forums

קורס גינון לבני הגיל השלישי

מבוגרים בגיל הזהב מחפשים תעסוקה למילוי שעות הפנאי. אחד הפתרונות הטובים הוא קורס גינון אחת. את קורס הגינון ניתן לעבור בטווח רחב של גילאים ובמגוון מוסדות הפזורים ברחבי הארץ. הקורס לא דורש ידע קודם והוא מתאים לגברים ונשים כאחד.
 
קורס גינון לבני הגיל השלישי

קהל יעד

 

קורס גינון לבני הגיל השלישי מתאים למי שאוהב להתעסק בתחום העיצוב ואדריכלות נוף. מלבד חובבי גינון שמגיעים עם רקע מסוים שצברו במהלך הקריירה או החיים, יש גם כאלה שמצטרפים לקורס על מנת לערוך איתו היכרות ראשונית בלבד. קהל היעד של הקורס כולל מבוגרים וקשישים בבתי אבות או מוסדות דיור מוגן, גברים ונשים בגיל השלישי שנחשבים עצמאיים לחלוטין וכל מי שרוצה ללמוד על עולם הגינון.

 

תנאי קבלה

 

אין תנאי קבלה ספציפיים עבור קורס גינון לבני הגיל השלישי, אך קיימים פערי רמות בין המסלולים. לצד קורסים בסיסיים יש קורסים מתקדמים וקורסי העשרה בתחומים ספציפיים. תנאי הקבלה מטבע הדברים משתנים בין הקורסים, כך שקשה להתקבל לקורס מתקדם בלי הרקע הנדרש מקורסי המבוא. בכל מקרה, ניתן לברר מראש לגבי תנאים מן הסוג הזה ולהתייעץ עם אנשי מקצוע לפני שנרשמים.

 

מה לומדים בקורס גינון?

 

שאלת המפתח מבחינת בני גיל הזהב היא מה לומדים בקורס גינון. בהקשר הזה ניתן להצביע על מספר נושאים בולטים במיוחד:

  • לימודי סביבה
  • קרקע, אקלים ואקולוגיה
  • לימודי צמח והיכרות עם סוגי צמחים
  • בוטניקה וסוגי פרחים
  • שימוש נכון בצמחים ופרחים לעיצוב גינות
  • הדברת עשבים והגנת הצומח
  • השקיה ועקרונות תכנון נוי
 

מלבד האמור לעיל, יש לציין שהקורס משלב בין הקניית ידע תיאורטי ומעשי. הוא מלמד מבוגרים בגיל השלישי לעבוד עם כלי גינון ולהשתמש בהם בצורה נכונה. הקורס יכול להיות נקודת המוצא להתמחות בביצוע ואחזקת הגן ולניהול גני נוי פרטיים או ציבוריים.

 

משך הקורס

 

לימודי אדריכלות נוף נמשכים 4 שנים, לעומת קורס גינון לבני גיל הזהב שיכול להימשך כמה שבועות בלבד. אפשר כמובן להאריך את הקורס ולהוסיף שיעורים ונושאי לימוד חדשים. משך הקורס נקבע לפי קהל היעד ומספר המשתתפים. ניתן לשלב את הקורס בלימודי בוקר, צהריים וערב ויש סדנאות שמועברות במסגרת תכנית הפעילויות של בתי אבות ומוסדות דיור מוגן.

 

מחירים ועלויות

 

גם מבחינת מחיר יש לקורס גינון יתרון משמעותי. הוא זול בהשוואה לקורסים אחרים ומשתלם גם עבור מי שרוצה להפוך את הגינון למקצוע. בעזרת השקעה חד פעמית בקורס אפשר ללמוד כיצד לנצל את היתרונות של כלי גינון על מנת לבצע עבודות באופן עצמאי. המחיר של הקורס נע בין מאות לאלפי שקלים, למעט קורסים בבתי אבות שניתנים לדיירים בחינם.

 

בחירת קורס

 

לא כל קורס גינון מתאים מבחינת מאפיינים ועלויות לצרכים של בני גיל הזהב. חשוב להשוות בין מסלולי הלימוד ולבחור קורס ראוי. אפשר לקבל המלצות על קורסים מחברים, קרובים ובני משפחה. ניתן גם להתייעץ עם נציגי בתי אבות כדי לשמוע על אפשרויות לימוד בענפי אדריכלות נוי וגינון. בחירת קורס חשובה לבני גיל הזהב כי היא קובעת את שביעות הרצון שלהם.

 

קורס זוגי

 

ניתן להירשם לקורס גינון לבד או עם בני זוג. יש הרבה חברויות וקשרי ידידות חדשים שנוצרים בגיל הזהב, וחבל לפספס אותם. הקורס מעניק פלטפורמה נוחה לעבודה משותפת עם כלי גינון והוא מייצר סביבה נעימה ונוחה. זהו יתרון מיוחד של הקורס ומאפיין בולט שלו.



 
כותרת:
שם:
תוכן התגובה:
 
1.  ומפה איך ממשיכים
אין שום קישור להרשמה , או לכניסה לקורס
איתי (26.4.18)
אולי יעניין אתכם גם :
אפשרויות לימוד תואר ראשון למבוגרים
אנשים מבוגרים שנשארים פעילים מנטלית עשויים לשמור על חדות המחשבה לאורך זמן רב ואף כל החיים. כשמדובר בכוח המוח, בדומה לשרירי הגוף, יש משפט שאומר ׳השתמשו בו או שתאבדו אותו׳.
לקריאה
עבודה בגיל השלישי – מהן זכויות גמלאים ועובדים מבוגרים?
לא מעט עובדים שמגיעים לגיל הפרישה, מעוניינים להמשיך לעבוד באותו מקום עבודה או לעבוד במקום עבודה חדש, בו יש תנאי העסקה שמתאימים לגילם המתקדם
לקריאה
בחינות למבוגרים שרוצים ללמוד ולשלוט טוב באנגלית
לימודים אקדמיים הם חוויה מעשירה בכל גיל, ואף פעם לא מאוחר ללמוד תחום חדש ומעניין – אפילו אם מדובר בקרב בני הגיל השלישי. בחלק מהמסלולים המרתקים באמת ישנן דרישות סף ובפרט רמה מינימלית באנגלית.
לקריאה
קורס הכשרת גימלאים להוראה באנגלית
אנשים רבים, בייחוד לאחר היציאה לפנסיה ובגיל השלישי, מחפשים דרכים בהן יוכלו להשתלב בחיים הציבוריים וכן לתרום את חלקם לחברה בצורה כזו או אחרת.
לקריאה
יזמות בגיל השלישי - על השקעה בנדל"ן כבר חשבתם?
אחד מהיתרונות בגיל השלישי הוא שכל עיתותיכם נתונות בידיכם. לעיתים, את כל מה שרציתם לעשות לאורך כל השנים בהן עבדתם ולא היה לכם זמן לנשום, תוכלו להגשים עכשיו. על השקעה בנדל"ן, כבר חשבתם?
לקריאה
לא מפסיקים לגדול וללמוד גם בבתי הדיור המוגן
גם בבתי הדיור המוגן המבוגרים שבחבורה ממשיכים ללמוד ולהחכים במגוון נושאי הנדל"ן ועוד. היכנסו למאמר הבא והעשירו ידע רב איך גם בגיל השלישי אפשר ללמוד נדל"ן לבד.
לקריאה
קורס גינון לבני הגיל השלישי
מבוגרים בגיל הזהב מחפשים תעסוקה למילוי שעות הפנאי. אחד הפתרונות הטובים הוא קורס גינון אחת. את קורס הגינון ניתן לעבור בטווח רחב של גילאים ובמגוון מוסדות הפזורים ברחבי הארץ. הקורס לא דורש ידע קודם והוא מתאים לגברים ונשים כאחד.
לקריאה
לימודים בגיל הזהב– הסבת מקצוע לעבודה
לימודים אקדמאים או לימודי תעודה? בדרך כלל אנשים צעירים אשר סיימו צבא מתחבטים בסוגיה הזאת, אולם בשנים האחרונות אנו רואים כי ישנה היענות מרשימה מאוד בקרב אוכלוסיית הגיל השלישי ללימודים – הרחבת האופקים ומציאת עבודה גם בגיל הזהב.
לקריאה
אסקייפ רום - פעילות חברתית בגיל הזהב
אז נכון, מזמן עברתם את גיל עלילות הבלשים וסיפורי הרפתקה כאלה ואחרים לא תופסים נוכחות רבה על המדפים בספרייה האישית שלכם. אבל כשאתם בעצמכם מתמזגים עם העלילה והופכים לחלק בלתי נפרד ממנה, כשאתם נדרשים להפעיל את מיטב הכישורים במטרה להיחלץ מתסריט אימים כזה או אחר, וכשאתם נדרשים להיות הבלשים בכבודם ובעצמם – זה כבר סיפור אחר לגמרי.
לקריאה
תכניות בריאות בטלוויזיה עבור הגיל השלישי
ערוצי הטלוויזיה השונים מספקים כיום מגוון תכני בריאות. במסגרת תכנים אלו ניתן למצוא מגוו טיפים ומידע בריאותי חשוב עבור בני הגיל השלישי.
לקריאה
 
1 2 3 4 5 6 7 8
אתר בגילנו מספק מידע בנושא פתרונות דיור, דיור מוגן, בתי אבות, ייעוץ והכוונה לבחירת בית אבות, ייעוץ פיננסי לגיל הזהב, תרבות ופנאי, לימודים לגמלאים, הכרויות למבוגרים ועוד.