forums

על מה שצריך לדעת על ניתוח הגדלת חזה בגיל הזהב

החיים לא נגמרים אחרי גיל 50, מחקרים מגוונים הוכיחו כל פעם מחדש כי המראה החיצוני וההרגשה כי אנו מושכים תורמת לביטחון העצמי של האדם ולבריאות שלו. נשים רבות חשות צורך גם בגיל מבוגר לדאוג למראה גופן ולבצע ניתוחים לשיפור התדמית הגופנית שלהן. במאמר זה נעסוק בניתוחי הגדלת חזה בגיל השלישי .
 
על מה שצריך לדעת על ניתוח הגדלת חזה בגיל הזהב

מין ומיניות אחרי גיל 50

 

השינויים הפיזיולוגיים בנשים בגופן יוצרים שינויים נפשיים ולכן נשים תופסות את עצמן לא אטרקטיביות ככל שהן מתקרבות לגיל השלישי. מחקרים מראים כי פעילות מינית פוחתת עם הגיל, אז איך נסביר את העבודה שהיכולת להנות מפעילות מינית קיימת למרות הגיל והאמת שהיא בכלל לא משתנה עם הגיל – עם קצת עזרה וגיוון. בהתאם לאותה התפתחות פיזיולוגית לגיל השלישי יש את הצרכים שלו ועל כן הטיפוח הוא סוג של מדע מדויק בהתאם לגנטיקה האישית והרגלי הטיפוח בגיל 50 אצל נשים המתייחסות לצעדי מניעה של סימני הזדקות.

 

קשיים נפשיים

 

מעבר לקשיים הפיזיים והנפשיים בגיל המבוגר ישנם גם קשיים נפשיים ותדמיתיים המורידים את החשק ליחסי מין תקינים. אדם זקוק לאהבה ולקרבה בכל גיל, לקשר אינטמי עמוק והצרכיים הרגשיים המתלווים קיימים בכל גיל והיא מנת חלקם של אלו החפצים בה ללא הבדלי גיל. מיניות מונעת מכוח פנימי חזק שדוחף אותנו למצוא אהבה לפעמים גם חיים שלמים, לחפש אחר מגע, אינטימיות וקרבה ולאו דווקא לקיום יחסי מין אלא כתורמה לחוזק הנפשי.


בעיות שכיחות בתפקוד

 

החל מהעשור -5 לחיינו אנו נתקל במצב בלתי נמנע של הזדקנות הגוף. השינויים אצל הנשים נגרם באופן ישיר משינוי הורמונאלי של גיל המעבר - ירידה של ההורמון האסטרוגן  - דבר הגורם לירידה חדה בחשק המיני. כמו-כן מחלות, חרדה ודיכאון. נשים הנאלצות לעבור ניתוח לכריתת הרחם - גורם לירידה ניכרת ברמות האסטרוגן והפרוגסטרון ולירידה בחשק המיני.  

 

שלל ההכרויות מנקודת מבט אחרת

 

השלב בו הדור הצעיר יכול רק לקנא וללמוד. החלק של חוסר הבשלות, הלחצים, חוסר הניסיון קים בשנות העשרים, השלושים והארבעים לחיינו אך בגיל השלישי? הכרויות יכול להיות עסק מהנה. אנחנו יודעים טוב מאוד מה אנחנו מחפשים, מה עושה לנו טוב וחשוב לא פחות מה לא עושה לנו טוב (הלחץ האישי והסביבתי להתחתן) הילדים גדולים, מתחיל פרק ב' ויש הרבה זמן פנוי בחיפוש אחר זוגיות, שותף תומך, מלווה וחבר לחיים. לעבור תהליכים נעימים ומוצלחים.. זה הכוח המניע את רובנו הגורם לנו לעשות שינויים בחיים ולעיתים גם לניתוחים פלסטיים.  

 

ניתוח הגדלת חזה בגיל השלישי

 

עמק הסיליקון בגיל הזהב. נשים מעוניינות הרבה פעמים לבצע ניתוח הגדלת חזה בגיל השלישי, הסיבות בדרך כלל לפעולה כירורגית מסוג, שזה יעלה להן את הביטחון העצמי, ישפר להן את מצב הרוח ויגרום להן להרגיש צעירות ונחשקות. הסיבות לניתוח הגדלת חזה בגיל השלישי שהוזכרו לעיל הן לגיטימיות מאוד, אך חשוב ואף מומלץ לעבור תהליך סקר מקדים מעמיק ולהתייעץ עם רופא מומחה לגבי כדאיות ביצוע הניתוח, גודל השתל שאמור להתאים למבנה הגוף, למצבו הפיזי – שתל גדול ולא מתאים יכול לעוות את הפרופורציות של הגוף, להכביד מאוד היות ושתלים גדולים הם כבדים יותר ועלולים לגרום ליציבה כפופה וכאבי גב.    

 

אז איך בוחרים רופא מנתח?

 

היום בישראל ניתן למצוא הרבה מאוד רופאים מנתחים פלסטיים המבצעים ניתוח להגדלת חזה. הניתוח באישה בגיל השלישי מצריך בדיקות יותר מקיפות, ההמלצה הגורפת היא ללכת על המלצות שקיבלתן וניסיון אישי בניתוחים מסוג זה. סקר השוק מחייב לבחון מספר רופאים, אם אתן כבר שם אז רצוי לראות עבודות שבוצעו על ידם, אישור על עבודה בפיקוח וכל ההסמכות המקצועיות וכמובן עניין המחיר בעל משקל לא קטן. מדובר על ניתוח להגדלת חזה בגיל השלישי שיכול להשפיע על איכות החיים שלכן ולכן לא להתפשר גם אם המחיר יקר, העיקר הבטחון שאתן נמצאות בידיים טובות.

 

הכנות מוקדמות

 

בחרתן ברופא מנתח פלסטי, עכשיו צריך לערוך הכנות מוקדמות לפני ניתוח להגדלת חזה. חשוב לדעת את כל ההשלכות של ניתוח להגדלת חזה החל מהשלב שאתן מתעוררות רגע אחרי. תתעקשו על הסבר מקיף מהרופא ותעשו את כל ההכנות הנדרשות על מנת שתקופת ההחלמה תעבור בצורה יותר קלה. ובעיקר, תתחדשי -  אם 50 זה ה-30 החדש, אז תחשבי איך זה להיות אחרי. 



 
כותרת:
שם:
תוכן התגובה:
 
1.  רופא פלסטי מוסמך
לבדוק טוב טוב לפני ניתח כזה! הגדלת חזה זה לא צחוק ובטח לא בגיל השלישי. ממליצה על ד"ר דנה אגוזי https://www.d-egozi.co.il/%D7%A0%D7%99%D7%AA%D7%95%D7%97-%D7%97%D7%96%D7%94/%D7%94%D7%92%D7%93%D7%9C%D7%AA-%D7%97%D7%96%D7%94/
אופירה (15.4.18)
אולי יעניין אתכם גם :
ערך תזונתי בטונה לגיל השלישי
דג הטונה מכיל חלבונים ונחשב לאחד המאכלים הבריאים ביותר לבני הגיל השלישי. מהן היתרונות של דג הטונה ומדוע הוא מומלץ לאכילה בכל דיאטה מאוזנת? פרטים במאמר הבא.
לקריאה
גורמים לצניחת רחם בגיל השלישי
צניחת רחם הינה בעיה נפוצה ששכיחה בעיקר אצל נשים בגיל השלישי אך בהחלט עלולה להתרחש גם אצל נשים צעירות יותר. היא מתפתחת בעקבות היחלשות של הרקמות והשרירים שנמצאים באזור רצפת האגן.
לקריאה
פיברומיאלגיה (דאבת השרירים) - תסמינים ואפשרויות טיפול
פיברומיאלגיה היא מחלת דאבת השרירים אשר באה לידי ביטוי בכאבים כרוניים בשלד ובשרירים, ברגישות שלהם, במגבלה בתנועת המפרקים, לחץ על הגידים ומכאובים קשים. תופעות נוספות המהוות חלק בלתי נפרד מן המחלה הן דיכאון, עייפות כרונית, כאבי ראש חוזרים ואף התקפי חרדה.
לקריאה
התמודדות עם טראומות מהעבר בגיל השלישי
בגיל השלישי נראה כי יש לא מעט מבוגרים עם התמודדויות פיזיולוגיות ונפשיות הנובעות ממקרים והתמודדויות שונות מהעבר, במאמר הבא מפורטים הסברים שונים אודות הסיטואציות.
לקריאה
עיסוי לשיכוך כאבי מפרקים בגיל השלישי
כאבי פרקים הינם תופעה שכיחה בקרב הגיל השלישי, וגורם ישיר לתלונות על ירידה משמעותית באיכות החיים. עתה, מחקר חדש מראה כי ייתכן שלצד טיפול תרופתי, עיסוי מקצועי עשוי להועיל בשיכוך הכאב ובהרחבת טווח התנועה.
לקריאה
מוצרים חדשניים טכנולוגיים למבוגרים
עם ההתקדמות וההתפתחות המשמעותית שעברה הרפואה בשנים האחרונות, עלתה גם תוחלת החיים. חלקה של האוכלוסייה המבוגרת בעולם, כולל בישראל, הוא גדול יותר. לכן, ישנו כל הזמן פיתוח מוצרים חדשניים שיסייעו לאוכלוסייה המבוגרת בפעולות בהן ישנו קושי, מה שיאפשר להעלות את איכות החיים. בין מוצרים אלה:
לקריאה
ניתוח ארטרוסקופיה בגיל השלישי
כאבי רגליים בגיל השלישי עלולים להעיד במקרים מסוימים על הצורך בניתוח ארטרוסקופיה. במאמר הבא נסביר מה מאפיין את הניתוח הזה, כיצד הוא מונע כאבים ומה כולל הטיפול
לקריאה
ניתוח ארטרוסקופיה בגיל השלישי
כאבי רגליים בגיל השלישי עלולים להעיד במקרים מסוימים על הצורך בניתוח ארטרוסקופיה. במאמר הבא נסביר מה מאפיין את הניתוח הזה, כיצד הוא מונע כאבים ומה כולל הטיפול
לקריאה
טיפול הומאופתיה בגיל השלישי
יותר ויותר אנשים מעבר לגיל הפרישה חיים בבריאות טובה יותר. מה הכוונה? תנאי החיים הממוצעים והטיפולים המשופרים במחלות זיהומיות ואחרות נחשבות בדרך לסיבות העיקריות לכך.
לקריאה
העלמת ורידים ברגליים בגיל השלישי
ורידים בולטים ברגליים היא בעיה בריאותית שכיחה במדינות המערב, והשכיחות שלה עולה עם הגיל. מחקרים אפידמיולוגיים מראים שלרבע מהאוכלוסייה הבוגרת יש בעיית ורידים ברגלים, כאשר השכיחות גבוהה יותר בקרב נשים (30%-25%) מאשר בקרב גברים (20%-10%).
לקריאה
 
אתר בגילנו מספק מידע בנושא פתרונות דיור, דיור מוגן, בתי אבות, ייעוץ והכוונה לבחירת בית אבות, ייעוץ פיננסי לגיל הזהב, תרבות ופנאי, לימודים לגמלאים, הכרויות למבוגרים ועוד.