forums

זרי אבל לאחר מות אהוב

לזרי פרחים הקשרים שונים בנורמות התרבותיות שלנו כיום, הם לרוב מזוהים עם רגשות של שמחה ואהבה וניתנים בהקשרים חיובים. אבל לא רק זה תפקידם, ניתן באמצעותם להביע גם רגשות שליליים של צער ויגון וישנם סוגים של זרים המזוהים עם אבל.
 
זרי אבל לאחר מות אהוב

מוות של אדם קרוב הוא חוויה לא קלה

 

בעת פטירה של אחד האנשים הקרובים אלינו, אנו מרגישים נורא. העולם עוצר מלכת ונראה כאילו דברים כבר לא יחזרו להיות כמו שהיו. רבים מהאנשים החווים מוות של אדם קרוב זקוקים לנחמה רבה, את הנחמה הזאת הם מקבלים ממשפחתם וחבריהם בימים שלאחר מוות יקיריהם. יש להבין עד כמה אותה נחמה היא עולם ומלואו בעבור אלו החווים את הטרגדיה של איבוד אדם קרוב אליהם. אנשים כאלה הם אנשים שכרגע עברו משבר מטלטל בחייהם ולא יודעים כיצד להמשיך בחיי היום יום שלהם.

 

פרחים הם היכולת שלנו ליצור נחמה

 

זרי פרחים הם סימן אוניברסלי שנפוץ בלוויות או אירועי אזכרות. הם נועדו לתת תחושה של הזדהות עם האובדן הנורא והבעת נחמה בפני אלו שאיבדו את קרוביהם. בגיל הזהב אנו חווים אובדן של יקרים לנו לעיתים קרובות.  זר הוא דרך מיוחדת להעביר רגשות, גם אם הם רגשות שליליים. יש נחמה בקבלת זרי אבל והם כן מעבירים את המסר. אדם שאיבד את יקירו לאחרונה ירצה להרגיש שהקרובים אליו מזדהים איתו ושם לתמוך בו.

 

סוגי זרי אבל למות אדם אהוב

 

בזמן של אבל ומוות של אדם קרוב ניתן לשלוח פרחים או לתת אותם על מנת לייצר אמפתיה ונחמה אצל האנשים שחוו את האובדן. ישנם זרים מיוחדים לאירועי אבל, זרים להנחה על קברים וזרים למשפחות. יש פרחים ספציפיים שמטרתם להעביר מסר עצוב של כבוד והערכה למת. זרי אבל מוכרים לנו מלוויות, לאלה שלא מכירים לרוב מדובר בזרים צפופים בצורת גלגל עם משפט או הקדשה באמצע . היום מאד מקובל לשלוח זר אבל מהסוג הזה במסגרות כמו עבודה או מסגרת אחרת.

 

אלו פרחים מתאימים לזרי אבל

 

בחנויות פרחים רבות ניתן למצוא מבחר של פרחים לשימושים שונים, אך איך יודעים באיזה פרחים יש לבחור במקרה של הרכבת זר אבל. חשוב לדעת שזר ללוויה חייב להיות מכובד ולכבד את מעמדו. מומלץ לא לבחור צבעים זועקים ושמחים לאירועי אבל כמו לוויות. לרוב הצבעים לזר שבא להביע כאב והזדהות יהיו  צהוב, לבן ואדום המזוהים עם אירועי האבל. אמנם לא חובה להניח זר אבל על קברו של הנפטר אך זהו מנהג מכובד שהרבה אנשים רואים בו כראוי. ישנן חברות המציעות משלוחי פרחים מיוחדים ויוכלו להביא לכם את הזר ישר לבית הקברות.

 

ישנם חנויות זרי פרחים המתמחות בזרי אבל

 

לצערנו את המוות אי אפשר לעצור, אנשים מתים כל יום וזה חלק מהחיים שאנו מכירים. אם אדם היקר לכם נפטר או שאדם קרוב אליכם חווה מוות של אדם קרוב תרצו לנחם אותם ולהביע הזדהות בעזרת זרי פרחים. היום יש חנויות המתמתחות בזרי אבל. בחנויות אלו תוכלו למצוא זרים מקצועיים למטרה זאת, בהן כל הפרחים נבחרו בקפידה על מנת להביע הזדהות. אם אין ביכולתכם להגיע לחנות כזאת יש מגוון חנויות מקצועיות בתחום המציעות משלוחי פרחים. באמצעות מחווה פשוטה כביכול של הנחת זר על קבר תוכלו להביע הזדהות גדולה ונחמה רבה לאלה שאיבדו את הקרובים להם.

 



 
כותרת:
שם:
תוכן התגובה:
 
אולי יעניין אתכם גם :
הרמת עפעפיים ללא ניתוח למבוגרות
אם צניחת העפעפיים והעור הנפול והמקומט סביב העיניים מטרידים אותך, יש גם כמה שיטות לא כירורגיות שיכולות לגרום לעינייך להיות הרבה יותר צעירות ורעננות. אם כי הפלסטיקאים ימליצו בדרך כלל על ניתוח שיפתור את הבעיה לאורך זמן.
לקריאה
סוגי רמפות ומעלונים בגיל השלישי
מגבלות קשות בגיל השלישי, ירידה בתפקוד והצורך במתן מענה הופכים את הדרישה ואת הביקוש לרמפות ולמעלונים לחלק בלתי נפרד מאביזרי העזר החיוניים לגיל זה.
לקריאה
איטום קירות בסנפלינג בבתי אבות
איטום קירות בסנפלינג היא אחת משיטות האיטום שבוודאי תתלהבו מאוד לראות
לקריאה
טיפולים אסתטיים ללא ניתוח בגיל השלישי
הפנים שלכם הם כרטיס הביקור שלכם בכל גיל ובפרט בגיל השלישי, קבלו מידע ועצות לטיפולים אסתטיים.
לקריאה
אימוץ חיית מחמד בגיל השלישי
כל וטרינר ימליץ: אימוץ חיית מחמד מעולה לאנשים מבוגרים
לקריאה
אולם אירועים כבר יש? חוגגים חתונת זהב
זה שהגעתם לגיל השלישי לא אומר שהחגיגות הגדולות בחייכם נגמרו – להיפך, יש הישגים נפלאים שראויים לציון ולמסיבה: חתונת הכסף והזהב למשל. אז קדימה, זמן לחגוג!
לקריאה
עבודות יצירה למבוגרים
מבוגרים בגיל הזהב עוסקים במגוון רחב של עבודות יצירה על מנת לפתח יכולות מוטוריות, קוגניטיביות ורגשיות. העבודות נבחרות בקפידה והן מתאימות לגברים ונשים בגילאים שונים. הנה כמה מהן
לקריאה
רכב חדש מהחנות לבני הגיל השלישי
הגיל השלישי הוא גיל עם הרבה אתגרים אך יש בו דבר אחד שאין עליו עוררין: החופש! לכן ברור מדוע זה הזמן הטוב ביותר לקנות רכב חדש, אז למה שלא תחפשו לכם גם אתם מימון רכב חדש לבני הגיל השלישי?
לקריאה
קלנועית סולארית לבני הגיל השלישי
האנרגיה הסולארית מתפשטת בחיינו ומתחילה להגיע לתחומים שבהם, עד לא מזמן, שלטו שלטון מוחלט החשמל והסוללות בכל הספקיהן. מדוד השמש המיתולוגי ועד לקלנועית המיועדת לבני הגיל השלישי, קרני השמש מגיעות לכל מקום.
לקריאה
טיפול זוגי בגיל הזהב
טיפול זוגי וייעוץ זוגי בגיל מתקדם הם לפעמים דבר בלתי נמנע. אחרי כל כך הרבה שנים מערכת היחסים מתערערת בעקבות מגוון סיבות, אך חשוב לדעת שיש פתרונות ויש מי שיסייע. אך מי באמת מוסמך למתן טיפול זוגי מקצועי?
לקריאה
 
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
אתר בגילנו מספק מידע בנושא פתרונות דיור, דיור מוגן, בתי אבות, ייעוץ והכוונה לבחירת בית אבות, ייעוץ פיננסי לגיל הזהב, תרבות ופנאי, לימודים לגמלאים, הכרויות למבוגרים ועוד.