forums

חשיבות ההדברה בדיור מוגן

דיור מוגן הוא סביבת מגורים לאנשים מבוגרים המאפשרת שילוב בין חיים עצמאיים (לאנשים שעדיין יכולים לדאוג לעצמם) לעזרה מאוזנת בתחומי החיים השונים. בחלוף השנים תפקודים יום יומיים פשוטים יחסית לביצוע הופכים למורכבים וארוכים יותר, ובמטרה לענות על הצורך בעזרה באותם תחומים, קיים הדיור המוגן.
 
חשיבות ההדברה בדיור מוגן
 דיור מוגן מציע שירותים רבים כגון כביסה, ניקיון, אוכל ושירותיים רפואיים ואף אירועי חברה ותרבות שונים.

 

הדברה - נושא עם חשיבות עליונה

 

אף אחד מאיתנו לא אוהב לראות ג'וקים רצים להם בין חדרי הבית או נמלים מטיילות על שיש המטבח שלנו. מלבד חוסר הנעימות שמשרים עלינו מזיקים, הם גם עלולים לגרום לתחלואות שונות ומהווים סמן לסביבה לא הגיינית. תחום ההדברה, עוסק בהרחקת מזיקים מאזורים מוגדרים, ויכול להיות מכוון לחרקים או בעלי חיים שונים, אך גם לצמחים ואורגניזמים מיקרוסקופיים. ההדברה הביתית, רובה מכוונת כלפי חרקים שונים, המהווים את המטרד העיקרי בסביבה הביתית. חומרי ההדברה השימושיים ביותר הם רעלים, ועל כן, יש לדעת באילו חומרים כדאי להשתמש בכל סביבה, מתי כדי לעשות זאת ובאיזו צורה לעשות זאת בכדי שלא ייגרם נזק לבני האדם בסביבה הנתונה. הדברה חשובה בכל סביבת חיים באשר היא, אך להדברה בדיור מוגן חשיבות גבוהה אף יותר.

 

 

הדברה בדיור מוגן - על מה נקפיד ומה נמנע?

 

  • בדיור מוגן אפילו יותר ממקומות אחרים נרצה לשמור על סביבה סטרילית ונקייה - כאמור, בדיור מוגן מתגוררים אנשים מבוגרים, שנקודת הפתיחה הבריאותית שלהם שונה משל האוכלוסייה הכללית. עם השנים, המערכת החיסונית בגופנו נחלשת, וחשופה יותר לפגיעה על ידי גורמים חיצוניים. נרצה לשמור על האוכלוסייה המבוגרת מפני מזיקים שעלולים להשפיע עליהם באופן נרחב יותר ושונה מהצפוי. על כן, הדברה בדיור מוגן חשובה ומשמעותית אף יותר מאשר במקומות אחרים.  
 

  • הדברה איכותית מונעת מטרדים לא רצויים ומעלה את איכות החיים - הדברה שנעשית בצורה איכותית, תוך שמירה על סטנדרטים גבוהים ושימוש בחומרים שאינם מזיקים לאדם, חשיבות עליונה לה. הדברה שכזו, תקפה בסביבה המודברת למשך זמן רב יותר, וכן מהווה פקטור רב מעלה במניעת תחלואים העלולים לנבוע מחומרי ההדברה בהם משתמשים. לאוכלוסיות ולמקומות שונים יש להתאים חומרי הדברה שונים, כך לדוגמא עבור אוכלוסיית המבוגרים או הילדים נשתמש בחומרי הדברה רעילים פחות, לעומת זאת, במסעדות מהן ניתן להרחיק אנשים לתקופות זמן ממושכות, נשתמש בחומרים חזקים יותר לנטרול המזיקים.   
 

חשוב לבחור מדביר מקצועי שיעבוד בהתאם לדרישות המקום

 

בהדברה באופן כללי, ובהדברה בדיור מוגן בפרט, עלינו לשים לב כי נבחר במדביר מקצועי שיענה לדרישות שאתר ההדברה מציב בפניו. עבודת ההדברה צריכה להיות איכותית ומקצועית, בד בבד עם היותה מותאמת לאוכלוסייה במקום המודבר. הדברה נכונה, תימנע תחלואה (שיכולה להיות קריטית באוכלוסיות שונות), תשפר את איכות החיים ותחזיק לאורך זמן.



 
כותרת:
שם:
תוכן התגובה:
 
1.  אני
www.google.co.il
גם אני (22.7.17)
אולי יעניין אתכם גם :
הרמת עפעפיים ללא ניתוח למבוגרות
אם צניחת העפעפיים והעור הנפול והמקומט סביב העיניים מטרידים אותך, יש גם כמה שיטות לא כירורגיות שיכולות לגרום לעינייך להיות הרבה יותר צעירות ורעננות. אם כי הפלסטיקאים ימליצו בדרך כלל על ניתוח שיפתור את הבעיה לאורך זמן.
לקריאה
סוגי רמפות ומעלונים בגיל השלישי
מגבלות קשות בגיל השלישי, ירידה בתפקוד והצורך במתן מענה הופכים את הדרישה ואת הביקוש לרמפות ולמעלונים לחלק בלתי נפרד מאביזרי העזר החיוניים לגיל זה.
לקריאה
איטום קירות בסנפלינג בבתי אבות
איטום קירות בסנפלינג היא אחת משיטות האיטום שבוודאי תתלהבו מאוד לראות
לקריאה
טיפולים אסתטיים ללא ניתוח בגיל השלישי
הפנים שלכם הם כרטיס הביקור שלכם בכל גיל ובפרט בגיל השלישי, קבלו מידע ועצות לטיפולים אסתטיים.
לקריאה
אימוץ חיית מחמד בגיל השלישי
כל וטרינר ימליץ: אימוץ חיית מחמד מעולה לאנשים מבוגרים
לקריאה
אולם אירועים כבר יש? חוגגים חתונת זהב
זה שהגעתם לגיל השלישי לא אומר שהחגיגות הגדולות בחייכם נגמרו – להיפך, יש הישגים נפלאים שראויים לציון ולמסיבה: חתונת הכסף והזהב למשל. אז קדימה, זמן לחגוג!
לקריאה
עבודות יצירה למבוגרים
מבוגרים בגיל הזהב עוסקים במגוון רחב של עבודות יצירה על מנת לפתח יכולות מוטוריות, קוגניטיביות ורגשיות. העבודות נבחרות בקפידה והן מתאימות לגברים ונשים בגילאים שונים. הנה כמה מהן
לקריאה
רכב חדש מהחנות לבני הגיל השלישי
הגיל השלישי הוא גיל עם הרבה אתגרים אך יש בו דבר אחד שאין עליו עוררין: החופש! לכן ברור מדוע זה הזמן הטוב ביותר לקנות רכב חדש, אז למה שלא תחפשו לכם גם אתם מימון רכב חדש לבני הגיל השלישי?
לקריאה
קלנועית סולארית לבני הגיל השלישי
האנרגיה הסולארית מתפשטת בחיינו ומתחילה להגיע לתחומים שבהם, עד לא מזמן, שלטו שלטון מוחלט החשמל והסוללות בכל הספקיהן. מדוד השמש המיתולוגי ועד לקלנועית המיועדת לבני הגיל השלישי, קרני השמש מגיעות לכל מקום.
לקריאה
טיפול זוגי בגיל הזהב
טיפול זוגי וייעוץ זוגי בגיל מתקדם הם לפעמים דבר בלתי נמנע. אחרי כל כך הרבה שנים מערכת היחסים מתערערת בעקבות מגוון סיבות, אך חשוב לדעת שיש פתרונות ויש מי שיסייע. אך מי באמת מוסמך למתן טיפול זוגי מקצועי?
לקריאה
 
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
אתר בגילנו מספק מידע בנושא פתרונות דיור, דיור מוגן, בתי אבות, ייעוץ והכוונה לבחירת בית אבות, ייעוץ פיננסי לגיל הזהב, תרבות ופנאי, לימודים לגמלאים, הכרויות למבוגרים ועוד.