forums

הליכה יציבה יותר על רצפת פרקט

בגיל הזהב יציבות ההליכה הינה תחום בעייתי העשוי להשפיע על תחושת העצמאות ואיכות החיים
 
הליכה יציבה יותר על רצפת פרקט
גיל הזהב הינו הגיל בו אנו חווים את מספר השינויים הגדולים ביותר במשך כל חיינו.  פתאום, אנו מסיימים לעבוד, יש לנו פנאי לעשות את כל מה שתמיד רצינו, לבלות זמן עם המשפחה, לטייל בחיק הטבע, לפנות זמן לתחביבים, ללמוד נושאים חדשים, הכול לפי רצוננו. יחד עם תחושת השחרור והחופש המוחלט הזה, מגיע עם גיל הזהב גם הדרדרות הדרגתית בבריאות הגוף. תופעה זו נקראת בשפה המקצועית בגידת הגוף, והיא מתארת את התחושה הסובייקטיבית של מבוגרים רבים כי גופם בוגד באמונם פשוטו כמשמעו. אחד מהמאפיינים העיקריים של בגידת הגוף הינו הקושי ההולך וגובר בהתניידות כתוצאה מפגיעה ביציבות ההליכה. פגיעה זו עשויה להתרחש כתוצאה מדלקות או מחלות פרקים מסוימות, טיפול תרופתי או נפילה ושבר אשר ממאן להחלים כראוי. לכן, טיפול ושיפור יציבות ההליכה עשויים להיות בעלי השפעה משמעותית על איכות החיים בגיל השלישי.

 

רצפת פרקט מתאימה עשויה לסייע לשיפור יציבות ההליכה
 

מעבר לטיפולים הרפואיים השונים לבעיות הניידות, ולאמצעים הטכנולוגים למקרים חמורים כגון הליכון, קלנועית או כיסא גלגלים, יש חשיבות רבה גם להתאמת הבית והרצפה. בית המותאם לאדם בעלי הליכה לא יציבה, עשוי להפחית את הסיכון לנפילה חמורה, ובכך למנוע הדרדרות נוספת במצב. רצפת פרקט הינה בעלת יתרונות רבים בתחום זה:

 

  • אחידות: אחת מהבעיות ברצפת אריחים, בעיה אשר איננו שמים אליה את ליבנו עד שאנו מגיעים לגיל מבוגר היא החריצים העמוקים בין מרצפת למרצפת. לצעירים אשר מרימים את רגלם בכל צעד לגובה מרשים, חריצים אלה אינם מהווים אתגר כלל וכלל, אך לאדם מבוגר את צעדיו נגררים על הרצפה, חריצים אלה עשויים להיות הקטליזטור לנפילה אשר עשויות להיות לה השלכות בריאותיות חמורות. רצפט פרקט אשר נבנתה כהלכה הינה אחידה לחלוטין ומפולסת, ואינה מכילה את החריצים הנפוצים במרצפות הקרמיות.
 

  • חספוס: פעמים רבות, בין אם בשל זמן שימוש ארוך או בגלל אופי החומר הספציפי בו נעשה שימוש, רצפות אבן הולכות והופכות חלקות עם הזמן. בבית ישן יחסית בו חיים רוב המבוגרים בארץ, מצב הרצפות אשר אינן מכוסות בשטיחים עשוי להיות מסוכן במיוחד, ולהפוך צעדה של אדם עם בעיות יציבה על הרצפה לסכנה אמיתית. רצפת פרקט הינה בעל חספוס ייחודי, ומצופה בלקה מיוחדת אשר מונעת ממנה לעבור תהליכי קורוזיה כמו ריצוף אבן ומשאיר אותה מחוספסת ונוחה לאורך זמן. 
 

אופי התקנת רצפת הפרקט הינו בעל חשיבות רבה

חשוב מאוד לבצע את ההתקנה והרכישה של רצפת הפרקט מספק ובעל מקצוע אמין ומקצועי. רצפת פרקט שלא הותקנה כהלכה עשויה בהחלט להיות לא יציבה, כשכל אחת מחתיכות הפרקט חופשיה לנוע באופן חופשי מהאחרות. לכן, במידה וברצונכם להתקין פרקט בחרו באיש מקצוע אמין איכותי ומוכר. 



 
כותרת:
שם:
תוכן התגובה:
 
אולי יעניין אתכם גם :
הרמת עפעפיים ללא ניתוח למבוגרות
אם צניחת העפעפיים והעור הנפול והמקומט סביב העיניים מטרידים אותך, יש גם כמה שיטות לא כירורגיות שיכולות לגרום לעינייך להיות הרבה יותר צעירות ורעננות. אם כי הפלסטיקאים ימליצו בדרך כלל על ניתוח שיפתור את הבעיה לאורך זמן.
לקריאה
סוגי רמפות ומעלונים בגיל השלישי
מגבלות קשות בגיל השלישי, ירידה בתפקוד והצורך במתן מענה הופכים את הדרישה ואת הביקוש לרמפות ולמעלונים לחלק בלתי נפרד מאביזרי העזר החיוניים לגיל זה.
לקריאה
איטום קירות בסנפלינג בבתי אבות
איטום קירות בסנפלינג היא אחת משיטות האיטום שבוודאי תתלהבו מאוד לראות
לקריאה
טיפולים אסתטיים ללא ניתוח בגיל השלישי
הפנים שלכם הם כרטיס הביקור שלכם בכל גיל ובפרט בגיל השלישי, קבלו מידע ועצות לטיפולים אסתטיים.
לקריאה
אימוץ חיית מחמד בגיל השלישי
כל וטרינר ימליץ: אימוץ חיית מחמד מעולה לאנשים מבוגרים
לקריאה
אולם אירועים כבר יש? חוגגים חתונת זהב
זה שהגעתם לגיל השלישי לא אומר שהחגיגות הגדולות בחייכם נגמרו – להיפך, יש הישגים נפלאים שראויים לציון ולמסיבה: חתונת הכסף והזהב למשל. אז קדימה, זמן לחגוג!
לקריאה
עבודות יצירה למבוגרים
מבוגרים בגיל הזהב עוסקים במגוון רחב של עבודות יצירה על מנת לפתח יכולות מוטוריות, קוגניטיביות ורגשיות. העבודות נבחרות בקפידה והן מתאימות לגברים ונשים בגילאים שונים. הנה כמה מהן
לקריאה
רכב חדש מהחנות לבני הגיל השלישי
הגיל השלישי הוא גיל עם הרבה אתגרים אך יש בו דבר אחד שאין עליו עוררין: החופש! לכן ברור מדוע זה הזמן הטוב ביותר לקנות רכב חדש, אז למה שלא תחפשו לכם גם אתם מימון רכב חדש לבני הגיל השלישי?
לקריאה
קלנועית סולארית לבני הגיל השלישי
האנרגיה הסולארית מתפשטת בחיינו ומתחילה להגיע לתחומים שבהם, עד לא מזמן, שלטו שלטון מוחלט החשמל והסוללות בכל הספקיהן. מדוד השמש המיתולוגי ועד לקלנועית המיועדת לבני הגיל השלישי, קרני השמש מגיעות לכל מקום.
לקריאה
טיפול זוגי בגיל הזהב
טיפול זוגי וייעוץ זוגי בגיל מתקדם הם לפעמים דבר בלתי נמנע. אחרי כל כך הרבה שנים מערכת היחסים מתערערת בעקבות מגוון סיבות, אך חשוב לדעת שיש פתרונות ויש מי שיסייע. אך מי באמת מוסמך למתן טיפול זוגי מקצועי?
לקריאה
 
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
אתר בגילנו מספק מידע בנושא פתרונות דיור, דיור מוגן, בתי אבות, ייעוץ והכוונה לבחירת בית אבות, ייעוץ פיננסי לגיל הזהב, תרבות ופנאי, לימודים לגמלאים, הכרויות למבוגרים ועוד.