי ועד לקלנועית המיועדת לבני הגיל השלישי, קרני השמש מגיעות לכל מקום.
לקריאה
טיפול זוגי בגיל הזהב
טיפול זוגי וייעוץ זוגי בגיל מתקדם הם לפעמים דבר בלתי נמנע. אחרי כל כך הרבה שנים מערכת היחסים מתערערת בעקבות מגוון סיבות, אך חשוב לדעת שיש פתרונות ויש מי שיסייע. אך מי באמת מוסמך למתן טיפול זוגי מקצועי?
לקריאה
 
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
אתר בגילנו מספק מידע בנושא פתרונות דיור, דיור מוגן, בתי אבות, ייעוץ והכוונה לבחירת בית אבות, ייעוץ פיננסי לגיל הזהב, תרבות ופנאי, לימודים לגמלאים, הכרויות למבוגרים ועוד.