forums

הבטחת עתיד צאצאיכם בהגיעכם לגיל הזהב

בשנים האחרונות, יחד עם מגמת העלייה בתוחלת החיים, אנו רואים כי קשישים רבים, מחפשים בערוב ימיהם את השקט שנשאר. רק רוצים לדעת שילדים ונכדיהם מובטחים כלכלית לאחר לכתם. רבים מחליטים להשקיע בנדל"ן, בכדי שיהיה להם גם מה להוריש לצאצאיהם
 
הבטחת עתיד צאצאיכם בהגיעכם לגיל הזהב
בשנים האחרונות אנשים רבים בוחרים להשקיע בנדל"ן. אפיק ההשקעה בנדל"ן עשוי להוביל לתשורה נאה בבוא העת. בעיקר כאשר מדובר באזור מתפתח, שכונות חדשות וכדומה. ערים אשר היו בעבר נחשבות כפריפריות ולא איכותיות, הפכו עם השנים לאטרקטיביות מאוד, בעיקר בשל הביקוש ההולך וגובר, לעומת ההיצע בערי המטרופולין. כאלה, גם אוכלוסייה מבוגרת, בוחרת בהשקעה בנדל"ן. ובכך מבטיחה את עתיד ילדיה ונכדיה.

 

ליהנות היום להרוויח מחר

 

קשישים רבים, אשר כל חייהם רק עשו למען (הילדים, הנכדים, עבודה וכדומה), בוחרים לבלות את הפרק האחרון בחייהם בצורה הטובה ביותר. כזאת שתיזכר כטובה ביותר. הדבר מובן, כל חייהם נאלצו להשתתף במרוץ הזה שנקרא החיים. לא מן הנמנע שהם יהיו מותשים. על מנת להתחיל ליהנות מהחיים, רבים בוחרים להשאיר אחריהם את העבר וליצור עבורם עתיד חדש. לכן, רבים בוחרים באפיק הנדל"ן. המטרה היא ליהנות בערוב ימיהם מאיכות חיים גבוהה. כמו כן, להשאיר איזה נחלה עבור יקיריהם.

 

אפיקי השקעה בישראל

 

בישראל, אפיק ההשקעה בנדל"ן, אינו שוקט. יחד עם ניסיונות הממשלה התמידיים לאזן את שוק הדירות על ידי העלאת המיסים, עדיין הדבר אינו מרתיע משקיעים. אולם כשמדובר בקשישים, כאמור ההשקעה אינה כספית בהכרח. רבים רוצים להשאיר משהו לילדיהם ונכדיהם. אין כמו השקעה נכונה בנדל"ן שתניב תשואה עתידית גבוהה מאוד. היתרון הבולט ביותר הוא שעד למועד הפירעון (מכירת הנכס), יכולים הקשישים בינתיים ליהנות מאיכות חיים גבוהה עבור הנפש והגוף.

 

ביקוש בערי מישור החוף

 

אותם הקשישים אשר בוחרים ברכישת נכס על מנת לחיות חיים טובים יותר, רוצים דירה, באזור שיהיה עבורם איכות חיים גבוהה. העדיפות פעמים רבות היא לערים במישור החוף. אין כמו לפתוח את הבוקר על חוף הים, לקבל את הבריזה הטובה בימי הקיץ החמים. אולם, ערי החוף נחשבות כיקרות ביותר. בעיקר ככל שמתקרבים לקו הים. אולם, במרבית הערים, הביקוש גובר על ההיצע, מה שמאמיר את מחירי הדירות בכל שנה.

 

חדרה כעיר אטרקטיבית לנדל"ן

 

דוגמה לעיר חוף ידועה אשר מושכת אליה משקיעים רבים וביניהם קשישים היא העיר חדרה. לעיר חדרה יש את כל הנתונים הטובים ולאחרונה, שינתה העיר פניה ומושכת אליה משפחות שרוצות איכות חיים גבוהה בעיר חוף. בשנים האחרונות העיר בהחלט עברה מתיחת פנים הן בחזות, הן באיכות מערכת החינוך ועוד, בשל אותו עניין של היצע וביקוש, החל ביקוש עבור דירות למכירה בחדרה והסביבה.

 

כדאיות ההשקעה לבני גיל השלישי

 

כשאנו מתייחסים לעיר כגון חדרה, כמובן שמדובר ברצועת חוף ארוכה ויפה בעיר שמושכת גם כך תושבים חדשים, אך יחד עם חיי התרבות שהולכים ומשתפרים, הפארקים רחבי הידיים ושיפור מערכת החינוך, הפכה העיר חדרה לאטרקטיבית ממש בפני קשישים ומשפחות צעירות. הקרבה הגאוגרפית לאזורי המסחר וההייטק בישראל, תוך דרכי גישה גבוהים לעיר – מביאים בבוא היום תשואה איכותית להשקעה.

 

 



 
כותרת:
שם:
תוכן התגובה:
 
אולי יעניין אתכם גם :
הרמת עפעפיים ללא ניתוח למבוגרות
אם צניחת העפעפיים והעור הנפול והמקומט סביב העיניים מטרידים אותך, יש גם כמה שיטות לא כירורגיות שיכולות לגרום לעינייך להיות הרבה יותר צעירות ורעננות. אם כי הפלסטיקאים ימליצו בדרך כלל על ניתוח שיפתור את הבעיה לאורך זמן.
לקריאה
סוגי רמפות ומעלונים בגיל השלישי
מגבלות קשות בגיל השלישי, ירידה בתפקוד והצורך במתן מענה הופכים את הדרישה ואת הביקוש לרמפות ולמעלונים לחלק בלתי נפרד מאביזרי העזר החיוניים לגיל זה.
לקריאה
איטום קירות בסנפלינג בבתי אבות
איטום קירות בסנפלינג היא אחת משיטות האיטום שבוודאי תתלהבו מאוד לראות
לקריאה
טיפולים אסתטיים ללא ניתוח בגיל השלישי
הפנים שלכם הם כרטיס הביקור שלכם בכל גיל ובפרט בגיל השלישי, קבלו מידע ועצות לטיפולים אסתטיים.
לקריאה
אימוץ חיית מחמד בגיל השלישי
כל וטרינר ימליץ: אימוץ חיית מחמד מעולה לאנשים מבוגרים
לקריאה
אולם אירועים כבר יש? חוגגים חתונת זהב
זה שהגעתם לגיל השלישי לא אומר שהחגיגות הגדולות בחייכם נגמרו – להיפך, יש הישגים נפלאים שראויים לציון ולמסיבה: חתונת הכסף והזהב למשל. אז קדימה, זמן לחגוג!
לקריאה
עבודות יצירה למבוגרים
מבוגרים בגיל הזהב עוסקים במגוון רחב של עבודות יצירה על מנת לפתח יכולות מוטוריות, קוגניטיביות ורגשיות. העבודות נבחרות בקפידה והן מתאימות לגברים ונשים בגילאים שונים. הנה כמה מהן
לקריאה
רכב חדש מהחנות לבני הגיל השלישי
הגיל השלישי הוא גיל עם הרבה אתגרים אך יש בו דבר אחד שאין עליו עוררין: החופש! לכן ברור מדוע זה הזמן הטוב ביותר לקנות רכב חדש, אז למה שלא תחפשו לכם גם אתם מימון רכב חדש לבני הגיל השלישי?
לקריאה
קלנועית סולארית לבני הגיל השלישי
האנרגיה הסולארית מתפשטת בחיינו ומתחילה להגיע לתחומים שבהם, עד לא מזמן, שלטו שלטון מוחלט החשמל והסוללות בכל הספקיהן. מדוד השמש המיתולוגי ועד לקלנועית המיועדת לבני הגיל השלישי, קרני השמש מגיעות לכל מקום.
לקריאה
טיפול זוגי בגיל הזהב
טיפול זוגי וייעוץ זוגי בגיל מתקדם הם לפעמים דבר בלתי נמנע. אחרי כל כך הרבה שנים מערכת היחסים מתערערת בעקבות מגוון סיבות, אך חשוב לדעת שיש פתרונות ויש מי שיסייע. אך מי באמת מוסמך למתן טיפול זוגי מקצועי?
לקריאה
 
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
אתר בגילנו מספק מידע בנושא פתרונות דיור, דיור מוגן, בתי אבות, ייעוץ והכוונה לבחירת בית אבות, ייעוץ פיננסי לגיל הזהב, תרבות ופנאי, לימודים לגמלאים, הכרויות למבוגרים ועוד.