forums

אחת ולתמיד: השתלת שיניים או שיניים תותבות?

בני הגיל השלישי החיים כיום הם כנראה אלו עם איכות החיים הגבוהה ביותר אי פעם. מצד אחד, הגוף מראה אותותיו – גם חזותית וגם פנימית, אך הטכנולוגיה המתקדמת לרבות שירותי הרפואה המתקדמים, מאפשרים לבני הגיל השלישי להנות מדברים שאחרים לפניהם לא יכלו להנות מהם.
 
אחת ולתמיד: השתלת שיניים או שיניים תותבות?
כאשר מדובר על איכות החיים, מדובר בעיקר על האפשרות לנהל אורח חיים תקין המבוסס על בריאות. אחד התפקודים החשובים והחיוניים ביותר לצורך ההישרדות הוא כמובן האכילה. לטובת האכילה, הרי שיש צורך בשיניים לטובת גריסת המזון. ישנם אנשים מבוגרים שסובלים משיניים שבורות במקרה הפחות גרוע, ובמקרים חמורים יותר אף במחסור בשייניים. הבשורה המשמחת היא שכיום ניתן להנות מטיפולי שיניים מתקדמים לקהל המטופלים הזקוק לשיניים, וכל שנותר לבדוק הוא מה עדיף יותר: השתלת שיניים או שיניים תותבות? http:/implantsmile.co.il

 

השיניים התותבות – כל מה שאתם צריכים לדעת

 

כאשר מדובר על שיניים תותבות, מדובר על שיניים שמטרתן להעניק פתרון לאלו שלהם שיניים חסרות. עד לא מזמן, היה מדובר על הפתרון היחיד שהיה מוענק. כאשר מדובר על השיניים התותבות, מדובר על סט שבו משובצות כל השיניים – שהן כמובן מלאכתיות והן מודבקות יחדיו. את השיניים משלבים על קו החניכיים, מה שיכול לגרום לכאבים ולחוסר נוחות בגלל המגע הישיר בין הסט אל החניכיים.

 

כמו כן, בעת האכילה, יכול להיווצר מצב מאד לא נוח שכן השיניים התותבות אינן אמיתיות ועשויות מפלסטיק, כך שאקט האכילה יכול להיות מעט סבוך שכן הכוח המופעל על המזון, לא תמיד די חזק. בנוסף, לא ניתן להתעלם מהעובדה כי השימוש בשיניים התותבות יכול להיות מעט מביך, שכן לא מדובר על שיניים קבועות, אלא על סט המשולב לסירוגין על פי הצרכים של המטופל. אם לא די בכך, שיניים תותבות מצריכות תחזוקה שוטפת הכוללת מריחה של קרמים שונים על השיניים לטובת שמירתן.

 

השתלת השיניים – הבחירה הטבעית של האנשים

 

אפשר לומר ללא ספק כי שיטת השיניים התותבות הינה שיטה ישנה, ורבים בוחרים לדבוק דווקא בהשתלת השיניים המעניקה להם פתרון קבע, אסתטיקה חסרת פשרות ובעיקר איכות חיים שבאה לידי ביטוי בגריסה נוחה ואידיאלית של המזון. השתלת השיניים מאפשרת למטופלים לחוש בשיניים כאילו והן אמיתיות, ללא שיש קושי בדיבור או באכילה, בדומה לשיניים התותבות. כמו כן, הרי שהשיניים לא נדרשות לתחזוק שוטף, מלבד צחצוח השיינים, ואקט זה כאמור תקף לכל בני האדם.

 

אם לא די בכך, טיפול של השתלת שיניים הינו השקעה ארוכת טווח. כאמור, השיניים התותבות פוגעות בחניכיים, כך שבעת שמטפלים בבעיה אחת, יוצרים בעיה אחרת. עם טיפולי השתלת השיניים לא נוצרת פגיעה בחניכיים, אלא להפך: חוזרים לחייך, ובגדול, ונהנים מפתרון קבע.



 
כותרת:
שם:
תוכן התגובה:
 
אולי יעניין אתכם גם :
ערך תזונתי בטונה לגיל השלישי
דג הטונה מכיל חלבונים ונחשב לאחד המאכלים הבריאים ביותר לבני הגיל השלישי. מהן היתרונות של דג הטונה ומדוע הוא מומלץ לאכילה בכל דיאטה מאוזנת? פרטים במאמר הבא.
לקריאה
גורמים לצניחת רחם בגיל השלישי
צניחת רחם הינה בעיה נפוצה ששכיחה בעיקר אצל נשים בגיל השלישי אך בהחלט עלולה להתרחש גם אצל נשים צעירות יותר. היא מתפתחת בעקבות היחלשות של הרקמות והשרירים שנמצאים באזור רצפת האגן.
לקריאה
פיברומיאלגיה (דאבת השרירים) - תסמינים ואפשרויות טיפול
פיברומיאלגיה היא מחלת דאבת השרירים אשר באה לידי ביטוי בכאבים כרוניים בשלד ובשרירים, ברגישות שלהם, במגבלה בתנועת המפרקים, לחץ על הגידים ומכאובים קשים. תופעות נוספות המהוות חלק בלתי נפרד מן המחלה הן דיכאון, עייפות כרונית, כאבי ראש חוזרים ואף התקפי חרדה.
לקריאה
התמודדות עם טראומות מהעבר בגיל השלישי
בגיל השלישי נראה כי יש לא מעט מבוגרים עם התמודדויות פיזיולוגיות ונפשיות הנובעות ממקרים והתמודדויות שונות מהעבר, במאמר הבא מפורטים הסברים שונים אודות הסיטואציות.
לקריאה
עיסוי לשיכוך כאבי מפרקים בגיל השלישי
כאבי פרקים הינם תופעה שכיחה בקרב הגיל השלישי, וגורם ישיר לתלונות על ירידה משמעותית באיכות החיים. עתה, מחקר חדש מראה כי ייתכן שלצד טיפול תרופתי, עיסוי מקצועי עשוי להועיל בשיכוך הכאב ובהרחבת טווח התנועה.
לקריאה
מוצרים חדשניים טכנולוגיים למבוגרים
עם ההתקדמות וההתפתחות המשמעותית שעברה הרפואה בשנים האחרונות, עלתה גם תוחלת החיים. חלקה של האוכלוסייה המבוגרת בעולם, כולל בישראל, הוא גדול יותר. לכן, ישנו כל הזמן פיתוח מוצרים חדשניים שיסייעו לאוכלוסייה המבוגרת בפעולות בהן ישנו קושי, מה שיאפשר להעלות את איכות החיים. בין מוצרים אלה:
לקריאה
ניתוח ארטרוסקופיה בגיל השלישי
כאבי רגליים בגיל השלישי עלולים להעיד במקרים מסוימים על הצורך בניתוח ארטרוסקופיה. במאמר הבא נסביר מה מאפיין את הניתוח הזה, כיצד הוא מונע כאבים ומה כולל הטיפול
לקריאה
ניתוח ארטרוסקופיה בגיל השלישי
כאבי רגליים בגיל השלישי עלולים להעיד במקרים מסוימים על הצורך בניתוח ארטרוסקופיה. במאמר הבא נסביר מה מאפיין את הניתוח הזה, כיצד הוא מונע כאבים ומה כולל הטיפול
לקריאה
טיפול הומאופתיה בגיל השלישי
יותר ויותר אנשים מעבר לגיל הפרישה חיים בבריאות טובה יותר. מה הכוונה? תנאי החיים הממוצעים והטיפולים המשופרים במחלות זיהומיות ואחרות נחשבות בדרך לסיבות העיקריות לכך.
לקריאה
העלמת ורידים ברגליים בגיל השלישי
ורידים בולטים ברגליים היא בעיה בריאותית שכיחה במדינות המערב, והשכיחות שלה עולה עם הגיל. מחקרים אפידמיולוגיים מראים שלרבע מהאוכלוסייה הבוגרת יש בעיית ורידים ברגלים, כאשר השכיחות גבוהה יותר בקרב נשים (30%-25%) מאשר בקרב גברים (20%-10%).
לקריאה
 
אתר בגילנו מספק מידע בנושא פתרונות דיור, דיור מוגן, בתי אבות, ייעוץ והכוונה לבחירת בית אבות, ייעוץ פיננסי לגיל הזהב, תרבות ופנאי, לימודים לגמלאים, הכרויות למבוגרים ועוד.