forums

בירוקרטית אשרת עבודה למטפלת סיעודית

מטפלת סיעודית תהיה הידיים והרגליים של היקירים שלכם והיא תוכל לספק להם את החיים שהם באמת צריכים. הזנה, הלבשה, רחצה וכל פעולה אחרת שהיקירים שלכם יזדקקו, מטפלת סיעודית תוכל להיות שם בשבילם ולבצע. הבעיה הכי גדולה היא דווקא ההליך הבירוקרטי שתצטרכו לעבור לקבלת האישור ועל כך נדבר במאמר זה.
 
בירוקרטית אשרת עבודה למטפלת סיעודית

 

אלו מטפלות סיעודיות יכולות לעזור?

 

אם אתם רוצים להעסיק עובד זר בביתכם הפרטי כדי לעזור ליקיר לכם  אתם חייבים להוציא אישור כנדרש בחוקי מדינת ישראל. חשוב לדעת כי הבאת מטפלת סיעודית זרה מיועדת אך ורק למטופלים סיעודיים  שזקוקים לה ולכן אם אתם רוצים לעבור את התהליך הבירוקרטי לצורך עזרה שלא במסגרת החוק לשירותי סיעוד, זו תהיה משימה מורכבת הרבה יותר. מדובר במטפלות שלא נמצאות במסגרת בית אבות או מוסד סיעודי כלשהו ולמטופלים שזקוקים לעזרה במשרה מלאה.

 

התנאים של הביטוח הלאומי לצורך הוצאת אשרת עבודה

 

הביטוח הלאומי בישראל מציג בפירוט רב את הקריטריונים המדויקים לקבל סיוע סיעודי במדינה (ניתן למצוא את הקריטריונים באתר של ביטוח לאומי), כאשר מדובר גם על העסקת עובדת זרה סיעודית וגם לכמה שעות ספורות ביום. זה תלוי גם במצב הבריאותי של המטופל ולכן העניין יכול להשתנות ממקרה אחד לאחר. תהליך הבקשה אמנם נשמע ארוך מסובך ומיגע  אך אם תעברו שלב אחר שלב ותעשו את הכל בצרוה מסודרת, אולי גם תיעזרו בעזרה מקצועית מטעם עורך דין המתמחה בתחום, הכול יהיה הרבה יותר פשוט.

 

השלבים בהוצאה ההיתר

 

המטופל צריך לעבור בדיקות ולהימצא מתאים לקבלת שירות מעובד זר. מטפלת סיעודית, כמו שכבר נאמר, לא יכולה לקבל את האשרה לסיוע למטפל מסוים אם לא מדובר במטופל סיעודי.

 

לאחר קבלת האישור להעסקת עובדת זרה

 

אחרי שהמטופל קיבל את האישור להעסיק עובדת זרה, הוא או משפחתו יוכלו לפנות ליחידת ההיתרים ולקבל את ההיתר, שמתחיל בטופס בקשה לקבלת היתר, טופס התחייבות מעסיק וטופס ויתור על סודיות רפואית. את הטפסים אפשר להוריד מהאינטרנט או לקבל מביטוח לאומי או מחברת הסיעוד. ניתן גם למלא את הטפסים באופן מקוון באינטרנט אך יש לצרף מסמכים רבים כמו תעודת זהות, אשור אפוטרופוס וכולה, ולכן מומלץ לשלוח בדואר.

 

תשלום אגרה

 

לאחר מכן תצטרכו לשלם אגרה. תשלום האגרה יהיה בסך 300 שקלים שהם חלק מהתהליך הבירוקרטי ויש לשלם אותם ולהעביר את ספח התשלום יחד עם הטפסים שנשלחים.אחרי שהבקשה תגיע היא תעבור סקירה ובדיקה של ועדת ההיתרים של ענף הסיעוד במשרד הפנים. לאחר מכן תישלח תשובה עם היתר או לחלופין סירוב לבקשה, זאת על פי הנתונים שהוגשו.

 

ומה קורה אחרי האישור?

 

אם הבקשה אושרה, חברת הסיעוד דורשת להציג אופציות לעובדים הסיעודיים האפשריים. לאחר בחירת העובד הזר הוא יטוס לארץ ויגיע לבית המטופל כאשר חברת הסיעוד תדאג לכל ההכנות. לא כדאי לעבור את התהליך הזה לבד כי בכל מקרה יש צורך להכיר מטפלת סיעודית וזה תלוי בחברת סיעוד ממומחית שיכולה לקשר ביניכם. מומלץ לפנות לחברת סיעוד ידועה ומוכרת שיכולה לעזור לכם בצורה אישית ואדיבה לאורך כל הדרך עד למציאת המטפלת.



 
כותרת:
שם:
תוכן התגובה:
 
אולי יעניין אתכם גם :
ועד בית חיצוני לדיירים מבוגרים
אי אפשר להתעלם מהעובדה שככל שאנחנו מתבגרים, אנחנו מעוניינים לנצל את הזמן שלנו בתבונה לדברים אותם אנו אוהבים. אם בעבר, נהגנו להיות מעורבים בכל הקשור אל הבניין המשותף וועד הבית, כיום רוב המבוגרים מעדיפים לשכור את שירותיה של חברה חיצונית לניהול ועד הבית.
לקריאה
ציוד חירום שכדאי להחזיק בבית בגיל השלישי
אין זה סוד שבני הגיל השלישי חשופים יותר לסיכונים ומצבי חירום בריאותיים. הצטיידות מבעוד מועד בציוד חירום עשויה להתגלות כצעד מציל חיים. איזה ציוד חירום כדאי ומומלץ להחזיק בבית? לפניכם המדריך.
לקריאה
הכינו את ביתכם לקראת הפנסיה
עבור לא מעט אנשים, הפנסיה היא תקופה לא פשוטה. שנים שאותם אנשים יוצאים לעבוד מדי בוקר וחוזרים אחר הצהריים, מרגישים שהם עושים משהו חשוב, מרגישים רלוונטיים, והנה פתאום הם צריכים לחפש מה לעשות, כיצד למלא את הזמן.
לקריאה
בירוקרטית אשרת עבודה למטפלת סיעודית
מטפלת סיעודית תהיה הידיים והרגליים של היקירים שלכם והיא תוכל לספק להם את החיים שהם באמת צריכים. הזנה, הלבשה, רחצה וכל פעולה אחרת שהיקירים שלכם יזדקקו, מטפלת סיעודית תוכל להיות שם בשבילם ולבצע. הבעיה הכי גדולה היא דווקא ההליך הבירוקרטי שתצטרכו לעבור לקבלת האישור ועל כך נדבר במאמר זה.
לקריאה
המלצת טכנאי מזגנים לחימום וקירור הבית לבני גיל הזהב
תפעול יעיל של המזגן יכול להיות מאוד משמעותי בחיי היום יום. קבלו עצות של טכנאי מזגנים לבני גיל הזהב.
לקריאה
שיפוץ חדרי רחצה ושירותים בהתאמה לגיל השלישי
עצות וטיפים חיוניים לביצוע טרם שיפוץ חדר האמבטיה והשירותים של בני הגיל השלישי
לקריאה
התאמת מקרר לבני הגיל השלישי
שוב צריך טכנאי מקררים? האם יש חשיבות להתאמת המקרר לגיל השלישי?
לקריאה
שיפוץ המטבח בגיל השלישי
למרות קשיים פיזיים וגם ארגוניים, יש כמה דרכים לעבור את השיפוץ בהצלחה והתוצאות יכולות להיות שימושיות ויעילות במיוחד. מטבחי יוקרה לבני הגיל השלישי זה הדבר שיכול לשפר משמעותית את הבית כולו ויחד איתו, את כל איכות החיים.
לקריאה
פרויקט הניידת להצלת ראייה של קשישים
לקריאה
ביטוח אחסון תכולת דירה לגיל השלישי
ביטוח אחסון תכולת דירות מתייחס לכל הציוד החשוב שאותו בוחר הלקוח להעביר למחסן. הביטוח קריטי עבור מבוגרים בגיל השלישי כי יש לו יתרונות רבים וכדאי להתייעץ לגבי עם אנשי המקצוע הנבחרים.
לקריאה
 
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
אתר בגילנו מספק מידע בנושא פתרונות דיור, דיור מוגן, בתי אבות, ייעוץ והכוונה לבחירת בית אבות, ייעוץ פיננסי לגיל הזהב, תרבות ופנאי, לימודים לגמלאים, הכרויות למבוגרים ועוד.