forums

טיול קמפינג עם הנכדים

פער הדורות הולך וגדל בשנים האחרונות ואת המשחקים והאטרקציות של פעם מחליפים המחשבים והסמארטפונים. על מנת לשמור על הקשר בין הדורות בתוך המשפחה, יש למצוא את הנקודה המקשרת. טיול קמפינג הוא דרך נפלאה לבלות בצורה כזו שכולם יהנו.
 
טיול קמפינג עם הנכדים
טיול בטבע הוא דרך נהדרת להכיר טוב יותר את הנכדים ואת המשפחה. אם מטיילים בטבע, אין סיבה לא לישון שם. למרות שמחנאות נתפסת כדבר שרק צעירים עושים, הטכנולוגיות הרבות בציוד קמפינג כיום גורמות לדבר זה להיות לא נכון. ניתן לישון בטבע ולבלות בו בצורה נוחה שהיא ממש כמעט כמו בבית. קמפינג בצורה כזו יכול מאוד להתאים לסבים וסבתות שמעוניינים לבלות עם הנכדים שלהם בצורה מיוחדת, שתהיה נוחה אבל גם תאפשר לילדים בילוי מעט שונה מטלוויזיה וטאבלטים. הנוחות הרבה כיום והמגוון של הציוד בהחלט מאפשרים לינה בטבע גם עבור אנשים מבוגרים.

 

קיים ציוד שמומלץ לקנות עבור טיול קמפינג מוצלח

 

ישנו ציוד קמפינג אשר יאפשר לכם ליהנות מטיול עם נוחות מרבית. יש מספר דברים שמומלץ לקנות אם אתם יוצאים לטיול קמפינג בגיל מבוגר:

 

  • מזרונים – קיום קיימות מערכות שינה מתוחכמות אשר מאפשרות לישון באוהל בתנאים של בית. קיימים מזרונים מתנפחים עם מערכת אורתופדית ייחודית ובד נעים שמצפה אותם. המזרונים הללו כוללים מערכת שמונעת יציאת אוויר ספונטנית, כך שהם נשארים בקושי הרצוי לאורך כל הלילה. הם גם מתקפלים בקלות ונכנסים לרכב בצורה פשוטה מאוד. הניפוח נעשה באמצעות מכשיר שמגיע עם המזרון ומתחבר לרכב, אשר מנפח את המזרון תוך מספר דקות.
 

  • ציוד בישול – בישול בטבע ממש לא חייב להיעשות בפינג'אן קטן. היום קיימות גזיות גדולות וחזקות, שיש להן להבה גדולה במיוחד. גזיות אלו מאפשרות לבשל גם על סירים גדולים, ונותנות יכולת להכין ארוחה ממש כמו בבית, שהנכדים ייהנו ממנה מאוד.
 

  • אוהל – האוהלים כיום מיוצרים בטכנולוגיה חדשים, ויש כאלו שנפתחים ממש בלחיצת כפתור. הקמתם היא פשוטה במיוחד ולא דורשת כל מאמץ. בנוסף, קיימים בשוק גדלים רבים של אוהלים, וגם כאלו שמשלבים מספר חדרים באוהל אחד. האוהלים כיום ניחנים בחוזק רב, באוורור מצוין ובהגנה רבה מפני חרקים.
 

  • ציוד נוסף – יש מגוון רחב של אמצעים שמעניקים תחושה של בית גם באמצע טיול הקמפינג. עבור משפחות שנוסעות לטיולי ג'יפים, יש מקלחונים שמתחברים לרכב, שמעניקים פרטיות מלאה ומקלחת ממש כמו בבית. דוגמה נוספת של ציוד שמגביר נוחות היא מערכות תאורה חזקות שנותנות אור לזמן רב. עוד סוגי ציוד מעניינים הם תיקים חסינים למים, כריות מתנפחות למיטה, ושקי שינה שמותאמים ללילות קרים במיוחד.
 

התארגנות נכונה לקמפינג תגרום לכם ליהנות מטיול מיוחד

 

טיול קמפינג של סבים וסבתות עם הנכדים הוא טיול שדורש התארגנות מיוחדת. המבוגרים צריכים לרוב תנאים נוחים במיוחד כדי לישון בשטח, והילדים צריכים אפשרויות רבות להעסקתם. תכנון נכון של הטיול, עם אתר לינה נוח ומסלול טיול מעניין, יגרום לכל המשתתפים בו ליהנות. שילוב של ציוד קמפינג איכותי ייתן לכם נוחות רבה ויגרום לכם לזכות בחוויות ייחודיות.



 
כותרת:
שם:
תוכן התגובה:
 
אולי יעניין אתכם גם :
יוון לגיל הזהב
אם אתם חושבים שחופשה ביוון היא עניין לצעירים בלבד אתם לצערנו טועים ומטעים. יוון היא יעד מצוין לבני ה-60+ וידועה בתור יעד אידאלי לגיל השלישי - בחגים ובעיקר אחריהם כאשר מחיר הטיסות ליוון יורד.
לקריאה
יעדים שמתאים לטייל בהם גם בגיל פנסיוני
התחרות על כיסו של הצרכן ניכרת היטב גם בתעשיית הפנאי והנופש, כאשר טיסות זולות הפכו למציאות יום יומית וקלה להשגה. התחרות גם הביאה לכך שהרבה יותר יעדים חדשים מצטרפים ליעדים הפופולריים והפעם נרצה לסקר אותם מזווית אחרת.
לקריאה
ויזה לארה"ב בגיל השלישי
רבים מהישראלים רוכשים ויזה לארה"ב על מנת לטוס, לטייל, חלקם גם לעבוד – כיום אפשרי גם בגיל השלישי 60-80 ויותר לרכוש ויזה לארה"ב בתנאים מסוימים אבל בהחלט שמאפשרים את אותה.
לקריאה
חופשה בתל אביב - גם לגיל השלישי
בני הגיל השלישי? הגעתם לגיל שאפשר להתחיל... ליהנות מהחיים! שנים חסכתם לפנסיה, פרנסתם את הילדים ועבדתם קשה רק כדי להגיע סוף-סוף אל הנחלה והבטלה. מותר לכם! אתם כבר בגיל שמגיע לכם מה שאתם רוצים בלי לעשות חשבון לאף אחד.
לקריאה
טיולים מאורגנים בוינה לבני הגיל השלישי
וינה היא בירת אוסטריה ויעד תיירותי ראשון במעלה עבור בני הגיל השלישי. יותר ויותר מבוגרים מגלים כיום את הערך המוסף של העיר ובוחרים לבלות בה לבד, עם בני זוג או עם המשפחה המורחבת והנכדים.
לקריאה
טיול מאורגן להודו לבני הגיל השלישי
במשך שנים רבות, היינו רגילים שצעירים הם אלה שנוסעים להודו. בין אם מדובר בחברה יוצאי צבא אשר נוסעים לשם אחרי שירות צבאי בשביל להתפרק קצת לפני שהם חוזרים לארץ ללמוד ולהתמסד, ובין אם מדובר בזוגות צעירים.
לקריאה
טיול מאורגן למבוגרים בדרום אמריקה
עד לפני לא מעט שנים, היינו רגילים לשמוע על צעירים שנוסעים לדרום אמריקה אחרי הצבא, טיול של מספר חודשים לפני שהם חוזרים ארצה בשביל ללמוד. מלבדם היינו שומעים על אנשי עסקים שנסעו ליבשת ומדי פעם על עולים מדרום אמריקה בשביל לפגוש את המשפחות שלהם או למסע שורשים.
לקריאה
טיול לארה"ב בגיל השלישי
אחרי שטיילתם במקומות רבים בעולם הגיע הזמן לראות את הדובדבן שבקצפת, המקום הכי מפותח שיש בעולם, ארצות הברית של אמריקה. רעיונות אלו יכולות לעורר בכם רעד נוכח העוצמה האימתנית של המדינה הזו אך מה שתראו שם ללא ספק לא תראו במדינות אחרות.
לקריאה
3 מסלולי טיולים מומלצים לגיל השלישי בצפון
'קום והתהלך בארץ' אומר השיר האלמותי, ודווקא בגיל השלישי אנשים רבים מצליחים לפנות זמן לטיולים, בילויים, פיתוח תחביבים חדשים שאחד מהם הוא כמובן מסלולי טיול מיוחדים המתאימים במיוחד לגיל השלישי –
לקריאה
סוויטות מומלצות לגיל הזהב
סוויטות מומלצות לגיל הזהב יבטיחו לכם נופש מותאם לגילכם ולהעדפותיכם בסימן של נחת, שלווה ופאר.
לקריאה
 
1 2 3 4 5 6 7 8 9
אתר בגילנו מספק מידע בנושא פתרונות דיור, דיור מוגן, בתי אבות, ייעוץ והכוונה לבחירת בית אבות, ייעוץ פיננסי לגיל הזהב, תרבות ופנאי, לימודים לגמלאים, הכרויות למבוגרים ועוד.