forums

סבונים כמתנה מושלמת לסבתא

סבון זהו מוצר המהווה כמתנה מושלמת לסבא וסבתא ובפרט לגיל השלישי, מתנה שתניב ריח של פעם, רגשי אהבה וזיכרונות מהעבר. ישנם מקומות שמשמרים סבונים שהיו בתקופות שונות וזאת על מנת לא להשכיח שום זיכרון טוב של סבון.
 
סבונים כמתנה מושלמת לסבתא
כאשר חושבים על המושג "אנשים של פעם", חושבים בדרך כלל על אנשים מבוגרים, בני גיל הזהב (ומעלה), אשר מעלים בכולנו תחושות נוסטלגיות לתקופות אחרות, אולי יפות יותר. אבל לא רק אנשים מבוגרים יכולים להיות אנשים של פעם. גם צעירים יכולים להיות כאלה, משום שמדובר לא רק בגיל, אלא בעיקר באופי. ישנם אנשים רבים בכל הגילאים, אשר מתרפקים על ניחוחות של ימים עברו, נהנים מן הפשטות ששררה כאן בעולם בעבר, ואוהבים לחיות בצורה דומה ככל האפשר למה שהיה פעם. ומה הקשר לסבונים, אתם תוהים? יש קשר, בהחלט.

 

סבונים לאנשי הגיל השלישי

 

מה עולה בדעתכם כאשר אתם חושבים על המילה "סבון"? אם אתם חשובים על בקבוק גדול מלא בנוזל חלבי וריחני, אתם כנראה אנשים מודרניים, ולא אנשים של פעם. אנשים של פעם חשובים על סבון כעל מוצר מוצק, כפי שהיה נפוץ בעבר. סבון כמו של פעם הוא הרבה יותר מרק מוצר היגייני. הוא מוצר שמעלה ניחוחות נוסטלגיים. הריח של הבית של סבתא, האמבטיה הראשונה שהתקלחת בעצמך, בלי עזרה, הקצף הנעים שנוצר על פני המים. סבונים לאנשים של פעם הם סבונים בעלי ריח מעשי וריח מטאפורי נוסטלגי ונעים, כזה שמעלה זיכרונות ושמעלה חיוך על הפנים.

 

איך קונים סבונים לאנשים של פעם?

 

קודם כל, סבונים הם מתנה נהדרת לאנשים של פעם. הם אלה שיעריכו את המתנה הזו יותר מכל אחד אחר. אך איך בוחרים סבונים כאלה? אם אתם רוצים לקנות מתנה מושלמת לסבא ולסבתא, או סתם כך לאנשים שאתם מכירים, ואשר אוהבים נוסטלגיה וריחות של פעם, בחרו בשבילם סבונים מוצקים וריחניים. העיצוב של הסבון יכול להזכיר למקבלים נשכחות, לכן בחרו אותו בקפדנות. הצורה תוכל להזכיר כל דבר – בעל חיים אהוב, חוויה מיוחדת וכן הלאה. בחרו בסבון בצורה שתשמח את המקבלים. מומלץ מאד לבחור בסבון שמיוצר בעבודת יד. המראה שלו יהיה נאה יותר, והנוסטלגיה בתוכו תגדל.

 

ממה עשוי הסבון?

 

סבונים לאנשים של פעם, מומלץ שיהיו עשויים מחומרים טבעיים – מינרלים טבעיים וחומרים טבעיים אחרים. כך יוצרו הסבונים הוותיקים, והריח של סבונים כאלה לא ניתן להחלפה בעד שום ריח מודרני, נעים וריחני ככל שיהיה. כמובן, את הסבונים שתבחרו לתת כמתנה תוכלו לארוז באריזת מתנה נאה, גם היא בסגנון נוסטלגי אשר שמור לאנשים של פעם. סבונים איכותיים יהיו ארוזים בנייר מתאים, ומונחים בקופסה בעיצוב יוקרתי, להשלמה מלאה של המראה היפהפה.

 

לסיכום

 

סבונים לאנשים של פעם הם מתנה נהדרת לאנשים שאנחנו אוהבים. אם תבחרו את הסבונים הנכונים עבורם, הם יהוו עבורם לטיפה נעימה, זיכרון חזק ומקור להתרגשות ולהנאה גם יחד. כשתבחרו את הסבון המתאים, מובטח לכם שהמקבלים יהיו מרוצים.



 
כותרת:
שם:
תוכן התגובה:
 
אולי יעניין אתכם גם :
הרמת עפעפיים ללא ניתוח למבוגרות
אם צניחת העפעפיים והעור הנפול והמקומט סביב העיניים מטרידים אותך, יש גם כמה שיטות לא כירורגיות שיכולות לגרום לעינייך להיות הרבה יותר צעירות ורעננות. אם כי הפלסטיקאים ימליצו בדרך כלל על ניתוח שיפתור את הבעיה לאורך זמן.
לקריאה
סוגי רמפות ומעלונים בגיל השלישי
מגבלות קשות בגיל השלישי, ירידה בתפקוד והצורך במתן מענה הופכים את הדרישה ואת הביקוש לרמפות ולמעלונים לחלק בלתי נפרד מאביזרי העזר החיוניים לגיל זה.
לקריאה
איטום קירות בסנפלינג בבתי אבות
איטום קירות בסנפלינג היא אחת משיטות האיטום שבוודאי תתלהבו מאוד לראות
לקריאה
טיפולים אסתטיים ללא ניתוח בגיל השלישי
הפנים שלכם הם כרטיס הביקור שלכם בכל גיל ובפרט בגיל השלישי, קבלו מידע ועצות לטיפולים אסתטיים.
לקריאה
אימוץ חיית מחמד בגיל השלישי
כל וטרינר ימליץ: אימוץ חיית מחמד מעולה לאנשים מבוגרים
לקריאה
אולם אירועים כבר יש? חוגגים חתונת זהב
זה שהגעתם לגיל השלישי לא אומר שהחגיגות הגדולות בחייכם נגמרו – להיפך, יש הישגים נפלאים שראויים לציון ולמסיבה: חתונת הכסף והזהב למשל. אז קדימה, זמן לחגוג!
לקריאה
עבודות יצירה למבוגרים
מבוגרים בגיל הזהב עוסקים במגוון רחב של עבודות יצירה על מנת לפתח יכולות מוטוריות, קוגניטיביות ורגשיות. העבודות נבחרות בקפידה והן מתאימות לגברים ונשים בגילאים שונים. הנה כמה מהן
לקריאה
רכב חדש מהחנות לבני הגיל השלישי
הגיל השלישי הוא גיל עם הרבה אתגרים אך יש בו דבר אחד שאין עליו עוררין: החופש! לכן ברור מדוע זה הזמן הטוב ביותר לקנות רכב חדש, אז למה שלא תחפשו לכם גם אתם מימון רכב חדש לבני הגיל השלישי?
לקריאה
קלנועית סולארית לבני הגיל השלישי
האנרגיה הסולארית מתפשטת בחיינו ומתחילה להגיע לתחומים שבהם, עד לא מזמן, שלטו שלטון מוחלט החשמל והסוללות בכל הספקיהן. מדוד השמש המיתולוגי ועד לקלנועית המיועדת לבני הגיל השלישי, קרני השמש מגיעות לכל מקום.
לקריאה
טיפול זוגי בגיל הזהב
טיפול זוגי וייעוץ זוגי בגיל מתקדם הם לפעמים דבר בלתי נמנע. אחרי כל כך הרבה שנים מערכת היחסים מתערערת בעקבות מגוון סיבות, אך חשוב לדעת שיש פתרונות ויש מי שיסייע. אך מי באמת מוסמך למתן טיפול זוגי מקצועי?
לקריאה
 
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
אתר בגילנו מספק מידע בנושא פתרונות דיור, דיור מוגן, בתי אבות, ייעוץ והכוונה לבחירת בית אבות, ייעוץ פיננסי לגיל הזהב, תרבות ופנאי, לימודים לגמלאים, הכרויות למבוגרים ועוד.