forums

עוברים דירה? כך תעשו את זה נכון

הפכו את התקופה לחוויתית ומרתקת
 
עוברים דירה? כך תעשו את זה נכון
מעבר דירה יכולה להיות תקופה מאוד לא פשוטה ואפשר גם להבין למה. הטרטור בין בעלי מקצוע רבים שכוללים סקר שוק בין כמה וכמה חברות הובלות, ניקיון הדירה לדייר החדש שנכנס, העתקת מקום מגורים שמצריכה התרגלות לתחבורה ציבורית חדשה, לחנויות חדשות ולפעמים אפילו למוסדות חינוך חדשים ועוד שלל התחלות שיכולות להיות קשות. אם אתם רוצים להפוך את המשימה לפשוטה הרבה יותר, מעבר לרשימה מסודרת של משימות שיש לבצע, חשוב מאוד לעשות שינוי בגישה וליהנות מכל רגע. זוהי התחלה חדשה ומרתקת לכל המשפחה ביחד וזו הזדמנות לעשות סדר מחדש בציוד רב שנמצא אצלנו.

 

כך עוברים דירה בדרך הפשוטה והנכונה ביותר
 

  • השלב הראשון לעבור דירה בצורה נכונה היא לבחור אחת מחברות ההובלות ה-ותיקות והמוכרות בתחום כגון אלבז הובלות והפצה הובלות דירה. רצוי מאוד לבחור חברה שקרובה לאזור מגורכם וכך הפגישות עמה יהיו קלות יותר וההגעה שלה תהיה נוחה יותר גם בשעות מוקדמות בלי צפי לאיחורים. אם אתם גרים בתל אביב, חברת הובלות דירה במרכז תהיה אפשרות נוחה ואף משתלמת יותר.
 

  • אחרי שבחרתם חברת הובלות, חשוב מאוד לברר איתה האם יש להם עצות לגבי מעבר נכון. אין כמו ללמוד מאנשים בעלי ניסיון, כך החברה תוכל לספר לנו אלו שירותים היא מציעה וכיצד כדאי להתכונן למעבר. הובלות דירה במרכז הארץ יכולות להיות סבוכות בכל מה שקשור לחיפוש קרטונים ואריזות נכונות וחברת ההובלות יכולה להציע את שירותי האריזה בנוסף לשירותי ההובלות מה שיפתור לכם הרבה כאבי ראש.
 

  • אם אתם רוצים ניהול לוח זמנים טוב יותר, תוכלו לעבוד עם לוח שנה בנוסף לרשימת צ'ק ליסט שיסבירו לכם מה לעשות ומתי. אם תאריך הכניסה לדירה החדשה הוא למשל באחד באפריל, תוכלו לקבוע את ההובלה לבוקר של אחד באפריל, לסמן לעצמכם שכשבוע לפני כן אתם מתחילים לארוז באופן עצמאי או עם החברה עצמה וכולה.
 

תכינו את עצמכם לבלתי מתכונן

אם אתם רוצים להיות מוכנים וערוכים לכל מצב אתם חייבים להתכונן לכל תרחיש ולקחת מרווחי זמן גדולים יותר ליתר ביטחון. אם הובלות דירה במרכז לוקחת למשל כשעתיים עד ההגעה ליעד החדש ועוד כשלוש שעות עד שמסיימים לסדר את כל הארגזים בדירה, קחו לעצמכם מרווחי זמן כפולים כדי שלא תהיו לחוצים. קחו ימי חופש מהעבודה, תסיימו את כל התקופה בצורה מוצלחת ואז בהדרגה תחזרו לשגרה הרגילה.



 
כותרת:
שם:
תוכן התגובה:
 
1.  מה עוד חשוב לדעת לפני מעבר דירה?
אם אתם בצומת של מעבר דירה יש מצב שאתם יכולים להרוויח כסף באופן מפתיע. ברוב המקרים חלק מתכולת הדירה נשאר מאחור או נזרק לפח. ככל שמדובר על פריטים ישנים כמו תקליטים, ספרים או עיתונים ישנים או כל פריט משנות החמישים, יש מצב שהם שווים לא מעט כסף. אם אתם רוצים להעריך באופן עצמאי את תכולת הדירה שלכם, חפשו בגוגל "פינוי דירה יוסף האוסף" וקבלו קישור למאמר שיסביר לכם אילו פריטים עשויים להיות בעלי ערך משמעותי.
יוסף האוסף (26.6.17)
אולי יעניין אתכם גם :
הרמת עפעפיים ללא ניתוח למבוגרות
אם צניחת העפעפיים והעור הנפול והמקומט סביב העיניים מטרידים אותך, יש גם כמה שיטות לא כירורגיות שיכולות לגרום לעינייך להיות הרבה יותר צעירות ורעננות. אם כי הפלסטיקאים ימליצו בדרך כלל על ניתוח שיפתור את הבעיה לאורך זמן.
לקריאה
סוגי רמפות ומעלונים בגיל השלישי
מגבלות קשות בגיל השלישי, ירידה בתפקוד והצורך במתן מענה הופכים את הדרישה ואת הביקוש לרמפות ולמעלונים לחלק בלתי נפרד מאביזרי העזר החיוניים לגיל זה.
לקריאה
איטום קירות בסנפלינג בבתי אבות
איטום קירות בסנפלינג היא אחת משיטות האיטום שבוודאי תתלהבו מאוד לראות
לקריאה
טיפולים אסתטיים ללא ניתוח בגיל השלישי
הפנים שלכם הם כרטיס הביקור שלכם בכל גיל ובפרט בגיל השלישי, קבלו מידע ועצות לטיפולים אסתטיים.
לקריאה
אימוץ חיית מחמד בגיל השלישי
כל וטרינר ימליץ: אימוץ חיית מחמד מעולה לאנשים מבוגרים
לקריאה
אולם אירועים כבר יש? חוגגים חתונת זהב
זה שהגעתם לגיל השלישי לא אומר שהחגיגות הגדולות בחייכם נגמרו – להיפך, יש הישגים נפלאים שראויים לציון ולמסיבה: חתונת הכסף והזהב למשל. אז קדימה, זמן לחגוג!
לקריאה
עבודות יצירה למבוגרים
מבוגרים בגיל הזהב עוסקים במגוון רחב של עבודות יצירה על מנת לפתח יכולות מוטוריות, קוגניטיביות ורגשיות. העבודות נבחרות בקפידה והן מתאימות לגברים ונשים בגילאים שונים. הנה כמה מהן
לקריאה
רכב חדש מהחנות לבני הגיל השלישי
הגיל השלישי הוא גיל עם הרבה אתגרים אך יש בו דבר אחד שאין עליו עוררין: החופש! לכן ברור מדוע זה הזמן הטוב ביותר לקנות רכב חדש, אז למה שלא תחפשו לכם גם אתם מימון רכב חדש לבני הגיל השלישי?
לקריאה
קלנועית סולארית לבני הגיל השלישי
האנרגיה הסולארית מתפשטת בחיינו ומתחילה להגיע לתחומים שבהם, עד לא מזמן, שלטו שלטון מוחלט החשמל והסוללות בכל הספקיהן. מדוד השמש המיתולוגי ועד לקלנועית המיועדת לבני הגיל השלישי, קרני השמש מגיעות לכל מקום.
לקריאה
טיפול זוגי בגיל הזהב
טיפול זוגי וייעוץ זוגי בגיל מתקדם הם לפעמים דבר בלתי נמנע. אחרי כל כך הרבה שנים מערכת היחסים מתערערת בעקבות מגוון סיבות, אך חשוב לדעת שיש פתרונות ויש מי שיסייע. אך מי באמת מוסמך למתן טיפול זוגי מקצועי?
לקריאה
 
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
אתר בגילנו מספק מידע בנושא פתרונות דיור, דיור מוגן, בתי אבות, ייעוץ והכוונה לבחירת בית אבות, ייעוץ פיננסי לגיל הזהב, תרבות ופנאי, לימודים לגמלאים, הכרויות למבוגרים ועוד.