forums

יישור שיניים למבוגרים

יישור שיניים הינו נושא המעסיק אנשים רבים. במאמר זה נעסוק בנושא יישור שיניים למבוגרים ובכל הנקודות שחשוב לדעת בטרם תחילת הטיפול.
 
יישור שיניים למבוגרים

אנשים רבים אינם מרוצים ממצב השיניים שלהם ומעוניינים ביישורם

 

השיניים שלנו משפיעים עלינו מבחינות רבות- צורת אכילה, צורת נשימה, חיוך וכמובן מראה, ולכן אנשים רבים אשר אינם מרוצים ממראה השיניים שלהם בוחרים ליישר אותן במהלך החיים. יישור שיניים אינו רק נחלת הצעירים, וגם בגילאים מבוגרים יותר אנו רואים יותר ויותר אנשים אשר בוחרים ליישר את שיניהם בצורות שונות ומתעניינים בכך, אשר מתבצע בצורה שונה במקצת מאשר יישור שיניים לצעירים.

 

דגשים חשובים שכדאי לדעת:

 

  • עד איזה גיל מומלץ לבצע יישור שיניים: כאמור, מצב השיניים יכול להפריע לכל אחד ובכל גיל, ולכן אנשים יכולים לגלות את הצורך ביישור שיניים בגילאים שונים. למרות האמור, לא מומלץ לעבור את הטיפולים בכל גיל בשל השינויים המתרחשים בשיניים במהלך החיים. באופן כללי, הגיל הצעיר ביותר בו מומלץ להתחיל בטיפול הינו גיל ההתבגרות, בעוד הגיל המבוגר ביותר הינו הגיל בו השיניים מתחילות לאבד מחוזקן, אשר יכול להשתנות בין אדם לאדם.
 

  • אילו שיטות יישור שיניים יכולות להתאים למבוגרים: השיטות בהן נוקטים בכדי ליישר שיניים באנשים צעירים יכולים מבחינה פיזית להתאים גם ליישור שיניים במבוגרים. בין השיטות הללו ניתן למצוא את הגשר המסורתי, רסן וכדומה. למרות האמור, מבוגרים רבים מבקשים להימנע מיישור שיניים נראה לעין מטעמים אסתטיים, ולכן בוחרים בשיטות דיסקרטיות יותר כגון אינוזיליין (פלטה שקופה), גשר פנימי וכדומה.
 

  • מתי מומלץ לוותר על יישור שיניים: לעיתים קרובות יש להתמודד עם נזקים שנגרמו לשיניים במהלך השנים לפני שניתן יהיה לטפל במיקום שלהן בפה. במקרים בהם טיפולי השיקום של השיניים יארכו זמן רב מידי, או יכללו סבל רב וכן הוצאות רבות, מומלץ לוותר על הטיפול ולפנות לפתרונות אחרים כגון השתלת שיניים או שימוש בכתרים.
 

  • כמה זמן נשארות תוצאות טיפול יישור שיניים למבוגרים: תוצאות הטיפול נשמרות בהתאם לגורמים רבים כגון מצב השיניים בטרם תחילת הטיפול, גיל המטופל, שמירה על בריאות השן לאחר הטיפול, מצב בריאותי כללי ועוד, ולכן קשה לחזות כמה זמן יחזיקו תוצאות הטיפול מעמד. למרות האמור, אנו רואים בדרך כלל שינויים רק לאחר חמש שנים ויותר, כאשר באנשים מבוגרים שינויים אלו נובעים בעיקר בשל היחלשות השן אשר דורשת טיפולים שונים.
 

יישור שיניים למבוגרים יכול להתאים לכל מי שאינו מרוצה ממצב שיניו

 

בין אם השיניים מפריעות לדיבור, לאכילה, לנשימה או רק מבחינה אסתטית, אין צורך להשלים עם המצב, וניתן לטפל בו בקלות. מטיפולי יישור שיניים למבוגרים הם דבר שבשגרה וכך גם הם יכולים ליהנות בדיוק כמו צעירים, עם טכנולוגיות מתקדמות המאפשרות יישור שיניים בצורה דיסקרטית אשר אינה מפריעה כלל למהלך החיים, אך מאפשרת שינוי מצב השיניים אשר עלול להציק לכל אחד. 



 
כותרת:
שם:
תוכן התגובה:
 
אולי יעניין אתכם גם :
ערך תזונתי בטונה לגיל השלישי
דג הטונה מכיל חלבונים ונחשב לאחד המאכלים הבריאים ביותר לבני הגיל השלישי. מהן היתרונות של דג הטונה ומדוע הוא מומלץ לאכילה בכל דיאטה מאוזנת? פרטים במאמר הבא.
לקריאה
גורמים לצניחת רחם בגיל השלישי
צניחת רחם הינה בעיה נפוצה ששכיחה בעיקר אצל נשים בגיל השלישי אך בהחלט עלולה להתרחש גם אצל נשים צעירות יותר. היא מתפתחת בעקבות היחלשות של הרקמות והשרירים שנמצאים באזור רצפת האגן.
לקריאה
פיברומיאלגיה (דאבת השרירים) - תסמינים ואפשרויות טיפול
פיברומיאלגיה היא מחלת דאבת השרירים אשר באה לידי ביטוי בכאבים כרוניים בשלד ובשרירים, ברגישות שלהם, במגבלה בתנועת המפרקים, לחץ על הגידים ומכאובים קשים. תופעות נוספות המהוות חלק בלתי נפרד מן המחלה הן דיכאון, עייפות כרונית, כאבי ראש חוזרים ואף התקפי חרדה.
לקריאה
התמודדות עם טראומות מהעבר בגיל השלישי
בגיל השלישי נראה כי יש לא מעט מבוגרים עם התמודדויות פיזיולוגיות ונפשיות הנובעות ממקרים והתמודדויות שונות מהעבר, במאמר הבא מפורטים הסברים שונים אודות הסיטואציות.
לקריאה
עיסוי לשיכוך כאבי מפרקים בגיל השלישי
כאבי פרקים הינם תופעה שכיחה בקרב הגיל השלישי, וגורם ישיר לתלונות על ירידה משמעותית באיכות החיים. עתה, מחקר חדש מראה כי ייתכן שלצד טיפול תרופתי, עיסוי מקצועי עשוי להועיל בשיכוך הכאב ובהרחבת טווח התנועה.
לקריאה
מוצרים חדשניים טכנולוגיים למבוגרים
עם ההתקדמות וההתפתחות המשמעותית שעברה הרפואה בשנים האחרונות, עלתה גם תוחלת החיים. חלקה של האוכלוסייה המבוגרת בעולם, כולל בישראל, הוא גדול יותר. לכן, ישנו כל הזמן פיתוח מוצרים חדשניים שיסייעו לאוכלוסייה המבוגרת בפעולות בהן ישנו קושי, מה שיאפשר להעלות את איכות החיים. בין מוצרים אלה:
לקריאה
ניתוח ארטרוסקופיה בגיל השלישי
כאבי רגליים בגיל השלישי עלולים להעיד במקרים מסוימים על הצורך בניתוח ארטרוסקופיה. במאמר הבא נסביר מה מאפיין את הניתוח הזה, כיצד הוא מונע כאבים ומה כולל הטיפול
לקריאה
ניתוח ארטרוסקופיה בגיל השלישי
כאבי רגליים בגיל השלישי עלולים להעיד במקרים מסוימים על הצורך בניתוח ארטרוסקופיה. במאמר הבא נסביר מה מאפיין את הניתוח הזה, כיצד הוא מונע כאבים ומה כולל הטיפול
לקריאה
טיפול הומאופתיה בגיל השלישי
יותר ויותר אנשים מעבר לגיל הפרישה חיים בבריאות טובה יותר. מה הכוונה? תנאי החיים הממוצעים והטיפולים המשופרים במחלות זיהומיות ואחרות נחשבות בדרך לסיבות העיקריות לכך.
לקריאה
העלמת ורידים ברגליים בגיל השלישי
ורידים בולטים ברגליים היא בעיה בריאותית שכיחה במדינות המערב, והשכיחות שלה עולה עם הגיל. מחקרים אפידמיולוגיים מראים שלרבע מהאוכלוסייה הבוגרת יש בעיית ורידים ברגלים, כאשר השכיחות גבוהה יותר בקרב נשים (30%-25%) מאשר בקרב גברים (20%-10%).
לקריאה
 
אתר בגילנו מספק מידע בנושא פתרונות דיור, דיור מוגן, בתי אבות, ייעוץ והכוונה לבחירת בית אבות, ייעוץ פיננסי לגיל הזהב, תרבות ופנאי, לימודים לגמלאים, הכרויות למבוגרים ועוד.