forums

טיפולי יופי שמתאימים לגיל השלישי

עולם האסתטיקה והיופי ומציע מגוון של טיפולים עבור גוף האדם. אך כאשר מגיעים לגיל השלישי עלינו לדעת מהם הטיפולים המומלצים לנו. כל התשובות בהמשך.
 
טיפולי יופי שמתאימים לגיל השלישי

הרצון להראות ולהיראות

הצורך להיראות יפים, מטופחים ומסודרים קיים בכל גיל. כבר בגיל ההתבגרות נערות מתחילות לשים לב למראה החיצוני שלהן, מביעות עניין בטיפולי יופי כאלה ואחרים. בשלב מאוחר יותר אנו מתחילות בעיצוב הגבות, הסרות שיער, פדיקור, מניקור וטיפולי פנים מסוגים שונים. טיפולים אלו הופכים רלוונטיים אפילו עוד יותר עם הגיענו לגיל השלישי והיום, אמצע שנות ה-2000 כאשר הטכנולוגיה לא מפסיקה לפרוץ את גבולותיה, חקר המדע מציג בפנינו מגוון של טכניקות ושיטות טיפוח חדשניות, אפשר להיראות ולהרגיש טוב בכל גיל.

 

בחרנו לסקור עבור אוכלוסיית הגיל השלישי 5 טיפולי קוסמטיקה, אסתטיקה ויופי שישפרו את איכות החיים, יעניקו אנרגיה מחודשת וישפרו את מראה העור והציפורניים.

 

טיפולי פנים –

אמנם תהליך ההזדקנות של העור מתחיל הרבה לפני הגיענו לגיל 60, אך אין ספק כי טיפולי פנים בגילאים אלו מסייעים בחידוש תאי העור, מצמצים את מראה הקמטים ומעניקים לו מראה חיוני ובריא יותר. קיימים סוגים שונים של טיפולי פנים לגיל השלישי. טיפולי אנטי אייג’ינג, נטילת תוסף גלוקוזומין ותוספי תזונה נוספים כמו למשל נוגדי חמצון המפחיתים את תנועת הרדיקלים החופשיים, טיפול בכתמי הגיל, החדרת לחות - אלו ועוד יסייעו לשפר את מראה העור בגיל השלישי ולהחזיר לעור את החיוניות הדרושה לו.

 

פילינג

עור הפנים מורכב משלוש שכבות. כדי שתאי העור יעברו תהליך של התחדשות, עלינו לחדור את שכבת העור הראשונה באמצעות שימוש בחומרים פעילים אשר מקלפים את העור ומסייעים בהעלמת הכתמים וטשטוש הקמטים. קיימים סוגים שונים של פילינג ביניהם פילינג שטחי אותו נבצע בבית בעזרת תכשירים מסוגים שונים, חלקם טבעיים חלקם פעילים, פילינג בינוני שמתאים יותר לגילאים 30-40 ופילינג עמוק החודר את השכבות העמוקות של העור, מסייע בהעלמת הקמטים והכתמים, ממצק את העור ומעניק לו מראה צעיר יותר.

 

פדיקור, מניקור

ניתן להתאים את סוג הפדיקור והמניקור לצרכים שלנו. היום ניתן לבצע פדיקור רפואי שמתאים לאנשים הסובלים מפטריות בציפורניים או ציפורן חודרנית, לבצע מניקור הכולל מריחת לק בשיטת ג’ל או בניית ציפורניים - הכל לפי הצרכים של כל אחד ואחת מאיתנו, גם בגיל השלישי.

 

איפור קבוע

במקום לעמוד שעות מול המראה בכל בוקר, איפור קבוע לגיל השלישי מסייע לנו לחסוך זמן יקר ולהיראות חיוניות בכל שעה ביום. את האיפור ניתן לבצע בשיטות שונות, לעבות ריסים, לצבוע את הגבות שצבען דוהה עם השנים, להוסיף צבע ללחיים, אייליינר בעיניים, צבע בשפתיים ועוד.

 

טיפולי צוואר לגיל השלישי –

אחד האזורים היותר בעייתיים החל מגיל 45 הוא הצוואר. מדובר באזור המאופיין בעור דק מאוד, שנחשף המון שעות במהלך השנים לשמש ולנזקי הסביבה ולכן נשים וגברים כאחד המגיעים לגיל השלישי מעוניינים להשיג מראה מוצק יותר לאזור הצוואר. קיימים טיפולים שונים כמו למשל טיפול באמצעות פולסים חשמליים, טיפול בעזרת גלי רדיו, טיפול בעזרת לייזר, טיפולים לצוואר בעזרת חומרים פעילים ועוד.

 

לסיכום

טיפולי יופי מתאימים גם לגיל השלישי רק חשוב להתאים את סוגי הטיפול לצרכים שלנו, למראה העור, סוג העור וכמובן התוצאה הרצויה.



 
כותרת:
שם:
תוכן התגובה:
 
אולי יעניין אתכם גם :
הרמת עפעפיים ללא ניתוח למבוגרות
אם צניחת העפעפיים והעור הנפול והמקומט סביב העיניים מטרידים אותך, יש גם כמה שיטות לא כירורגיות שיכולות לגרום לעינייך להיות הרבה יותר צעירות ורעננות. אם כי הפלסטיקאים ימליצו בדרך כלל על ניתוח שיפתור את הבעיה לאורך זמן.
לקריאה
סוגי רמפות ומעלונים בגיל השלישי
מגבלות קשות בגיל השלישי, ירידה בתפקוד והצורך במתן מענה הופכים את הדרישה ואת הביקוש לרמפות ולמעלונים לחלק בלתי נפרד מאביזרי העזר החיוניים לגיל זה.
לקריאה
איטום קירות בסנפלינג בבתי אבות
איטום קירות בסנפלינג היא אחת משיטות האיטום שבוודאי תתלהבו מאוד לראות
לקריאה
טיפולים אסתטיים ללא ניתוח בגיל השלישי
הפנים שלכם הם כרטיס הביקור שלכם בכל גיל ובפרט בגיל השלישי, קבלו מידע ועצות לטיפולים אסתטיים.
לקריאה
אימוץ חיית מחמד בגיל השלישי
כל וטרינר ימליץ: אימוץ חיית מחמד מעולה לאנשים מבוגרים
לקריאה
אולם אירועים כבר יש? חוגגים חתונת זהב
זה שהגעתם לגיל השלישי לא אומר שהחגיגות הגדולות בחייכם נגמרו – להיפך, יש הישגים נפלאים שראויים לציון ולמסיבה: חתונת הכסף והזהב למשל. אז קדימה, זמן לחגוג!
לקריאה
עבודות יצירה למבוגרים
מבוגרים בגיל הזהב עוסקים במגוון רחב של עבודות יצירה על מנת לפתח יכולות מוטוריות, קוגניטיביות ורגשיות. העבודות נבחרות בקפידה והן מתאימות לגברים ונשים בגילאים שונים. הנה כמה מהן
לקריאה
רכב חדש מהחנות לבני הגיל השלישי
הגיל השלישי הוא גיל עם הרבה אתגרים אך יש בו דבר אחד שאין עליו עוררין: החופש! לכן ברור מדוע זה הזמן הטוב ביותר לקנות רכב חדש, אז למה שלא תחפשו לכם גם אתם מימון רכב חדש לבני הגיל השלישי?
לקריאה
קלנועית סולארית לבני הגיל השלישי
האנרגיה הסולארית מתפשטת בחיינו ומתחילה להגיע לתחומים שבהם, עד לא מזמן, שלטו שלטון מוחלט החשמל והסוללות בכל הספקיהן. מדוד השמש המיתולוגי ועד לקלנועית המיועדת לבני הגיל השלישי, קרני השמש מגיעות לכל מקום.
לקריאה
טיפול זוגי בגיל הזהב
טיפול זוגי וייעוץ זוגי בגיל מתקדם הם לפעמים דבר בלתי נמנע. אחרי כל כך הרבה שנים מערכת היחסים מתערערת בעקבות מגוון סיבות, אך חשוב לדעת שיש פתרונות ויש מי שיסייע. אך מי באמת מוסמך למתן טיפול זוגי מקצועי?
לקריאה
 
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
אתר בגילנו מספק מידע בנושא פתרונות דיור, דיור מוגן, בתי אבות, ייעוץ והכוונה לבחירת בית אבות, ייעוץ פיננסי לגיל הזהב, תרבות ופנאי, לימודים לגמלאים, הכרויות למבוגרים ועוד.