forums

פאות מעוצבות לגיל השלישי

בגיל השלישי הצורך בשיפור מראה השיער גדל. פאות מעוצבות המותאמות למבנה הקרקפת והמראה הכללי של אוכלוסיית הזהב מעל גיל 70 דורשות ידע מקצועי בטיפוח השיער ועיצוב הפאה הקלאסית.
 
פאות מעוצבות לגיל השלישי
בגיל השלישי, מראה השיער שלנו הוא כבר לא מה שהיה פעם,בגיל השלישי, כולנו מכירים את המצב שבו חלקים שונים של הגוף שלנו, בדגש על המראה החיצוני שלנו, מאבדים מהחן ומהאלגנטיות שהייתם להם לאורך השנים.

 

איבוד פיגמנט צבע והיחלשות שורש השיער


אחד המרכיבים הוויזואליים המשמעותיים ביותר בהקשר זה הוא השיער – עם השנים, השיער מאבד צבע ומאבד סדר פיגמנט הצבע מאבד את הדומיננטיות מהגילאים המוקדמים והשיער הצומח והמחדש ללא גוון כלשהו,כלומר אם אישה או גבר היו רגילים לשיער בצבע כהה או בהיר,המציאות השתנתה והגוון הופך אפור בתחילה ואח"כ לבן.

 

ובמקרים רבים אנחנו גם חווים התקרחות חלקית או מלאה באזורים שונים של הקרקפת – כאשר מדובר בתופעות שכיחות בעיקר בקרב גברים אך גם לא מעט בקרב נשים.


השינוי מתבטא במספר גורמים:

  • חוזק של שורש השיער נחלש,השיער נח יותר לנשירה,אנו מבחינים בכל מעבר של מסרק שנשארות קבוצות שיער,במהלך חפיפה,צביעת השיער ואפילו על הכר בלילה.
  • ירידה בצפיפות השערות – קרקפת ראש שהיתה רגילה להיות מלאה בשיער,ניתן להבחין במהלך גיל הזהב לשינוי בצפיפות השיער,השיער הופך דליל ופחות מלא.
 

אלו הן שתי התופעות העיקריות המלוות את השינוי במראה הראש.
 

ניתן להוסיף לכך פגמים טבעיים שהתרחשו עם הזמן כגון:
 

יובש,הזנחה הגורמת לשיער להיות יבש ולא חיוני,חשיפה ממושכת לשמש הגורמת לשריפת שיער ופיצול קצוות שיער והחלשתו,צביעה ושימוש בחומרים כימיים השורפים את שורש השערה ועוד...



בכל מקרה, אם נרצה ללכת נגד הביולוגיה ולמנוע את התהליכים האלה נתקשה מאוד – אבל נוכל לתת להם פתרון אלגנטי עם פאות לגיל השלישי.

 

פאה נכרית מעוצבת היא פתרון איכותי ואלגנטי

 

כאשר מחליטים לחבוש פאות מעוצבות בגיל השלישי, אפשר ליהנות ממראה שיער צעיר ורענן גם בגילאים מתקדמים במיוחד – וכל מה שצריך לעשות הוא למצוא את הפאה המתאימה לנו ביותר,הן מבחינת אורך שיער הפאה, גוון,סוג השערות והעיצוב הכללי.

כך, ההשקעה בשיער יכולה להיות מינימלית, ואנחנו יכולים להרגיש בטוחים בעצמנו בציבור עם מראה שיער טבעי ויפה, שיכול להתאים גם לגבר המקריח וגם לאישה ששיערה מאבד את החן והברק.


עלויות של פאות נעות בין 500 – 10,000 שקלים חדשים כאשר ישנם מספר גורמים המשפיעים על המחיר.

להתרשמות וייעוץ לפני הזמנת פאות לחצו כאן.

 

 

בחירה נכונה של פאות מעוצבות לגיל השלישי צריכה להתבצע במקצועיות וביעילות

 

ברור, אם כן, שבכל מה שנוגע  לפאות לגיל השלישי, יש להשקיע בצורה איכותית ברכישה של פאה ברמה הגבוהה ביותר, שגם מתאימה בצורה אידאלית ככל שניתן למראה של הגבר או האישה. משום כך, צריך לבחור את הפאה באופן המקצועי ביותר בו ניתן לעשות זאת, והדרך לעשות זאת היא דרך שירות מוביל ואיכותי בתחום, שידע לספק ייעוץ והכוונה בענייני פאות לא רק עם פאות מוכנות מקטלוג אלא גם, במידת הצורך, בייצור פאות איכותיות בהתאמה אישית.

 

בחרו בשירות איכותי בתחום הפאות – והבטיחו לעצמכם את המראה הרצוי

 

אם תפנו לשירות איכותי בכל מה שנוגע לפאות לגיל השלישי, תבטיחו לעצמכם הלכה למעשה את הצלחתו של תהליך בחירת הפאה, ואת ההתאמה האידאלית של פאה למראה החיצוני שלכם. כך, לא תצטרכו עוד להתפשר או להתבייש במראה השיער שלכם גם כאשר אתם מחוץ לבית שלכם – ותייצרו לעצמכם פאה ברמה הגבוהה ביותר שמתאימה למראה שלכם ללא פשרות.



 
כותרת:
שם:
תוכן התגובה:
 
אולי יעניין אתכם גם :
דרכי טיפול בדלילות שיער בגיל השלישי
נשירת שיער היא אחד מהמכשולים הקשים ביותר בדרך למראה טבעי ויפה. יכול להיות שהשיער שלכם דליל והוא יתחיל לנשור בקרוב ויכול להיות שאתם בעיצומה של הבעיה ובכל מקרה יש כמה פתרונות שאתם צריכים להכיר. זה הזמן לדבר עליהם ולהבין מה היתרונות של כל אחד מהם.
לקריאה
מתיחת פנים אחרי גיל 60 בהרדמה מקומית
העולם המודרני והטכנולוגיה המשובחת שרק הולכת ומשתפרת מציעים לנו שפע של ריגושים וחידושים גם לאחר גיל 60, בעבר היה נהוג לחשוב שמתיחת פנים בגיל השלישי היא מיותרת ועקב הטכנולוגיה המיושנת היא הייתה גם לא טבעית.
לקריאה
בגדי ספורט לגיל השלישי
בשנים האחרונות אנחנו יכולים לראות תופעה מאוד מעניינת וייחודית. יותר ויותר אנשים בגיל השלישי מצטרפים למעגל העוסקים בפעילות גופנית. אנחנו יכולים לראות אנשים בגיל זה, עוסקים לא מעט בריצה, הליכה, רכיבה על אופניים, שחייה וכן משתתפים בחוגים שקשורים לפעילות גופנית מסוגים שונים.
לקריאה
מכשיר להצרת היקפים בגיל השלישי
טיפול הצרת היקפים יכול לסייע לבני הגיל השלישי ליהנות מאיכות חיים גבוהה ושיפור בתחושת הדימוי והביטחון העצמי. יש מגוון רחב של מכשירים בהם ניתן להשתמש על מנת לבצע הצרת היקפים וכדאי להתייעץ לגביהם עם אנשי מקצוע מוסמכים
לקריאה
שמלות ערב צנועות למבוגרות
נשים בגיל הזהב נותנות בדרך כלל עדיפות לשמלות ערב צנועות. שמלות מן הסוג הזה יכולות להתאים לנשים מבוגרות באירועים משפחתיים, באירועים חברתיים ועוד. את הצניעות של השמלות ניתן לראות במספר מישורים:
לקריאה
עיצוב גבות בגיל מבוגר
בעבור הזמן, הגיל וחוויות החיים משאירים בנו את סימניהם. אנשים רבים מעוניינים להשקיע במראה פניהם גם בגיל מבוגר. אחר מאמצעים אלו, המשפרים ומשנים את מבנה הפנים, הינו עיצוב גבות.
לקריאה
תוספות שיער לגיל השלישי
גיל המעבר מלווה בשלל תופעות לא נעימות. תופעות אלו כוללות ירידה במצב הרוח והחשק המיני, עליה במשקל, הופעת גלי חום ושינויים במצב הרוח. לא רבים יודעים, אך גיל העמידה משפיע גם על בריאות ומראה שיערנו.
לקריאה
פאות מעוצבות לגיל השלישי
בגיל השלישי הצורך בשיפור מראה השיער גדל. פאות מעוצבות המותאמות למבנה הקרקפת והמראה הכללי של אוכלוסיית הזהב מעל גיל 70 דורשות ידע מקצועי בטיפוח השיער ועיצוב הפאה הקלאסית.
לקריאה
הסיבות לשיעור יתר בגיל מבוגר
תהליך ההתבגרות הינו תהליך קשה עבור אנשים רבים. הגוף הצעיר והחסון שהכירו עד לא מזמן מתחיל להשתנות והשנים מתחילות לתת את אותותיהן. עם השינויים הגופניים, לעיתים קרובות ניתן להבחין בתופעת שיעור יתר בעיקר אצל נשים מבוגרות.
לקריאה
איפור קבוע בגיל השלישי
בגיל השלישי ישנו ביקוש עולה בתחום האיפור, והפתרון הרלוונטי והפרקטי ביותר הינו האיפור הקבוע אותו ניתן לבצע בצורה מקצועית ואמינה בקרב קוסמטיקאיות ומאפרות מקצועיות בכל רחבי הארץ.
לקריאה
 
1 2 3 4
אתר בגילנו מספק מידע בנושא פתרונות דיור, דיור מוגן, בתי אבות, ייעוץ והכוונה לבחירת בית אבות, ייעוץ פיננסי לגיל הזהב, תרבות ופנאי, לימודים לגמלאים, הכרויות למבוגרים ועוד.