forums

שיפוץ חדרי רחצה ושירותים בהתאמה לגיל השלישי

עצות וטיפים חיוניים לביצוע טרם שיפוץ חדר האמבטיה והשירותים של בני הגיל השלישי
 
שיפוץ חדרי רחצה ושירותים בהתאמה לגיל השלישי
עכשיו עם עזיבת הילדים, לקחתם עליכם פרויקט לשדרג ולשפץ את הבית או הדירה? כדאי אם כך לחשוב בתכנון השיפוץ לא רק על יופי, עיצוב ותמחור, אלא גם על ניצול ההזדמנות להתאמת הבית לצורכי הגיל השלישי – ובראש ובראשונה בחדר הרחצה והשירותים. קראו זאת מפי אינסטלטור מומחה: כל הדברים שכדאי לחשוב עליהם כדי להקל את חייכם בגיל השלישי בחדר הרחצה.

 

שינויים קוסמטיים או החלפת צנרת?

 

אם אתם הולכים על שיפוץ כללי בבית ישן, ייתכן שכדאי לעשות יותר, גם אם המחיר גבוה יותר. כל שרברב יוכל לספר לכם שאם זהו בית בו העברתם את רוב חייכם, כלומר, בן כמה עשרות שנים, הגיע הזמן לבדוק את הצנרת. במיוחד אם כבר מבצבצים פה ושם סימני רטיבות, טחב או עובש, שמצביעים על כך שבעתידכם נחבא חיפוש אחר בעל מקצוע באזור מגוריכם, כמו אינסטלטור בתל אביב, רחובות או באר שבע, שיבוא לבצע איתור נזילות. מעבר לעובדה שאין זה זול לשלם עבור אינסטלטור לאיתור נזילות ותיקון פיצוצי צנרת, רטיבות מובילה לעובש ולטחב שמסוכנים במיוחד למי שהמערכת החיסונית שלו חלשה, כמו בני הגיל השלישי.

 

פתרו את הבעיה עוד היום – לפני תחילת השיפוץ דברו עם אותו אינסטלטור שהינו איש השירות הנאמן שלכם כבר שנים, והתייעצו איתו על בדיקת צנרת לגילוי מוקדם של תקלות ובעיות, כמו גם על ביצוע איתור נזילות אם כבר יש סימנים מקדימים לכך.

 

תסתכלו קדימה, גם על העתיד הפחות זוהר

 

היום אתם במצב מצוין, פעילים ובריאים, אך בעתיד מי יודע. טיפ של אינסטלטור ברחובות: בשיפוץ חדר האמבטיה חישבו קדימה, על ימים פחות טובים בהם תצטרכו תמיכה, ואולי אף תתניידו בכסא גלגלים. התקינו אביזרי בטיחות כגון ריצוף מונע החלקה ומאחזים לתמיכה ידנית, ובחרו בהתקנת כלים סניטריים מתאימים, כמו למשל מקלחון במקום אמבטיה (ואם אינכם מוכנים לוותר על אמבטיה מפנקת, מייעץ האינסטלטור, תשקלו להתקין גם וגם או לבחור באמבטיה עם דלת).

 

טיפ של אינסטלטור לחדר הכי קטן וחשוב בבית

 

גם את המוכר והפשוט ביותר כמו השירותים אפשר להתאים לגיל השלישי. אינסטלטור ברחובות עמו שוחחנו המליץ על התקנת אסלה מרחפת או מונובלוק לבחירתכם, אך כזו המשולבת עם מתקן בידה. הדבר מקל מאוד על בעלי מוגבלות מוטורית, שכן הוא מייתר את הצורך בנייר ומספק שטיפה טובה והיגיינית של האיברים האינטימיים.

 

כלים סניטריים לחדר הרחצה

 

מקלחון, כאמור, הוא תחליף יותר בטוח לבני הגיל השלישי מאשר אמבטיה. ועוד יוסיף כל אינסטלטור, כדאי לבחור במקלחון רחב, עם דלת נפתחת כלפי חוץ, וכזה המצויד במושב המאפשר מקלחת בישיבה. בחרו כיור חזק, למקרה שתצטרכו להישען עליו, ודאגו לנגישות ומעברים רחבים, וברז שבו קל לכוונן את הטמפרטורה.

 

התייעצו עם אינסטלטור כבר בשלב הקנייה

 

אל תחכו לתחילת השיפוץ כדי לסגור עם אינסטלטור. דברו איתו כבר בשלב התכנון, ובמיוחד כשאתם בוחרים כלים סניטריים, כדי שיוכל לומר לכם אם אלו מתאימים לתשתיות המים והביוב הקיימות, או שיש צורך בשינויים נוספים כדי להתאים אותם – ייעוץ שכזה מראש עם אינסטלטור (ואם יש לכם אחד טוב, אינסטלטור באזור מגוריכם למשל שאתם מכירים שנים ומוכן לבוא איתכם לקנייה) יכול לחסוך לכם המון כסף. 



 
כותרת:
שם:
תוכן התגובה:
 
אולי יעניין אתכם גם :
ועד בית חיצוני לדיירים מבוגרים
אי אפשר להתעלם מהעובדה שככל שאנחנו מתבגרים, אנחנו מעוניינים לנצל את הזמן שלנו בתבונה לדברים אותם אנו אוהבים. אם בעבר, נהגנו להיות מעורבים בכל הקשור אל הבניין המשותף וועד הבית, כיום רוב המבוגרים מעדיפים לשכור את שירותיה של חברה חיצונית לניהול ועד הבית.
לקריאה
ציוד חירום שכדאי להחזיק בבית בגיל השלישי
אין זה סוד שבני הגיל השלישי חשופים יותר לסיכונים ומצבי חירום בריאותיים. הצטיידות מבעוד מועד בציוד חירום עשויה להתגלות כצעד מציל חיים. איזה ציוד חירום כדאי ומומלץ להחזיק בבית? לפניכם המדריך.
לקריאה
הכינו את ביתכם לקראת הפנסיה
עבור לא מעט אנשים, הפנסיה היא תקופה לא פשוטה. שנים שאותם אנשים יוצאים לעבוד מדי בוקר וחוזרים אחר הצהריים, מרגישים שהם עושים משהו חשוב, מרגישים רלוונטיים, והנה פתאום הם צריכים לחפש מה לעשות, כיצד למלא את הזמן.
לקריאה
בירוקרטית אשרת עבודה למטפלת סיעודית
מטפלת סיעודית תהיה הידיים והרגליים של היקירים שלכם והיא תוכל לספק להם את החיים שהם באמת צריכים. הזנה, הלבשה, רחצה וכל פעולה אחרת שהיקירים שלכם יזדקקו, מטפלת סיעודית תוכל להיות שם בשבילם ולבצע. הבעיה הכי גדולה היא דווקא ההליך הבירוקרטי שתצטרכו לעבור לקבלת האישור ועל כך נדבר במאמר זה.
לקריאה
המלצת טכנאי מזגנים לחימום וקירור הבית לבני גיל הזהב
תפעול יעיל של המזגן יכול להיות מאוד משמעותי בחיי היום יום. קבלו עצות של טכנאי מזגנים לבני גיל הזהב.
לקריאה
שיפוץ חדרי רחצה ושירותים בהתאמה לגיל השלישי
עצות וטיפים חיוניים לביצוע טרם שיפוץ חדר האמבטיה והשירותים של בני הגיל השלישי
לקריאה
התאמת מקרר לבני הגיל השלישי
שוב צריך טכנאי מקררים? האם יש חשיבות להתאמת המקרר לגיל השלישי?
לקריאה
שיפוץ המטבח בגיל השלישי
למרות קשיים פיזיים וגם ארגוניים, יש כמה דרכים לעבור את השיפוץ בהצלחה והתוצאות יכולות להיות שימושיות ויעילות במיוחד. מטבחי יוקרה לבני הגיל השלישי זה הדבר שיכול לשפר משמעותית את הבית כולו ויחד איתו, את כל איכות החיים.
לקריאה
פרויקט הניידת להצלת ראייה של קשישים
לקריאה
ביטוח אחסון תכולת דירה לגיל השלישי
ביטוח אחסון תכולת דירות מתייחס לכל הציוד החשוב שאותו בוחר הלקוח להעביר למחסן. הביטוח קריטי עבור מבוגרים בגיל השלישי כי יש לו יתרונות רבים וכדאי להתייעץ לגבי עם אנשי המקצוע הנבחרים.
לקריאה
 
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
אתר בגילנו מספק מידע בנושא פתרונות דיור, דיור מוגן, בתי אבות, ייעוץ והכוונה לבחירת בית אבות, ייעוץ פיננסי לגיל הזהב, תרבות ופנאי, לימודים לגמלאים, הכרויות למבוגרים ועוד.