forums

איזה מתנות תקנו לנכדים שלכם בשנת 2016?

כשיש לנכדים שלכם יום הולדת, אתם כסבא וסבתא רוצים כמובן לפנק אותם עם מתנה שהם יאהבו במיוחד.
 
איזה מתנות תקנו לנכדים שלכם בשנת 2016?

מתנות בשנת 2016

כעת בשנת 2016, ברור לכם שלנכדים שלכם יש טעם שונה לא רק ממה שהיה לכם כילדים - אלא גם טעם שונה מהתקופה שהילדים שלכם היו קטנים. לכן, החלטנו לייעץ לכם קצת על המתנות שכל הצעירים אוהבים היום. נסביר לכם במה מדובר, מה העלויות הצפויות, ומה מושך בזה כל כך. אז הנה המלצות על כמה מתנות:

 

סמארטפון

נשמע לכם כמו מתנה מוזרה לילד? תלוי מאד לאיזה ילד. אם הנכדים שלכם כבר גדולים  יחסית (נניח שמדובר על מתנה לבת מצווה או בר מצווה ולגילאים גבוהים יותר), אזי סמאטרפון יכול להיות מתנה נהדרת! מבחינת הילדים, הסמארטפון הוא לא רק אמצעי תקשורת - זה גם כלי להרבה מאד משחקים, לגלישה באינטרנט, לדבר עם חברים באופן קבוע, ועוד. דברו כמובן והתייעצו עם ההורים שלהם, האם הילדים כבר בשלים להיות בעלים של סמארטפון. אם הם מוכנים לזה - זו מתנה נהדרת. יש כיום בשנת 2016 כמה דגמים מובילים שאפשר לבחור - אפשר למשל לבחור בדגם האחרון של סאמסונג שנקרא S6. אפשר לבחור באייפון מהדגמים האחרונים, בדגם החדש של LG שהגיע למספר 5, בדגמים האחרונים של HTC, או לחכות ולראות אילו דגמים חדשים יצאו בקרוב. המחירים לרוב ינועו בין 1,5000 ל3,000 ש"ח.

 

פלייסטיישן 4

המבוגרים אולי מגרדים את הראש עכשיו והקוראים שואלים את עצמם מה זה פלייסטיישן 4 ומה זה בכלל פלייסטיישן באופן כללי. פלייסטיישן היא קונסולת משחק. הנכדים מחברים אותה לטלוויזיה שלהם, מכניסים תקליטור, ויכולים להתחיל לשחק במשחקים מכל סוג - פעולה, ספורט, פנטזיה, ועוד. מבחינת הילדים, אם תקנו להם פלייסטיישן 4 הם יקבלו זאת כנראה כמתנה השווה ביותר אי פעם. קונסולת פלייסטיישן 4 היא הקונסולה ששוחררה לפני כשנה וחצי, ובשנת 2016 היא ממשיכה להיות נפוצה במיוחד, ולהיות בעצם קונסולת המשחקים המובילה. היתרון הוא שהיום גם יש המון משחקים שאפשר לשחק בה, ואף סוגים שונים של שלטים שיעבדו איתה. מבחינת המחיר, זה נע בין 1,500 ל2,700 ש"ח ברוב החנויות. אפשר גם להוסיף משחק, שיעלה עוד 200-300 ש"ח.

 

טאבלט

גם זו מתנה שהנכדים יאהבו מאד. הטאבלט מזכיר קצת את הסמאטרפון במראה שלו, אלא שהוא גדול יותר. הוא לרוב מורכב מלוח מגע גדול במיוחד, ועם מעט כפתורים נוספים, אם בכלל. הטאבלטים משמשים את הילדים בעיקר למשחקים שונים, ואף מהווים עבורם תחליף למחשב. המחיר שלהם נע בין 1,200 ל3,500 ש"ח.

 

להיות הסבא והסבתא הכי מעודכנים!

אתם לא חייבים להצטייד בעצמכם בכל החידושים הטכנולוגיים הללו, אבל אם תתנו אותם במתנה לנכדים שלכם - אתם לאל ספק תיחשבו לסבא וסבתא עדכניים מאד, והנכדים יאהבו מאד את המתנות החדשניות הללו.



 
כותרת:
שם:
תוכן התגובה:
 
אולי יעניין אתכם גם :
הרמת עפעפיים ללא ניתוח למבוגרות
אם צניחת העפעפיים והעור הנפול והמקומט סביב העיניים מטרידים אותך, יש גם כמה שיטות לא כירורגיות שיכולות לגרום לעינייך להיות הרבה יותר צעירות ורעננות. אם כי הפלסטיקאים ימליצו בדרך כלל על ניתוח שיפתור את הבעיה לאורך זמן.
לקריאה
סוגי רמפות ומעלונים בגיל השלישי
מגבלות קשות בגיל השלישי, ירידה בתפקוד והצורך במתן מענה הופכים את הדרישה ואת הביקוש לרמפות ולמעלונים לחלק בלתי נפרד מאביזרי העזר החיוניים לגיל זה.
לקריאה
איטום קירות בסנפלינג בבתי אבות
איטום קירות בסנפלינג היא אחת משיטות האיטום שבוודאי תתלהבו מאוד לראות
לקריאה
טיפולים אסתטיים ללא ניתוח בגיל השלישי
הפנים שלכם הם כרטיס הביקור שלכם בכל גיל ובפרט בגיל השלישי, קבלו מידע ועצות לטיפולים אסתטיים.
לקריאה
אימוץ חיית מחמד בגיל השלישי
כל וטרינר ימליץ: אימוץ חיית מחמד מעולה לאנשים מבוגרים
לקריאה
אולם אירועים כבר יש? חוגגים חתונת זהב
זה שהגעתם לגיל השלישי לא אומר שהחגיגות הגדולות בחייכם נגמרו – להיפך, יש הישגים נפלאים שראויים לציון ולמסיבה: חתונת הכסף והזהב למשל. אז קדימה, זמן לחגוג!
לקריאה
עבודות יצירה למבוגרים
מבוגרים בגיל הזהב עוסקים במגוון רחב של עבודות יצירה על מנת לפתח יכולות מוטוריות, קוגניטיביות ורגשיות. העבודות נבחרות בקפידה והן מתאימות לגברים ונשים בגילאים שונים. הנה כמה מהן
לקריאה
רכב חדש מהחנות לבני הגיל השלישי
הגיל השלישי הוא גיל עם הרבה אתגרים אך יש בו דבר אחד שאין עליו עוררין: החופש! לכן ברור מדוע זה הזמן הטוב ביותר לקנות רכב חדש, אז למה שלא תחפשו לכם גם אתם מימון רכב חדש לבני הגיל השלישי?
לקריאה
קלנועית סולארית לבני הגיל השלישי
האנרגיה הסולארית מתפשטת בחיינו ומתחילה להגיע לתחומים שבהם, עד לא מזמן, שלטו שלטון מוחלט החשמל והסוללות בכל הספקיהן. מדוד השמש המיתולוגי ועד לקלנועית המיועדת לבני הגיל השלישי, קרני השמש מגיעות לכל מקום.
לקריאה
טיפול זוגי בגיל הזהב
טיפול זוגי וייעוץ זוגי בגיל מתקדם הם לפעמים דבר בלתי נמנע. אחרי כל כך הרבה שנים מערכת היחסים מתערערת בעקבות מגוון סיבות, אך חשוב לדעת שיש פתרונות ויש מי שיסייע. אך מי באמת מוסמך למתן טיפול זוגי מקצועי?
לקריאה
 
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
אתר בגילנו מספק מידע בנושא פתרונות דיור, דיור מוגן, בתי אבות, ייעוץ והכוונה לבחירת בית אבות, ייעוץ פיננסי לגיל הזהב, תרבות ופנאי, לימודים לגמלאים, הכרויות למבוגרים ועוד.