forums

אף פעם לא מאוחר להתחיל ללמוד אנגלית

מדוע דווקא עכשיו כדאי לשפר את ידיעת השפה האנגלית
 
אף פעם לא מאוחר להתחיל ללמוד אנגלית
בני הגיל השלישי מוצאים עצמם עם שעות פנאי רבות, אותן ניתן למלא בכל תוכן שירצו. אם הגעתם לגיל השלישי ועדיין אינכם יודעים אנגלית, יתכן שזה הזמן בשבילכם להתחיל ללמוד. מגוון הקורסים המוצע לקהל יאפשר לכל אחד לבחור את הקורס המתאים לו על פי יכולותיו, ידיעותיו והעדפותיו. הלמידה מהנה ומתקיימת בקבוצות קטנות, ואם אינכם שולטים כלל בשפה, תוכלו לבחור בקורס אנגלית למתחילים.

 

האם ניתן ללמוד שפה חדשה בגיל השלישי

 

לעולם לא מאוחר להתחיל ללמוד אנגלית. הגיל העניק לכם שנות ניסיון רבות, במהלכן למדתם אינספור תחומים, ואין מניעה שתשתמשו בכישורי הלמידה שלכם לרכישת שפה חדשה. יש להתאים לכם את הקורס הנכון, בשעות ובמינון הנכונים לכם, וכן כדאי להתאים את שותפיכם לקבוצה לגילכם. כך תוכלו ללמוד בסביבה נעימה ומפרגנת, תוך רכישת מכרים חדשים ותוך שיחה באנגלית על תחומי עניין משותפים.

 

היתרונות של למידה מתמדת

 

המוח האנושי זקוק לגירויים ולפעולה על מנת לתפקד בצורה מיטבית. אחד הדברים המומלצים לכל מי שהגיע לגיל השלישי הוא להמשיך ללמוד דברים חדשים, שכן כך המוח שומר על חיות ועל ערנות. בנוסף, היכולות הקוגניטיביות משתכללות ואיכות החיים נשמרת. למידת שפה חדשה תפתח בפניכם עולם שלם של אפשרויות בילוי, של למידה, של תקשורת ושל חוויות.

 

מדוע דווקא אנגלית

 

האנגלית מצויה בכל מקום בימינו: בטלפון, במחשב, בטלוויזיה, ברדיו, ברחוב ובקולנוע. שליטה בשפה האנגלית תשפר את שליטתכם בכל הקשור לתקשורת מתקדמת, לטלפונים חכמים, לאינטרנט ולמחשבים. לא תצטרכו להיעזר בנכד על מנת להתקין תוכנה חדשה או כדי להבין מה המחשב רוצה מכם. בנוסף, תוכלו לקשור קשרים עם בני גילכם ממדינות שונות ברחבי העולם, ואף תוכלו לטייל בעולם בבטחה, תוך קשירת קשרים עם מקומיים ותוך ניהול שיחה שוטפת עם נותני שירותים על פי צרכיכם.

 

הסרת מחסומים

 

אנשים רבים אינם דוברים אנגלית מכיוון שהם חוששים להתבטא בצורה שתבייש אותם. על מנת שהאנגלית שתלמדו תשרת אתכם היטב, עליכם להשתמש בה. בקורס אנגלית מדוברת תנהלו שיחות שוטפות כחלק בלתי נפרד ממהלך השיעור. כך תתרגלו את יכולות השיחה שלכם בשפה הזרה, תעשירו את אוצר המילים שלכם ותרכשו ביטחון ביכולותיכם. גם כשאינכם שולטים באנגלית כשפת אם, תוכלו לנהל שיחות ערות ומעודכנות וכל הזמן להמשיך ללמוד ולהעשיר את ידיעותיכם.

 

עולם חדש

 

מוסדות המלמדים אנגלית מציעים לציבור מבחר גדול של קורסים. כך, גם אם ידיעותיכם בשפה האנגלית מזעריות, תוכלו להתחיל מאפס. קורס אנגלית למתחילים ייקח אתכם צעד אחר צעד לעבר שליטה בשפה, כאשר ההתקדמות תתבצע על פי הקצב שלכם ובהתאם ליכולתכם. זמני השיעור ותדירותם ניתנים להתאמה על פי שעות הפנאי שלכם, גודל הקבוצה ניתן גם הוא להתאמה ואפילו תוכלו ללמוד באופן פרטני. השפה האנגלית תפתח בפניכם עולם חדש ומרגש של אפשרויות ושל הזדמנויות, ותאפשר לכם להיות מעודכנים ולהשתמש בכל חידושי התקשורת והטכנולוגיה האחרונים.



 
כותרת:
שם:
תוכן התגובה:
 
אולי יעניין אתכם גם :
אפשרויות לימוד תואר ראשון למבוגרים
אנשים מבוגרים שנשארים פעילים מנטלית עשויים לשמור על חדות המחשבה לאורך זמן רב ואף כל החיים. כשמדובר בכוח המוח, בדומה לשרירי הגוף, יש משפט שאומר ׳השתמשו בו או שתאבדו אותו׳.
לקריאה
עבודה בגיל השלישי – מהן זכויות גמלאים ועובדים מבוגרים?
לא מעט עובדים שמגיעים לגיל הפרישה, מעוניינים להמשיך לעבוד באותו מקום עבודה או לעבוד במקום עבודה חדש, בו יש תנאי העסקה שמתאימים לגילם המתקדם
לקריאה
בחינות למבוגרים שרוצים ללמוד ולשלוט טוב באנגלית
לימודים אקדמיים הם חוויה מעשירה בכל גיל, ואף פעם לא מאוחר ללמוד תחום חדש ומעניין – אפילו אם מדובר בקרב בני הגיל השלישי. בחלק מהמסלולים המרתקים באמת ישנן דרישות סף ובפרט רמה מינימלית באנגלית.
לקריאה
קורס הכשרת גימלאים להוראה באנגלית
אנשים רבים, בייחוד לאחר היציאה לפנסיה ובגיל השלישי, מחפשים דרכים בהן יוכלו להשתלב בחיים הציבוריים וכן לתרום את חלקם לחברה בצורה כזו או אחרת.
לקריאה
יזמות בגיל השלישי - על השקעה בנדל"ן כבר חשבתם?
אחד מהיתרונות בגיל השלישי הוא שכל עיתותיכם נתונות בידיכם. לעיתים, את כל מה שרציתם לעשות לאורך כל השנים בהן עבדתם ולא היה לכם זמן לנשום, תוכלו להגשים עכשיו. על השקעה בנדל"ן, כבר חשבתם?
לקריאה
לא מפסיקים לגדול וללמוד גם בבתי הדיור המוגן
גם בבתי הדיור המוגן המבוגרים שבחבורה ממשיכים ללמוד ולהחכים במגוון נושאי הנדל"ן ועוד. היכנסו למאמר הבא והעשירו ידע רב איך גם בגיל השלישי אפשר ללמוד נדל"ן לבד.
לקריאה
קורס גינון לבני הגיל השלישי
מבוגרים בגיל הזהב מחפשים תעסוקה למילוי שעות הפנאי. אחד הפתרונות הטובים הוא קורס גינון אחת. את קורס הגינון ניתן לעבור בטווח רחב של גילאים ובמגוון מוסדות הפזורים ברחבי הארץ. הקורס לא דורש ידע קודם והוא מתאים לגברים ונשים כאחד.
לקריאה
לימודים בגיל הזהב– הסבת מקצוע לעבודה
לימודים אקדמאים או לימודי תעודה? בדרך כלל אנשים צעירים אשר סיימו צבא מתחבטים בסוגיה הזאת, אולם בשנים האחרונות אנו רואים כי ישנה היענות מרשימה מאוד בקרב אוכלוסיית הגיל השלישי ללימודים – הרחבת האופקים ומציאת עבודה גם בגיל הזהב.
לקריאה
אסקייפ רום - פעילות חברתית בגיל הזהב
אז נכון, מזמן עברתם את גיל עלילות הבלשים וסיפורי הרפתקה כאלה ואחרים לא תופסים נוכחות רבה על המדפים בספרייה האישית שלכם. אבל כשאתם בעצמכם מתמזגים עם העלילה והופכים לחלק בלתי נפרד ממנה, כשאתם נדרשים להפעיל את מיטב הכישורים במטרה להיחלץ מתסריט אימים כזה או אחר, וכשאתם נדרשים להיות הבלשים בכבודם ובעצמם – זה כבר סיפור אחר לגמרי.
לקריאה
תכניות בריאות בטלוויזיה עבור הגיל השלישי
ערוצי הטלוויזיה השונים מספקים כיום מגוון תכני בריאות. במסגרת תכנים אלו ניתן למצוא מגוו טיפים ומידע בריאותי חשוב עבור בני הגיל השלישי.
לקריאה
 
1 2 3 4 5 6 7 8
אתר בגילנו מספק מידע בנושא פתרונות דיור, דיור מוגן, בתי אבות, ייעוץ והכוונה לבחירת בית אבות, ייעוץ פיננסי לגיל הזהב, תרבות ופנאי, לימודים לגמלאים, הכרויות למבוגרים ועוד.