forums

לא מפסיקים לגדול וללמוד גם בבתי הדיור המוגן

גם בבתי הדיור המוגן המבוגרים שבחבורה ממשיכים ללמוד ולהחכים במגוון נושאי הנדל"ן ועוד. היכנסו למאמר הבא והעשירו ידע רב איך גם בגיל השלישי אפשר ללמוד נדל"ן לבד.
 
לא מפסיקים לגדול וללמוד גם בבתי הדיור המוגן

דיור מוגן: כדי להתחיל את החיים מחדש

 

הגיל השלישי נדמה לכולנו כגיל שאנחנו ממש לא רוצים להגיע עליו. בדרך כלל בגילאים המבוגרים האלה היכולת שלנו לעבוד מוגבלת, אנחנו כמעט לא לומדים דברים חדשים ולמעשה החיים שלנו נראים כאילו הם נעצרים. דווקא בגיל הזה שאין כבר עבודה מסודרת ויצאנו לפנסיה, הזמן הפנוי יכול להיות לטובתכם ואתם יכולים לפרוח וללמוד הרבה דברים חדשים. דיור מוגן מעניק לכם מסגרת כזו שתאפשר לכם להרגיש בטוחים, להיות עם חיי חברה עשירים ואם החוגים והפעילויות שיש בו לא מספיקים תוכלו היום ללמוד ישר מהחדר דרך האינטרנט.

 

לימודי נדל"ן: מהלימודים הנפוצים בישראל

 

אם יש תחום אחד מאוד מורכב ומסקרן בארץ זהו שוק הנדל"ן קורס השקעות נדלן באינטרנט הוא קורס שהרבה אנשים רוצים לעשות בגלל הכסף הגדול שיש בו ולא רק בגלל זה אלא בגלל הסיפוק שיש ביזמות אישית. קורס נדלן יכול להיות קורס מאוד מהנה גם למי שיחליט לא להתעסק בו לאחר מכן והלא צריך ללמוד שנים ארוכות כדי להתחיל להיות בעניינים, מספיק לעשות קורס קצר שיסביר על סדר הפעולות ואתם כבר מוכנים כדי לרקום כל מיני עסקאות שיהיו לכם בראש. קורס נדלן בגיל השלישי יכול להיות קורס מעניין מאוד ואפשרי ללמוד אותו מכל מקום דרך האינטרנט.

 

איך אפשר ללמוד קורס נדלן בגיל השלישי?

 

  • אמנם למידת קורס חדש בגיל השלישי יכולה להיראות מפחידה מאוד ורעיון גרוע מאוד אך השיטות ללמידה כיום פשוטות הרבה יותר. האפשרות הטובה ביותר בשביל הגיל השלישי היא קורס באינטרנט. קורס מקוון בימינו יכול להכיל את כל השיעורים וכל החומר שצריך לעבור ואתם יכולים ישר מהחדר להצטרף לשיעור. יש כמה סוגים של קורסים מקוונים: יש קורסים שמאפשרים לכם להיכנס לקורס בשידור חי במועד הנקוב, יש קורסים ששולחים לכם את השיעורים ובכל מקרה הקלטה של השיעור מתבצעת ונשלחת מי שלא התחבר לאינטרנט מסיבות כאלו ואחרות.
 

  • מי שמעדיף בגיל כמו הגיל השלישי לא לעבור קורסים באינטרנט כי הוא צריך חברה וסביבה לעבור איתה את הקורס כדאי מאוד להירשם לקורס פרונטלי. קורס פרונטלי יכול לסייע מאוד לאותם אנשים שמחפשים מקצוע נוסף בו הם יוכלו להתעסק בתור יזמים כמו הנדלן. גם קורס פרונטלי הוא לא קורס מסובך מאוד ולמעשה יש כאן מפגש אחד בשבוע או קורס אינטנסיבי של שבועיים או שלושה ברציפות.
 

למה דווקא נדלן?

 

שלא כמו קורסים מקצועיים אחרים בעולם הנדל"ן יש סגנון עבודה קצת שונה. לא מדובר על קורס שדורש כוח פיזי או קורס שדורש התחייבות מסוימת. לעבוד בתור יזם נדלן או בתור מתווך דירות היא עבודה יותר פתוחה ומתאימה לאנשים גילאי שישים ושבעים והקורס יכול להיות העשרה בלבד למי שרוצה כדי שיבין מעט את העולם הזה שמגלגל מאות מיליוני שקלים בשנה.



 
כותרת:
שם:
תוכן התגובה:
 
אולי יעניין אתכם גם :
אפשרויות לימוד תואר ראשון למבוגרים
אנשים מבוגרים שנשארים פעילים מנטלית עשויים לשמור על חדות המחשבה לאורך זמן רב ואף כל החיים. כשמדובר בכוח המוח, בדומה לשרירי הגוף, יש משפט שאומר ׳השתמשו בו או שתאבדו אותו׳.
לקריאה
עבודה בגיל השלישי – מהן זכויות גמלאים ועובדים מבוגרים?
לא מעט עובדים שמגיעים לגיל הפרישה, מעוניינים להמשיך לעבוד באותו מקום עבודה או לעבוד במקום עבודה חדש, בו יש תנאי העסקה שמתאימים לגילם המתקדם
לקריאה
בחינות למבוגרים שרוצים ללמוד ולשלוט טוב באנגלית
לימודים אקדמיים הם חוויה מעשירה בכל גיל, ואף פעם לא מאוחר ללמוד תחום חדש ומעניין – אפילו אם מדובר בקרב בני הגיל השלישי. בחלק מהמסלולים המרתקים באמת ישנן דרישות סף ובפרט רמה מינימלית באנגלית.
לקריאה
קורס הכשרת גימלאים להוראה באנגלית
אנשים רבים, בייחוד לאחר היציאה לפנסיה ובגיל השלישי, מחפשים דרכים בהן יוכלו להשתלב בחיים הציבוריים וכן לתרום את חלקם לחברה בצורה כזו או אחרת.
לקריאה
יזמות בגיל השלישי - על השקעה בנדל"ן כבר חשבתם?
אחד מהיתרונות בגיל השלישי הוא שכל עיתותיכם נתונות בידיכם. לעיתים, את כל מה שרציתם לעשות לאורך כל השנים בהן עבדתם ולא היה לכם זמן לנשום, תוכלו להגשים עכשיו. על השקעה בנדל"ן, כבר חשבתם?
לקריאה
לא מפסיקים לגדול וללמוד גם בבתי הדיור המוגן
גם בבתי הדיור המוגן המבוגרים שבחבורה ממשיכים ללמוד ולהחכים במגוון נושאי הנדל"ן ועוד. היכנסו למאמר הבא והעשירו ידע רב איך גם בגיל השלישי אפשר ללמוד נדל"ן לבד.
לקריאה
קורס גינון לבני הגיל השלישי
מבוגרים בגיל הזהב מחפשים תעסוקה למילוי שעות הפנאי. אחד הפתרונות הטובים הוא קורס גינון אחת. את קורס הגינון ניתן לעבור בטווח רחב של גילאים ובמגוון מוסדות הפזורים ברחבי הארץ. הקורס לא דורש ידע קודם והוא מתאים לגברים ונשים כאחד.
לקריאה
לימודים בגיל הזהב– הסבת מקצוע לעבודה
לימודים אקדמאים או לימודי תעודה? בדרך כלל אנשים צעירים אשר סיימו צבא מתחבטים בסוגיה הזאת, אולם בשנים האחרונות אנו רואים כי ישנה היענות מרשימה מאוד בקרב אוכלוסיית הגיל השלישי ללימודים – הרחבת האופקים ומציאת עבודה גם בגיל הזהב.
לקריאה
אסקייפ רום - פעילות חברתית בגיל הזהב
אז נכון, מזמן עברתם את גיל עלילות הבלשים וסיפורי הרפתקה כאלה ואחרים לא תופסים נוכחות רבה על המדפים בספרייה האישית שלכם. אבל כשאתם בעצמכם מתמזגים עם העלילה והופכים לחלק בלתי נפרד ממנה, כשאתם נדרשים להפעיל את מיטב הכישורים במטרה להיחלץ מתסריט אימים כזה או אחר, וכשאתם נדרשים להיות הבלשים בכבודם ובעצמם – זה כבר סיפור אחר לגמרי.
לקריאה
תכניות בריאות בטלוויזיה עבור הגיל השלישי
ערוצי הטלוויזיה השונים מספקים כיום מגוון תכני בריאות. במסגרת תכנים אלו ניתן למצוא מגוו טיפים ומידע בריאותי חשוב עבור בני הגיל השלישי.
לקריאה
 
1 2 3 4 5 6 7 8
אתר בגילנו מספק מידע בנושא פתרונות דיור, דיור מוגן, בתי אבות, ייעוץ והכוונה לבחירת בית אבות, ייעוץ פיננסי לגיל הזהב, תרבות ופנאי, לימודים לגמלאים, הכרויות למבוגרים ועוד.