forums

יתרונות יועץ פנסיוני או סוכן פנסיוני מומלצים בגיל הזהב

יועצים פנסיוניים מומלצים הם לא דבר פשוט למצוא בימינו. יש הרבה אנשי מקצוע שמספקים ייעוץ פנסיוני לא מקצועי, ולכן חשוב לדעת עם מי ליצור קשר ועל מי לסמוך.
 
יתרונות יועץ פנסיוני או סוכן פנסיוני מומלצים בגיל הזהב
יועצים פנסיוניים מומלצים הם לא דבר פשוט למצוא בימינו. יש הרבה אנשי מקצוע שמספקים ייעוץ פנסיוני לא מקצועי, ולכן חשוב לדעת עם מי ליצור קשר ועל מי לסמוך.

 

עם כל הרצון הברור שלנו לחשוב על ההווה, כל אדם צריך להביט אל מעבר לאופק – כולל על הגיל שלאחר היציאה ממעגל העבודה. ההמלצה הברורה כיום היא לפתוח תכנית פנסיה מוקדם ככל האפשר, אפילו בשנות העשרים והשלושים לחייו של האדם. בדרך זו הוא יוכל לצבור סכומים נאים עם השנים, לגרוף רווחים כתוצאה מהריביות ולקבל ביטחון כלכלי עם היציאה לגיל הפנסיה. גם מי שאינו דואג לפנסיה יוכל לעשות זאת בכל שלב, גם בני גיל הזהב.

 

ההנחה: בכל גיל ניתן להפקיד כספים לפנסיה

 

אז מדוע לא כדאי להם לוותר על יועצים פנסיוניים מומלצים? זה אף פעם לא פשוט לחשוב על הפנסיה, והתמונה עשויה להיות מורכבת יותר במקרה של בני גיל הזהב. לכאורה, אין עוד הרבה שנים עד שהם יגיעו לגיל הפנסיה, אבל גם במצב הדברים הזה צריך לקבל הרבה החלטות חשובות. האתגר הוא לחשוב מה עושים בנקודת הזמן הנוכחית: כמה כסף מהחיסכון הקיים להכניס לתכנית הפנסיה, האם להעביר סכום מסוים מההכנסה שעוד קיימת וכן הלאה. מכיוון שמדובר בשלבים מאוחרים של החיים, יכול להיות שיוחלט כאן בעניין סכומים גבוהים יחסית – במטרה שהם כן יגרפו את הרווח הראוי בתוך פרק הזמן שנותר עד ליציאה לפנסיה.

 

המטרה: לעשות סדר בבלאגן

 

הבעיה העיקרית היא בדרך כלל כי קבלת החלטות בתחום הזה אינה דבר פשוט. יש כאן הרבה שיקולים פיננסיים שצריך לקחת בחשבון וגם סעיפים המסתתרים בהסכמי הפוליסה השונים, שלא כל אדם יכול להבין (גם אם הוא צבר במהלך השנים ידע כללי ופיננסי רב). בנוסף לכך, הסוכן הפנסיוני יוכל לכוון את האדם לעבר תכנית הפנסיה המתאימה ביותר לצרכים שלו, בהתאם לשיקולים דוגמת הגיל, ההכנסה הקיימת, ההון העצמי העומד לרשותו ועוד.

 

יש כיום הרבה הצעות של גופים פיננסיים שונים, וגם אלמנטים שנראים דומים בין קרנות הפנסיה. עם זאת, בפועל הם נבדלים ביניהם בפרמטרים שונים. יועץ פנסיוני מומלץ שמכיר את התחום וגם מנוסה בעבודה עם האוכלוסייה המבוגרת יחסית, יוכל לסייע ללקוחות שלו לקבל את ההחלטה המושכלת ביותר בסופו של יום.

 

נקודה חשובה אחרת היא שהסוכן הפנסיוני יוכל לפעמים להתנהל מול הגופים הפיננסיים עצמם, גם בשם הלקוח שלו. העיקרון כאן הוא שבאמצעות הסיוע של בעל המקצוע יכול האדם לשפר את ההצעות שהוא מקבל וגם את תנאי תכניות הפנסיה, למשל מבחינת דמי הניהול. הידע והניסיון של אנשי המקצוע יכול לשפר את נקודת המצב של הלקוחות ולספק להם כלי משמעותי למיקוח ולשיפור התנאים שלהם.



 
כותרת:
שם:
תוכן התגובה:
 
אולי יעניין אתכם גם :
היערכות ביטוחית לגיל הזהב
בני הגיל השלישי וגיל הזהב, כך תוכלו להבטיח את עתידכם הבריאותי, הרפואי והסיעודי באופן נבון ומושכל באמצעות הערכות מקדימה ותכנית ביטוחית כוללת המשלבת מספר פוליסות ביטוח – וגם לצעירים יותר, כך תתכנו העתיד הרחוק בצורה אחראית ונכונה.
לקריאה
חשיבות כתיבת ייפוי כוח מתמשך בגיל השלישי
ייפוי כוח יכול להישמע לכם כמו תהליך מסובך מאוד אך הוא פשוט מאוד, בעיקר נוכח החשיבות שלו להמשך חייכם. ייפוי כוח יכול להיות חשוב מאוד בכל מיני תחומים כמו למשל ייצוג במס הכנסה או בייצוג משפטי, אך הוא חשוב עוד יותר לבני הגיל השלישי. זה הזמן להבין עד כמה ייפוי הכוח חשוב.
לקריאה
יתרונות בהסכם לחיים משותפים בגיל השלישי
מי שרוצה לחתום על הסכם לחיים משותפים יכול לעשות זאת די בקלות, כל מה שהוא צריך זה לפנות לעורך דין משפחה ולדבר איתו על כל הסעיפים. התהליך גם ככה נחשב לפשוט אוד אך הוא עוד יותר פשוט אם מדובר על בני הגיל השלישי. מדוע יש הבדל ביניהם לבין זוגות צעירים ומהם היתרונות?
לקריאה
סוגי צוואות בקרב הגיל השלישי
יכול להיות שאתם בכוונה לא חושבים עלה צוואה כי אתם לא מעוניינים לחשוב על נושא כל כך עצוב, אך אם אתם מתקרבים לגיל 50 כדאי שכבר תתחילו לחשוב על זה. למעשה גם אם אתם צעירים יותר ויש לכם ילדים ורכוש קרב, כדאי שתתחילו לנסח את הצוואה שלכם.
לקריאה
הלוואות לגיל הזהב – איך עושים את זה?
כולנו, לא משנה באיזה גיל, זקוקים להלוואה מפעם לפעם ומתקופה לתקופה, בין אם לקראת הטיול של אחרי הצבא, לצורך מימון לימודי התואר, רכישת רכב או לרגל רכישת דירה חדשה.
לקריאה
התנהלות כלכלית בגיל הזהב
גיל הזהב הוא תקופה המזמינה את האדם ליהנות משפע זמן פנוי שיוכל לבלות אותו בחברת מכרים, חברים ובני משפחה, בעיסוק בתחביבים ישנים ואף בהיכרות עם עיסוקים ועם תחומי עניין חדשים. למצב הפיננסי יש השפעה ישירה על איכות החיים בגיל הזהב, ולכן כדאי להכין את עצמכם מראש לימי הפנסיה.
לקריאה
יתרונות יועץ פנסיוני או סוכן פנסיוני מומלצים בגיל הזהב
יועצים פנסיוניים מומלצים הם לא דבר פשוט למצוא בימינו. יש הרבה אנשי מקצוע שמספקים ייעוץ פנסיוני לא מקצועי, ולכן חשוב לדעת עם מי ליצור קשר ועל מי לסמוך.
לקריאה
ניהול כספים בגיל הזהב
העלייה בתוחלת החיים והיוקר במחייה, הופכים את קצבאות הפנסיה ללא רלוונטיות, מכיוון שלא בטוח שהם יספיקו על מנת שנוכל לחיות בכבוד כאשר נצא לפרישה מהעבודה.
לקריאה
הלוואה לכל מטרה – לגיל הזהב
מבוגרים רבים בגיל הזהב זקוקים לקבלת הלוואה לכל מטרה עבור מספר מטרות כמו למשל תרופות יקרות, דיור מוגן, מטפלים אישיים, בתי אבות ואפילו חופשות ארוכות טווח. הבנקים וחברות האשראי החוץ בנקאיות, מעניקים לגיל הזהב מספר הטבות להלוואות במיוחד עבור אותן מטרות שהוצגו קודם.
לקריאה
הלוואות שמומלץ לקחת עד שנפתחות תוכניות חיסכון
בגיל השלישי, עת היציאה לפנסיה, נפתחת האפשרות המחודשת לעשות דברים שזמן כה רב חלמתם עליהם ולא היה לכם מתי לבצע אותם. נסיעות לחו"ל, טיפוח הבית, חוגים שונים, פעילויות פנאי או מעבר לדיור מוגן הם מעטים מהדברים שיתאפשרו לכם עם ההגעה לגיל הנכסף.
לקריאה
 
1 2 3 4 5
אתר בגילנו מספק מידע בנושא פתרונות דיור, דיור מוגן, בתי אבות, ייעוץ והכוונה לבחירת בית אבות, ייעוץ פיננסי לגיל הזהב, תרבות ופנאי, לימודים לגמלאים, הכרויות למבוגרים ועוד.