forums

כריות שינה המקלות על כאבי עורף וגב

כריות השינה משפיעות על מגוון תחומים. חשיבות כרית השינה אפילו עולה כשמדובר על בני הגיל השלישי, בקרבם יש להקפיד אף יותר על מזרנים אורתופדיים וכרית שינה מתאימה.
 
כריות שינה המקלות על כאבי עורף וגב

כיצד נדע שהגיע הזמן לרכוש כרית שינה או להחליף את הקיימת?

 

מתעורר כל בוקר עם צוואר תפוס? מרגיש נוקשות וקשיחות בשרירי הגב עם ההשכמה, שחולפים לאחר מספר דקות? קם מהמיטה עייף למרות שישנת בה בין שש לשמונה שעות בלילה? אם התשובה לאחת מהשאלות שהועלו הייתה חיובית, יתכן מאוד שאתה ישן על כרית שאינה מתאימה לך, או שהתאימה לך בעבר ונשחקה. כריות שינה יכולות ליצור אפקט חיובי או שלילי במספר אספקטים, ביניהם איכות השינה ובריאות הגב והעורף שלך. לא מפתיע לשמוע שבהרבה מקרים של כאבי עורף וגב שלא עברו במשך תקופות ארוכות, החלפת כרית פשוטה היא זו שפתרה בסופו של דבר את הבעיה המתסכלת.

 

מספר דגשים לבחירה נכונה של כריות שינה בגיל השלישי

 

  • התאמה של גודל וצורת הכרית- קיימות היום אופציות רבות בשוק לסוגי כריות שינה בהם ניתן לבחור, וההחלטה יכולה להיות לפעמים לא פשוטה ומעט מבלבלת. שני הסוגים העיקריים בהם כדאי להתמקד הם כריות אורטופדיות, להן צורה ייחודית, לבין כריות בד בדרגת קשיחות משתנה. כריות אורטופדיות הן המומלצות עבור הסובלים מכאבי גב ועורף, שכן הן מייצבות את אזור העורף והראש בצורה המרבית. חלק מהאנשים יצטרכו תקופת הסתגלות קצרה של מספר לילות כדי להתרגל לכריות שינה אורטופדיות, ולכן חשוב לא לפסול אותן מראש.
 

  • התאמת מילוי הכרית למשתמש- הן מידת המילוי והן סוג המילוי יכולים להשפיע על איכות השינה של האדם. מילוי דחוס יחסית יאפשר הגבהה רבה יותר של הראש והעורף, בעוד מילוי דליל יכול במקרים רבים לגרום לתזוזה רבה וחוסר הצלחה בהירדמות. גם לסוג המילוי חשיבות רבה- קיים הבדל בין מילוי סינטטי למילוי לטקס או ויסקו, ולכל אחד הסוג המתאים לו יותר. ישנם אפילו אנשים הרגישים לסוג מסוים של מילוי, כדוגמת רגישות ללטקס, ולכן שינה על גבי כרית מסוג כזה עלולה לסכן את בריאותם.
 

  • שחיקה- יתכן מאוד שהכרית שקנית התאימה והייתה איכותית ונוחה לפני מספר שנים, אך כתוצאה מעייפות החומר וגורמים נוספים היא התבלתה וכעת זקוקה להחלפה. אם אתם ישנים על אותן כריות שינה במשך מספר שנים או שאתם שמים לב לשינויים בצפיפותן וצורתן, יתכן מאוד שכדאי לרכוש כריות חדשות.
 

איך אדע לבחור כריות שינה המתאימות לי?

 

במהלך החיפוש אחרי כריות שינה איכותיות, חשוב שנשים לב שאנו בוחרים את הסוג האיכותי ביותר, שיוצר על ידי אחת מהרשתות המובילות בתחום. הניסיון הרב של חברות כאלו יבטיח לכם מוצר ברמה גבוהה, שיאפשר לכם שינה רציפה ואיכותית ויקל במידה רבה על כאבי הגב והעורף.



 
כותרת:
שם:
תוכן התגובה:
 
אולי יעניין אתכם גם :
ערך תזונתי בטונה לגיל השלישי
דג הטונה מכיל חלבונים ונחשב לאחד המאכלים הבריאים ביותר לבני הגיל השלישי. מהן היתרונות של דג הטונה ומדוע הוא מומלץ לאכילה בכל דיאטה מאוזנת? פרטים במאמר הבא.
לקריאה
גורמים לצניחת רחם בגיל השלישי
צניחת רחם הינה בעיה נפוצה ששכיחה בעיקר אצל נשים בגיל השלישי אך בהחלט עלולה להתרחש גם אצל נשים צעירות יותר. היא מתפתחת בעקבות היחלשות של הרקמות והשרירים שנמצאים באזור רצפת האגן.
לקריאה
פיברומיאלגיה (דאבת השרירים) - תסמינים ואפשרויות טיפול
פיברומיאלגיה היא מחלת דאבת השרירים אשר באה לידי ביטוי בכאבים כרוניים בשלד ובשרירים, ברגישות שלהם, במגבלה בתנועת המפרקים, לחץ על הגידים ומכאובים קשים. תופעות נוספות המהוות חלק בלתי נפרד מן המחלה הן דיכאון, עייפות כרונית, כאבי ראש חוזרים ואף התקפי חרדה.
לקריאה
התמודדות עם טראומות מהעבר בגיל השלישי
בגיל השלישי נראה כי יש לא מעט מבוגרים עם התמודדויות פיזיולוגיות ונפשיות הנובעות ממקרים והתמודדויות שונות מהעבר, במאמר הבא מפורטים הסברים שונים אודות הסיטואציות.
לקריאה
עיסוי לשיכוך כאבי מפרקים בגיל השלישי
כאבי פרקים הינם תופעה שכיחה בקרב הגיל השלישי, וגורם ישיר לתלונות על ירידה משמעותית באיכות החיים. עתה, מחקר חדש מראה כי ייתכן שלצד טיפול תרופתי, עיסוי מקצועי עשוי להועיל בשיכוך הכאב ובהרחבת טווח התנועה.
לקריאה
מוצרים חדשניים טכנולוגיים למבוגרים
עם ההתקדמות וההתפתחות המשמעותית שעברה הרפואה בשנים האחרונות, עלתה גם תוחלת החיים. חלקה של האוכלוסייה המבוגרת בעולם, כולל בישראל, הוא גדול יותר. לכן, ישנו כל הזמן פיתוח מוצרים חדשניים שיסייעו לאוכלוסייה המבוגרת בפעולות בהן ישנו קושי, מה שיאפשר להעלות את איכות החיים. בין מוצרים אלה:
לקריאה
ניתוח ארטרוסקופיה בגיל השלישי
כאבי רגליים בגיל השלישי עלולים להעיד במקרים מסוימים על הצורך בניתוח ארטרוסקופיה. במאמר הבא נסביר מה מאפיין את הניתוח הזה, כיצד הוא מונע כאבים ומה כולל הטיפול
לקריאה
ניתוח ארטרוסקופיה בגיל השלישי
כאבי רגליים בגיל השלישי עלולים להעיד במקרים מסוימים על הצורך בניתוח ארטרוסקופיה. במאמר הבא נסביר מה מאפיין את הניתוח הזה, כיצד הוא מונע כאבים ומה כולל הטיפול
לקריאה
טיפול הומאופתיה בגיל השלישי
יותר ויותר אנשים מעבר לגיל הפרישה חיים בבריאות טובה יותר. מה הכוונה? תנאי החיים הממוצעים והטיפולים המשופרים במחלות זיהומיות ואחרות נחשבות בדרך לסיבות העיקריות לכך.
לקריאה
העלמת ורידים ברגליים בגיל השלישי
ורידים בולטים ברגליים היא בעיה בריאותית שכיחה במדינות המערב, והשכיחות שלה עולה עם הגיל. מחקרים אפידמיולוגיים מראים שלרבע מהאוכלוסייה הבוגרת יש בעיית ורידים ברגלים, כאשר השכיחות גבוהה יותר בקרב נשים (30%-25%) מאשר בקרב גברים (20%-10%).
לקריאה
 
אתר בגילנו מספק מידע בנושא פתרונות דיור, דיור מוגן, בתי אבות, ייעוץ והכוונה לבחירת בית אבות, ייעוץ פיננסי לגיל הזהב, תרבות ופנאי, לימודים לגמלאים, הכרויות למבוגרים ועוד.