forums

הכירו את הקלנועית: רכב חשמלי למבוגרים

בגיל מבוגר, יותר ויותר אנשים פוגשים באחת הבעיות המוכרות ביותר של עולמנו – בעיית ניידות. כלי הרכב האיכותי והחשמלי שאנחנו מכירים בתור קלנועית משנה את המצב הזה בדיוק.
 
הכירו את הקלנועית: רכב חשמלי למבוגרים

קצת על המבנה והיתרונות השונים של הקלנועית, ועל ההיסטוריה של כלי הרכב הזה

אחד המאפיינים הבולטים והמובהקים ביותר של חברות מודרניות ומערביות, שהן גם חברות שפע בעלות מערכת בריאות מתקדמת, הוא תוחלת החיים הגבוהה באופן ממוצע. בהתחשב בכך, אין כל ספק שישראל היא מדינה שכזו בדיוק, שכן תוחלת החיים הממוצעת בישראל נמצאת בגרף עלייה מתמיד משנות החמישים ועד ימינו, וכיום תוחלת החיים הממוצעת בישראל מגיעה ליותר משמונים שנה. ההקדמה הזאת נחוצה בכדי להבין את הצורך העצום בפתרונות ניידות מתקדמים, כפי שיותר ויותר אנשים מבוגרים מבינים אותו – צורך שהוליד את אחד ההמצאות האיכותיות והחשובות ביותר בתחום הניידות, שידועה גם בתור קלנועית. בשנת 1968 הומצא כלי הרכב הקטן והחשמלי כפתרון ניידות לכבדי משקל בבריטניה, ומאז ועד היום הפך את העולם למקום נגיש יותר. כעת, נכיר כמה אפשרויות שונות של קלנועיות.

 

כמה סוגים שונים של קלנועיות, וההתאמה של כל אחד מסוגים אלה לצרכים שונים שלכם

 

  • קלנועית עירונית – הסוג הבסיסי והמוכר ביותר של קלנועיות הוא הקלנועית העירונית הרגילה, שהיא בדרך כלל כלי רכב חשמלי וקטן בעל ארבעה גלגלים סטנדרטיים שמתאימים לנסיעה על מדרכה ועל כביש, עם רצפה שנוח להניח עליה רגליים. קלנועית שכזו בדרך כלל תגיע גם עם פונקציה של הרכבת גג, עבור ימי החורף הגשומים ויכולת השימוש שלכם בקלנועית גם בהם.
 

  • קלנועית כפרית – הקלנועית הכפרית, המותאמת גם לנסיעה בתנאי שטח בסיסיים ולא רק לכביש ולדרך, היא בעלת גלגלים גדולים יותר עם אחיזה טובה יותר בדרך, ובדרך כלל גם בעלת שלושה גלגלים ולא ארבעה, לשיפור הניידות גם בתנאי שטח בעייתיים יותר באופן יחסי.
 

  • קלנועיות מיוחדות – ישנם לא מעט סוגים מיוחדים של קלנועיות, וחשוב להכיר את האפשרויות השונות שהופכות לרלוונטיות עבור הקלנועית העירונית או הכפרית. פונקציה אחת שכזו היא של קלנועית זוגית – קלנועית המתאימה לנסיעה נוחה של שני אנשים. מעבר לכך, ישנן גם קלנועיות מתקפלות או קלנועיות קטנות המתאימות לנסיעה בתוך שטח בנוי ולכניסה לבניינים, וכן קלנועיות המתאימות למקומות עבודה ולנשיאת מטען של ממש. בכל מקרה, הסוגים הרבים והשונים של קלנועיות מבטיחים כי אתם תצליחו למצוא את הקלנועית המתאימה לכם.
 

כשאתם רוכשים קלנועית, אסור לכם להתפשר על מוצר שלא מתאים לכם במאה אחוזים

רכישה של קלנועית עבורכם או עבור הקרובים אליכם היא לא רכישה זולה במיוחד, אבל כפי שאתם רואים אפשר להבטיח כי הקלנועית תתאים לצרכים שלכם בצורה המדויקת ביותר. ריבוי האפשרויות בתחום פחות או יותר מבטיח את זה – ולכם אסור להתפשר על פחות מזה.

 

המאמר באדיבות: http://www.galgalyatziv.co.il



 
כותרת:
שם:
תוכן התגובה:
 
אולי יעניין אתכם גם :
הרמת עפעפיים ללא ניתוח למבוגרות
אם צניחת העפעפיים והעור הנפול והמקומט סביב העיניים מטרידים אותך, יש גם כמה שיטות לא כירורגיות שיכולות לגרום לעינייך להיות הרבה יותר צעירות ורעננות. אם כי הפלסטיקאים ימליצו בדרך כלל על ניתוח שיפתור את הבעיה לאורך זמן.
לקריאה
סוגי רמפות ומעלונים בגיל השלישי
מגבלות קשות בגיל השלישי, ירידה בתפקוד והצורך במתן מענה הופכים את הדרישה ואת הביקוש לרמפות ולמעלונים לחלק בלתי נפרד מאביזרי העזר החיוניים לגיל זה.
לקריאה
איטום קירות בסנפלינג בבתי אבות
איטום קירות בסנפלינג היא אחת משיטות האיטום שבוודאי תתלהבו מאוד לראות
לקריאה
טיפולים אסתטיים ללא ניתוח בגיל השלישי
הפנים שלכם הם כרטיס הביקור שלכם בכל גיל ובפרט בגיל השלישי, קבלו מידע ועצות לטיפולים אסתטיים.
לקריאה
אימוץ חיית מחמד בגיל השלישי
כל וטרינר ימליץ: אימוץ חיית מחמד מעולה לאנשים מבוגרים
לקריאה
אולם אירועים כבר יש? חוגגים חתונת זהב
זה שהגעתם לגיל השלישי לא אומר שהחגיגות הגדולות בחייכם נגמרו – להיפך, יש הישגים נפלאים שראויים לציון ולמסיבה: חתונת הכסף והזהב למשל. אז קדימה, זמן לחגוג!
לקריאה
עבודות יצירה למבוגרים
מבוגרים בגיל הזהב עוסקים במגוון רחב של עבודות יצירה על מנת לפתח יכולות מוטוריות, קוגניטיביות ורגשיות. העבודות נבחרות בקפידה והן מתאימות לגברים ונשים בגילאים שונים. הנה כמה מהן
לקריאה
רכב חדש מהחנות לבני הגיל השלישי
הגיל השלישי הוא גיל עם הרבה אתגרים אך יש בו דבר אחד שאין עליו עוררין: החופש! לכן ברור מדוע זה הזמן הטוב ביותר לקנות רכב חדש, אז למה שלא תחפשו לכם גם אתם מימון רכב חדש לבני הגיל השלישי?
לקריאה
קלנועית סולארית לבני הגיל השלישי
האנרגיה הסולארית מתפשטת בחיינו ומתחילה להגיע לתחומים שבהם, עד לא מזמן, שלטו שלטון מוחלט החשמל והסוללות בכל הספקיהן. מדוד השמש המיתולוגי ועד לקלנועית המיועדת לבני הגיל השלישי, קרני השמש מגיעות לכל מקום.
לקריאה
טיפול זוגי בגיל הזהב
טיפול זוגי וייעוץ זוגי בגיל מתקדם הם לפעמים דבר בלתי נמנע. אחרי כל כך הרבה שנים מערכת היחסים מתערערת בעקבות מגוון סיבות, אך חשוב לדעת שיש פתרונות ויש מי שיסייע. אך מי באמת מוסמך למתן טיפול זוגי מקצועי?
לקריאה
 
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
אתר בגילנו מספק מידע בנושא פתרונות דיור, דיור מוגן, בתי אבות, ייעוץ והכוונה לבחירת בית אבות, ייעוץ פיננסי לגיל הזהב, תרבות ופנאי, לימודים לגמלאים, הכרויות למבוגרים ועוד.