forums

טיפולים אלטרנטיביים לטיפול בפריצת דיסק בגיל הזהב

פריצת דיסק בגיל השלישי פוגעת במידה ניכרת באיכות החיים ויש לטפל בה בהקדם בנוסף לשיטות הטיפול המסורתיות המוכרות קיימים כיום טיפולים אלטרנטיביים אשר יעילים גם לטיפול, במאמר זה אביא אותם בפניכם.
 
טיפולים אלטרנטיביים לטיפול בפריצת דיסק בגיל הזהב
פריצת דיסק הנה פציעת מאמץ חודרנית אשר נגרמת לדיסק הבין-חולייתי בעמוד השגרה. הפריצה נגרמת לרוב כתוצאה מהרמה חוזרת של משאות כבדים בתנוחה שאיננה בריאה לגוף. כתוצאה מהפריצה סובל המטופל מכאבי גב חזקים, וכן מכאב שעשוי לנדוד עד אזורי הישבן והרגל.

 

שינוי איכות חיים בגיל הזהב

 

 לא מדובר רק בחוסר נוחות וכאב קל, אלא בהגבלת תנועה ובכאבים עזים שפוגעים במידה רבה באיכות החיים וביכולת לבצע פעולות שגרתיות. עקב כך, מומלץ לטפל בהקדם בפגיעה ולהקל במעט את הכאבים מהם סובל המטופל. רופאים מומחים יכולים להציע מגוון שיטות טיפול בפריצת דיסק שאינן כוללות התערבות כירורגית.
אם כן אילו טיפולים אלטרנטיביים מוצעים לטיפול בפריצת דיסק בגיל זה ?

 

משככי כאבים וחימום להקלה ראשונית בכאב

 

שיטת טיפול ראשונה כדי לטפל באופן ראשוני בסימפטומים המופיעים לאחר הפגיעה ניתן להשתמש במשככי כאבים במינון המומלץ על ידי הרופא להקלה של כאבי גב חזקים. כמו כן ניתן לחמם את האזור באמצעות כרית חמה או בקבוק חם.

 

טיפולי כירופרקטיקה ופיזיותרפיה 

 

קבוצות שיטות טיפול נוספת בפריצת דיסק היא כזו אשר מתבססות על ביצוע תנועות מתקנות כגון מתיחות, מניפולציות שדרתיות וחיזוק של השרירים באזור הגוף הרלוונטי. חשוב להיעזר אך ורק בגורם אשר מוסמך לטפל בהן, מאחר וטיפול לא נכון עלול להוביל להחמרת המצב הרפואי.

 

שימוש במחוך רפואי

 

 שיטת טיפול זו כוללת הרכבה של פריט לבוש רפואי שנקרא מחוך רפואי, פעולה זו מגבילה את האדם מלבצע תנועות לא נכונות עם הגב שלו ומאלצת אותו להתרגל לבצע תנועות בצורה בריאה ונכונה יותר לגוף.

 

דיאטה להפחתה במשקל הגוף

 

 אחת האוכלוסיות אשר נמצאות בסיכון לפריצת דיסק הנה אנשים בעלי עודף משקל. במידה ואתם כבר סובלים מהבעיה חלק משיטת הטיפול בפגיעה היא לאמץ דיאטה אשר תסייע בהפחתת המשקל העודף. על ידי הפחתת המשקל אנו בעצם מורידים את העומס אשר נוצר בגב.

 

כיצד לבחור את הטיפול לכם המתאים ולמה חשוב לשים לב בתהליך?

 

בדומה לכל פרוצדורה רפואית, לא כל טיפול בפריצת דיסק מתאים לכל אחד. כדי למצוא את שיטת הטיפול אשר מקלה עליכם בצורה הטובה ביותר, וחשוב מכך, אינה גורמת לכם לנזק עקיף, יש להתייעץ עם רופא מומחה.

 

הקשבה לגוף שלכם היא המפתח לטיפול יעיל

 

ההצעה הטובה ביותר לבחירת הטיפול המתאים לכם הנה כמובן להקשיב לגוף חשוב מאוד לא לאמץ  שיטת טיפול שאתם מרגישים שאיננה אפקטיבית עבורכם גם אם שמעתם עליה המלצות רבות ואל תתעקשו לבצע תרגילים שאתם חשים כי גורמים לכם לנזק.



 
כותרת:
שם:
תוכן התגובה:
 
אולי יעניין אתכם גם :
חדשנות בטשטוש קמטים בגיל השלישי
הגיל השלישי הוא כבר מזמן לא גיל זקנה קלאסי. עבור נשים רבות זו הזדמנות להתפתח, לבלות ולנצל כל רגע. טיפולי האסתטיקה החדשים שמסייעים לטשטש את הקמטים עוזרים להן להרגיש נפלא ולממש את עצמן.
לקריאה
רכיבה על אופניים – קורס הכשרה לגמלאים
ספורט הרכיבה הוא ענף ספורט שקיבל תאוצה רבה בעשור האחרון. מספרם של רוכבי האופניים בארץ ובעולם הוא גדול מאד ואפשר לראותם בכל מקום. רכיבה על אופניים מתקיימת גם בקבוצות של אוהבי הרכיבה היוצרת ביניהם הווי משותף, חוויות נפלאות וידידות נהדרת.
לקריאה
המלצות לארוחת בוקר מזינה לבני הגיל השלישי
תזונה נכונה היא מרכיב חשוב מאוד ואפילו קריטי בבריאות מיטבית בכל שלבי החיים ובפרט כך כשמגיעים לגיל השלישי. חשוב להבין שכשאנחנו מתבגרים ישנם שינויים משמעותיים בכל מערכות הגוף וגם במבנה הגוף, וגם הרגלי התזונה חייבים להתעדכן.
לקריאה
יתרונות טיפולי הילינג בגיל השלישי
שיטות טיפול אלטרנטיביות שונות יכולות לסייע ולהקל על מטופלים בני הגיל השלישי. טיפולי הילינג, המתבססים על טיפול באמצעות אנרגיה ורוחניות יכולות להקל על מתחים ולחצים שונים בקרב הקשיש וכתוצאה מכך אף להקל על כאבים פיזיים.
לקריאה
טבעונות בגיל השלישי
בני הגיל השלישי המקפידים על תפריט טבעוני ושומרים על אורח חיים בריא נוטים לסבול פחות ממחלות האופייניות לגיל זה ונהנים מאיכות חיים גבוהה. למדו על היתרונות השונים של המזון הטבעוני במאמר הבא.
לקריאה
דיקור סיני למחלות עיניים בגיל השלישי
דיקור סיני נחשב לאחד הטיפולים היותר אפקטיביים בהפחתת חוסר נוחות וכאבים הנגרמים על ידי מחלות. אבל האם ידעתם שהוא יעיל גם בטיפול במחלות עיניים הנפוצות בגיל השלישי?
לקריאה
תזונה נכונה ובריאה בגיל השלישי
תזונה נכונה ובריאה חשובה בכל גיל, אך בגיל הזהב יש לה משמעות קריטית ויש להתאים את התזונה למצב הבריאותי, לשינויים הגופניים ולמצב התפקודי של הקשיש
לקריאה
יתרונות הדיקור הסיני בגיל השלישי
הדיקור הסיני הוא טיפול בעלת היסטוריה ארוכה ויעילות מוכחת. באמצעות דיקור סיני מטפלים לא רק בגוף אלא גם בנפש ולכן הטיפול בו יעיל למטרות שונות, גם עבור אנשי צעירים כגון נשים בגיל הפוריות וגם עבור אנשים בגיל השלישי הזקוקים לחיזוק ושיפור באורח החיים שלהם.
לקריאה
יתרונות השימוש במוצרים טבעיים בגיל הזהב
עד לא מזמן התבגרות וזקנה היו גזרות שלא ניתן היה להתמודד איתן. אך כיום, הודות לרפואה הטבעית והמוצרים הטבעיים, ניתן להקל, לשפר ולשדרג את חייהם של רבים.
לקריאה
טיפולים אלטרנטיביים לטיפול בפריצת דיסק בגיל הזהב
פריצת דיסק בגיל השלישי פוגעת במידה ניכרת באיכות החיים ויש לטפל בה בהקדם בנוסף לשיטות הטיפול המסורתיות המוכרות קיימים כיום טיפולים אלטרנטיביים אשר יעילים גם לטיפול, במאמר זה אביא אותם בפניכם.
לקריאה
 
1 2 3 4 5 6
אתר בגילנו מספק מידע בנושא פתרונות דיור, דיור מוגן, בתי אבות, ייעוץ והכוונה לבחירת בית אבות, ייעוץ פיננסי לגיל הזהב, תרבות ופנאי, לימודים לגמלאים, הכרויות למבוגרים ועוד.