forums

עיצוב גבות בגיל מבוגר

בעבור הזמן, הגיל וחוויות החיים משאירים בנו את סימניהם. אנשים רבים מעוניינים להשקיע במראה פניהם גם בגיל מבוגר. אחר מאמצעים אלו, המשפרים ומשנים את מבנה הפנים, הינו עיצוב גבות.
 
עיצוב גבות בגיל מבוגר

אודות עיצוב גבות בגיל מבוגר

 

הגבות מאפיינות את האדם, עוזרות לאנשים לקרוא את תחושותיו והבעות פניו וממסגרות את מבנה הפנים. לכל אדם מתאימה צורה אחרת, וקיימים מבנים אשר יסגלו לבעליהן, שלא לצורך, מראה מאיים, עצוב או מופתע תמידית. על כן חשוב לפנות אל אנשי המקצוע בעת העיצוב בגיל מבוגר. עיצוב גבות הינו הליך הפיך וזמני אותו ניתן לבצע בכל גיל, ללא סכנה לבריאות המטופל ובגיל מבוגר יכול להתבצע אצל קוסמטיקאית או מטפלת פנים מוסמכת, אנשים המטפלים בהסרת שיער ומכונים שונים המציעים טיפולים קוסמטיים רפואיים ואסתטיים. העיצוב לרוב מתרחש באמצעות צביעה וציור של הגבות בצבע זמני, הנותר מקובע במקומו לתקופה של כחודש מתום הטיפול. ניתן גם לבצע עיצוב באמצעות קעקוע של צורת גבות מלאות על פני המטופלים.

 

סיבות לעיצוב גבות בגיל מבוגר

 

  • שיער לבן: אנשים רבים מעצבים את גבותיהם בגיל מבוגר משום האפרת שיערם והופעת שיערות לבנות. ניתן לצבוע את שיערות הגבה בקלות ובמהירות. תהליך זה אינו כואב למטופלים ואורך פרק זמן קצר, שעיקרו המתנה להיקבעות וייבוש הצבע ושטיפתו. עיצוב גבות וצביעת השיער הלבן מאפשר שמירה עליהן בגוון המותאם לצבע השיער והפנים שלכם.
 

  • נשירת שיער בגבות: אנשים מבוגרים רבים פונים לעיצוב כתוצאה מנשירת שיער בגבות. אנשים מבוגרים רבים סובלים מנשירת שיער בכל הגוף, והדבר גורם בין השאר להיווצרות קרחות קטנות בשטח הגבה. העיצוב מקנה לגבה מראה אחיד, ללא קרחות שונות. הדבר תורם למראה אסתטי יותר של גבותיכם ופניכם, ומטשטש את אותות הגיל על פניכם.
 

  • חשש לקמטים עקב מרקם עור דק: נשים רבות חוששות מהופעת קמטים בפניהן, עקב מרקם העור הדק שלהן. העיצוב מאפשר לשפר את מבנה הגבות מבלי לפגוע בעור הדק עליו הן צומחות, ומבלי ליצור קמטים במצח ובשאר אזורי הפנים.
 

  • שינוי המבנה: אנשים רבים מתהלכים כל חייהם עם צורת מבנה הגבות שאינה מתאימה להם. גם בגיל מבוגר ניתן לשנות את המבנה בהתאם למראה שיהלום את פניכם בצורה הטובה ביותר. ניתן לעשות זאת באמצעות עיצוב במכון מקצועי, אשר ידע להתאים את המבנה  לגילכם, שיערכם ומבנה פניכם.
 

עיצוב גבות הינו הליך פשוט המתאים לכל גיל

 

אנו ממליצים לאנשים מכל טווח הגילאים לעצב את גבותיהם. עיצוב גבות הינו הליך קל, לא כואב ומהיר המאפשר להם ליהנות ממראה גבות מלאות וטבעיות תוך פרק זמן קצר. יש לתחזק הליך זה – זכרו להגיע אל מכון עיצוב גבות לפחות פעם בחודש, לחידוש הצבע ומילוי החלקים מחוסרי השיער בגבותיכם.



 
כותרת:
שם:
תוכן התגובה:
 
אולי יעניין אתכם גם :
דרכי טיפול בדלילות שיער בגיל השלישי
נשירת שיער היא אחד מהמכשולים הקשים ביותר בדרך למראה טבעי ויפה. יכול להיות שהשיער שלכם דליל והוא יתחיל לנשור בקרוב ויכול להיות שאתם בעיצומה של הבעיה ובכל מקרה יש כמה פתרונות שאתם צריכים להכיר. זה הזמן לדבר עליהם ולהבין מה היתרונות של כל אחד מהם.
לקריאה
מתיחת פנים אחרי גיל 60 בהרדמה מקומית
העולם המודרני והטכנולוגיה המשובחת שרק הולכת ומשתפרת מציעים לנו שפע של ריגושים וחידושים גם לאחר גיל 60, בעבר היה נהוג לחשוב שמתיחת פנים בגיל השלישי היא מיותרת ועקב הטכנולוגיה המיושנת היא הייתה גם לא טבעית.
לקריאה
בגדי ספורט לגיל השלישי
בשנים האחרונות אנחנו יכולים לראות תופעה מאוד מעניינת וייחודית. יותר ויותר אנשים בגיל השלישי מצטרפים למעגל העוסקים בפעילות גופנית. אנחנו יכולים לראות אנשים בגיל זה, עוסקים לא מעט בריצה, הליכה, רכיבה על אופניים, שחייה וכן משתתפים בחוגים שקשורים לפעילות גופנית מסוגים שונים.
לקריאה
מכשיר להצרת היקפים בגיל השלישי
טיפול הצרת היקפים יכול לסייע לבני הגיל השלישי ליהנות מאיכות חיים גבוהה ושיפור בתחושת הדימוי והביטחון העצמי. יש מגוון רחב של מכשירים בהם ניתן להשתמש על מנת לבצע הצרת היקפים וכדאי להתייעץ לגביהם עם אנשי מקצוע מוסמכים
לקריאה
שמלות ערב צנועות למבוגרות
נשים בגיל הזהב נותנות בדרך כלל עדיפות לשמלות ערב צנועות. שמלות מן הסוג הזה יכולות להתאים לנשים מבוגרות באירועים משפחתיים, באירועים חברתיים ועוד. את הצניעות של השמלות ניתן לראות במספר מישורים:
לקריאה
עיצוב גבות בגיל מבוגר
בעבור הזמן, הגיל וחוויות החיים משאירים בנו את סימניהם. אנשים רבים מעוניינים להשקיע במראה פניהם גם בגיל מבוגר. אחר מאמצעים אלו, המשפרים ומשנים את מבנה הפנים, הינו עיצוב גבות.
לקריאה
תוספות שיער לגיל השלישי
גיל המעבר מלווה בשלל תופעות לא נעימות. תופעות אלו כוללות ירידה במצב הרוח והחשק המיני, עליה במשקל, הופעת גלי חום ושינויים במצב הרוח. לא רבים יודעים, אך גיל העמידה משפיע גם על בריאות ומראה שיערנו.
לקריאה
פאות מעוצבות לגיל השלישי
בגיל השלישי הצורך בשיפור מראה השיער גדל. פאות מעוצבות המותאמות למבנה הקרקפת והמראה הכללי של אוכלוסיית הזהב מעל גיל 70 דורשות ידע מקצועי בטיפוח השיער ועיצוב הפאה הקלאסית.
לקריאה
הסיבות לשיעור יתר בגיל מבוגר
תהליך ההתבגרות הינו תהליך קשה עבור אנשים רבים. הגוף הצעיר והחסון שהכירו עד לא מזמן מתחיל להשתנות והשנים מתחילות לתת את אותותיהן. עם השינויים הגופניים, לעיתים קרובות ניתן להבחין בתופעת שיעור יתר בעיקר אצל נשים מבוגרות.
לקריאה
איפור קבוע בגיל השלישי
בגיל השלישי ישנו ביקוש עולה בתחום האיפור, והפתרון הרלוונטי והפרקטי ביותר הינו האיפור הקבוע אותו ניתן לבצע בצורה מקצועית ואמינה בקרב קוסמטיקאיות ומאפרות מקצועיות בכל רחבי הארץ.
לקריאה
 
1 2 3 4
אתר בגילנו מספק מידע בנושא פתרונות דיור, דיור מוגן, בתי אבות, ייעוץ והכוונה לבחירת בית אבות, ייעוץ פיננסי לגיל הזהב, תרבות ופנאי, לימודים לגמלאים, הכרויות למבוגרים ועוד.