forums

שאיבת שומן מהבטן לגיל השלישי

כאשר מגיעים לגיל השלישי מתחילות לצוץ בעיות אשר מכבידות על גוף האדם. בניהן אפשר להכליל את השומן העודף והמשקל הגבוה. למעשה, רצוי לטפל בהם וכך ליהנות מאורך חיים טוב יותר.
 
שאיבת שומן מהבטן לגיל השלישי
השומן המיותר הינו גורם מפריע בגוף האדם ואין בו יתרונות. משקל עודף גורם לקושי בביצוע פעולות מסוימות, לכאבי גב, לבעיות של לחץ דם גבוה ולבעיות אחרות. כל הבעיות כאלו ואחרות מובילות לחיפוש פתרונות להסרת השומן. ניתוח לשאיבת שומן הינו פרוצדורה פופולארית ונועדה להסרת עודפי שומן באזורים שונים בגוף. מדובר בעיקר על אזורי הבטן, הירכיים והסנטר.

 

יתרונות מצטברים

לאחר גיל ההתבגרות כמות תאי השומן נשארת קבועה ורק הנפח של התאים עולה. בעת הניתוח לשאיבת שומן מסירים חלק גדול מהתאים ולכן מקטינים את הסיכוי להשמנה חוזרת. מחקרים חדישים מוכיחים שלשאיבת השומן ולהפחתת המשקל ישנם יתרונות מצטברים בכל מה שקשור להורדת לחץ דם, להפחתת שומנים בדם ולהפחתת הסיכון לסוכרת. הרפואה המודרנית היא אחת הסיבות לעלייה בתוחלת החיים, ולכן, אנשים רבים בגיל השלישי עדיין נמצאים במלוא כושרם ונהנים מחיים בריאים, נוחים ומלאים.

 

יתרונות אסתטיים

אנשים רבים מעוניינים בשיפור המראה שלהם וטיפולים אסתטיים הם דרך אחת להשיג את השיפור המיוחל. עם זאת, בגיל השלישי, ניתוחים וטיפולים אלו נעשים גם למטרה בריאותית. שאיבת שומן מהבטן לגיל השלישי היא אחת האופציות המומלצות ביותר על ידי רופאים שמבצעים ניתוחים פלסטיים. אין בעיה טכנית לבצע שאיבת שומן מהבטן לפציינטים בגיל זה, מעבר לכך, שיכולה לצוץ בעיה בכל מה שקשור באלסטיות של העור.

 

מהלך הניתוח

בגיל מתקדם העור מאבד מגמישותו ועדיין יכולים להישאר קפלים לאחר הניתוח. כל מקרה נבדק לגופו ובמקרים בהם העור במצב טוב הרי שהבעיה הופכת להיות מזערית ומשנית. במקרים רבים, עולים היתרונות של שאיבת השומן על החסרונות המתלווים אליהם. פרוצדורת שאיבת השומן הינה פשוטה יחסית וכל התהליך אורך מספר שעות בודדות. הניתוח נעשה תחת הרדמה מקומית ובמהלכו נעשים חתכים באזור הבטן כאשר אל החתך מוחדר צינור היונק את השומן מהגוף. בנקודה זאת ישנה משמעות רבה למיומנותו וניסיונו של הרופא, שכן יש לשאוב בכמות מסוימת כדי לא לפגוע במראה העתידי של הבטן. המנותח יכול להשתחרר לביתו לאחר שעות ספורות ממועד הניתוח.

 

קליניקה מקצועית

מומלץ לכל מי שרוצה לעבור ניתוח להסרת שומן מהבטן, יש לפנות מומחה לניתוחים פלסטיים. במיוחד חשוב הדבר כאשר הפרוצדורה מתבצעת בגיל השלישי המתקדם. חשוב לוודא שבקליניקה יש את המכשור המודרני היעיל שיקל על הפרוצדורה, וצוות מיומן שמלווה את הלקוח בכל שלב מהתהליך. בנוסף, יש לשים לב שבקליניקה יספקו לכם מידע על ניהול אורח חיים ספורטיבי ובריא לאחר הניתוח. 



 
כותרת:
שם:
תוכן התגובה:
 
אולי יעניין אתכם גם :
ערך תזונתי בטונה לגיל השלישי
דג הטונה מכיל חלבונים ונחשב לאחד המאכלים הבריאים ביותר לבני הגיל השלישי. מהן היתרונות של דג הטונה ומדוע הוא מומלץ לאכילה בכל דיאטה מאוזנת? פרטים במאמר הבא.
לקריאה
גורמים לצניחת רחם בגיל השלישי
צניחת רחם הינה בעיה נפוצה ששכיחה בעיקר אצל נשים בגיל השלישי אך בהחלט עלולה להתרחש גם אצל נשים צעירות יותר. היא מתפתחת בעקבות היחלשות של הרקמות והשרירים שנמצאים באזור רצפת האגן.
לקריאה
פיברומיאלגיה (דאבת השרירים) - תסמינים ואפשרויות טיפול
פיברומיאלגיה היא מחלת דאבת השרירים אשר באה לידי ביטוי בכאבים כרוניים בשלד ובשרירים, ברגישות שלהם, במגבלה בתנועת המפרקים, לחץ על הגידים ומכאובים קשים. תופעות נוספות המהוות חלק בלתי נפרד מן המחלה הן דיכאון, עייפות כרונית, כאבי ראש חוזרים ואף התקפי חרדה.
לקריאה
התמודדות עם טראומות מהעבר בגיל השלישי
בגיל השלישי נראה כי יש לא מעט מבוגרים עם התמודדויות פיזיולוגיות ונפשיות הנובעות ממקרים והתמודדויות שונות מהעבר, במאמר הבא מפורטים הסברים שונים אודות הסיטואציות.
לקריאה
עיסוי לשיכוך כאבי מפרקים בגיל השלישי
כאבי פרקים הינם תופעה שכיחה בקרב הגיל השלישי, וגורם ישיר לתלונות על ירידה משמעותית באיכות החיים. עתה, מחקר חדש מראה כי ייתכן שלצד טיפול תרופתי, עיסוי מקצועי עשוי להועיל בשיכוך הכאב ובהרחבת טווח התנועה.
לקריאה
מוצרים חדשניים טכנולוגיים למבוגרים
עם ההתקדמות וההתפתחות המשמעותית שעברה הרפואה בשנים האחרונות, עלתה גם תוחלת החיים. חלקה של האוכלוסייה המבוגרת בעולם, כולל בישראל, הוא גדול יותר. לכן, ישנו כל הזמן פיתוח מוצרים חדשניים שיסייעו לאוכלוסייה המבוגרת בפעולות בהן ישנו קושי, מה שיאפשר להעלות את איכות החיים. בין מוצרים אלה:
לקריאה
ניתוח ארטרוסקופיה בגיל השלישי
כאבי רגליים בגיל השלישי עלולים להעיד במקרים מסוימים על הצורך בניתוח ארטרוסקופיה. במאמר הבא נסביר מה מאפיין את הניתוח הזה, כיצד הוא מונע כאבים ומה כולל הטיפול
לקריאה
ניתוח ארטרוסקופיה בגיל השלישי
כאבי רגליים בגיל השלישי עלולים להעיד במקרים מסוימים על הצורך בניתוח ארטרוסקופיה. במאמר הבא נסביר מה מאפיין את הניתוח הזה, כיצד הוא מונע כאבים ומה כולל הטיפול
לקריאה
טיפול הומאופתיה בגיל השלישי
יותר ויותר אנשים מעבר לגיל הפרישה חיים בבריאות טובה יותר. מה הכוונה? תנאי החיים הממוצעים והטיפולים המשופרים במחלות זיהומיות ואחרות נחשבות בדרך לסיבות העיקריות לכך.
לקריאה
העלמת ורידים ברגליים בגיל השלישי
ורידים בולטים ברגליים היא בעיה בריאותית שכיחה במדינות המערב, והשכיחות שלה עולה עם הגיל. מחקרים אפידמיולוגיים מראים שלרבע מהאוכלוסייה הבוגרת יש בעיית ורידים ברגלים, כאשר השכיחות גבוהה יותר בקרב נשים (30%-25%) מאשר בקרב גברים (20%-10%).
לקריאה
 
אתר בגילנו מספק מידע בנושא פתרונות דיור, דיור מוגן, בתי אבות, ייעוץ והכוונה לבחירת בית אבות, ייעוץ פיננסי לגיל הזהב, תרבות ופנאי, לימודים לגמלאים, הכרויות למבוגרים ועוד.