forums

ניתוח מתיחת בטן בגיל השלישי

אחרי שנים בהן קיבלו את המראה הפחות איכותי של בני ובנות הגיל השלישי כמובן מאליו, הרי שכיום כבר ברור כי יופי הוא לא רק בעיני המתבונן, אלא גם כי ליופי אין גיל, וכי אין ספק שגם בגיל השלישי ניתן להיות יפים ויפות מבלי להרגיש בושה בכך שאנחנו רוצים ורוצות להיראות כמה שיותר טוב.
 
ניתוח מתיחת בטן בגיל השלישי

כיום כבר ברור כי גם הגיל השלישי הוא לא סיבה להפסיק להיראות טוב

 

לא בכדי אנחנו משקיעים הרבה במראה החיצוני שלנו לאורך כל השנים – אנחנו רוצים ומגיע לנו להיראות טוב ולהרגיש טוב עם עצמנו, והרצון והצורך האלה לא משתנים גם כאשר אנחנו מגיעים לגיל השלישי. אדרבא, זהו בדיוק הגיל בו אנחנו יכולים ליהנות מהמראה שלנו וממעט יותר זמן מנוחה. עם זאת, כמו כל דבר אחר בחיים, לעתים קרובות המראה החיצוני שאנחנו רוצים להשיג לא מגיע בצורה פשוטה כל כך, ולפעמים אנחנו זקוקים לסיוע בדמות הליכים פלסטיים שונים – ואחד הניתוחים שכדאי להכיר הוא ניתוח מתיחת בטן.

 

מהו בדיוק ניתוח למתיחת בטן, כיצד הוא מתבצע ומה המטרה שלו?

 

הניתוח למתיחת בטן הוא הליך פלסטי שתפקידו לשפר את מראה העור שלנו בבטן, בדרך כלל לאחר הורדה משמעותית ביותר במשקל. הניתוח הזה נפוץ במיוחד כיום, בין השאר בקרב נשים בהיריון, עבור אנשים שמורידים חלק גדול ממשקל הגוף שלהם בזמן קצר ונשארים עם עודפים של עור. במצב זה, ניתן לבצע את הניתוח, בו מבצעים מתיחה איכותית של עור הבטן, במקרים מסוימים גם מבצעים הסרה של העודפים הלא נחוצים או תפירה כזו או אחרת שלהם, וכך משיבים את מראה הבטן האיכותי ביותר שניתן לקבל ושמגיע לנו לקבל. נשאלת השאלה – האם הניתוחים האלה מתאימים בהכרח לבני ובנות הגיל השלישי? התשובה לשאלה הזאת היא לא חד משמעית, אבל אין ספק שהם יכולים להתאים אם עושים אותם בצורה מקצועית ואם מגיעים אליהם בגישה נכונה.

 

האם ניתן להתאים מתיחת בטן עבור הגיל השלישי?

 

מתיחות בטן הם בהחלט ניתוחים שניתן להתאים גם עבור בנות הגיל השלישי, במצבים בהם יש עודפי עור בקרב אוכלוסייה זו. מצבים אלה הם שכיחים ביותר דווקא בגיל השלישי, כשהעור שלנו מתבגר יחד עם כל שאר הגוף שלנו והדבר ניכר בצורה בולטת בבטן שלנו. עם זאת, לא על כל קמט או כפל עור קטן יבצע ניתוח מתיחת בטן – זוהי פרוצדורה שמגיעים אליה רק במקרים קיצוניים למדי. במקרים בהם מדובר באישה בגיל השלישי שעברה לידות רבות לאורך השנים, או שהורידה במשקלה בצורה משמעותית ביותר – הרי שמדובר בניתוח שיכול להשיב לה בצורה איכותית ביותר את המראה החיצוני שמגיע לה. כל מה שצריך בכדי לבצע אותו בצורה מקצועית ונכונה הוא כמובן מנתח פלסטי מתאים.

 

כשרוצים מתיחת בטן בגיל השלישי, יש לפנות למנתח מומחה

 

איש המקצוע הרפואי האחראי על מתיחות בטן הוא כמובן המנתח הפלסטי, וחשוב מאוד לפנות למנתח ברמה הגבוהה ביותר כשרוצים לבצע כל הליך פלסטי ואסתטי באשר הוא. כאשר מדובר בניתוח מקצועי וחשוב כמו מתיחת בטן, ועל אחת כמה וכמה כאשר מדובר במטופלים מבוגרים – חשוב עוד יותר להקפיד ולפנות רק לאיש מקצוע ברמה הגבוהה.



 
כותרת:
שם:
תוכן התגובה:
 
אולי יעניין אתכם גם :
הרמת עפעפיים ללא ניתוח למבוגרות
אם צניחת העפעפיים והעור הנפול והמקומט סביב העיניים מטרידים אותך, יש גם כמה שיטות לא כירורגיות שיכולות לגרום לעינייך להיות הרבה יותר צעירות ורעננות. אם כי הפלסטיקאים ימליצו בדרך כלל על ניתוח שיפתור את הבעיה לאורך זמן.
לקריאה
סוגי רמפות ומעלונים בגיל השלישי
מגבלות קשות בגיל השלישי, ירידה בתפקוד והצורך במתן מענה הופכים את הדרישה ואת הביקוש לרמפות ולמעלונים לחלק בלתי נפרד מאביזרי העזר החיוניים לגיל זה.
לקריאה
איטום קירות בסנפלינג בבתי אבות
איטום קירות בסנפלינג היא אחת משיטות האיטום שבוודאי תתלהבו מאוד לראות
לקריאה
טיפולים אסתטיים ללא ניתוח בגיל השלישי
הפנים שלכם הם כרטיס הביקור שלכם בכל גיל ובפרט בגיל השלישי, קבלו מידע ועצות לטיפולים אסתטיים.
לקריאה
אימוץ חיית מחמד בגיל השלישי
כל וטרינר ימליץ: אימוץ חיית מחמד מעולה לאנשים מבוגרים
לקריאה
אולם אירועים כבר יש? חוגגים חתונת זהב
זה שהגעתם לגיל השלישי לא אומר שהחגיגות הגדולות בחייכם נגמרו – להיפך, יש הישגים נפלאים שראויים לציון ולמסיבה: חתונת הכסף והזהב למשל. אז קדימה, זמן לחגוג!
לקריאה
עבודות יצירה למבוגרים
מבוגרים בגיל הזהב עוסקים במגוון רחב של עבודות יצירה על מנת לפתח יכולות מוטוריות, קוגניטיביות ורגשיות. העבודות נבחרות בקפידה והן מתאימות לגברים ונשים בגילאים שונים. הנה כמה מהן
לקריאה
רכב חדש מהחנות לבני הגיל השלישי
הגיל השלישי הוא גיל עם הרבה אתגרים אך יש בו דבר אחד שאין עליו עוררין: החופש! לכן ברור מדוע זה הזמן הטוב ביותר לקנות רכב חדש, אז למה שלא תחפשו לכם גם אתם מימון רכב חדש לבני הגיל השלישי?
לקריאה
קלנועית סולארית לבני הגיל השלישי
האנרגיה הסולארית מתפשטת בחיינו ומתחילה להגיע לתחומים שבהם, עד לא מזמן, שלטו שלטון מוחלט החשמל והסוללות בכל הספקיהן. מדוד השמש המיתולוגי ועד לקלנועית המיועדת לבני הגיל השלישי, קרני השמש מגיעות לכל מקום.
לקריאה
טיפול זוגי בגיל הזהב
טיפול זוגי וייעוץ זוגי בגיל מתקדם הם לפעמים דבר בלתי נמנע. אחרי כל כך הרבה שנים מערכת היחסים מתערערת בעקבות מגוון סיבות, אך חשוב לדעת שיש פתרונות ויש מי שיסייע. אך מי באמת מוסמך למתן טיפול זוגי מקצועי?
לקריאה
 
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
אתר בגילנו מספק מידע בנושא פתרונות דיור, דיור מוגן, בתי אבות, ייעוץ והכוונה לבחירת בית אבות, ייעוץ פיננסי לגיל הזהב, תרבות ופנאי, לימודים לגמלאים, הכרויות למבוגרים ועוד.