forums

אולם אירועים כבר יש? חוגגים חתונת זהב

זה שהגעתם לגיל השלישי לא אומר שהחגיגות הגדולות בחייכם נגמרו – להיפך, יש הישגים נפלאים שראויים לציון ולמסיבה: חתונת הכסף והזהב למשל. אז קדימה, זמן לחגוג!
 
אולם אירועים כבר יש? חוגגים חתונת זהב
כל אולם אירועים במרכז יוכל לספר לכם שחתונות יש הרבה. אבל גם אם בזמן אמת זו נראתה הפקה מתישה – לחפש גן אירועים ברחובות שעונה על דרישות הזוג, לחשוב על עיצוב שיהפוך אולמות אירועים בנס ציונה לממלכת פיות קסומה, לחפש שמלה ותקליטן וצלם וקייטרינג וכל השאר – בעצם, המשימה המשמעותית, ארוכת השנים, היומיומית היא להצליח לא בהפקת החתונה אלא בנישואין שאחריה. לכן חתונת כסף במלאת 25 שנה לנישואין, ועל אחת כמה וכמה חתונת זהב (המציינת יובל של נישואין מאושרים), הן הישגים מרשימים של אהבה, קבלה, מסירות ומשפחה שכדאי וצריך לחגוג, ובגדול.

 

חגיגה זוגית אינטימית או אירוע גדול?

 

אז איך מציינים תאריך פנומנלי כמו חתונת זהב? בנסיעה רומנטית לחו"ל של שניכם בלבד, באירוע משפחתי אינטימי או דווקא עם אולם אירועים מפואר המלא מפה אל פה? בסופו של דבר, זה תלוי בזוג וברצונותיו, כמו גם בבני המשפחה. אפשר להשאיר זאת בין שניכם במקום לרוץ ולחפש גן או אולמות אירועים ולסגור עם חברת קייטרינג ומעצבת, אך האם לא כדאי לנצל את הסיבה למסיבה לאירוע משמח עם כל האנשים היקרים לכם?

 

חתונת זהב באולם או גן אירועים

 

אם החלטתם ללכת על אירוע גדול יותר, השאלה הבאה היא מה תוכנו – האם מסיבה בלבד, אירוע שכולל גם חלק אומנותי של מעין סיכום חיים משותפים עד כה (בסגנון "חיים שכאלה" למשל), או אפילו טקס של חידוש הנדרים, כמעין חתונה שנייה?

 

כיום רבים עורכים את חתונת הזהב במלוא הרצינות והיוקרה השמורים לאירועים הגדולים של החיים: עם אולם חתונות יוקרתי או גן אירועים אורבני ונוטף סטייל, מטבח שף צמוד, עיצוב מרהיב ושאר החבילה כולה. זאת גם מכיוון שלעתים החתונה הראשונה היתה צנועה יחסית, וכיום, כשברשותכם הכסף והיכולת, יש רצון לזכות במלוא החוויה היוקרתית והמפנקת של חתונה גדולה ומפוארת.

 

מה מבדיל בין טקס חתונת זהב לחתונה רגילה?

 

אם בחרתם לערוך שוב טקס וללכת על כל החבילה (אולם אירועים, פלוס מטבח שף, פלוס עיצוב וצלם וכו'), זוהי עדיין אינה חתונה רגילה – חתונת זהב היא מיוחדת, כי היא הישג משמעותי, שגם נחגג מול עיניה של כל המשפחה המורחבת שיצרתם ביחד במשך 50 שנות נישואין.

 

חתונת זהב נוטה להיות אירוע משפחתי יותר, במובן של הרבה ילדים ונכדים המתרוצצים להם במקום, ולכן כדאי לשקול ללכת על חתונה בשישי בצהריים, בשעה מוקדמת ונוחה יותר לכל המשפחה. אם מזג האוויר מאפשר, גן אירועים יהיה האופציה המוצלחת יותר, בזכות האווירה הקלילה והמרחב עבור הילדים.

 

הנכדים והילדים ירצו בוודאי גם להכניס תוכן משלהם – סרטון ברכות, שיר, מצגת וכו', ולכן כדאי לברר האם באותו אולם אירועים שבחרתם יש את האמצעים הדרושים להעלאת התוכן המבוקש (מערכת סאונד, מקרנים וכו'). 



 
כותרת:
שם:
תוכן התגובה:
 
אולי יעניין אתכם גם :
הרמת עפעפיים ללא ניתוח למבוגרות
אם צניחת העפעפיים והעור הנפול והמקומט סביב העיניים מטרידים אותך, יש גם כמה שיטות לא כירורגיות שיכולות לגרום לעינייך להיות הרבה יותר צעירות ורעננות. אם כי הפלסטיקאים ימליצו בדרך כלל על ניתוח שיפתור את הבעיה לאורך זמן.
לקריאה
סוגי רמפות ומעלונים בגיל השלישי
מגבלות קשות בגיל השלישי, ירידה בתפקוד והצורך במתן מענה הופכים את הדרישה ואת הביקוש לרמפות ולמעלונים לחלק בלתי נפרד מאביזרי העזר החיוניים לגיל זה.
לקריאה
איטום קירות בסנפלינג בבתי אבות
איטום קירות בסנפלינג היא אחת משיטות האיטום שבוודאי תתלהבו מאוד לראות
לקריאה
טיפולים אסתטיים ללא ניתוח בגיל השלישי
הפנים שלכם הם כרטיס הביקור שלכם בכל גיל ובפרט בגיל השלישי, קבלו מידע ועצות לטיפולים אסתטיים.
לקריאה
אימוץ חיית מחמד בגיל השלישי
כל וטרינר ימליץ: אימוץ חיית מחמד מעולה לאנשים מבוגרים
לקריאה
אולם אירועים כבר יש? חוגגים חתונת זהב
זה שהגעתם לגיל השלישי לא אומר שהחגיגות הגדולות בחייכם נגמרו – להיפך, יש הישגים נפלאים שראויים לציון ולמסיבה: חתונת הכסף והזהב למשל. אז קדימה, זמן לחגוג!
לקריאה
עבודות יצירה למבוגרים
מבוגרים בגיל הזהב עוסקים במגוון רחב של עבודות יצירה על מנת לפתח יכולות מוטוריות, קוגניטיביות ורגשיות. העבודות נבחרות בקפידה והן מתאימות לגברים ונשים בגילאים שונים. הנה כמה מהן
לקריאה
רכב חדש מהחנות לבני הגיל השלישי
הגיל השלישי הוא גיל עם הרבה אתגרים אך יש בו דבר אחד שאין עליו עוררין: החופש! לכן ברור מדוע זה הזמן הטוב ביותר לקנות רכב חדש, אז למה שלא תחפשו לכם גם אתם מימון רכב חדש לבני הגיל השלישי?
לקריאה
קלנועית סולארית לבני הגיל השלישי
האנרגיה הסולארית מתפשטת בחיינו ומתחילה להגיע לתחומים שבהם, עד לא מזמן, שלטו שלטון מוחלט החשמל והסוללות בכל הספקיהן. מדוד השמש המיתולוגי ועד לקלנועית המיועדת לבני הגיל השלישי, קרני השמש מגיעות לכל מקום.
לקריאה
טיפול זוגי בגיל הזהב
טיפול זוגי וייעוץ זוגי בגיל מתקדם הם לפעמים דבר בלתי נמנע. אחרי כל כך הרבה שנים מערכת היחסים מתערערת בעקבות מגוון סיבות, אך חשוב לדעת שיש פתרונות ויש מי שיסייע. אך מי באמת מוסמך למתן טיפול זוגי מקצועי?
לקריאה
 
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
אתר בגילנו מספק מידע בנושא פתרונות דיור, דיור מוגן, בתי אבות, ייעוץ והכוונה לבחירת בית אבות, ייעוץ פיננסי לגיל הזהב, תרבות ופנאי, לימודים לגמלאים, הכרויות למבוגרים ועוד.