forums

בגילנו כדאי לטייל בברצלונה

ברצלונה היא עיר מדהימה המשלבת בין תרבות, היסטוריה ואמנות אירופאית לאווירה ים תיכונית. בברצלונה תוכלו לטייל להנאתכם לאורך שדרת הרמבלס המפורסמת, לקנות פירות אקזוטיים בשוק לה בוקריה, לסייר בחופים המרהיבים, לטעום מנות טאפאס וליהנות מחיי לילה ססגוניים שמתאימים גם לגיל הזהב.
 
בגילנו כדאי לטייל בברצלונה

בגילנו תכנון הטיול הוא סוד ההצלחה

בשנים האחרונות חלה עליה מתמדת בתוחלת החיים ומספרם של המבוגרים העצמאים שהגיעו לגיל מופלג הולך וגדל. במדינת ישראל חיים היום מאות אנשי הגיל השלישי שקיים בהם ה"פאשן". אנשי הגיל השלישי המרגישים צעירים ברוחם ורוצים לצאת, לטייל ולכבוש את העולם.

נכון, זה לא פשוט לארוז מזוודה ולטוס לטיול בחו"ל. תכנון חופשה מעלה תמיד חששות מצד הילדים, המשפחה וכמובן גם פחדים אישיים שלנו כמו: קשיי שפה, דרכי הגעה, סיורים באתרי התיירות, כמו גם הסתגלות למזג אוויר שונה, מאכלים לא מוכרים ואיך תהיה השפעתם על בריאותנו.

עדיפות עליונה היא לטייל עם קבוצה מאורגנת לגיל הזהב, אך לאלו מכם שבכל זאת בוחרים לעשות את הטיול בקצב שלכם, צריכים לזכור שחשוב לתכנן את הטיול בקפידה, לא לעגל פינות, לדעת בכל שלב מה צריך לעשות, להזמין שירותים מראש ולא להתבייש לבקש עזרה.

 

  • צוות חברת התעופה : מומלץ לרכוש כרטיסי טיסה מחברת תעופה ישראלית : אל על, ארקיע או ישראייר. מרגע הגעה לשדה התעופה בישראל עד לאחר הנחיתה ואיסוף המזוודות בחו"ל אפשר לקבל עזרה מצוות הדיילים של חברת התעופה.
 

  • מלון בדרגת תיירות טובה באיזור הרמבלס : חשוב להזמין חדר במלון בדרגת תיירות טובה (ארבעה כוכבים ומעלה). מלון שממוקם "במרכז העניינים" על שדרות הרמבלס. בעת ההזמנה יש לוודא שארוחת בוקר כלולה ובמידה וקיימת רגישות למזון מסוים ליידע את צוות בית המלון מראש - כך המטבח יוכל להיערך מראש. בנוסף חלק מבתי המלון בברצלונה שוכנים בבניינים היסטוריים ולכן חשוב לוודא שבמלון קיימת מעלית והחדר שתקבלו ממוזג.  
 

  • הסעה משדה התעופה - שירותי שאטל - הזמנת הסעה משדה התעופה לבית המלון בו בחרתם להתאכסן היא צעד חשוב מאוד. כך תוכלו לדעת מראש שממתין לכם נהג בשדה התעופה שייקח אתכם בביטחה לבית המלון.
 

  • הזמנת סיורים בעברית - בברצלונה פועלות מספר חברות ישראליות שמתמחות בסיורים יומיים בעברית באתרי התיירות המפורסמים של העיר. אתרי תיירות שאסור לכם לפספס. קיימים מספר יתרונות בהזמנת השירות: איסוף מבית המלון ברכב ממוזג, הדרכה בעברית, התאמה של המסלול לקצב שלכם והחזרתכם לבית המלון בסוף היום.
 

  • הסתגלות למזג אוויר ומאכלים - ברצלונה היא יעד נפלא לטיול בגיל הזהב, חופי הים המרהיבים של ברצלונה מזכירים את חופי הים של הרצליה, תל אביב ונתניה, גם מזג האוויר והמאכלים דומים לישראל ולכן אין כל צורך להסתגל אליהם.

 

מה אפשר לראות ?

העיר ברצלונה מציעה שפע של אתרי תיירות בהם אפשר לטייל בכל גיל : שדרות הרמבלס, חופי הים הלוהטים, שוק לה בוקריה, סמטאות העיר העתיקה, בתי קפה ומסעדות, פואבלו אספניול (Poble Espanyol), הסגרדה פמיליה, פארק גואל, מונז'ואיק, פלאסה ריאל.

בשעות הערב תוכלו ליהנות מערב פולקלור ומופע פלמנקו, לצפות במופע אור קולי של מזרקת הקסם ועוד. מידע על מסלולים מותאמים ונקודות עניין תמצאו באתר מדריך ברצלונה

 

לסיכום

טיול עצמאי בברצלונה לאנשים בגיל השלישי הוא חוויה מדהימה שמכניסה אנרגיה צעירה. כמובן שכל אחד ואחת לפני הנסיעה צריך לקבל אישור מהרופא המטפל ולעשות ביטוח נסיעות לחו"ל שמכסה גם מצב רפואי קיים. חשוב לתכנן את הטיול בקפידה ולהזמין את כל השירותים מראש.



 
כותרת:
שם:
תוכן התגובה:
 
אולי יעניין אתכם גם :
יוון לגיל הזהב
אם אתם חושבים שחופשה ביוון היא עניין לצעירים בלבד אתם לצערנו טועים ומטעים. יוון היא יעד מצוין לבני ה-60+ וידועה בתור יעד אידאלי לגיל השלישי - בחגים ובעיקר אחריהם כאשר מחיר הטיסות ליוון יורד.
לקריאה
יעדים שמתאים לטייל בהם גם בגיל פנסיוני
התחרות על כיסו של הצרכן ניכרת היטב גם בתעשיית הפנאי והנופש, כאשר טיסות זולות הפכו למציאות יום יומית וקלה להשגה. התחרות גם הביאה לכך שהרבה יותר יעדים חדשים מצטרפים ליעדים הפופולריים והפעם נרצה לסקר אותם מזווית אחרת.
לקריאה
ויזה לארה"ב בגיל השלישי
רבים מהישראלים רוכשים ויזה לארה"ב על מנת לטוס, לטייל, חלקם גם לעבוד – כיום אפשרי גם בגיל השלישי 60-80 ויותר לרכוש ויזה לארה"ב בתנאים מסוימים אבל בהחלט שמאפשרים את אותה.
לקריאה
חופשה בתל אביב - גם לגיל השלישי
בני הגיל השלישי? הגעתם לגיל שאפשר להתחיל... ליהנות מהחיים! שנים חסכתם לפנסיה, פרנסתם את הילדים ועבדתם קשה רק כדי להגיע סוף-סוף אל הנחלה והבטלה. מותר לכם! אתם כבר בגיל שמגיע לכם מה שאתם רוצים בלי לעשות חשבון לאף אחד.
לקריאה
טיולים מאורגנים בוינה לבני הגיל השלישי
וינה היא בירת אוסטריה ויעד תיירותי ראשון במעלה עבור בני הגיל השלישי. יותר ויותר מבוגרים מגלים כיום את הערך המוסף של העיר ובוחרים לבלות בה לבד, עם בני זוג או עם המשפחה המורחבת והנכדים.
לקריאה
טיול מאורגן להודו לבני הגיל השלישי
במשך שנים רבות, היינו רגילים שצעירים הם אלה שנוסעים להודו. בין אם מדובר בחברה יוצאי צבא אשר נוסעים לשם אחרי שירות צבאי בשביל להתפרק קצת לפני שהם חוזרים לארץ ללמוד ולהתמסד, ובין אם מדובר בזוגות צעירים.
לקריאה
טיול מאורגן למבוגרים בדרום אמריקה
עד לפני לא מעט שנים, היינו רגילים לשמוע על צעירים שנוסעים לדרום אמריקה אחרי הצבא, טיול של מספר חודשים לפני שהם חוזרים ארצה בשביל ללמוד. מלבדם היינו שומעים על אנשי עסקים שנסעו ליבשת ומדי פעם על עולים מדרום אמריקה בשביל לפגוש את המשפחות שלהם או למסע שורשים.
לקריאה
טיול לארה"ב בגיל השלישי
אחרי שטיילתם במקומות רבים בעולם הגיע הזמן לראות את הדובדבן שבקצפת, המקום הכי מפותח שיש בעולם, ארצות הברית של אמריקה. רעיונות אלו יכולות לעורר בכם רעד נוכח העוצמה האימתנית של המדינה הזו אך מה שתראו שם ללא ספק לא תראו במדינות אחרות.
לקריאה
3 מסלולי טיולים מומלצים לגיל השלישי בצפון
'קום והתהלך בארץ' אומר השיר האלמותי, ודווקא בגיל השלישי אנשים רבים מצליחים לפנות זמן לטיולים, בילויים, פיתוח תחביבים חדשים שאחד מהם הוא כמובן מסלולי טיול מיוחדים המתאימים במיוחד לגיל השלישי –
לקריאה
סוויטות מומלצות לגיל הזהב
סוויטות מומלצות לגיל הזהב יבטיחו לכם נופש מותאם לגילכם ולהעדפותיכם בסימן של נחת, שלווה ופאר.
לקריאה
 
1 2 3 4 5 6 7 8 9
אתר בגילנו מספק מידע בנושא פתרונות דיור, דיור מוגן, בתי אבות, ייעוץ והכוונה לבחירת בית אבות, ייעוץ פיננסי לגיל הזהב, תרבות ופנאי, לימודים לגמלאים, הכרויות למבוגרים ועוד.