forums

אילו טיפולים אסתטיים ניתן לבצע בגיל השלישי?

שמירה על המראה החיצוני האיכותי והאסתטי שלנו היא חשובה ביותר לאורך כל חיינו, במיוחד בגילאים מתקדמים יותר. כאשר הגוף שלנו מתבגר ומשתנה, ישנה נטייה גדולה יותר להשקיע בטיפולים אסתטיים איכותיים – וכעת נבין אילו טיפולים הם רלוונטיים בגיל זה.
 
אילו טיפולים אסתטיים ניתן לבצע בגיל השלישי?
שמירה על המראה החיצוני האיכותי והאסתטי שלנו היא חשובה ביותר לאורך כל חיינו, במיוחד בגילאים מתקדמים יותר. כאשר הגוף שלנו מתבגר ומשתנה, ישנה נטייה גדולה יותר להשקיע בטיפולים אסתטיים איכותיים – וכעת נבין אילו טיפולים הם רלוונטיים בגיל זה.

 

המשמעות והחשיבות של טיפולים אסתטיים בגיל השלישי

 

טיפולים אסתטיים הם טיפולים בעלי משמעות מהותית ביותר עבור הגוף והנפש שלנו גם יחד, כאשר הייחוד שלהם הוא בכך שהם לא מיועדים לטיפול בחולי או בפציעה – הם מיועדים לשיפור המראה החיצוני שלנו ולתיקון מאפיינים פיזיים שונים שאותם אנחנו מעוניינים לשפר. כך, עבור רבים מאתנו מדובר בטיפולים חשובים ביותר לאורך חיינו – המראה החיצוני שלנו הוא חלק גדול ממי שאנחנו ומהצורה בה אנו תופסים את עצמנו, וההשקעה בו היא חשובה בהתאם. גם בגיל השלישי מצב זה אינו משתנה – ודווקא כאשר הגוף שלנו עובר שינויים גדולים שרבים מאתנו מחשיבים לא אסתטיים, טיפולים אסתטיים שונים הופכים לחשובים ורלוונטיים פי כמה וכמה. כעת, נכיר את הטיפולים האלה.

 

טיפולים מומלצים עבור הגיל השלישי

 

מילוי קמטים – אחד המאפיינים האסתטיים הבולטים ביותר בגיל השלישי הוא כמובן הופעתם של קמטים רבים – החומרים הנקראים קולגן ואלסטין, שאחראיים על מתיחת העור ועל המראה הצעיר והבריא שלו, יורדים בכמותם ובריכוזם, וכך העור שלנו מאבד מהמראה האיכותי שלו. רבים מאיתנו אינם מעוניינים להשאיר את מראה הפנים והעור שלנו במצב אשר אינו לשביעות רצוננו, ולכן פונים לטיפול מילוי הקמטים.  באמצעות חומרים כמו חומצה היאלורונית, ניתן למלא קמטים בצורה שבה הגוף מחדש את החומרים האלה באופן טבעי – מה שמשפר משמעותית את מראה העור, בדגש על עור הפנים.

 

טיפולי מזותרפיה לפנים – טיפולי מזותרפיה הם טיפולים אסתטיים בהם מוזרקות תרכובות צמחיות וטבעיות שונות בכמויות קטנות מאוד לעור הפנים. באמצעות טיפולי מזותרפיה לפנים, ניתן לטפל במגוון רחב של בעיות אסתטיות ורפואיות בצורה נוחה במיוחד, כאשר הטיפולים מרעננים את העור, מחזירים לו את גמישותו, ואף מטפלים בבעיות נפוצות לגיל השלישי כמו בעיית הפיגמנטציה, אשר רבים מכירים וחווים אותה. טיפולים אלה נחשבים איכותיים ביותר משום שהם משפרים את זרימת הדם, מונעים התפתחות תאי שומן ומרעננים את העור ככלל. כמו כן, הם תורמים למראה בריא של עור הפנים ומעניקים מראה אחיד ונעים.

 

הרמת פנים – הרמת פנים היא טיפול אסתטי בעל איכות קבועה ויציבה יותר, כאשר זהו טיפול שמתאים למי שמעוניין להצעיר את מראה הפנים שלו בהליך שאינו פולשני וכירורגי. למעשה, מדובר בשימוש בחוטים על מנת למתוח את העור בפנים, בצוואר, קו הלסת, עצמות הלחיים ועוד – עם תוצאות איכותיות מהטיפול הראשון. רבים מעדיפים לבצע את הרמת הפנים בחוטים על פני שיטות אחרות להרמה, מפני שהתוצאות הן טבעיות יותר, וכן הסיכון הוא קטן יותר.

 

ביצוע טיפול אסתטי בגיל השלישי מתבצע ע"י מומחים

 

בין אם מדובר במילוי קמטים בחומצה היאלורונית ובין אם בטיפולי מזותרפיה לפנים או בהרמת פנים בחוטים – ישנן לא מעט אפשרויות לטיפולים אסתטיים שיכולים להתאים לגיל השלישי בצורה איכותית ביותר. אתם רק צריכים למצוא את הטיפול המתאים לכם – ולא פחות מכך, את הקליניקה שתתאים לכם אותו בצורה אידאלית.



 
כותרת:
שם:
תוכן התגובה:
 
אולי יעניין אתכם גם :
הרמת עפעפיים ללא ניתוח למבוגרות
אם צניחת העפעפיים והעור הנפול והמקומט סביב העיניים מטרידים אותך, יש גם כמה שיטות לא כירורגיות שיכולות לגרום לעינייך להיות הרבה יותר צעירות ורעננות. אם כי הפלסטיקאים ימליצו בדרך כלל על ניתוח שיפתור את הבעיה לאורך זמן.
לקריאה
סוגי רמפות ומעלונים בגיל השלישי
מגבלות קשות בגיל השלישי, ירידה בתפקוד והצורך במתן מענה הופכים את הדרישה ואת הביקוש לרמפות ולמעלונים לחלק בלתי נפרד מאביזרי העזר החיוניים לגיל זה.
לקריאה
איטום קירות בסנפלינג בבתי אבות
איטום קירות בסנפלינג היא אחת משיטות האיטום שבוודאי תתלהבו מאוד לראות
לקריאה
טיפולים אסתטיים ללא ניתוח בגיל השלישי
הפנים שלכם הם כרטיס הביקור שלכם בכל גיל ובפרט בגיל השלישי, קבלו מידע ועצות לטיפולים אסתטיים.
לקריאה
אימוץ חיית מחמד בגיל השלישי
כל וטרינר ימליץ: אימוץ חיית מחמד מעולה לאנשים מבוגרים
לקריאה
אולם אירועים כבר יש? חוגגים חתונת זהב
זה שהגעתם לגיל השלישי לא אומר שהחגיגות הגדולות בחייכם נגמרו – להיפך, יש הישגים נפלאים שראויים לציון ולמסיבה: חתונת הכסף והזהב למשל. אז קדימה, זמן לחגוג!
לקריאה
עבודות יצירה למבוגרים
מבוגרים בגיל הזהב עוסקים במגוון רחב של עבודות יצירה על מנת לפתח יכולות מוטוריות, קוגניטיביות ורגשיות. העבודות נבחרות בקפידה והן מתאימות לגברים ונשים בגילאים שונים. הנה כמה מהן
לקריאה
רכב חדש מהחנות לבני הגיל השלישי
הגיל השלישי הוא גיל עם הרבה אתגרים אך יש בו דבר אחד שאין עליו עוררין: החופש! לכן ברור מדוע זה הזמן הטוב ביותר לקנות רכב חדש, אז למה שלא תחפשו לכם גם אתם מימון רכב חדש לבני הגיל השלישי?
לקריאה
קלנועית סולארית לבני הגיל השלישי
האנרגיה הסולארית מתפשטת בחיינו ומתחילה להגיע לתחומים שבהם, עד לא מזמן, שלטו שלטון מוחלט החשמל והסוללות בכל הספקיהן. מדוד השמש המיתולוגי ועד לקלנועית המיועדת לבני הגיל השלישי, קרני השמש מגיעות לכל מקום.
לקריאה
טיפול זוגי בגיל הזהב
טיפול זוגי וייעוץ זוגי בגיל מתקדם הם לפעמים דבר בלתי נמנע. אחרי כל כך הרבה שנים מערכת היחסים מתערערת בעקבות מגוון סיבות, אך חשוב לדעת שיש פתרונות ויש מי שיסייע. אך מי באמת מוסמך למתן טיפול זוגי מקצועי?
לקריאה
 
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
אתר בגילנו מספק מידע בנושא פתרונות דיור, דיור מוגן, בתי אבות, ייעוץ והכוונה לבחירת בית אבות, ייעוץ פיננסי לגיל הזהב, תרבות ופנאי, לימודים לגמלאים, הכרויות למבוגרים ועוד.