forums

טיפולים אסתטיים ללא ניתוח בגיל השלישי

הפנים שלכם הם כרטיס הביקור שלכם בכל גיל ובפרט בגיל השלישי, קבלו מידע ועצות לטיפולים אסתטיים.
 
טיפולים אסתטיים ללא ניתוח בגיל השלישי
העניין בטיפולים אסתטיים ואנטיאייג'ינג, הצערת המראה והחזרת השעון לאחור, הגיע כבר מזמן גם לבני הגיל השלישי. אך אם סכין המנתחים מרתיעה אתכם, יש די אלטרנטיבות של מגוון טיפולים אסתטיים אפקטיביים ומרשימים במינימום תופעות לוואי וללא ניתוח: בוטוקס, הזרקת חומרי מילוי, מזותרפיה ומתיחת פנים בחוטים נמסים – כל הדרכים לפנים צעירות יותר בקלות וללא סיכונים מיותרים.

 

הרתיעה מניתוחים מיותרים בגיל השלישי

 

מסקרים עולה כי מתיחת פנים היא אחד מהטיפולים המבוקשים ביותר בקרב בני הגיל השלישי, אולם לא מעט מהם נרתעים מהמחשבה על ניתוח שאינו מחויב המציאות, החושף את הגוף לסיכונים, ומחייב זמן החלמה והתאוששות, בגילאים שבהם זמן ההתאוששות הוא לעתים ארוך יותר, והבריאות אינה תמיד כשהיתה. אם התלבטתם לגבי חיפוש מרפאה אסתטית לביצוע מתיחת פנים בתל אביב וחששתם מניתוח, יעניין אתכם לדעת שעל פי הסקרים דווקא הזרקת בוטוקס הוא המבוקש ביותר בגיל השלישי על פני טיפולים אסתטיים אחרים – בזכות היותו קצר, מהיר, בלתי פולשני, ועם פחות סיכונים. וזהו אינו הטיפול היחיד מסוגו, תשמחו לשמוע.

 

טיפולי מילוי קמטים בחומצה היאלורונית

 

אם בוטוקס נותן תשובה רק לחלק מהקמטים בפנים, הרי שהזרקת חומרי מילוי על בסיס חומצה היאלורונית נותנים בדיוק את ההשלמה הנחוצה לקבלת אפקט מתיחת פנים ללא ניתוח: זהו חומר מילוי קמטים פר אקסלנס, שהוא בעצם טבעי – הוא מיוצר בגוף ושומר על נפח העור, גמישותו, לחותו ומראהו הצעיר, אבל מתדלדל עם השנים. הזרקת חומצה היאלורונית מחזירה את המצב לאחור, כמו גם את מחוגי השעון. זהו טיפול העלמת קמטים של 30 שנה לכל היותר, בטוח וקל, המספק תוצאות הנשמרות עד כשנה. חומצה היאלורונית מאפשרת גם ביצוע טיפולים אסתטיים נוספים, כגון מילוי שקעים מתחת לעין (העלמת עיגולים שחורים), הצערת גב כף היד, עיצוב שפתיים ועוד, כמו גם מזותרפיה (סקין בוסטר, טיפול להחייאת עור הפנים ושיפור מרקמו).

 

השלמת העלמת קמטים עם בוטוקס

 

כאמור, בוטוקס וחומצה היאלורונית משלימים זה את זה: הראשון מטפל בקמטים דינמיים והשנייה בקמטים סטטיים. כלומר, בוטוקס הוא בעצם לא חומר מילוי קמטים, אלא חומר משתק, שלמעשה מפסיק את התנועה היוצרת את הקמט (למשל, כיווץ המצח). בטיפולי הזרקת בוטוקס במיוחד חשוב מאוד לפנות אל מרפאת אסתטיקה רפואית המנוהלת על ידי רופא מוסמך, כדי שההזרקה תבוצע בדיוק במינון הנכון ובמיקום הנכון לצמצום תופעות לוואי ולמניעת סיבוכים, כמו גם בשביל לקבל אפקט מתיחת פנים טבעי ולא קפוא באופן מלאכותי.

 

מתיחת פנים בחוטים נמסים

 

למי שבכל זאת רוצה מתיחת פנים דווקא, אך ללא התערבות כירורגית רצינית והחלמה ממושכת, מתיחת פנים בחוטים נמסים היא אופציה שכדאי לחשוב עליה – זהו טיפול זמני, שהאפקט שלו נשמר לשנה עד שנה וחצי, והוא קל ונטול חתכים: מתיחת פנים זו מבוצעת על ידי החדרת חוטים נמסים במחט, מתיחתם וקשירתם. החוטים נמסים עם הזמן ובתהליך היעלמותם מעודדים ייצור קולגן התורם לגמישות העור ולשיפור מראהו.



 
כותרת:
שם:
תוכן התגובה:
 
אולי יעניין אתכם גם :
הרמת עפעפיים ללא ניתוח למבוגרות
אם צניחת העפעפיים והעור הנפול והמקומט סביב העיניים מטרידים אותך, יש גם כמה שיטות לא כירורגיות שיכולות לגרום לעינייך להיות הרבה יותר צעירות ורעננות. אם כי הפלסטיקאים ימליצו בדרך כלל על ניתוח שיפתור את הבעיה לאורך זמן.
לקריאה
סוגי רמפות ומעלונים בגיל השלישי
מגבלות קשות בגיל השלישי, ירידה בתפקוד והצורך במתן מענה הופכים את הדרישה ואת הביקוש לרמפות ולמעלונים לחלק בלתי נפרד מאביזרי העזר החיוניים לגיל זה.
לקריאה
איטום קירות בסנפלינג בבתי אבות
איטום קירות בסנפלינג היא אחת משיטות האיטום שבוודאי תתלהבו מאוד לראות
לקריאה
טיפולים אסתטיים ללא ניתוח בגיל השלישי
הפנים שלכם הם כרטיס הביקור שלכם בכל גיל ובפרט בגיל השלישי, קבלו מידע ועצות לטיפולים אסתטיים.
לקריאה
אימוץ חיית מחמד בגיל השלישי
כל וטרינר ימליץ: אימוץ חיית מחמד מעולה לאנשים מבוגרים
לקריאה
אולם אירועים כבר יש? חוגגים חתונת זהב
זה שהגעתם לגיל השלישי לא אומר שהחגיגות הגדולות בחייכם נגמרו – להיפך, יש הישגים נפלאים שראויים לציון ולמסיבה: חתונת הכסף והזהב למשל. אז קדימה, זמן לחגוג!
לקריאה
עבודות יצירה למבוגרים
מבוגרים בגיל הזהב עוסקים במגוון רחב של עבודות יצירה על מנת לפתח יכולות מוטוריות, קוגניטיביות ורגשיות. העבודות נבחרות בקפידה והן מתאימות לגברים ונשים בגילאים שונים. הנה כמה מהן
לקריאה
רכב חדש מהחנות לבני הגיל השלישי
הגיל השלישי הוא גיל עם הרבה אתגרים אך יש בו דבר אחד שאין עליו עוררין: החופש! לכן ברור מדוע זה הזמן הטוב ביותר לקנות רכב חדש, אז למה שלא תחפשו לכם גם אתם מימון רכב חדש לבני הגיל השלישי?
לקריאה
קלנועית סולארית לבני הגיל השלישי
האנרגיה הסולארית מתפשטת בחיינו ומתחילה להגיע לתחומים שבהם, עד לא מזמן, שלטו שלטון מוחלט החשמל והסוללות בכל הספקיהן. מדוד השמש המיתולוגי ועד לקלנועית המיועדת לבני הגיל השלישי, קרני השמש מגיעות לכל מקום.
לקריאה
טיפול זוגי בגיל הזהב
טיפול זוגי וייעוץ זוגי בגיל מתקדם הם לפעמים דבר בלתי נמנע. אחרי כל כך הרבה שנים מערכת היחסים מתערערת בעקבות מגוון סיבות, אך חשוב לדעת שיש פתרונות ויש מי שיסייע. אך מי באמת מוסמך למתן טיפול זוגי מקצועי?
לקריאה
 
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22
אתר בגילנו מספק מידע בנושא פתרונות דיור, דיור מוגן, בתי אבות, ייעוץ והכוונה לבחירת בית אבות, ייעוץ פיננסי לגיל הזהב, תרבות ופנאי, לימודים לגמלאים, הכרויות למבוגרים ועוד.