forums

בחירת ביטוח בריאות לגיל השלישי

בכל גיל ובכל זמן, אנחנו צריכים לדאוג לבריאות שלנו. שירותי בריאות לא ניתנים בחינם בכל מקרה, ואנחנו צריכים מסגרת רלוונטית של ביטוח בריאות עבור הצרכים השונים שלנו – וכאשר מגיעים לגיל השלישי, ישנם כמה דברים שחשוב לדעת על ביטוח זה.
 
בחירת ביטוח בריאות לגיל השלישי
כל אחד מאתנו רוצה לדעת שכאשר הוא יהיה זקוק לטיפול רפואי, הוא יהיה יכול קודם כל לקבל אותו ואחר כך לדאוג לכל פרט כלכלי של הטיפול הרפואי הזה. מעבר לכך, אנחנו רוצים גם לחיות בחברה שבה כאשר אנחנו צריכים לקבל טיפול רפואי כזה או אחר, אנחנו נהיה מכוסים מבחינה כלכלית והדבר לא ירושש אותנו. במקומות רבים בעולם הדבר לא מובן מאליו, אבל בישראל עם חוק ביטוח בריאות ממלכתי הדבר דווקא כן קיים – גם אם ביטוח הבריאות הממלכתי לא מכסה טיפולים רבים ותרופות רלוונטיות רבות. בכל מקרה, בגיל השלישי כמו בכל גיל אחר חשוב מאוד לבחור בביטוחי בריאות רלוונטיים במסגרת קופות החולים או חברות הביטוח הפרטיות, בכדי לקבל את הכיסוי הנחוץ לכל טיפול נחוץ.

 

מה כולל ביטוח הבריאות?

ביטוח בריאות רלוונטי עבור בני ובנות הגיל השלישי צריך להיות בעל מספר מרכיבים ייחודיים ורלוונטיים עבור גיל זה. אחד המרכיבים הללו הוא הביטוח הסיעודי, שצריך להיות חלק ממסגרת ביטוח הבריאות בין אם כחלק ממנו ובין אם כמרכיב נפרד. חשוב להכיר את המצב הרפואי באופן מלא ואולי גם את היסטוריית המחלות המשפחתית, ולדאוג לכך שטיפולים מסוימים או תרופות מסוימות תהיינה כלולות במסגרת הביטוח. בקיצור, חשוב מאוד לבדוק את ביטוח הבריאות לעומק בטרם חותמים עליו ומתחילים לשלם אותו.

 

ואיך קובעים מחיר?

המחיר של ביטוח בריאות עבור כל מבוטח ומבוטחת כיום נקבע בהתאם למצב הבריאותי ולגיל. בהתחשב בכך, ברור מדוע ביטוח הבריאות של בני ובנות הגיל השלישי הוא יקר יותר, ולמעשה מדובר במסגרת ביטוח הבריאות היקרה ביותר הקיימת כיום. עם זאת, הדבר לא אומר כי לא מדובר בהשקעה חשובה או רלוונטית, ההפך הוא הנכון. למעשה, עם השקעה נכונה בביטוחי בריאות רלוונטיים עבור המצב הבריאותי שלכם, כולל סעיפים סיעודיים וביטוח רלוונטי גם בהקשר זה, תבטיחו את כיסוי המצב הבריאותי שלכם לאורך שנים רבות.

 

גם בגיל השלישי – אסור להתפשר על איכות הטיפול הרפואי שאנחנו מקבלים

בסופו של דבר, כאשר בוחרים בצורה נכונה ביטוח בריאות מבטיחים את איכות הטיפול הרפואי הניתן לכם לאורך שנים. זוהי הבטחה חשובה ביותר שלכם לעצמכם – שתמשיכו לקבל את הטוב ביותר ותמשיכו להיות מכוסים היטב גם בגיל השלישי. בעולם של ימינו, יש לכך חשיבות עצומה – כאשר אנחנו עדים ליותר מדי מקרים בהם בשל חוסר בביטוח מתאים אנשים לא קיבלו את הטיפול לו הם היו זקוקים.



 
כותרת:
שם:
תוכן התגובה:
 
אולי יעניין אתכם גם :
ערך תזונתי בטונה לגיל השלישי
דג הטונה מכיל חלבונים ונחשב לאחד המאכלים הבריאים ביותר לבני הגיל השלישי. מהן היתרונות של דג הטונה ומדוע הוא מומלץ לאכילה בכל דיאטה מאוזנת? פרטים במאמר הבא.
לקריאה
גורמים לצניחת רחם בגיל השלישי
צניחת רחם הינה בעיה נפוצה ששכיחה בעיקר אצל נשים בגיל השלישי אך בהחלט עלולה להתרחש גם אצל נשים צעירות יותר. היא מתפתחת בעקבות היחלשות של הרקמות והשרירים שנמצאים באזור רצפת האגן.
לקריאה
פיברומיאלגיה (דאבת השרירים) - תסמינים ואפשרויות טיפול
פיברומיאלגיה היא מחלת דאבת השרירים אשר באה לידי ביטוי בכאבים כרוניים בשלד ובשרירים, ברגישות שלהם, במגבלה בתנועת המפרקים, לחץ על הגידים ומכאובים קשים. תופעות נוספות המהוות חלק בלתי נפרד מן המחלה הן דיכאון, עייפות כרונית, כאבי ראש חוזרים ואף התקפי חרדה.
לקריאה
התמודדות עם טראומות מהעבר בגיל השלישי
בגיל השלישי נראה כי יש לא מעט מבוגרים עם התמודדויות פיזיולוגיות ונפשיות הנובעות ממקרים והתמודדויות שונות מהעבר, במאמר הבא מפורטים הסברים שונים אודות הסיטואציות.
לקריאה
עיסוי לשיכוך כאבי מפרקים בגיל השלישי
כאבי פרקים הינם תופעה שכיחה בקרב הגיל השלישי, וגורם ישיר לתלונות על ירידה משמעותית באיכות החיים. עתה, מחקר חדש מראה כי ייתכן שלצד טיפול תרופתי, עיסוי מקצועי עשוי להועיל בשיכוך הכאב ובהרחבת טווח התנועה.
לקריאה
מוצרים חדשניים טכנולוגיים למבוגרים
עם ההתקדמות וההתפתחות המשמעותית שעברה הרפואה בשנים האחרונות, עלתה גם תוחלת החיים. חלקה של האוכלוסייה המבוגרת בעולם, כולל בישראל, הוא גדול יותר. לכן, ישנו כל הזמן פיתוח מוצרים חדשניים שיסייעו לאוכלוסייה המבוגרת בפעולות בהן ישנו קושי, מה שיאפשר להעלות את איכות החיים. בין מוצרים אלה:
לקריאה
ניתוח ארטרוסקופיה בגיל השלישי
כאבי רגליים בגיל השלישי עלולים להעיד במקרים מסוימים על הצורך בניתוח ארטרוסקופיה. במאמר הבא נסביר מה מאפיין את הניתוח הזה, כיצד הוא מונע כאבים ומה כולל הטיפול
לקריאה
ניתוח ארטרוסקופיה בגיל השלישי
כאבי רגליים בגיל השלישי עלולים להעיד במקרים מסוימים על הצורך בניתוח ארטרוסקופיה. במאמר הבא נסביר מה מאפיין את הניתוח הזה, כיצד הוא מונע כאבים ומה כולל הטיפול
לקריאה
טיפול הומאופתיה בגיל השלישי
יותר ויותר אנשים מעבר לגיל הפרישה חיים בבריאות טובה יותר. מה הכוונה? תנאי החיים הממוצעים והטיפולים המשופרים במחלות זיהומיות ואחרות נחשבות בדרך לסיבות העיקריות לכך.
לקריאה
העלמת ורידים ברגליים בגיל השלישי
ורידים בולטים ברגליים היא בעיה בריאותית שכיחה במדינות המערב, והשכיחות שלה עולה עם הגיל. מחקרים אפידמיולוגיים מראים שלרבע מהאוכלוסייה הבוגרת יש בעיית ורידים ברגלים, כאשר השכיחות גבוהה יותר בקרב נשים (30%-25%) מאשר בקרב גברים (20%-10%).
לקריאה
 
אתר בגילנו מספק מידע בנושא פתרונות דיור, דיור מוגן, בתי אבות, ייעוץ והכוונה לבחירת בית אבות, ייעוץ פיננסי לגיל הזהב, תרבות ופנאי, לימודים לגמלאים, הכרויות למבוגרים ועוד.