forums

5 טיפים לבחירת מכונת תפירה בגיל מבוגר

אם אתם בגיל הזהב ומתחשק לכם לפנק את עצמכם עם איזו מכונת תפירה איכותית או מכונה מתקדמת במיוחד המצוידת ביכולות חדשניות שבעבר ניתן היה רק לחלום עליהן, הגעתם למקום הנכון. במאמר שלפניכם נספק לכם חמישה טיפים שיסייעו לכם לבחור מכונת תפירה חדשה בקלות וביעילות.
 
5 טיפים לבחירת מכונת תפירה בגיל מבוגר

הכינו את שיעורי הבית שלכם

בשנים האחרונות השתנו רבות מכונות התפירה ולכן לפני שניגשים למלאכת הבחירה, כדאי לערוך היכרות מחודשת עם התחום. כך, לדוגמה, מכונות תפירה שבעבר נמצאו בעיקר בשימוש תעשייתי או מקצועי, ניתנות כיום לרכישה בעלות לא גבוהה במיוחד גם לשימוש ביתי.

 

שימו דגש על קלות ההפעלה

במהלך חיינו ועם הגעתנו לגיל הזהב, המוטוריקה העדינה הולכת ונפגעת, הראייה הולכת ונחלשת ולכן ישנה חשיבות עליונה לרכוש מכונת תפירה קלה ונוחה לתפעול. הכוונה היא למכונה שלא תשבור מחטים ושלא תקרע חוטים, גם כאשר תופרים בד עבה מאוד. מכונה שלא תגרום לכיווץ של בדים גמישים או עדינים מאוד ושבאופן כללי השימוש בה יהיה פשוט ובטיחותי. ההמלצה שלנו אליכם בהקשר זה היא לבחור במכונת תפירה עם גרייפר בסיבוב מלא ולא במכונה עם גרייפר הנע בחצי סיבוב ימינה ושמאלה כפי שנהוג היה בעבר.

 

התייחסו לכלל הפונקציות במכונה

כפי שציינו, מגוון מכונות התפירה הניתנות כיום לרכישה רחב במיוחד ולכן חשוב ביותר להתייחס לכל מכונה בפני עצמה ולקרוא היטב מהן היכולות שלה. עבור האוכלוסייה המבוגרת יש לשים דגש למשל על כך שהמכונה תהיה מאובזרת במשחיל חוט אוטומטי, המאפשר למפעיל להשחיל חוטים עדינים ביותר אפילו מבלי להרכיב משקפיים. כמו כן, ישנן מכונות מתקדמות שבהן ניתן למצוא מערכת חדשנית המתאימה את רמת המתח של החוט לסוג הבד שיש לתפור, באופן אוטומטי לחלוטין.

 

קחו את המכונה ל"נסיעת מבחן"

אמנם מחירי מכונות התפירה חוו ירידה משמעותית בשנים האחרונות, אך עדיין מדובר בהשקעה לא קטנה. לכן, מומלץ ביותר שלפני הרכישה תתנסו בעבודה על המכונה שאתם מתעניינים לגביה. כך ורק כך תוכלו לדעת מראש האם המכונה נוחה לעבודה, האם אתם לא מתקשים בתפעול הפונקציות השונות והאם הבחירה שלכם אכן מושכלת ומוצלחת, עוד לפני התשלום הראשון.

 

אחריות וסקר מחירים

לסיום, חשוב לציין כי נכון להיום ישנו ספקטרום רחב ביותר של מחירים בתחום מכונות התפירה ולכן חשוב לערוך סקר שוק יסודי לפני שקופצים על המכונה הנראית כ"מציאה". בנוסף לכך, חשוב ביותר לבדוק מה הם תנאי האחריות של כל משווק ומשווק, שכן לא אחת דווקא תנאי האחריות הם אלו המכריעים את הכף לכאן או לכאן. באופן כללי מומלץ לבחור מכונת תפירה המגיעה עם מינימום של שנתיים אחריות, הכוללת תיקונים של כל סוגי הנזקים והובלת המכשיר מבית הלקוח למעבדת התיקונים וחזרה. 



 
כותרת:
שם:
תוכן התגובה:
 
אולי יעניין אתכם גם :
אפשרויות לימוד תואר ראשון למבוגרים
אנשים מבוגרים שנשארים פעילים מנטלית עשויים לשמור על חדות המחשבה לאורך זמן רב ואף כל החיים. כשמדובר בכוח המוח, בדומה לשרירי הגוף, יש משפט שאומר ׳השתמשו בו או שתאבדו אותו׳.
לקריאה
עבודה בגיל השלישי – מהן זכויות גמלאים ועובדים מבוגרים?
לא מעט עובדים שמגיעים לגיל הפרישה, מעוניינים להמשיך לעבוד באותו מקום עבודה או לעבוד במקום עבודה חדש, בו יש תנאי העסקה שמתאימים לגילם המתקדם
לקריאה
בחינות למבוגרים שרוצים ללמוד ולשלוט טוב באנגלית
לימודים אקדמיים הם חוויה מעשירה בכל גיל, ואף פעם לא מאוחר ללמוד תחום חדש ומעניין – אפילו אם מדובר בקרב בני הגיל השלישי. בחלק מהמסלולים המרתקים באמת ישנן דרישות סף ובפרט רמה מינימלית באנגלית.
לקריאה
קורס הכשרת גימלאים להוראה באנגלית
אנשים רבים, בייחוד לאחר היציאה לפנסיה ובגיל השלישי, מחפשים דרכים בהן יוכלו להשתלב בחיים הציבוריים וכן לתרום את חלקם לחברה בצורה כזו או אחרת.
לקריאה
יזמות בגיל השלישי - על השקעה בנדל"ן כבר חשבתם?
אחד מהיתרונות בגיל השלישי הוא שכל עיתותיכם נתונות בידיכם. לעיתים, את כל מה שרציתם לעשות לאורך כל השנים בהן עבדתם ולא היה לכם זמן לנשום, תוכלו להגשים עכשיו. על השקעה בנדל"ן, כבר חשבתם?
לקריאה
לא מפסיקים לגדול וללמוד גם בבתי הדיור המוגן
גם בבתי הדיור המוגן המבוגרים שבחבורה ממשיכים ללמוד ולהחכים במגוון נושאי הנדל"ן ועוד. היכנסו למאמר הבא והעשירו ידע רב איך גם בגיל השלישי אפשר ללמוד נדל"ן לבד.
לקריאה
קורס גינון לבני הגיל השלישי
מבוגרים בגיל הזהב מחפשים תעסוקה למילוי שעות הפנאי. אחד הפתרונות הטובים הוא קורס גינון אחת. את קורס הגינון ניתן לעבור בטווח רחב של גילאים ובמגוון מוסדות הפזורים ברחבי הארץ. הקורס לא דורש ידע קודם והוא מתאים לגברים ונשים כאחד.
לקריאה
לימודים בגיל הזהב– הסבת מקצוע לעבודה
לימודים אקדמאים או לימודי תעודה? בדרך כלל אנשים צעירים אשר סיימו צבא מתחבטים בסוגיה הזאת, אולם בשנים האחרונות אנו רואים כי ישנה היענות מרשימה מאוד בקרב אוכלוסיית הגיל השלישי ללימודים – הרחבת האופקים ומציאת עבודה גם בגיל הזהב.
לקריאה
אסקייפ רום - פעילות חברתית בגיל הזהב
אז נכון, מזמן עברתם את גיל עלילות הבלשים וסיפורי הרפתקה כאלה ואחרים לא תופסים נוכחות רבה על המדפים בספרייה האישית שלכם. אבל כשאתם בעצמכם מתמזגים עם העלילה והופכים לחלק בלתי נפרד ממנה, כשאתם נדרשים להפעיל את מיטב הכישורים במטרה להיחלץ מתסריט אימים כזה או אחר, וכשאתם נדרשים להיות הבלשים בכבודם ובעצמם – זה כבר סיפור אחר לגמרי.
לקריאה
תכניות בריאות בטלוויזיה עבור הגיל השלישי
ערוצי הטלוויזיה השונים מספקים כיום מגוון תכני בריאות. במסגרת תכנים אלו ניתן למצוא מגוו טיפים ומידע בריאותי חשוב עבור בני הגיל השלישי.
לקריאה
 
1 2 3 4 5 6 7 8
אתר בגילנו מספק מידע בנושא פתרונות דיור, דיור מוגן, בתי אבות, ייעוץ והכוונה לבחירת בית אבות, ייעוץ פיננסי לגיל הזהב, תרבות ופנאי, לימודים לגמלאים, הכרויות למבוגרים ועוד.