forums

זוג מבוגר? במה תעדיפו להשתמש - בדוד שמש או דוד חשמל?

החיים הביתיים של זוג מבוגר צריכים להיות נוחים ופשוטים ביותר עבורם
 
זוג מבוגר? במה תעדיפו להשתמש - בדוד שמש או דוד חשמל?
גיל הזהב הוא גיל שבו החיים שלנו צריכים להפוך יותר ויותר פשוטים, ככל שהגוף שלנו מתבגר יותר ויותר. עם הטבע של גוף האדם אנחנו לא יכולים להתווכח, וככל שאנחנו מתבגרים כך גם הגוף שלנו משנה את הצרכים שלנו ואת היכולות שלו, ולעתים קרובות משימות פיזיות והתנהגותיות שונות שהיו נראות לנו מובנות מאליהן כאשר היינו צעירים יותר הופכות מעט יותר מסובכות, ולא תמיד אנחנו זוכרים כל מה שצריך לזכור, ולעתים הפתרונות הפשוטים ביותר הם הפתרונות בהם אנחנו מעדיפים לבחור בחיי הבית והיום יום שלנו. הדבר לא שונה גם בהקשר פשוט וחשוב של חימום מים בבית שלנו – כשאנחנו מתבגרים, אנחנו צריכים לבחור באפשרות שתספק לנו את המים החמים בברזים ובמקלחת בצורה הנוחה ביותר, ולשם כך אנחנו צריכים לבחור באופציית הדוד המתאימה ביותר לצורך זה – בין דודי שמש לדודי חשמל. כעת, נבין בדיוק מה נחוץ לנו מבחינת דוד כזוג מבוגר.

 

עבור זוג מבוגר, באיזה סוג של דוד כדאי להשתמש ומה מבטיח לנו את העבודה האיכותית ביותר?
 

  • קצת על ההבדלים בין הדודים – ההבדל בין דודי שמש לבין דודי חשמל הוא הבדל די ברור, ובבנייה ושיפוץ של בתים מודרניים אין כל כך התלבטות בין השניים. דוד השמש הוא למעשה דוד שמספק לנו עבודת חימום איכותית גם בצורה פאסיבית ומבלי שאנחנו צריכים להדליק אותו, בניצול של חום השמש ורתימתו לחימום המים בדוד שלנו. כמובן שכל דוד שמש הוא גם דוד חשמל, כגיבוי למנגנון החימום האוטומטי ישנו גם חימום חשמלי אותו ניתן להדליק מתוך הבית בצורה פשוטה, בניגוד לדוד החשמל בו זוהי האופציה היחידה.
 

  • אז מה נחוץ לנו? ככל שאנחנו מתבגרים, אנחנו צריכים את הפתרון הפשוט ביותר לחיי היום יום שלנו. בהקשר של חימום המים בדוד שלנו, אין ספק כי דודי שמש מספקים עבורנו את הפתרון הפשוט יותר – באמצעותם יהיו מים חמים גם אם נשכח להדליק את הדוד, ובאמצעותם אנחנו יכולים לחסוך בעלויות חשמל ולהתנהל בצורה נוחה ואיכותי לאורך זמן בבית שלנו, עם מים חמים באופן עקבי ואיכותי.
 

התקנה איכותית של דוד שמש מספקת לנו את המים החמים שנחוצים לנו במינימום מאמץ
 

לאחר שהבנו כי דודי שמש הם הפתרון שנחוץ לנו כאשר אנחנו רוצים לקנות דוד חדש עבור הבית שלנו כזוג מבוגר, חשוב גם להבין שאנחנו צריכים למצוא את השירות האיכותי ביותר שיספק לנו את הדוד עצמו, את התקנתו ואת האחריות עליו. באמצעות השירות האיכותי הזה אנחנו נוכל להתקין את הדוד פעם אחת, ולוודא כי הוא מותקן בצורה הטובה ביותר וכי יש לנו עליו את האחריות שנחוצה לנו לאורך זמן.



 
כותרת:
שם:
תוכן התגובה:
 
אולי יעניין אתכם גם :
הרמת עפעפיים ללא ניתוח למבוגרות
אם צניחת העפעפיים והעור הנפול והמקומט סביב העיניים מטרידים אותך, יש גם כמה שיטות לא כירורגיות שיכולות לגרום לעינייך להיות הרבה יותר צעירות ורעננות. אם כי הפלסטיקאים ימליצו בדרך כלל על ניתוח שיפתור את הבעיה לאורך זמן.
לקריאה
סוגי רמפות ומעלונים בגיל השלישי
מגבלות קשות בגיל השלישי, ירידה בתפקוד והצורך במתן מענה הופכים את הדרישה ואת הביקוש לרמפות ולמעלונים לחלק בלתי נפרד מאביזרי העזר החיוניים לגיל זה.
לקריאה
איטום קירות בסנפלינג בבתי אבות
איטום קירות בסנפלינג היא אחת משיטות האיטום שבוודאי תתלהבו מאוד לראות
לקריאה
טיפולים אסתטיים ללא ניתוח בגיל השלישי
הפנים שלכם הם כרטיס הביקור שלכם בכל גיל ובפרט בגיל השלישי, קבלו מידע ועצות לטיפולים אסתטיים.
לקריאה
אימוץ חיית מחמד בגיל השלישי
כל וטרינר ימליץ: אימוץ חיית מחמד מעולה לאנשים מבוגרים
לקריאה
אולם אירועים כבר יש? חוגגים חתונת זהב
זה שהגעתם לגיל השלישי לא אומר שהחגיגות הגדולות בחייכם נגמרו – להיפך, יש הישגים נפלאים שראויים לציון ולמסיבה: חתונת הכסף והזהב למשל. אז קדימה, זמן לחגוג!
לקריאה
עבודות יצירה למבוגרים
מבוגרים בגיל הזהב עוסקים במגוון רחב של עבודות יצירה על מנת לפתח יכולות מוטוריות, קוגניטיביות ורגשיות. העבודות נבחרות בקפידה והן מתאימות לגברים ונשים בגילאים שונים. הנה כמה מהן
לקריאה
רכב חדש מהחנות לבני הגיל השלישי
הגיל השלישי הוא גיל עם הרבה אתגרים אך יש בו דבר אחד שאין עליו עוררין: החופש! לכן ברור מדוע זה הזמן הטוב ביותר לקנות רכב חדש, אז למה שלא תחפשו לכם גם אתם מימון רכב חדש לבני הגיל השלישי?
לקריאה
קלנועית סולארית לבני הגיל השלישי
האנרגיה הסולארית מתפשטת בחיינו ומתחילה להגיע לתחומים שבהם, עד לא מזמן, שלטו שלטון מוחלט החשמל והסוללות בכל הספקיהן. מדוד השמש המיתולוגי ועד לקלנועית המיועדת לבני הגיל השלישי, קרני השמש מגיעות לכל מקום.
לקריאה
טיפול זוגי בגיל הזהב
טיפול זוגי וייעוץ זוגי בגיל מתקדם הם לפעמים דבר בלתי נמנע. אחרי כל כך הרבה שנים מערכת היחסים מתערערת בעקבות מגוון סיבות, אך חשוב לדעת שיש פתרונות ויש מי שיסייע. אך מי באמת מוסמך למתן טיפול זוגי מקצועי?
לקריאה
 
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
אתר בגילנו מספק מידע בנושא פתרונות דיור, דיור מוגן, בתי אבות, ייעוץ והכוונה לבחירת בית אבות, ייעוץ פיננסי לגיל הזהב, תרבות ופנאי, לימודים לגמלאים, הכרויות למבוגרים ועוד.