forums

התאמת מערכות אינטרקום לבני הגיל השלישי

עם התפתחות הטכנלוגיה חלה התפתחות משמעותית במערכות האינטרקום, חלק מהמערכות מגיעות עם מצלמה או חיבור לסלולאר, חלקם מכילים אלמנטים של תאורה המקלים על בני הגיל השלישי. לפרטים נוספים, היכנסו לקרוא.
 
התאמת מערכות אינטרקום לבני הגיל השלישי
תחום האינטרקום התפתח בצורה משמעותית בשנים האחרונות, כאשר כמעט מדי שנה אנחנו נחשפים לדגמים חדשים ומשוכללים הכובשים את השוק בסערה. אם בעבר השמענו קריאות התפעלות כאשר הדגמים המוקדמים הגיעו לארץ ואפשרו לנו לשמוע את קולו של העומד בדלת הבניין ולהחליט האם לאשר את הכניסה שלו או לא, הרי שהיום מדובר על עולם שונה לגמרי.

 

היום ניתן לרכוש במחיר שווה לכל נפש מערכות אינטרקום עם ציוד צילום מיוחד המאפשר לזהות את העומדים בדלת גם בתנאי תאורה מאתגרים בלשון המעטה. הודות להתקדמויות האחרונות, ניתן כיום לבצע התאמה אישית של מערכת האינטרקום לכל אחד ואחד מהדיירים במבנה בנפרד. במאמר שלפניכם נתמקד באופן שבו יש להתאים מערכות אינטרקום לבני הגיל השלישי באופן ספציפי.

 

גודל הכפתורים

בדומה לטלפונים המתאימים לבני גיל הזהב ולאפליקציות המתאימות את הטלפון החכם לקשישים, גם מערכות אינטרקום המותאמות באופן ספציפי לבני הגיל השלישי הן מערכות פשוטות מאוד לתפעול, המצוידות בכפתורים או לחצנים גדולים יחסית. באופן כללי מדובר במערכות המצוידות במעט מאוד כפתורים, כאשר כל כפתור תופס חלק נכבד במערכת ההפעלה הידנית. באופן כזה ממזערים את האפשרות ללחיצה על כפתור לא נכון או לבלבול. למעשה, די בשני כפתורים על מנת לתפעל את המערכת הבסיסית: האחד כדי לפתוח את המנעול והשני כדי שניתן יהיה לשוחח עם האדם המעוניין להיכנס.

 

אינטרקום עם מצלמה

מערכות אינטרקום עם מצלמה הן לא בדיוק עניין חדש, אבל כשמדובר במערכות המותאמות לקשישים, חשוב להקפיד במיוחד על שלושה דברים:

 

1. איכות המצלמה – מאחר שאיכות הראייה בגיל השלישי כבר מזמן לא בשיאה, מומלץ שלא לוותר ולבחור במצלמה איכותית מאוד, המספקת תמונה חדה ובהירה.

2. גודל המסך – גם בנושא הזה מומלץ שלא לחסוך ולבחור במסך גדול מספיק.

3. מיקום המסך – עם השנים כל אחד מאתנו יאבד כמה וכמה סנטימטרים. לכן חשוב למקם את המסך בגובה המתאים. ישנם קשישים רבים שלא טורחים להתלונן על התקנה של מסך אינטרקום במיקום גבוה מדי, שהותירה אותם חסרי כל יכולת לעשות שימוש במסך הלכה למעשה, קחו זאת לתשומת לבכם.  

 

אינטרקום נייד

ישנם דגמים מתקדמים במיוחד של מערכות אינטרקום שניתן לנייד. הכוונה היא לכך שמערכת השליטה והבקרה לא חייבת להיות מותקנת בסמוך לדלת הכניסה לדירה. מערכות אלו מאפשרות לקשיש למקם את יחידת השליטה והבקרה ליד המיטה למשל, ליד הכורסה בסלון או אפילו למקם מספר יחידות בקרה בכמה אזורים בבית וכך לשוחח עם המבקרים מבלי לקום. מדובר בפתרון מצוין גם עבור קשישים כבדי שמיעה.

 

בנוסף, יש לציין בהקשר זה כי ישנן מערכות מיוחדות עבור קשישים המצוידות ברמקול עוצמתי במיוחד, המסייע למזער את הסיכוי לכך שהדיירים לא ישמעו את הצלצול. המערכות המודרניות לרוב מצוידות גם בנורות מהבהבות, המתאימות לקשישים הסובלים מחירשות. את הנורות אפשר גם להתקין מקומות שונים בבית, כדי למנוע פספוס של קריאה.



 
כותרת:
שם:
תוכן התגובה:
 
אולי יעניין אתכם גם :
ועד בית חיצוני לדיירים מבוגרים
אי אפשר להתעלם מהעובדה שככל שאנחנו מתבגרים, אנחנו מעוניינים לנצל את הזמן שלנו בתבונה לדברים אותם אנו אוהבים. אם בעבר, נהגנו להיות מעורבים בכל הקשור אל הבניין המשותף וועד הבית, כיום רוב המבוגרים מעדיפים לשכור את שירותיה של חברה חיצונית לניהול ועד הבית.
לקריאה
ציוד חירום שכדאי להחזיק בבית בגיל השלישי
אין זה סוד שבני הגיל השלישי חשופים יותר לסיכונים ומצבי חירום בריאותיים. הצטיידות מבעוד מועד בציוד חירום עשויה להתגלות כצעד מציל חיים. איזה ציוד חירום כדאי ומומלץ להחזיק בבית? לפניכם המדריך.
לקריאה
הכינו את ביתכם לקראת הפנסיה
עבור לא מעט אנשים, הפנסיה היא תקופה לא פשוטה. שנים שאותם אנשים יוצאים לעבוד מדי בוקר וחוזרים אחר הצהריים, מרגישים שהם עושים משהו חשוב, מרגישים רלוונטיים, והנה פתאום הם צריכים לחפש מה לעשות, כיצד למלא את הזמן.
לקריאה
בירוקרטית אשרת עבודה למטפלת סיעודית
מטפלת סיעודית תהיה הידיים והרגליים של היקירים שלכם והיא תוכל לספק להם את החיים שהם באמת צריכים. הזנה, הלבשה, רחצה וכל פעולה אחרת שהיקירים שלכם יזדקקו, מטפלת סיעודית תוכל להיות שם בשבילם ולבצע. הבעיה הכי גדולה היא דווקא ההליך הבירוקרטי שתצטרכו לעבור לקבלת האישור ועל כך נדבר במאמר זה.
לקריאה
המלצת טכנאי מזגנים לחימום וקירור הבית לבני גיל הזהב
תפעול יעיל של המזגן יכול להיות מאוד משמעותי בחיי היום יום. קבלו עצות של טכנאי מזגנים לבני גיל הזהב.
לקריאה
שיפוץ חדרי רחצה ושירותים בהתאמה לגיל השלישי
עצות וטיפים חיוניים לביצוע טרם שיפוץ חדר האמבטיה והשירותים של בני הגיל השלישי
לקריאה
התאמת מקרר לבני הגיל השלישי
שוב צריך טכנאי מקררים? האם יש חשיבות להתאמת המקרר לגיל השלישי?
לקריאה
שיפוץ המטבח בגיל השלישי
למרות קשיים פיזיים וגם ארגוניים, יש כמה דרכים לעבור את השיפוץ בהצלחה והתוצאות יכולות להיות שימושיות ויעילות במיוחד. מטבחי יוקרה לבני הגיל השלישי זה הדבר שיכול לשפר משמעותית את הבית כולו ויחד איתו, את כל איכות החיים.
לקריאה
פרויקט הניידת להצלת ראייה של קשישים
לקריאה
ביטוח אחסון תכולת דירה לגיל השלישי
ביטוח אחסון תכולת דירות מתייחס לכל הציוד החשוב שאותו בוחר הלקוח להעביר למחסן. הביטוח קריטי עבור מבוגרים בגיל השלישי כי יש לו יתרונות רבים וכדאי להתייעץ לגבי עם אנשי המקצוע הנבחרים.
לקריאה
 
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
אתר בגילנו מספק מידע בנושא פתרונות דיור, דיור מוגן, בתי אבות, ייעוץ והכוונה לבחירת בית אבות, ייעוץ פיננסי לגיל הזהב, תרבות ופנאי, לימודים לגמלאים, הכרויות למבוגרים ועוד.