forums

בניית אתרי הנצחה באינטרנט לגיל השלישי: המדריך המלא

בגיל מבוגר, לא מעט גברים ונשים מבקשים לנצל את הזמן הפנוי שלהם, ולהנציח את יקיריהם. מדובר לעתים על הורים שנפטרו ממזמן, אחים שמתו בנסיבות שונות, קרובי משפחה אחרים, ואפילו חברים שנהרגו בקרב.
 
בניית אתרי הנצחה באינטרנט לגיל השלישי: המדריך המלא
אחד האמצעים להנציח בצורה מקסימה את האנשים שיקרים לנו, היא על ידי בניה של אתרי הנצחה באינטרנט. עם זאת, מבוגרים רבים חוששים מתהליך זה, שכן רבים מהם חשים שאין להם את הידע והכלים להשתמש באופציות כה מורכבות באינטרנט, ובניית אתר אינטרנט, אפילו אם הוא להנצחת אדם קרוב, מרגיש כמו משימה מורכבת מאד. בכל זאת, לא צריך לחשוש - ויש לא מעט גורמים שיוכלו לעזור לכם.

 

איך נתחיל במלאכת הבניה?

  • היכרות עם האינטרנט - אם אתם אנשים בגיל השלישי שבקושי גולשים באינטרנט, רצוי להתחיל קודם כל מהנושא הנ"ל. אי אפשר באמת לבנות אתרי הנצחה באינטרנט, אם לא צוברים קודם כל ניסיון בגלישה עצמה. אפשר לבקש עזרה מהילדים והנכדים או בני הזוג שיעזרו לכם, ואפשר גם להירשם לקורס שיקנה לכם את היסודות הדרושים לגלישה באינטרנט. תנו לעצמכם כמה שבועות של גלישה, כדי שתרגישו שאתם מתנהלים באינטרנט באופן טבעי ונינוח.
  • איך בונים אתר הנצחה? - אם כבר יש לכם ניסיון בגלישה, אפשר לעבור לבניה של האתר עצמו. הדרך הטובה ביותר לבנות אתרי הנצחה, היא לעשות זאת באמצעות מערכות להוספת תוכן באינטרנט. היתרון הוא שאלו מערכות שנוחות מאד לשימוש, לא דורשות רקע בתכנות, והשימוש בהן אף לרוב לא עולה כסף, ואינכם צריכים לשלם לשרתי האחסון השונים. כך אתם יכולים להנציח את יקיריכם בצורה נהדרת, כשאתם משקיעים אך ורק את הזמן והמרץ שלכם.
  • ואיך משתמשים במערכות הללו? - רוב המבוגרים בגיל השלישי, עלולים להתקשות בלמידה של מערכות לבניית אתרים כמו וורדפרס או ג'ומלה. מה הפתרון במקרים כאלה? אפשר כמובן להיעזר בקרובים בעלי ידע, לקחת מורה פרטי שישב ויסביר לכם, או אפילו להירשם לקורס המתאים. אחרי שתקבלו את הכלים המתאימים - תוכלו להתחיל ולבנות אתרי הנצחה להצנחת האנשים שיקרים לכם.
  • מה כדאי שיהיה באתר ההנצחה? - אחרי שסגרנו את כל הנושא הטכני, אפשר להתחיל ולדבר על התוכן שיהיה באתר ההנצחה. רצוי מאד שבאתר ההנצחה יהיו כמובן תמונותיו של המנוח. רצוי לספר את סיפור חייו, ואף אתם יכולים לספר באתר מה הקשר האישי שלכם לנפטר. אפשר להביא דפי עדויות של אנשים שהכירו אותו, להעלות אלבומי תמונות שלו, לספר כיצד הוא מת, להראות מה היו תחומי העניין של האדם שנפטר, ועוד. כמובן שמדובר על הצעה בלבד - וכל אחד יכול לבחור כיצד יראה אתר ההנצחה שהוא יבנה.
 

תהליך נפשי חשוב במיוחד

מעבר לכלים הטכנולוגיים שאתם תרכשו בדרך, הרי שתהליך של בניית אתר ההנצחה חשוב גם מהבחינה הנפשית. לא מעט מבוגרים מבינים שרק לאחר שהם בנו את אתר ההנצחה, הם יכלו להגיע להשלמה עם מותו של האדם שהיה יקר להם.



 
כותרת:
שם:
תוכן התגובה:
 
אולי יעניין אתכם גם :
הרמת עפעפיים ללא ניתוח למבוגרות
אם צניחת העפעפיים והעור הנפול והמקומט סביב העיניים מטרידים אותך, יש גם כמה שיטות לא כירורגיות שיכולות לגרום לעינייך להיות הרבה יותר צעירות ורעננות. אם כי הפלסטיקאים ימליצו בדרך כלל על ניתוח שיפתור את הבעיה לאורך זמן.
לקריאה
סוגי רמפות ומעלונים בגיל השלישי
מגבלות קשות בגיל השלישי, ירידה בתפקוד והצורך במתן מענה הופכים את הדרישה ואת הביקוש לרמפות ולמעלונים לחלק בלתי נפרד מאביזרי העזר החיוניים לגיל זה.
לקריאה
איטום קירות בסנפלינג בבתי אבות
איטום קירות בסנפלינג היא אחת משיטות האיטום שבוודאי תתלהבו מאוד לראות
לקריאה
טיפולים אסתטיים ללא ניתוח בגיל השלישי
הפנים שלכם הם כרטיס הביקור שלכם בכל גיל ובפרט בגיל השלישי, קבלו מידע ועצות לטיפולים אסתטיים.
לקריאה
אימוץ חיית מחמד בגיל השלישי
כל וטרינר ימליץ: אימוץ חיית מחמד מעולה לאנשים מבוגרים
לקריאה
אולם אירועים כבר יש? חוגגים חתונת זהב
זה שהגעתם לגיל השלישי לא אומר שהחגיגות הגדולות בחייכם נגמרו – להיפך, יש הישגים נפלאים שראויים לציון ולמסיבה: חתונת הכסף והזהב למשל. אז קדימה, זמן לחגוג!
לקריאה
עבודות יצירה למבוגרים
מבוגרים בגיל הזהב עוסקים במגוון רחב של עבודות יצירה על מנת לפתח יכולות מוטוריות, קוגניטיביות ורגשיות. העבודות נבחרות בקפידה והן מתאימות לגברים ונשים בגילאים שונים. הנה כמה מהן
לקריאה
רכב חדש מהחנות לבני הגיל השלישי
הגיל השלישי הוא גיל עם הרבה אתגרים אך יש בו דבר אחד שאין עליו עוררין: החופש! לכן ברור מדוע זה הזמן הטוב ביותר לקנות רכב חדש, אז למה שלא תחפשו לכם גם אתם מימון רכב חדש לבני הגיל השלישי?
לקריאה
קלנועית סולארית לבני הגיל השלישי
האנרגיה הסולארית מתפשטת בחיינו ומתחילה להגיע לתחומים שבהם, עד לא מזמן, שלטו שלטון מוחלט החשמל והסוללות בכל הספקיהן. מדוד השמש המיתולוגי ועד לקלנועית המיועדת לבני הגיל השלישי, קרני השמש מגיעות לכל מקום.
לקריאה
טיפול זוגי בגיל הזהב
טיפול זוגי וייעוץ זוגי בגיל מתקדם הם לפעמים דבר בלתי נמנע. אחרי כל כך הרבה שנים מערכת היחסים מתערערת בעקבות מגוון סיבות, אך חשוב לדעת שיש פתרונות ויש מי שיסייע. אך מי באמת מוסמך למתן טיפול זוגי מקצועי?
לקריאה
 
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
אתר בגילנו מספק מידע בנושא פתרונות דיור, דיור מוגן, בתי אבות, ייעוץ והכוונה לבחירת בית אבות, ייעוץ פיננסי לגיל הזהב, תרבות ופנאי, לימודים לגמלאים, הכרויות למבוגרים ועוד.