forums

בדיקת פוליגרף לגילוי בגידה גם בגיל הזהב

אם אתם חושדים שבן או בת הזוג שלכם בוגדים בכם, יש דרך לגלות את זה באופן כמעט ודאי, ולא משנה באיזה גיל ומצב את נמצאים: בדיקת פוליגרף. במאמר זה תוכלו למצוא את כל הפרטים.
 
בדיקת פוליגרף לגילוי בגידה גם בגיל הזהב

בגידה אפשר לגלות

יש אנשים שחושבים שבגיל הזהב אין בגידות, כי למי יש כוח לזה כבר. בפועל, אם הייתם יכולים להיות אוזניים לכותל במקומות המפגש שקיימים בבתי גיל הזהב השונים, סביר מאוד להניח שהייתם שומעים רכילויות על זאת שבגדה עם זה, וזה שבגד עם זאת. אם אתם נמצאים בגיל הזהב וחושדים שבן או בת הזוג בוגדים בכם, אתם יכולים להיעזר בעורך דין ולדרוש מבן/ת הזוג לבצע בדיקת פוליגרף שתסייע לכם לדעת את האמת.

 

מהי בדיקת פוליגרף?

כל הזמן מדברים על בדיקת פוליגרף כדרך לגלות את האמת, אבל לא תמיד יודעים בדיוק כיצד היא מתבצעת. מדובר בבדיקה שמטרתה אכן לגלות אם הנבדק אומר את האמת או לחלופין – דובר שקר, ולמרות שתוצאותיה אינן קבילות כהוכחה יחידה בבית המשפט, הן עדיין אמינות מאוד (80% דיוק לפחות). הבדיקה מתבצעת באמצעות חיבור של הנבדק לאלקטרודות המחוברות למכשיר מיוחד. תפקידן של האלקטרודות הוא לזהות שינויים פיזיולוגיים בגופו של הנבדק, שינויים אשר הינם סממנים מובהקים של אמירת דבר שקר. כך למשל, מודדות האלקטרודות שינויים בלחץ הדם, הזעת יתר, תזוזות לא רצויות של הגוף ועוד, והמכשיר רושם את השינויים הללו בגרף מיוחד אותו מפענח הבודק ומעביר לכם את התשובות.

 

איך אפשר לבדוק האם הייתה בגידה באמצעות בדיקת פוליגרף?

אם אתם רוצים לדעת אם בן/בת הזוג שלכם בוגדים בכם, אתם יכולים להיעזר בעורך דין שיכול לזמן אותם לבדיקת פוליגרף מקצועית. בתחילת הבדיקה יישאלו הנבדקים שאלות בטוחות, שמטרתן לזהות את תגובת הגוף בעת אמירת אמת, ולאחריהן יישאלו הנבדקים שאלות שעליהן יצטרכו להשיב בשקר, כדי לזהות את התגובות כשהם משקרים. לאחר מכן יישאלו הנבדקים שאלות אמיתיות, שאלות שנועדו לברר אם הם בוגדים. על פי התשובות ניתן יהיה לדעת את התשובה באחוז גבוה של ודאות, ובהתאם אתם תוכלו לשקול את העניין ולקבל החלטות.

 

אל תשארו עם הספק

אז כן - בגידות מתרחשות גם בגיל השלישי, אולם באמצעות בדיקת פוליגרף אפשר לברר אם מדובר בבגידה אמיתית או רק בחשד אישי. חשוב מאוד לפנות לעורך דין על מנת שיזמין את הבדיקה עבורכם ממכון פוליגרף מקצועי, ושהתשובות יגיעו אליכם בכתב כשהן חתומות על ידי הבודק, כדי שתדעו שזה אכן מדויק ואמיתי. רק תזכרו: האמת תמיד יוצאת לאור. בהצלחה!



 
כותרת:
שם:
תוכן התגובה:
 
אולי יעניין אתכם גם :
הרמת עפעפיים ללא ניתוח למבוגרות
אם צניחת העפעפיים והעור הנפול והמקומט סביב העיניים מטרידים אותך, יש גם כמה שיטות לא כירורגיות שיכולות לגרום לעינייך להיות הרבה יותר צעירות ורעננות. אם כי הפלסטיקאים ימליצו בדרך כלל על ניתוח שיפתור את הבעיה לאורך זמן.
לקריאה
סוגי רמפות ומעלונים בגיל השלישי
מגבלות קשות בגיל השלישי, ירידה בתפקוד והצורך במתן מענה הופכים את הדרישה ואת הביקוש לרמפות ולמעלונים לחלק בלתי נפרד מאביזרי העזר החיוניים לגיל זה.
לקריאה
איטום קירות בסנפלינג בבתי אבות
איטום קירות בסנפלינג היא אחת משיטות האיטום שבוודאי תתלהבו מאוד לראות
לקריאה
טיפולים אסתטיים ללא ניתוח בגיל השלישי
הפנים שלכם הם כרטיס הביקור שלכם בכל גיל ובפרט בגיל השלישי, קבלו מידע ועצות לטיפולים אסתטיים.
לקריאה
אימוץ חיית מחמד בגיל השלישי
כל וטרינר ימליץ: אימוץ חיית מחמד מעולה לאנשים מבוגרים
לקריאה
אולם אירועים כבר יש? חוגגים חתונת זהב
זה שהגעתם לגיל השלישי לא אומר שהחגיגות הגדולות בחייכם נגמרו – להיפך, יש הישגים נפלאים שראויים לציון ולמסיבה: חתונת הכסף והזהב למשל. אז קדימה, זמן לחגוג!
לקריאה
עבודות יצירה למבוגרים
מבוגרים בגיל הזהב עוסקים במגוון רחב של עבודות יצירה על מנת לפתח יכולות מוטוריות, קוגניטיביות ורגשיות. העבודות נבחרות בקפידה והן מתאימות לגברים ונשים בגילאים שונים. הנה כמה מהן
לקריאה
רכב חדש מהחנות לבני הגיל השלישי
הגיל השלישי הוא גיל עם הרבה אתגרים אך יש בו דבר אחד שאין עליו עוררין: החופש! לכן ברור מדוע זה הזמן הטוב ביותר לקנות רכב חדש, אז למה שלא תחפשו לכם גם אתם מימון רכב חדש לבני הגיל השלישי?
לקריאה
קלנועית סולארית לבני הגיל השלישי
האנרגיה הסולארית מתפשטת בחיינו ומתחילה להגיע לתחומים שבהם, עד לא מזמן, שלטו שלטון מוחלט החשמל והסוללות בכל הספקיהן. מדוד השמש המיתולוגי ועד לקלנועית המיועדת לבני הגיל השלישי, קרני השמש מגיעות לכל מקום.
לקריאה
טיפול זוגי בגיל הזהב
טיפול זוגי וייעוץ זוגי בגיל מתקדם הם לפעמים דבר בלתי נמנע. אחרי כל כך הרבה שנים מערכת היחסים מתערערת בעקבות מגוון סיבות, אך חשוב לדעת שיש פתרונות ויש מי שיסייע. אך מי באמת מוסמך למתן טיפול זוגי מקצועי?
לקריאה
 
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
אתר בגילנו מספק מידע בנושא פתרונות דיור, דיור מוגן, בתי אבות, ייעוץ והכוונה לבחירת בית אבות, ייעוץ פיננסי לגיל הזהב, תרבות ופנאי, לימודים לגמלאים, הכרויות למבוגרים ועוד.