forums

טיפים לקידום דיור מוגן ובתי אבות אונליין

תחום בתי האבות והדיור המוגן הוא תחום תחרותי למדי גם במדינה קטנה כמו שלנו : על תשומת הלב של האוכלוסייה המבוגרת בישראל ומי שמטפל בהם מתחרות לא מעט רשתות וחברות עצמאיות וכל אחת מנסה לשכנע שהיא הטובה ביותר.
 
טיפים לקידום דיור מוגן ובתי אבות אונליין
עם התפתחות רשת האינטרנט והעובדה שגם אנשים מבוגרים עושים בה שימוש לא מבוטל, אין ספק שפרסומים רגילים ואפילו כאלו בטלוויזיה וברדיו כבר לא מספיקים. ישנן לא מעט דרכים לקדם את עצמכם ברשת ואנו נציג אותן כאן לפניכם.

 

בניית אתר אינטרנט ייעודי

 

בעוד לרוב הרשתות הגדולות יש אתרי אינטרנט מרשימים, בתי האבות וחברות הדיור המוגן מסתפקות לעיתים באתרים בסיסיים ביותר או ברישום באינדקסים מקומיים בלבד. מכיוון שהחזות החיצונית והרושם הראשוני שנוצר הם חשובים מאוד, רצוי לבנות אתר נעים לעין מבחינה אסתטית אשר מציג את היתרונות הבלעדיים שלכם, מידע אודות הפעילות השונות וגלריה של תמונות מחמיאות של המקום וחיי היום יום שבו. אפשר גם להוסיף מאמרים שיעזרו לאוכלוסייה הרלוונטית לקבל החלטות מושכלות. למשל, אודות מסלולי התשלום השונים ואילו מהם מתאימים לכל אחד.

 

אתר אינטרנט ייעודי שבנוי בצורה נכונה יעזור לכם להתקדם בגוגל ולקבל חשיפה מוגברת. אפשר גם להשתמש בפרסום ממומן כדי להופיע במקום בולט יותר כאשר הגולשים מבצעים חיפושים רלבנטיים (למשל, דיור מוגן בשרון, בית אבות במרכז וכו').

 

בנוסף לכך, צירוף פרטי יצירת קשר ברורים ומדויקים תאפשר לאלגוריתם של גוגל להציג אתכם על גבי המפות שלו וגם על גבי שטח נפרד שיופיע במקום בולט (גרף הידע) כאשר מישהו יחפש את השם שלכם באופן ספציפי. עוד על שירות של קידום אתרים.

 

פעילות ברשתות החברתיות

 

פעילות ברשתות החברתיות היא אלמנט מפתח בשיווק כיום שאסור להתעלם ממנו. אתם בוודאי יודעים שההחלטה לאן לעבור היא לא החלטה של רגע אחד, ולכן צריך לחזק את האמון והתדמית שלכם באופן הדרגתי. דף פייסבוק עם מספר גדול של אוהדים ותוכן עשיר (תמונות, מאמרים, טיפים וכו') יכול לעשות בדיוק את זה. חשוב שהדף יהיה פעיל ויעודכן באופן שוטף על מנת לחזק את האפקט החברתי וליצור נוכחות קבועה.

 

בתחילת הדרך, ייתכן שתצטרכו להשתמש בפרסום הממומן של פייסבוק אשר יאפשר לכם לפנות אל מי שביקר באתר שלכם בעבר, כמו גם אל האוכלוסייה הרלוונטית לפי חתכים שונים (למשל, מי שגילו מעל 70).

עוד מאמרים קשורים:

 

רישום באינדקסים מקומיים

 

הוספת האתר שלכם או פרטי המקום לאינדקסים מקומיים גם היא חשובה מאוד. בארץ יש לא מעט אינדקסים כאלו שאפשר להשתמש בהם, למשל, האינדקס של "בגילנו" או האינדקס של "זאפ דפי זהב". בכל אינדקס רצוי לרשום תיאור ייחודי ולא לחזור על אותו התיאור שקיים באתר האינטרנט שלכם או בפייסבוק. ייתכן גם שתוכלו לזכות ביותר חשיפה אם תבחרו בפרסום באתרים האלו כך שהמודעה שלכם תופיע במקום יותר בולט מאשר שאר הרשומות.

 

בנוסף לכך, באמצעות רישום באינדקס המיוחד של גוגל "גוגל לעסק שלי", אתם מגבירים את הסיכויים שתופיעו בגרף הידע של גוגל ותוכלו לעדכן את המידע שיופיע בו בכל רגע נתון בקלות. (ראו סעיף ראשון).

 

השתתפות בפורומים וקהילות

 

אתם בוודאי יודעים עד כמה קשה לטפל בכל העניינים הבירוקרטים והכספיים כאשר עוברים ממגורים בבית למגורים בבית אבות או דיור מוגן, החל מקבלת כל האישורים להעסקת עובד זר ועד לקבלת כל הזכויות המגיעות מביטוח לאומי. לכן, אם תיקחו חלק פעיל בפורומים מקצועיים או תעקבו אחרי דיונים רלוונטיים בפייסבוק שמזכירים אתכם, תוכלו לחזק את המותג שלכם, לצבור עוד אוהדים ולאגד סביבכם קהילה שיש בה הרבה לקוחות פוטנציאלים חדשים. ושוב,  אפשר גם להקים פורום בתוך האתר שלכם ולענות על שאלות נפוצות, כך שיותר גולשים יגיעו אליכם מגוגל.



 
כותרת:
שם:
תוכן התגובה:
 
אולי יעניין אתכם גם :
התקנת מעקות ברזל בדיור מוגן
מעקה חייב להיות חלק בלתי נפרד מחלל הפנים והחוץ בכל סוג של מוסד דיור מוגן. במאמר הבא נסביר איך בוחרים את המעקה המתאים.
לקריאה
מערכות לחימום מים בדיור מוגן
מוסדות דיור מוגן מחייבים התאמה רלוונטית של פתרונות זמינים לחימום מים לכל אורך השנה. במאמר הבא נסביר מה ההבדל בין המערכות, כיצד בוחרים את הדוד המתאים ומה נדרש כדי לחבר אותו לבניין
לקריאה
היערכות למצב חירום בדיור מוגן
מאות בתי דיור מוגן פועלים ברחבי הארץ ומספקים איכות חיים לבני גיל הזהב. אלא שמעבר לשגרת הפעילויות היום-יומית, על המבנים הללו להיות ערוכים לשעת חירום, עם דגש מרכזי על אירועי שריפה. כיצד ניתן להיות ערוכים מבעוד מועד לכל צרה שלא תבוא? על כך בכתבה הבאה.
לקריאה
חידושים אחרונים בתחום הקלנועיות
הקלנועית הינה כלי רכב אשר נמצא לרוב בשימוש של בני הגיל השלישי. היא מקלה את החיים של אוכלוסייה זו ומאפשרת נסיעה נוחה למרחקים קצרים. המאמר הבא מציג את החידושים האחרונים בתחום הקלנועיות אותם מוטב שתכירו טרם רכישת קלנועית חדשה.
לקריאה
נוהל הפעלת מצב חירום בבתי אבות
מצב חירום בבית אבות יכול להיות מלחיץ במיוחד. מדובר במקום גדול מאוד שיש בו מאות דיירים כאשר המצב הפיזי שלהם לא מאפשר להם להגן על עצמם. מה עושים במצב כזה?
לקריאה
מערכות אוורור בבית אבות
אי אפשר לזלזל בבחירה שלהם כי הם יהיו שם לצדנו בקיצים הכי חמים, וגם בבית אבות צריך לדעת לבחור אותם נכון. אלו אפשרויות יש ולמה צריך לשים לב? לאווירה נעימה ביותר יש כמה דברים שכדאי לדעת.
לקריאה
הובלת תכולת דירה לאחסנה כשעוברים לדיור מוגן
כשעוברים לדיור מוגן בגיל השלישי יש קושי רב בהשארת הציוד שנשאר מאחור, חשוב למצוא את הפתרונות הנכונים למצב העדין. אחסון חלק מתכולת הדירה זהו רעיון טוב שיכול להיות הפתרון.
לקריאה
טיפול בהצפות בבתי אבות
כשאנחנו עוברים לבית אבות, מדוע אנחנו עושים זאת? בסופו של דבר, עבור רבים מאתנו לא מדובר במעבר פשוט כל כך – אך בכל זאת המעבר הזה הוא מתבקש משום שרק כך ניתן להבטיח את איכות החיים הגבוהה ביותר בגיל השלישי.
לקריאה
מקרים חריגים בבתי אבות
גם ככה מאוד קשה לשלוח את ההורים האהובים שלנו לבית אבות, כך שגילוי מקרים חריגים בהתנהגות כלפי אותם מבוגרים יכולה להיות הקש שישבור את גב הגמל ולזרז אותנו להוציא אותם משם. מקרים חריגים כאלו תועדו במצלמות אבטחה מספר פעמים והם מגוונים, נוראיים ומדאיגים.
לקריאה
טיפים לבחירת דירה בדיור מוגן
עוברים לדיור מוגן? הנה מספר טיפים אשר יסייעו לכם לבחור דירה מתאימה, שתענה על צרכי בני הגיל השלישי בצורה האופטימלית.
לקריאה
 
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
אתר בגילנו מספק מידע בנושא פתרונות דיור, דיור מוגן, בתי אבות, ייעוץ והכוונה לבחירת בית אבות, ייעוץ פיננסי לגיל הזהב, תרבות ופנאי, לימודים לגמלאים, הכרויות למבוגרים ועוד.