forums

איפור קבוע בגיל השלישי

בגיל השלישי ישנו ביקוש עולה בתחום האיפור, והפתרון הרלוונטי והפרקטי ביותר הינו האיפור הקבוע אותו ניתן לבצע בצורה מקצועית ואמינה בקרב קוסמטיקאיות ומאפרות מקצועיות בכל רחבי הארץ.
 
איפור קבוע בגיל השלישי

איפור קבוע ושלל האופציות

 

איפור קבוע כולל כמה סוגים של איפור, איפור בצבעים לתיחום השפתיים, העפעפיים ומילוי שיער הפנים בקו הגבות והריסים. תחום האיפור הקבוע כולל למעשה כל דבר המאפשר עיצוב ואיפור הפנים לתקופת זמן ארוכה או בינונית ויקצר את הצורך והשימוש באיפור מדי יום. איפור קבוע נעשה לרוב על ידי מכשיר חשמלי המחדיר בעזרת מחט עדינה פיגמנט בעל צבע לעור, תחום הדומה מאוד למעשה למה שנעשה ביצירת קעקועים רק שפה מדובר בצבעי איפור או בצבע שיער פנים להשריית מראה נקי ומטופח לטווח הארוך.

 

סוגי האיפור הקבוע הקיימים

 

האיפור יכול בהתאם לכמה פרמטרים להישאר קבוע לטווח של שנתיים ועד 20 שנה והוא תלוי במיקום הטיפול, במכשור, בצבע המוחדר ובסוג העור. אם נפרט באופן ספציפי על עיצוב הגבות ניתן למצוא כיום שתי שיטות טיפול מובילות בתחום מילוי הגבות. האחת, שיטת מילוי גבות בשיטת הצללה שלפיה מבצעים החדרה של פיגמנט לכל אורך הגבה בצורה תבניתית, השיטה מוכרת וקיימת כבר שנים רבות, נעשית באמצעות המחט מחדירת הפיגמנט בצבע שיער הגבה. השנייה היא מילוי גבות בשיטת השערה, זוהי שיטה חדשה יותר ומודרנית, בעלת חידושים טכנולוגיים המאפשרים לבצע טיפול מילוי המתייחס לכל אזור זיק שערה בנפרד ולכן מדובר בתהליך עדין יותר ונקודתי המאפשר לקבל תוצאות ברמה גבוהה ביותר.

 

מילוי בשיטת השערה – מראה טבעי ועדין

 

מדובר בשיטה שכיום היא המתקדמת ביותר לאיפור הגבות ומעניקה למטופלת מראה טבעי ובריא. מדובר בתהליך פרטני, מדויק ומלא פרטים קטנים. בטיפול מסוג זה מתייחסים לכל שערה או להיעלמות אותה שערה באזור מסוים בגבות באופן ייחודי ולכן טיפול בעזרת המיקרו פיגמנטציה באותו אזור יראה בצורה טבעית ומתאימה בהרבה מהשיטה השנייה לעור הפנים ובעיקר, וחשוב מכל,למבנה תווי הפנים. לכן נוצרת תחושה שמדובר במצב הטבעי והבריא של המטופלת שהרי השתלת הטיפול מאפשרת ללקוחה להיראות כמו שהיה לה בצעירותה או אפילו גרסה משודרגת של זה, גבות מלאות ונקיות משרות אווירה של בריאות וטיפוח. רמת הניקיון והאסתטיקה עולה עם השימוש ביאפור קבוע מסוג זה.

 

מקצועיות ואמינות היא שם המשחק

 

על מנת לקבל את התוצאות הטובות ביותר ולהיות מרוצה לטווח הארוך ולא להצטרך לבצע טיפולים נוספים, עליך לבחור בחברת קוסמטיקה מובילה בתחום איפור קבוע ובעלת שם מוכר ואמין ועם כמות גדולה מאוד של לקוחות מרוצות. הרי אין דבר החשוב מניסיון חיובי של אנשים שעשו את התהליך לפנייך ובכך תדעי שמדובר במקום מקצועי ותהיי מרוצה מהתוצאות שלך כמו שהיית מרוצה מהטיפול הנעשה על לקוחות קודמות שהמליצו לך.



 
כותרת:
שם:
תוכן התגובה:
 
אולי יעניין אתכם גם :
דרכי טיפול בדלילות שיער בגיל השלישי
נשירת שיער היא אחד מהמכשולים הקשים ביותר בדרך למראה טבעי ויפה. יכול להיות שהשיער שלכם דליל והוא יתחיל לנשור בקרוב ויכול להיות שאתם בעיצומה של הבעיה ובכל מקרה יש כמה פתרונות שאתם צריכים להכיר. זה הזמן לדבר עליהם ולהבין מה היתרונות של כל אחד מהם.
לקריאה
מתיחת פנים אחרי גיל 60 בהרדמה מקומית
העולם המודרני והטכנולוגיה המשובחת שרק הולכת ומשתפרת מציעים לנו שפע של ריגושים וחידושים גם לאחר גיל 60, בעבר היה נהוג לחשוב שמתיחת פנים בגיל השלישי היא מיותרת ועקב הטכנולוגיה המיושנת היא הייתה גם לא טבעית.
לקריאה
בגדי ספורט לגיל השלישי
בשנים האחרונות אנחנו יכולים לראות תופעה מאוד מעניינת וייחודית. יותר ויותר אנשים בגיל השלישי מצטרפים למעגל העוסקים בפעילות גופנית. אנחנו יכולים לראות אנשים בגיל זה, עוסקים לא מעט בריצה, הליכה, רכיבה על אופניים, שחייה וכן משתתפים בחוגים שקשורים לפעילות גופנית מסוגים שונים.
לקריאה
מכשיר להצרת היקפים בגיל השלישי
טיפול הצרת היקפים יכול לסייע לבני הגיל השלישי ליהנות מאיכות חיים גבוהה ושיפור בתחושת הדימוי והביטחון העצמי. יש מגוון רחב של מכשירים בהם ניתן להשתמש על מנת לבצע הצרת היקפים וכדאי להתייעץ לגביהם עם אנשי מקצוע מוסמכים
לקריאה
שמלות ערב צנועות למבוגרות
נשים בגיל הזהב נותנות בדרך כלל עדיפות לשמלות ערב צנועות. שמלות מן הסוג הזה יכולות להתאים לנשים מבוגרות באירועים משפחתיים, באירועים חברתיים ועוד. את הצניעות של השמלות ניתן לראות במספר מישורים:
לקריאה
עיצוב גבות בגיל מבוגר
בעבור הזמן, הגיל וחוויות החיים משאירים בנו את סימניהם. אנשים רבים מעוניינים להשקיע במראה פניהם גם בגיל מבוגר. אחר מאמצעים אלו, המשפרים ומשנים את מבנה הפנים, הינו עיצוב גבות.
לקריאה
תוספות שיער לגיל השלישי
גיל המעבר מלווה בשלל תופעות לא נעימות. תופעות אלו כוללות ירידה במצב הרוח והחשק המיני, עליה במשקל, הופעת גלי חום ושינויים במצב הרוח. לא רבים יודעים, אך גיל העמידה משפיע גם על בריאות ומראה שיערנו.
לקריאה
פאות מעוצבות לגיל השלישי
בגיל השלישי הצורך בשיפור מראה השיער גדל. פאות מעוצבות המותאמות למבנה הקרקפת והמראה הכללי של אוכלוסיית הזהב מעל גיל 70 דורשות ידע מקצועי בטיפוח השיער ועיצוב הפאה הקלאסית.
לקריאה
הסיבות לשיעור יתר בגיל מבוגר
תהליך ההתבגרות הינו תהליך קשה עבור אנשים רבים. הגוף הצעיר והחסון שהכירו עד לא מזמן מתחיל להשתנות והשנים מתחילות לתת את אותותיהן. עם השינויים הגופניים, לעיתים קרובות ניתן להבחין בתופעת שיעור יתר בעיקר אצל נשים מבוגרות.
לקריאה
איפור קבוע בגיל השלישי
בגיל השלישי ישנו ביקוש עולה בתחום האיפור, והפתרון הרלוונטי והפרקטי ביותר הינו האיפור הקבוע אותו ניתן לבצע בצורה מקצועית ואמינה בקרב קוסמטיקאיות ומאפרות מקצועיות בכל רחבי הארץ.
לקריאה
 
1 2 3 4
אתר בגילנו מספק מידע בנושא פתרונות דיור, דיור מוגן, בתי אבות, ייעוץ והכוונה לבחירת בית אבות, ייעוץ פיננסי לגיל הזהב, תרבות ופנאי, לימודים לגמלאים, הכרויות למבוגרים ועוד.