forums

יום כיף בירושלים – גם לגיל הזהב!

גיל הזהב הוא תקופה מצויינת לטיולים. בגיל הזה אתם כבר משוחררים מעט יותר מבעיות היום-יום ונהנים מהפנסיה. זה הזמן להשקיע בתחביבים ולצבור חוויות עם החברים ובני המשפחה. במאמר הבא נספר לכם מדוע כדאי לכם להגיע דווקא לירושלים.
 
יום כיף בירושלים – גם לגיל הזהב!
ירושלים היא עיר נפלאה, וניתן לטייל בה ולהנות ממנה בכל גיל. ירושלים מציעה אווירה שאף עיר אחרת בישראל לא תוכל להציע. מדובר על שילוב של קדושה, מגוון של אוכלוסיות, עיר אורבנית ונוף הרים יפהפה. רוב האתרים שכדאי לטייל בהם בעיר מתאימים גם לטיולים של חברי גיל הזהב. במידה ואתם מחליטים להגיע לאתרים מסויימים בעיר, מומלץ לברר קודם כל על דרכי הגעה מומלצות עבור גיל הזהב (ירושלים, בתור עיר על הרים, מלאה בגרמי מדרגות ארוכים ועליות תלולות).

 

טיפים ליום כיף בירושלים לגיל הזהב:

 

  • הסעות בירושלים – בחרו חברת הסעות איכותית ובטוחה, אשר תוכל לספק לכם שירותי הסעות בירושלים. ירושלים היא עיר גדולה מאוד, וכדאי להתנייד ממקום למקום באמצעות רכב. ניתן להשתמש בחברת הסעות בירושלים עצמה, כיוון שנהגיה ככל הנראה יכירו טוב יותר את העיר ואת הדרכים השונות בה. במידה ובחרתם בחברה ממקום אחר, הסבירו כי ברצונכם לקבל שירות הסעות בירושלים, וכי תשמחו לקבל נהג אשר מכיר את העיר.
 

  • העיר העתיקה והכותל – העיר העתיקה והכותל הם כמובן האתרים המפורסמים ביותר בעיר, ולא כדאי לפספס אותם. מלבד סיורים ברובעי העיר השונים, אשר בכל אחד ניתן למצוא פינות חמד, מבנים יפים, מסעדות נהדרות וחנויות ניתן גם ללכת לאתרים השונים סביב הכותל. מנהרות הכותל הן אפשרות מעניינת ביותר, ואף ניתן לבקר גם במגדל דוד או אפילו לצאת לסיור על החומות. שימו לב, העיר העתיקה היא מקום קטן, עם מעברים צרים ולא מעט מדרגות. מומלץ להתייעץ עם מדריך טיולים אשר מכיר את האיזור, ולהתאים את המסלול והאטרקציות למשתתפי הטיול שחלקם נעזרים במקלות הליכה וכיסאות גלגלים. כמובן שנציין את ממילא, אשר נמצאת ליד העיר העתיקה. ממילא היא מקום טוב לעצור בו לקפה, באחד מבתי הקפה עם הנוף עוצר הנשימה או סתם להסתובב קצת לקניות.
 

  • מוזיאון ישראל – מוזיאון ישראל ימלא עבורנו את הפן ההיסטורי והתרבותי של הסיור. במוזיאון ישראל תוכלו למצוא תערוכות קבועות ובנוסף תערוכות משתנות. בין התערוכות הקבועות כדאי לציין את המגילות הגנוזות, שאסור כמובן לפספס. בנוסף, המוזיאון עצמו גדול ונמצא בתוך מתחם יפהפה. ניתן לטייל גם ברחבי החצרות של המוזיאון. מומלץ להתייעץ עם צוות המוזיאון על מנת לדעת מראש מה הן התערוכות המוצגות ביום הטיול, ומתי ניתן לראותן.

 

התארגנו מראש ותהנו יותר

 

ירושלים היא עיר מגוונת, ויש בה שלל מקומות לטייל. ציינו כאן רק מעטים מהם, אך בעזרת תכנון קפדני ומדויק תוכלו להגיע לכל מקום ולהנות. כמו שציינו, ירושלים בעלת אתרים שונים המתאימים לבני גיל הזהב, הן מבחינת נגישות והן מבחינת תחומי עניין. מדובר ביעד פופולרי ביותר למטיילים בגיל הזהב, אשר נהנים ממנה ומהאווירה המיוחדת שיש לה להציע.

 



 
כותרת:
שם:
תוכן התגובה:
 
אולי יעניין אתכם גם :
יוון לגיל הזהב
אם אתם חושבים שחופשה ביוון היא עניין לצעירים בלבד אתם לצערנו טועים ומטעים. יוון היא יעד מצוין לבני ה-60+ וידועה בתור יעד אידאלי לגיל השלישי - בחגים ובעיקר אחריהם כאשר מחיר הטיסות ליוון יורד.
לקריאה
יעדים שמתאים לטייל בהם גם בגיל פנסיוני
התחרות על כיסו של הצרכן ניכרת היטב גם בתעשיית הפנאי והנופש, כאשר טיסות זולות הפכו למציאות יום יומית וקלה להשגה. התחרות גם הביאה לכך שהרבה יותר יעדים חדשים מצטרפים ליעדים הפופולריים והפעם נרצה לסקר אותם מזווית אחרת.
לקריאה
ויזה לארה"ב בגיל השלישי
רבים מהישראלים רוכשים ויזה לארה"ב על מנת לטוס, לטייל, חלקם גם לעבוד – כיום אפשרי גם בגיל השלישי 60-80 ויותר לרכוש ויזה לארה"ב בתנאים מסוימים אבל בהחלט שמאפשרים את אותה.
לקריאה
חופשה בתל אביב - גם לגיל השלישי
בני הגיל השלישי? הגעתם לגיל שאפשר להתחיל... ליהנות מהחיים! שנים חסכתם לפנסיה, פרנסתם את הילדים ועבדתם קשה רק כדי להגיע סוף-סוף אל הנחלה והבטלה. מותר לכם! אתם כבר בגיל שמגיע לכם מה שאתם רוצים בלי לעשות חשבון לאף אחד.
לקריאה
טיולים מאורגנים בוינה לבני הגיל השלישי
וינה היא בירת אוסטריה ויעד תיירותי ראשון במעלה עבור בני הגיל השלישי. יותר ויותר מבוגרים מגלים כיום את הערך המוסף של העיר ובוחרים לבלות בה לבד, עם בני זוג או עם המשפחה המורחבת והנכדים.
לקריאה
טיול מאורגן להודו לבני הגיל השלישי
במשך שנים רבות, היינו רגילים שצעירים הם אלה שנוסעים להודו. בין אם מדובר בחברה יוצאי צבא אשר נוסעים לשם אחרי שירות צבאי בשביל להתפרק קצת לפני שהם חוזרים לארץ ללמוד ולהתמסד, ובין אם מדובר בזוגות צעירים.
לקריאה
טיול מאורגן למבוגרים בדרום אמריקה
עד לפני לא מעט שנים, היינו רגילים לשמוע על צעירים שנוסעים לדרום אמריקה אחרי הצבא, טיול של מספר חודשים לפני שהם חוזרים ארצה בשביל ללמוד. מלבדם היינו שומעים על אנשי עסקים שנסעו ליבשת ומדי פעם על עולים מדרום אמריקה בשביל לפגוש את המשפחות שלהם או למסע שורשים.
לקריאה
טיול לארה"ב בגיל השלישי
אחרי שטיילתם במקומות רבים בעולם הגיע הזמן לראות את הדובדבן שבקצפת, המקום הכי מפותח שיש בעולם, ארצות הברית של אמריקה. רעיונות אלו יכולות לעורר בכם רעד נוכח העוצמה האימתנית של המדינה הזו אך מה שתראו שם ללא ספק לא תראו במדינות אחרות.
לקריאה
3 מסלולי טיולים מומלצים לגיל השלישי בצפון
'קום והתהלך בארץ' אומר השיר האלמותי, ודווקא בגיל השלישי אנשים רבים מצליחים לפנות זמן לטיולים, בילויים, פיתוח תחביבים חדשים שאחד מהם הוא כמובן מסלולי טיול מיוחדים המתאימים במיוחד לגיל השלישי –
לקריאה
סוויטות מומלצות לגיל הזהב
סוויטות מומלצות לגיל הזהב יבטיחו לכם נופש מותאם לגילכם ולהעדפותיכם בסימן של נחת, שלווה ופאר.
לקריאה
 
1 2 3 4 5 6 7 8 9
אתר בגילנו מספק מידע בנושא פתרונות דיור, דיור מוגן, בתי אבות, ייעוץ והכוונה לבחירת בית אבות, ייעוץ פיננסי לגיל הזהב, תרבות ופנאי, לימודים לגמלאים, הכרויות למבוגרים ועוד.