forums

איזו מתנה כדאי להעניק לנכדים בבר מצווה?

הענקת מתנת בר מצווה לנכד הינה דבר המשאיר חוויה טובה ומזכרת ייחודית לילד התבגר. בשביל סבא וסבתא זהו רגע של נחת בו הם רואים עוד שלב התבגרות של הנכד.
 
איזו מתנה כדאי להעניק לנכדים בבר מצווה?

המעבר מילד לגבר מצריך מתנה

 

פעם אחת בחייו הילד שלכם יחגוג בר מצווה ופעם אחת בחייו כל החברים והמשפחה יתאפסו באירוע אחד כדי לחגוג איתו את המעבר החשוב הזה מנער לגבר. אמנם בגיל שלוש עשרה אי אפשר לקרוא לילד גבר ולמעשה הוא יכול אולי להיקרא נער אך עדיין זו המסורת ואתם צריכים לפתוח את הכיס ולקנות לו מתנה שתתאים לגיל שלו ולמה שהוא אוהב. את המתנה אפשר להעניק באולם אירועים בו חוגגים או באופן אישי אך חשוב מאוד לא לבוא בידיים ריקות כיוון שזהו גיל מיוחד ולא סתם עוד יום הולדת.

 

איזו מתנה כדאי להעניק לנכדים בבר מצווה?

 

אנשים רבים תוהים מה אפשר להעניק כמתנה לילד בן שלוש עשרה. לא תמיד אנו יכולים לחזור לגיל הזה ולחשוב מה רצינו בעיקר בדור הנוכחי שהוא כל כך שונה מהדור שהיה כשאנחנו היינו בני שלוש עשרה. כדי להביא את המתנה הטוב ביותר מומלץ לדבר עם ההורים או החברים כדי לברר מה הוא אוהב ומה הוא צריך. כל מתנה שימושית שהילד ישתמש בה יכולה להיות מתנה טובה וגם אם נדמה לכם שלא כך הדבר, אם כך הומלץ לכם אז תסמכו עלי ושהוא יודע טוב יותר.

 

מתנה בוגרת

 

חשוב לקנות לילד מתנה שתגרום לו להרגיש בוגר יותר. אל תקנו לו דברים שקונים לילדים, גם אם הגיל הזה עדיין לא מסמל בגרות מלאה עדיין זו התחושה שהילד צריך לקבל ולכן נסו לקנות לו משהו מעט יותר בוגר מבדרך כלל. שעון חדש יכול להיות מתנה נפלאה למרות שזוהי מתנה שרבים קונים, נעליים או בגדים חדשים ועוד.

 

בר מצווה מיוחדת = מתנה מיוחדת

 

בר מצווה הוא אירוע מיוחד ולכן אפשר לפתוח את הארנק קצת יותר מבדרך כלל ולהעניק מתנה דולה ויקרה יותר. מחשב נייד, טלפון חדש, טאבלט, אופניים חדשות או אפילו טיול לחו"ל יכולים להיות מתנות שהילד לא ישכח לעולם.

 

אילו סגנונות של מתנות סבא וסבתא בד"כ נותנים בבר מצווה לנכדים?

 

סבא וסבתא בדרך כלל נרגשים מאוד מבר המצווה של הילד שלהם ולאולם אירועים בתל אביב הם מגיעים עם חיוך אחד גדול על השפתיים וחיבוק אחד גדל שעוטף אותו בחום. סבא וסבתא בדרך כלל נותנים מתנות מהלב והמתנות שלהם בעלי ערך אישי גדול יותר מאשר סתם משהו חומרי כמו אופיים חדשות או טלפון נייד ופעמים רבות מועבר משהו בתורשה. בכל מקרה סבא וסבתא בדרך כלל משקיעים מאוד בילד ובדרך כלל המתנות שלהם מרגשות כיוון שהם עוד מהדור הישן שאהב להעניק מתנות פשוטות מכל הלב ולא בהכרח משוכללות.

 

מה מקובל בד"כ לתת? 

 

גם סבא וסבתא וגם כל אחד שמגיע לאולם אירועים או לבית החוגג ולא יודע מה לתת פשוט נותן את המתנה הכי קלה: כסף. הכסף ישמש את הילד לסחר חליפין כמו שהוא רוצה בצורה הטובה ביותר ומי שלא מוצא רעיון יכול פשוט להביא לילד בפעם הראשונה בחייו לכמה לא מעט כסף ביחס לגילו ולהשתמש בו בחוכמה.



 
כותרת:
שם:
תוכן התגובה:
 
אולי יעניין אתכם גם :
הרמת עפעפיים ללא ניתוח למבוגרות
אם צניחת העפעפיים והעור הנפול והמקומט סביב העיניים מטרידים אותך, יש גם כמה שיטות לא כירורגיות שיכולות לגרום לעינייך להיות הרבה יותר צעירות ורעננות. אם כי הפלסטיקאים ימליצו בדרך כלל על ניתוח שיפתור את הבעיה לאורך זמן.
לקריאה
סוגי רמפות ומעלונים בגיל השלישי
מגבלות קשות בגיל השלישי, ירידה בתפקוד והצורך במתן מענה הופכים את הדרישה ואת הביקוש לרמפות ולמעלונים לחלק בלתי נפרד מאביזרי העזר החיוניים לגיל זה.
לקריאה
איטום קירות בסנפלינג בבתי אבות
איטום קירות בסנפלינג היא אחת משיטות האיטום שבוודאי תתלהבו מאוד לראות
לקריאה
טיפולים אסתטיים ללא ניתוח בגיל השלישי
הפנים שלכם הם כרטיס הביקור שלכם בכל גיל ובפרט בגיל השלישי, קבלו מידע ועצות לטיפולים אסתטיים.
לקריאה
אימוץ חיית מחמד בגיל השלישי
כל וטרינר ימליץ: אימוץ חיית מחמד מעולה לאנשים מבוגרים
לקריאה
אולם אירועים כבר יש? חוגגים חתונת זהב
זה שהגעתם לגיל השלישי לא אומר שהחגיגות הגדולות בחייכם נגמרו – להיפך, יש הישגים נפלאים שראויים לציון ולמסיבה: חתונת הכסף והזהב למשל. אז קדימה, זמן לחגוג!
לקריאה
עבודות יצירה למבוגרים
מבוגרים בגיל הזהב עוסקים במגוון רחב של עבודות יצירה על מנת לפתח יכולות מוטוריות, קוגניטיביות ורגשיות. העבודות נבחרות בקפידה והן מתאימות לגברים ונשים בגילאים שונים. הנה כמה מהן
לקריאה
רכב חדש מהחנות לבני הגיל השלישי
הגיל השלישי הוא גיל עם הרבה אתגרים אך יש בו דבר אחד שאין עליו עוררין: החופש! לכן ברור מדוע זה הזמן הטוב ביותר לקנות רכב חדש, אז למה שלא תחפשו לכם גם אתם מימון רכב חדש לבני הגיל השלישי?
לקריאה
קלנועית סולארית לבני הגיל השלישי
האנרגיה הסולארית מתפשטת בחיינו ומתחילה להגיע לתחומים שבהם, עד לא מזמן, שלטו שלטון מוחלט החשמל והסוללות בכל הספקיהן. מדוד השמש המיתולוגי ועד לקלנועית המיועדת לבני הגיל השלישי, קרני השמש מגיעות לכל מקום.
לקריאה
טיפול זוגי בגיל הזהב
טיפול זוגי וייעוץ זוגי בגיל מתקדם הם לפעמים דבר בלתי נמנע. אחרי כל כך הרבה שנים מערכת היחסים מתערערת בעקבות מגוון סיבות, אך חשוב לדעת שיש פתרונות ויש מי שיסייע. אך מי באמת מוסמך למתן טיפול זוגי מקצועי?
לקריאה
 
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
אתר בגילנו מספק מידע בנושא פתרונות דיור, דיור מוגן, בתי אבות, ייעוץ והכוונה לבחירת בית אבות, ייעוץ פיננסי לגיל הזהב, תרבות ופנאי, לימודים לגמלאים, הכרויות למבוגרים ועוד.