forums

על היתרונות של סדנת ניקוי רעלים לכל הגילאים

בשנים האחרונות העולם מתקדם קדימה מבחינה טכנולוגית. הקדמה הטכנולוגית לא תמיד מטיבה עמנו כמו שנהוג לחשוב. למעשה בתחום המזון ואורח החיים אנשים רבים רכשו לעצמם הרגלים לא בריאים שמזיקים לגוף וגם לנפש.
 
על היתרונות של סדנת ניקוי רעלים לכל הגילאים
המזון שאנשים רבים אוכלים הוא מזון מתועש שיש בו הרבה מאוד כימיקליים וחומרים שמזיקים לפעילות התקינה של מערכות הגוף השונות ואף מזהמות אותו ברמות שונות. כאשר אנחנו אוכלים אוכל לא בריא אנחנו פוגעים בגוף שלנו ובבריאות האישית שלנו הן בטווח המידי והן לטווח של עוד הרבה שנים. אחת הדרכים להתמודד עם מצב בעייתי זה היא להשתתף בסדנת ניקוי רעלים. סדנת ניקוי רעלים תוכל לסייע לנו להרגיש יותר רעננים והיא תנקה את הגוף שלנו מחומרים לא בריאים.

 

מה זה ניקוי רעלים? ומדוע חשוב לעשות את זה?
 

סדנת ניקוי רעלים היא סדנה בה אנחנו שותים מיצים מיוחדים כמו מיצי חיטה למשל וכך אנחנו מנקים את הקיבה שלנו ואת הגוף שלנו. ניקוי זה יכול להיות יעיל מאוד והוא יכול לסייע לנו לחוש הרבה יותר טוב באופן מידי. ניתן לשלבתהליך שלניקוי רעלים עם אכילת אוכל בריא וטבעוני. פעמים רבות החומרים בהם עושים שימוש לניקוי הגוף מרעלים הם חומרים טבעיים ואפילו טבעוניים כך שאכילת אוכל טבעוני וניקוי הגוף שלנו חופפים אלו לאלו. חשוב לנקות את הגוף שלנו מרעלים כי כאשר אנחנו מנקים את הגוף שלנו מחומרים מזיקים אנחנו מחזקים אותו ומאפשרים לתאים בו להתחדש.

 

למה כדאי לשלב תהליך של ניקוי רעלים עם פעילויות של יוגה ומדיטציה?

כאשר אנחנו משתתפים בתהליך של ניקוי רעלים במסגרת של סדנת ניקוי רעלים כדאי לנו לשלב אותו עם פעילויות של יוגה ומדיטציה שעוזרות להרגעת הגוף והנפש. הגוף והנפש שלנו קשורים בקשר ישיר אחד לשני. כאשר אנחנו שומרים על איכות חיים טובה אנחנו משקיעים גם בגוף שלנו וגם בנפש שלנו בו זמנית. פעילויות יוגה ומדיטציה עוזרות לנו להירגע ולאזן את הנפש שלנו. למעשה כל הפעילויות ביחד של ניקוי רעלים, מדיטציה ויוגה משלימות אחת השנייה והן יכולות לסייע לנו להרגיש הרבה יותר מאוזנים והרבה יותר מאושרים. אם אנחנו רוצים להשקיע בעצמנו ולדאוג לבריאות האישית שלנו חשוב שנעשה זאת באופן חכם. כאשר אנחנו משקיעים באופן חכם בבריאות שלנו ועוסקים בפעילויות שמעצימות אותנו אנחנו יכולים להרגיש מבחינה רוחנית, רגשית ופיזית הרבה יותר טוב לאורך זמן רב.

 

 



 
כותרת:
שם:
תוכן התגובה:
 
אולי יעניין אתכם גם :
ערך תזונתי בטונה לגיל השלישי
דג הטונה מכיל חלבונים ונחשב לאחד המאכלים הבריאים ביותר לבני הגיל השלישי. מהן היתרונות של דג הטונה ומדוע הוא מומלץ לאכילה בכל דיאטה מאוזנת? פרטים במאמר הבא.
לקריאה
גורמים לצניחת רחם בגיל השלישי
צניחת רחם הינה בעיה נפוצה ששכיחה בעיקר אצל נשים בגיל השלישי אך בהחלט עלולה להתרחש גם אצל נשים צעירות יותר. היא מתפתחת בעקבות היחלשות של הרקמות והשרירים שנמצאים באזור רצפת האגן.
לקריאה
פיברומיאלגיה (דאבת השרירים) - תסמינים ואפשרויות טיפול
פיברומיאלגיה היא מחלת דאבת השרירים אשר באה לידי ביטוי בכאבים כרוניים בשלד ובשרירים, ברגישות שלהם, במגבלה בתנועת המפרקים, לחץ על הגידים ומכאובים קשים. תופעות נוספות המהוות חלק בלתי נפרד מן המחלה הן דיכאון, עייפות כרונית, כאבי ראש חוזרים ואף התקפי חרדה.
לקריאה
התמודדות עם טראומות מהעבר בגיל השלישי
בגיל השלישי נראה כי יש לא מעט מבוגרים עם התמודדויות פיזיולוגיות ונפשיות הנובעות ממקרים והתמודדויות שונות מהעבר, במאמר הבא מפורטים הסברים שונים אודות הסיטואציות.
לקריאה
עיסוי לשיכוך כאבי מפרקים בגיל השלישי
כאבי פרקים הינם תופעה שכיחה בקרב הגיל השלישי, וגורם ישיר לתלונות על ירידה משמעותית באיכות החיים. עתה, מחקר חדש מראה כי ייתכן שלצד טיפול תרופתי, עיסוי מקצועי עשוי להועיל בשיכוך הכאב ובהרחבת טווח התנועה.
לקריאה
מוצרים חדשניים טכנולוגיים למבוגרים
עם ההתקדמות וההתפתחות המשמעותית שעברה הרפואה בשנים האחרונות, עלתה גם תוחלת החיים. חלקה של האוכלוסייה המבוגרת בעולם, כולל בישראל, הוא גדול יותר. לכן, ישנו כל הזמן פיתוח מוצרים חדשניים שיסייעו לאוכלוסייה המבוגרת בפעולות בהן ישנו קושי, מה שיאפשר להעלות את איכות החיים. בין מוצרים אלה:
לקריאה
ניתוח ארטרוסקופיה בגיל השלישי
כאבי רגליים בגיל השלישי עלולים להעיד במקרים מסוימים על הצורך בניתוח ארטרוסקופיה. במאמר הבא נסביר מה מאפיין את הניתוח הזה, כיצד הוא מונע כאבים ומה כולל הטיפול
לקריאה
ניתוח ארטרוסקופיה בגיל השלישי
כאבי רגליים בגיל השלישי עלולים להעיד במקרים מסוימים על הצורך בניתוח ארטרוסקופיה. במאמר הבא נסביר מה מאפיין את הניתוח הזה, כיצד הוא מונע כאבים ומה כולל הטיפול
לקריאה
טיפול הומאופתיה בגיל השלישי
יותר ויותר אנשים מעבר לגיל הפרישה חיים בבריאות טובה יותר. מה הכוונה? תנאי החיים הממוצעים והטיפולים המשופרים במחלות זיהומיות ואחרות נחשבות בדרך לסיבות העיקריות לכך.
לקריאה
העלמת ורידים ברגליים בגיל השלישי
ורידים בולטים ברגליים היא בעיה בריאותית שכיחה במדינות המערב, והשכיחות שלה עולה עם הגיל. מחקרים אפידמיולוגיים מראים שלרבע מהאוכלוסייה הבוגרת יש בעיית ורידים ברגלים, כאשר השכיחות גבוהה יותר בקרב נשים (30%-25%) מאשר בקרב גברים (20%-10%).
לקריאה
 
אתר בגילנו מספק מידע בנושא פתרונות דיור, דיור מוגן, בתי אבות, ייעוץ והכוונה לבחירת בית אבות, ייעוץ פיננסי לגיל הזהב, תרבות ופנאי, לימודים לגמלאים, הכרויות למבוגרים ועוד.