forums

יתרונות שתיית מי לימון בבוקר לגיל השלישי

לא כולם יודעים אבל ישנו משקה אשר שומר על עורנו זוהר, עוזר למערכת העיכול, יכול להוביל להרזיה, עמוס בויטמין C, ומחירו כמעט חינם. אם קישרתם את כותרת הכתבה למיץ אז אתם צודקים, מדובר במי לימון!
 
יתרונות שתיית מי לימון בבוקר לגיל השלישי

שתיית מי לימון בבוקר

 

במהלך השינה שלנו אין לנו יכולת לשתות ולצרוך נוזלים ולכן אנו ממצים את הנוזלים אשר כבר נמצאים בגוף שלנו, הדבר הראשון אשר עלינו לעשות כל בוקר הוא להחזיר נוזלים למערכת העיכול שלנו, ומה יכול להיות יותר טוב מאשר כוס מי לימון פושרים אשר גם יזרימו לנו ויטמינים וגם יעוררו את הגוף שלנו? אנחנו ממליצים בחום על לפחות כוס מלאה אחת, את התוצאות אתם תוכלו להרגיש במהירות.

 

כאשר אנחנו מתייחסים לנושא השתיה בבוקר, חשוב לציין גם את פעולת הכבד. כאשר אנחנו ישנים הכבד הוא אחד האיברים הפעילים ביותר בגופנו, וכוס של מי לימון פושרים בבוקר עוזרת לעורר את הכבד ולהחזירו לפעילות נורמטיבית למהלך היום.

 

שתיית מי לימון בגיל השלישי

 

בלימון בגודל ממוצע יש בין 30 ל-50 מיליגרם של ויטמין C, כאשר הגוף שלנו מתבגר קליטת הוויטמינים ההכרחיים נהיית קשה וקשה יותר ולעתים אנחנו נאלצים לבלוע כדורים אשר יחזירו לנו את אותם ויטמינים אבודים. מכיוון שכולנו שותים מים במהלך היום, הוספה של לימון למים אשר אנחנו שותים עוזרת לנו לצרוך את הויטמין הכה חשוב הזה ללא כל שינוי בתזונה שלנו.

 

מכיוון שמי לימון מזכירים במבנה האטומי שלהם את מיצי העיכול בגופנו, שתיית מי לימון גורמת לכבד שלנו לייצר מיצי מרה, אשר עוזרים לאוכל להתעכל בצורה נכונה וחלקה. במקרה של מעי רגיז או כאבים מומלץ להקפיד לשתות לפחות 3 כוסות של מי לימון בכל בוקר.

 

נוגדי החמצון אשר נמצאים בלימונים עוזרים לעור שלנו לחדש את עצמו במהירות רבה יותר ולגוף שלנו להחלים בצורה טובה יותר. צריכה של ויטמין C עוזרת לגוף שלנו לייצר קולאגן, מרכיב הכרחי במלחמה נגד הקמטים והזדקנות העור.

 

שתייה קבועה של מי לימון עוזרת גם להוריד משקל עודף, זאת משום שבכל לימון נמצא מרכיב אשר נקרא פקטין, סיב תזונתי מצוי בפירות אשר גורם לנו להרגיש מלאים לפרקי זמן ארוכים יותר. בנוסף, המרכיבים הפעילים עוזרים לייצר אנרגיה לגוף, מה שיוביל לשיפור גם במצב הרוח.

 

לסיכום,

 

אנחנו ממליצים בחום על שתייה קבועה של מי לימון, במיוחד עבור הגיל השלישי. תפקידו על שתייה של כוס אחת בבוקר מיד לאחר שקמתם, ותנסו לצרוך שלושה כוסות במהלך היום כדי לקבל את ההשפעה המירבית. חשוב שלא להוסיף הרבה סוכרים, וזאת מכיוון שאתם רוצים להשאיר את גופכם חזק ורענן במיוחד!



 
כותרת:
שם:
תוכן התגובה:
 
אולי יעניין אתכם גם :
ערך תזונתי בטונה לגיל השלישי
דג הטונה מכיל חלבונים ונחשב לאחד המאכלים הבריאים ביותר לבני הגיל השלישי. מהן היתרונות של דג הטונה ומדוע הוא מומלץ לאכילה בכל דיאטה מאוזנת? פרטים במאמר הבא.
לקריאה
גורמים לצניחת רחם בגיל השלישי
צניחת רחם הינה בעיה נפוצה ששכיחה בעיקר אצל נשים בגיל השלישי אך בהחלט עלולה להתרחש גם אצל נשים צעירות יותר. היא מתפתחת בעקבות היחלשות של הרקמות והשרירים שנמצאים באזור רצפת האגן.
לקריאה
פיברומיאלגיה (דאבת השרירים) - תסמינים ואפשרויות טיפול
פיברומיאלגיה היא מחלת דאבת השרירים אשר באה לידי ביטוי בכאבים כרוניים בשלד ובשרירים, ברגישות שלהם, במגבלה בתנועת המפרקים, לחץ על הגידים ומכאובים קשים. תופעות נוספות המהוות חלק בלתי נפרד מן המחלה הן דיכאון, עייפות כרונית, כאבי ראש חוזרים ואף התקפי חרדה.
לקריאה
התמודדות עם טראומות מהעבר בגיל השלישי
בגיל השלישי נראה כי יש לא מעט מבוגרים עם התמודדויות פיזיולוגיות ונפשיות הנובעות ממקרים והתמודדויות שונות מהעבר, במאמר הבא מפורטים הסברים שונים אודות הסיטואציות.
לקריאה
עיסוי לשיכוך כאבי מפרקים בגיל השלישי
כאבי פרקים הינם תופעה שכיחה בקרב הגיל השלישי, וגורם ישיר לתלונות על ירידה משמעותית באיכות החיים. עתה, מחקר חדש מראה כי ייתכן שלצד טיפול תרופתי, עיסוי מקצועי עשוי להועיל בשיכוך הכאב ובהרחבת טווח התנועה.
לקריאה
מוצרים חדשניים טכנולוגיים למבוגרים
עם ההתקדמות וההתפתחות המשמעותית שעברה הרפואה בשנים האחרונות, עלתה גם תוחלת החיים. חלקה של האוכלוסייה המבוגרת בעולם, כולל בישראל, הוא גדול יותר. לכן, ישנו כל הזמן פיתוח מוצרים חדשניים שיסייעו לאוכלוסייה המבוגרת בפעולות בהן ישנו קושי, מה שיאפשר להעלות את איכות החיים. בין מוצרים אלה:
לקריאה
ניתוח ארטרוסקופיה בגיל השלישי
כאבי רגליים בגיל השלישי עלולים להעיד במקרים מסוימים על הצורך בניתוח ארטרוסקופיה. במאמר הבא נסביר מה מאפיין את הניתוח הזה, כיצד הוא מונע כאבים ומה כולל הטיפול
לקריאה
ניתוח ארטרוסקופיה בגיל השלישי
כאבי רגליים בגיל השלישי עלולים להעיד במקרים מסוימים על הצורך בניתוח ארטרוסקופיה. במאמר הבא נסביר מה מאפיין את הניתוח הזה, כיצד הוא מונע כאבים ומה כולל הטיפול
לקריאה
טיפול הומאופתיה בגיל השלישי
יותר ויותר אנשים מעבר לגיל הפרישה חיים בבריאות טובה יותר. מה הכוונה? תנאי החיים הממוצעים והטיפולים המשופרים במחלות זיהומיות ואחרות נחשבות בדרך לסיבות העיקריות לכך.
לקריאה
העלמת ורידים ברגליים בגיל השלישי
ורידים בולטים ברגליים היא בעיה בריאותית שכיחה במדינות המערב, והשכיחות שלה עולה עם הגיל. מחקרים אפידמיולוגיים מראים שלרבע מהאוכלוסייה הבוגרת יש בעיית ורידים ברגלים, כאשר השכיחות גבוהה יותר בקרב נשים (30%-25%) מאשר בקרב גברים (20%-10%).
לקריאה
 
אתר בגילנו מספק מידע בנושא פתרונות דיור, דיור מוגן, בתי אבות, ייעוץ והכוונה לבחירת בית אבות, ייעוץ פיננסי לגיל הזהב, תרבות ופנאי, לימודים לגמלאים, הכרויות למבוגרים ועוד.