forums

מוצרי נוחות ואיכות חיים לגיל הזהב

גיל הזהב הוא הגיל שבו החיים שלנו צריכים להיות כמה שיותר נוחים ובאיכות כמה שיותר גבוהה
 
מוצרי נוחות ואיכות חיים לגיל הזהב
כאשר מגיעים לגיל הזהב נרצה שהחיים שלנו יהיו כמה שיותר נוחים ואיכותיים. מדובר בעובדה פשוטה וברורה של החיים – אנחנו עובדים במשך שנים רבות בהשקעה לא קטנה בעבודה שלנו, במשפחה שלנו ובשגרת החיים היום יומית שלנו – וכאשר אנחנו מתבגרים והגוף שלנו מתבגר יחד איתנו, אנחנו רוצים יותר נוחות ואיכות חיים וכמה שפחות עבודה, וזה מגיע לנו. במקרים רבים, אנחנו גם צריכים את הנוחות הזו והיא מתבקשת בשל מצבים שונים של הגוף שלנו, ובכל מקרה השקעה במוצרים שונים של איכות חיים ושל נוחות לגיל השלישי היא השקעה חשובה וראויה, ונבין בדיוק כמה אפשרויות שונות בתחום של מוצרים שכאלה.

 

כמה מוצרים שמסייעים לנו להשיג את איכות החיים הגבוהה המגיעה לנו בגיל הזהב

  • מוצרי ספורט – איכות חיים בגיל הזהב היא במקרים רבים היכולת שלנו לשמור על שגרה נכונה של פעילות גופנית כל עוד אנחנו יכולים לעשות זאת. את זה עושים באמצעות מוצרי ספורט שונים, וישנם לא מעט מוצרים קטנים כגדולים שיכולים להתאים לגיל הזהב – החל מכדורי תרגול ורצועות של פיזיותרפיה ועד הליכונים ואופני כושר.
  • מוצרים עבור תחביבים – גיל הזהב הוא הגיל שבו אנחנו יכולים להשקיע כמה שיותר זמן בתחביבים שלנו עם החברים או עם המשפחה שלנו. בהתחשב בכך, השקעה במוצרים שתפקידם לעודד ולשפר את התחביבים שלנו היא השקעה רלוונטית ביותר בגיל הזהב, והדבר יכול להיות משחקים שונים של קלפים, של חשיבה, פאזלים, או אפילו חפיסות קלפים מיוחדות עם ספרות גדולות לנוחיות הקריאה בגיל הזהב.
  • מעלון מדרגות – מעלון מדרגות הוא מוצר שההשקעה בו היא לא קטנה, אבל הערך שלו הוא רב בהתאם. כאשר אנחנו חיים בבתים פרטיים רבי קומות, אנחנו צריכים לעלות מדרגות כחלק משגרת החיים שלנו, ולא תמיד מדובר במשימה פשוטה כל כך כאשר אנחנו מגיעים לגיל הזהב. מעלון מדרגות מותקן על המדרגות שלנו ולמעשה מעלה אותנו בצורה נוחה במיוחד, בין אם על כיסא גלגלים ובין אם בישיבה על המעלון עצמו שמעוצב ככיסא, ומבטיח לנו נוחות ופרקטיקה איכותיים בחיי היום יום בבית שלנו.
 

ההשקעה במוצרים שונים יכולה להיות קטנה או גדולה – אך בכל מקרה מדובר בהשקעה חשובה עבורנו

ההשקעה בחפיסת קלפים עם ספרות גדולות היא כמובן לא שוות ערך ולא דומה להשקעה במעלון מדרגות, אך שתיהן חשובות. בין אם מדובר במוצרים שתפקידם להקל על חיי היום יום שלנו מבחינה פרקטית ומבחינת נוחות, ובין אם מדובר במוצרי פנאי של איכות חיים ותו לא – בגיל הזהב מגיע לנו ליהנות מכל מה שניתן במטרה להפוך את החיים שלנו לכמה שיותר נוחים.



 
כותרת:
שם:
תוכן התגובה:
 
אולי יעניין אתכם גם :
הרמת עפעפיים ללא ניתוח למבוגרות
אם צניחת העפעפיים והעור הנפול והמקומט סביב העיניים מטרידים אותך, יש גם כמה שיטות לא כירורגיות שיכולות לגרום לעינייך להיות הרבה יותר צעירות ורעננות. אם כי הפלסטיקאים ימליצו בדרך כלל על ניתוח שיפתור את הבעיה לאורך זמן.
לקריאה
סוגי רמפות ומעלונים בגיל השלישי
מגבלות קשות בגיל השלישי, ירידה בתפקוד והצורך במתן מענה הופכים את הדרישה ואת הביקוש לרמפות ולמעלונים לחלק בלתי נפרד מאביזרי העזר החיוניים לגיל זה.
לקריאה
איטום קירות בסנפלינג בבתי אבות
איטום קירות בסנפלינג היא אחת משיטות האיטום שבוודאי תתלהבו מאוד לראות
לקריאה
טיפולים אסתטיים ללא ניתוח בגיל השלישי
הפנים שלכם הם כרטיס הביקור שלכם בכל גיל ובפרט בגיל השלישי, קבלו מידע ועצות לטיפולים אסתטיים.
לקריאה
אימוץ חיית מחמד בגיל השלישי
כל וטרינר ימליץ: אימוץ חיית מחמד מעולה לאנשים מבוגרים
לקריאה
אולם אירועים כבר יש? חוגגים חתונת זהב
זה שהגעתם לגיל השלישי לא אומר שהחגיגות הגדולות בחייכם נגמרו – להיפך, יש הישגים נפלאים שראויים לציון ולמסיבה: חתונת הכסף והזהב למשל. אז קדימה, זמן לחגוג!
לקריאה
עבודות יצירה למבוגרים
מבוגרים בגיל הזהב עוסקים במגוון רחב של עבודות יצירה על מנת לפתח יכולות מוטוריות, קוגניטיביות ורגשיות. העבודות נבחרות בקפידה והן מתאימות לגברים ונשים בגילאים שונים. הנה כמה מהן
לקריאה
רכב חדש מהחנות לבני הגיל השלישי
הגיל השלישי הוא גיל עם הרבה אתגרים אך יש בו דבר אחד שאין עליו עוררין: החופש! לכן ברור מדוע זה הזמן הטוב ביותר לקנות רכב חדש, אז למה שלא תחפשו לכם גם אתם מימון רכב חדש לבני הגיל השלישי?
לקריאה
קלנועית סולארית לבני הגיל השלישי
האנרגיה הסולארית מתפשטת בחיינו ומתחילה להגיע לתחומים שבהם, עד לא מזמן, שלטו שלטון מוחלט החשמל והסוללות בכל הספקיהן. מדוד השמש המיתולוגי ועד לקלנועית המיועדת לבני הגיל השלישי, קרני השמש מגיעות לכל מקום.
לקריאה
טיפול זוגי בגיל הזהב
טיפול זוגי וייעוץ זוגי בגיל מתקדם הם לפעמים דבר בלתי נמנע. אחרי כל כך הרבה שנים מערכת היחסים מתערערת בעקבות מגוון סיבות, אך חשוב לדעת שיש פתרונות ויש מי שיסייע. אך מי באמת מוסמך למתן טיפול זוגי מקצועי?
לקריאה
 
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
אתר בגילנו מספק מידע בנושא פתרונות דיור, דיור מוגן, בתי אבות, ייעוץ והכוונה לבחירת בית אבות, ייעוץ פיננסי לגיל הזהב, תרבות ופנאי, לימודים לגמלאים, הכרויות למבוגרים ועוד.