forums

התאמת רכבים חשמליים לגיל השלישי

רכבים חשמליים יכולים להציע שורה ארוכה של יתרונות עבור מבוגרים בגיל השלישי. באמצעות הרכב ניתן לטייל ולצאת לסידורים אישיים באופן עצמאי, למנוע את התלות בתחבורה ציבורית וכמובן לבלות עם הנכדים ולבקר את הרופא. במאמר הבא נסביר איך מתאימים את סוג הרכב לצרכי בני הגיל השלישי ועל מה חשוב לשים דגש.
 
התאמת רכבים חשמליים לגיל השלישי
רכב חשמלי מופעל באמצעות סוללה שנטענת לאחר חיבור לשקע החשמלי. הרכב מיועד במקור לצרכי תפעול ותחזוקה, אך בשנים האחרונות הוא הופך לפתרון תחבורה נפוץ גם בקרב בני הגיל השלישי. הסיבה לכך קשורה קודם כל להיצע הרחב של הרכבים ולכך שניתן לבחור בין רכב חשמלי עם מרכב קצר, בינוני או ארוך. סיבה שנייה היא שהרכבים מתאימים למבוגרים שמתקשים עם ניידות רגלית אך לא מעוניינים לוותר על עצמאות.

הנה כמה דברים שאפשר לעשות עם רכבים חשמליים שמתאימים לצרכי בני גיל הזהב:

 

  1. טיולים וסידורים אישיים - יש הרבה מבוגרים וקשישים שמנצלים את הזמן הפנוי כדי לצאת לטיולים ולסידורים אישיים. במקום לשאת בהוצאות גבוהות של מאות שקלים בחודש על תחזוקה ודלק ברכב הפרטי, כדאי להם לעבור לרכבים תפעולים. הרכבים יכולים לנסוע על הכביש ועל המדרכה, הם לא מזהמים את איכות הסביבה והם בטוחים לחלוטין גם למבוגרים.
  2. מניעת תלות בתחבורה ציבורית - בחירת רכב עם מרכב קצר, בינוני או ארוך חוסכת עבור מבוגרים את התלות בתחבורה ציבורית. הרכב משמש להסעת בודדים ובמרכב ארוך ניתן להשתמש בו כדי להסיע 2-3 אנשים בעת ובעונה אחת. הרכב נוח להתנהלות בתוך העיר ואפשר לגמוע איתו עשרות קילומטרים ללא צורך בטעינה נוספת.
  3. בילוי עם הנכדים וביקורי רופא - מבוגרים ובני גיל הזהב לומדים להשתמש ברכב שעומד לרשותם על בסיס יום יומי. הם יכולים לצאת עם הרכב לבלות עם הנכדים והילדים, או להגיע איתו לבתי המרקחת כדי לפגוש את הרופא. ביקורי רופא מתקצרים בזכות הזמינות של הרכבים והאופן בו הם עומדים לרשות מבוגרים ובני גיל הזהב.
 

מהו רכב תפעולי מסוג אמבולנס?

מלבד האמור לעיל, חשוב לציין את הדגם המוביל של רכב תפעולי מסוג אמבולנס. זהו רכב שמתאים לבעלי כסאות גלגלים והוא כולל משטח נפתח להעמסה נוחה. הרכב מתאים לעד שלושה נוסעים והוא עובד על מתח של 48 וולט. הספק המנוע של הרכב עומד על 4 קילוואט, הוא מסוגל לנסוע עד 70 ק"מ ללא צורך בטעינה והוא מגיע למהירות מרבית של 32 קמ"ש. מעבר לכך, רדיוס הסיבוב שלו הוא 5.5 מטר והוא מסוגל להגיע לכושר טיפוס של 20%.

 

רכב לכסא גלגלים נמצא בשימוש פרטי וציבורי. הוא מסייע לבתי חולים ונפוץ בבתי אבות ברחבי הארץ. בעזרת הרכב ניתן לתת מענה מיידי לצרכים בריאותיים של בני גיל הזהב, להעלות אלונקות לפינוי בזמן חירום וגם להגיע למקומות צפופים וקטנים. רכב תפעולי מסוג אמבולנס לא דורש שום סוג של תחזוקה והוא מיוצר על ידי חברות שמקפידות על הסטנדרטים המחמירים ביותר. האמבולנס מסייע באופן משמעותי בעבודה יום יומית עם קשישים ומבוגרים והוא חוסך זמן וכוח אדם. ההשקעה ברכב תפעולי משתלמת בטווח הקצר והארוך ונחשבת להוצאה מוכרת.

 

לסיכום

מה שהתחיל בתור פתרון תפעולי לתעשייה הפך לאחרונה לחלק בלתי נפרד משגרת יומם של מבוגרים וקשישים. יותר ויותר אנשים בגיל הזהב משתמשים ברכבים חשמליים כדי להשיג עצמאות מלאה ולמנוע תלות בתחבורה ציבורית. הרכבים מופעלים בצורה נוחה ויש גם דגמים שמתפקדים בתור אמבולנס נייד.

 



 
כותרת:
שם:
תוכן התגובה:
 
אולי יעניין אתכם גם :
הרמת עפעפיים ללא ניתוח למבוגרות
אם צניחת העפעפיים והעור הנפול והמקומט סביב העיניים מטרידים אותך, יש גם כמה שיטות לא כירורגיות שיכולות לגרום לעינייך להיות הרבה יותר צעירות ורעננות. אם כי הפלסטיקאים ימליצו בדרך כלל על ניתוח שיפתור את הבעיה לאורך זמן.
לקריאה
סוגי רמפות ומעלונים בגיל השלישי
מגבלות קשות בגיל השלישי, ירידה בתפקוד והצורך במתן מענה הופכים את הדרישה ואת הביקוש לרמפות ולמעלונים לחלק בלתי נפרד מאביזרי העזר החיוניים לגיל זה.
לקריאה
איטום קירות בסנפלינג בבתי אבות
איטום קירות בסנפלינג היא אחת משיטות האיטום שבוודאי תתלהבו מאוד לראות
לקריאה
טיפולים אסתטיים ללא ניתוח בגיל השלישי
הפנים שלכם הם כרטיס הביקור שלכם בכל גיל ובפרט בגיל השלישי, קבלו מידע ועצות לטיפולים אסתטיים.
לקריאה
אימוץ חיית מחמד בגיל השלישי
כל וטרינר ימליץ: אימוץ חיית מחמד מעולה לאנשים מבוגרים
לקריאה
אולם אירועים כבר יש? חוגגים חתונת זהב
זה שהגעתם לגיל השלישי לא אומר שהחגיגות הגדולות בחייכם נגמרו – להיפך, יש הישגים נפלאים שראויים לציון ולמסיבה: חתונת הכסף והזהב למשל. אז קדימה, זמן לחגוג!
לקריאה
עבודות יצירה למבוגרים
מבוגרים בגיל הזהב עוסקים במגוון רחב של עבודות יצירה על מנת לפתח יכולות מוטוריות, קוגניטיביות ורגשיות. העבודות נבחרות בקפידה והן מתאימות לגברים ונשים בגילאים שונים. הנה כמה מהן
לקריאה
רכב חדש מהחנות לבני הגיל השלישי
הגיל השלישי הוא גיל עם הרבה אתגרים אך יש בו דבר אחד שאין עליו עוררין: החופש! לכן ברור מדוע זה הזמן הטוב ביותר לקנות רכב חדש, אז למה שלא תחפשו לכם גם אתם מימון רכב חדש לבני הגיל השלישי?
לקריאה
קלנועית סולארית לבני הגיל השלישי
האנרגיה הסולארית מתפשטת בחיינו ומתחילה להגיע לתחומים שבהם, עד לא מזמן, שלטו שלטון מוחלט החשמל והסוללות בכל הספקיהן. מדוד השמש המיתולוגי ועד לקלנועית המיועדת לבני הגיל השלישי, קרני השמש מגיעות לכל מקום.
לקריאה
טיפול זוגי בגיל הזהב
טיפול זוגי וייעוץ זוגי בגיל מתקדם הם לפעמים דבר בלתי נמנע. אחרי כל כך הרבה שנים מערכת היחסים מתערערת בעקבות מגוון סיבות, אך חשוב לדעת שיש פתרונות ויש מי שיסייע. אך מי באמת מוסמך למתן טיפול זוגי מקצועי?
לקריאה
 
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
אתר בגילנו מספק מידע בנושא פתרונות דיור, דיור מוגן, בתי אבות, ייעוץ והכוונה לבחירת בית אבות, ייעוץ פיננסי לגיל הזהב, תרבות ופנאי, לימודים לגמלאים, הכרויות למבוגרים ועוד.