forums

סוגי חופשות בחו"ל עבור גיל הזהב

מבוגרים בגיל הזהב יכולים לנצל את הזמן הפנוי שעומד לרשותם כדי לצאת לחופשה מרגשת מעבר לים. הנה כל מה שצריך לדעת על אטרקציות, תקופות מומלצות ויעדים מתאימים לגיל השלישי.
 
סוגי חופשות בחו
מבוגרים בגיל הזהב יכולים לנצל את הזמן הפנוי שעומד לרשותם כדי לצאת לחופשה מרגשת מעבר לים. הנה כל מה שצריך לדעת על אטרקציות, תקופות מומלצות ויעדים מתאימים לגיל השלישי.

 

גיל הזהב טומן בחובו שורה ארוכה של אפשרויות עבור מבוגרים לפני או אחרי יציאה לפנסיה. ראשית, בגיל הזה יש המון זמן פנוי ולפעמים גם משאבים כספיים גבוהים. שנית, כמעט ואין מגבלות שמונעות יציאה מהארץ וניתן לתאם חופשה לבד, עם חברים, עם בני זוג ועם המשפחה המורחבת. מעבר לכך, היום יש כבר סוגים רבים של חופשות בחו"ל לגיל הזהב.

 

התאמת חופשות לצרכי הגיל השלישי

 

סוגי בתי מלון – בתי מלון מותאמים לצרכים של הגיל השלישי מבחינת מתקנים, אבזור, תמיכה ובמידת הצורך גם סיוע רפואי. מלונות רבים בפאפוס שבקפריסין, לדוגמא, מציעים מבצעים מיוחדים לגיל השלישי, וזה קיים גם במדינות אחרות ברחבי העולם. בתי המלון נערכים לבני גיל הזהב והם יודעים מה חשוב להם בחדר ובלובי.

 

התאמה לבעלי מוגבלויות – מבוגרים בגיל הזהב סובלים לעיתים מבעיות בריאות מסוימות שמגבילות את התנועה שלהם. יחד עם זאת, הם לא צריכים לוותר על החופשה בגלל בעיות מן הסוג הזה. הפתרון הוא לבחור יעדים שמותאמים  לבעלי מוגבלויות ולתכנן מראש את אופי הטיול. כך ניתן להפיק מקסימום תועלת מהזמן הפנוי ולחזור לארץ עם חוויות חדשות.

 

מחיר משתלם – חופשות עבור גיל הזהב מתקיימות לכל אורך השנה. בניגוד למטיילים צעירים יותר שתלויים בימי החופש מבית הספר או העבודה, למבוגרים בגיל השלישי יש את יתרון הגמישות. הם יכולים לצאת לחופשה ספונטנית במחיר משתלם ונמוך, או לבחור מלכתחילה תאריכים לא מבוקשים כדי לחסוך בהוצאות מיותרות.



איזה אטרקציות מתאימות לגיל הזהב?

 

כמובן שהזמנת חופשה בתחום מלונאות בפאפוס היא לא האופציה היחידה שעל הפרק עבור מבוגרים בגיל השלישי. ראשית, הרבה מבוגרים מנצלים את הביקור בחו"ל כדי לצפות בהצגות ובהופעות. יש הצגות מיוחדות לגיל השלישי והופעות של אמנים בינלאומיים פופולאריים. ניתן לשלב את ההצגה או המופע בטיול באירופה, או לבנות סביבו חופשה ארוכה יותר בארצות הברית.

 

אטרקציות המותאמות לגיל הזהב

 

האטרקציות שמתאימות לגיל הזהב צריכות להיות נגישות ונוחות. את מידת הנגישות של האטרקציות אפשר לבדוק עוד לפני שעולים על המטוס ובאמצעות אתרי האינטרנט. כדאי גם לקבל המלצות על יעדים מיוחדים לבני הגיל השלישי ולברר על הנחות ברכישת כרטיסי הכניסה.

 

הטבות לגיל השלישי בחו"ל

 

יש מגוון רחב של הטבות לבני הגיל השלישי גם בחו"ל. ברוב המקומות הם יכולים להציג תעודת אזרח ותיק על מנת ליהנות מהנחות כאלה, או לחילופין להסתפק בהצגת התאריך הנקוב על גבי הדרכון. גם כאן הדרך הנכונה להיערך לחופשה חלומית היא לאסוף את הפרטים המלאים מראש.



 
כותרת:
שם:
תוכן התגובה:
 
1.   מאורגן גיל הזהב בוינה.
מבקשת טיול מאורגן בוינה גיל הזהב. מה הטלפון?
שוש מורן (2.4.18)
2.  מאורגן בוינה
מה מספר הטלפון למאורגן בוינה אוסטריה
שוש מורן (2.4.18)
אולי יעניין אתכם גם :
יוון לגיל הזהב
אם אתם חושבים שחופשה ביוון היא עניין לצעירים בלבד אתם לצערנו טועים ומטעים. יוון היא יעד מצוין לבני ה-60+ וידועה בתור יעד אידאלי לגיל השלישי - בחגים ובעיקר אחריהם כאשר מחיר הטיסות ליוון יורד.
לקריאה
יעדים שמתאים לטייל בהם גם בגיל פנסיוני
התחרות על כיסו של הצרכן ניכרת היטב גם בתעשיית הפנאי והנופש, כאשר טיסות זולות הפכו למציאות יום יומית וקלה להשגה. התחרות גם הביאה לכך שהרבה יותר יעדים חדשים מצטרפים ליעדים הפופולריים והפעם נרצה לסקר אותם מזווית אחרת.
לקריאה
ויזה לארה"ב בגיל השלישי
רבים מהישראלים רוכשים ויזה לארה"ב על מנת לטוס, לטייל, חלקם גם לעבוד – כיום אפשרי גם בגיל השלישי 60-80 ויותר לרכוש ויזה לארה"ב בתנאים מסוימים אבל בהחלט שמאפשרים את אותה.
לקריאה
חופשה בתל אביב - גם לגיל השלישי
בני הגיל השלישי? הגעתם לגיל שאפשר להתחיל... ליהנות מהחיים! שנים חסכתם לפנסיה, פרנסתם את הילדים ועבדתם קשה רק כדי להגיע סוף-סוף אל הנחלה והבטלה. מותר לכם! אתם כבר בגיל שמגיע לכם מה שאתם רוצים בלי לעשות חשבון לאף אחד.
לקריאה
טיולים מאורגנים בוינה לבני הגיל השלישי
וינה היא בירת אוסטריה ויעד תיירותי ראשון במעלה עבור בני הגיל השלישי. יותר ויותר מבוגרים מגלים כיום את הערך המוסף של העיר ובוחרים לבלות בה לבד, עם בני זוג או עם המשפחה המורחבת והנכדים.
לקריאה
טיול מאורגן להודו לבני הגיל השלישי
במשך שנים רבות, היינו רגילים שצעירים הם אלה שנוסעים להודו. בין אם מדובר בחברה יוצאי צבא אשר נוסעים לשם אחרי שירות צבאי בשביל להתפרק קצת לפני שהם חוזרים לארץ ללמוד ולהתמסד, ובין אם מדובר בזוגות צעירים.
לקריאה
טיול מאורגן למבוגרים בדרום אמריקה
עד לפני לא מעט שנים, היינו רגילים לשמוע על צעירים שנוסעים לדרום אמריקה אחרי הצבא, טיול של מספר חודשים לפני שהם חוזרים ארצה בשביל ללמוד. מלבדם היינו שומעים על אנשי עסקים שנסעו ליבשת ומדי פעם על עולים מדרום אמריקה בשביל לפגוש את המשפחות שלהם או למסע שורשים.
לקריאה
טיול לארה"ב בגיל השלישי
אחרי שטיילתם במקומות רבים בעולם הגיע הזמן לראות את הדובדבן שבקצפת, המקום הכי מפותח שיש בעולם, ארצות הברית של אמריקה. רעיונות אלו יכולות לעורר בכם רעד נוכח העוצמה האימתנית של המדינה הזו אך מה שתראו שם ללא ספק לא תראו במדינות אחרות.
לקריאה
3 מסלולי טיולים מומלצים לגיל השלישי בצפון
'קום והתהלך בארץ' אומר השיר האלמותי, ודווקא בגיל השלישי אנשים רבים מצליחים לפנות זמן לטיולים, בילויים, פיתוח תחביבים חדשים שאחד מהם הוא כמובן מסלולי טיול מיוחדים המתאימים במיוחד לגיל השלישי –
לקריאה
סוויטות מומלצות לגיל הזהב
סוויטות מומלצות לגיל הזהב יבטיחו לכם נופש מותאם לגילכם ולהעדפותיכם בסימן של נחת, שלווה ופאר.
לקריאה
 
1 2 3 4 5 6 7 8 9
אתר בגילנו מספק מידע בנושא פתרונות דיור, דיור מוגן, בתי אבות, ייעוץ והכוונה לבחירת בית אבות, ייעוץ פיננסי לגיל הזהב, תרבות ופנאי, לימודים לגמלאים, הכרויות למבוגרים ועוד.