forums

רפואה סינית לכאבי גב בקרב גמלאים

רפואה סינית היא רפואה עתיקת יומין המוכיחה את יעילותה הרבה בכל טיפול. במקרים רבים במקרים שהרפואה הקונבנציונלית אינה מוצאת פתרונות, הרפואה הסינית היא זו שמשפרת את איכות החיים.
 
רפואה סינית לכאבי גב בקרב גמלאים

רפואה סינית


הרפואה הסינית, כפי שציינו, מטפלת במקרים רבים בקרב מגוון גילאים, מהצעירים ביותר ועד הבוגרים ביותר. איכות החיים של המטופלים הגמלאים בעלי בעיות רפואיות שונות כולל פציעות מורכבות בשל תאונות דרכים, פציעות של חיילים וחולים במחלות כרוניות קשות.

 

שימוש בחלקים אחרים בגוף

 

רפואה סינית הנקראת גם אקופונקטורה, היא ביצוע של תהליכים רפואיים באיברים שונים בגוף תוך שימוש במחטים דקות שלכל אחת מהן יש מטרה של הנעת האנרגיות התקועות בגוף, הקלה ברמת הכאבים וטיפול בחוסר איזון שיוצר בעייתיות בפעילותם של איברים שונים. אחת הפעולות הזוכות לאפקט הרחב ביותר הוא טיפול בכאבים מסוג תחתון גב כאבי וגב אמצעי.

 

שימוש ברפואה סינית

 

מומחים ברפואה סינית בכל העולם מבצעים טיפולים המשככים כאבים כרוניים וחמורים במיוחד, התקפי כאב כמו כאבי גב החוזרים בכל עונה או במיגרנות. הטיפולים מסייעים גם לאנשים הסובלים מבעיות אורתופדיות בגפיים השונות, בעיות נשימה כמו קוצר נשימה או אסטמה. הטיפול מחזק את המערכת החיסונית ומשפר את מצבם הרפואי של חולי סרטן הנמצאים במהלך או אחרי טיפול כימותרפי המחליש אותם מאד.

 

טיפולים ברפואה סינית

 

מטפלים העוסקים בדיקור סיני, משוחחים עם המטופל בקליניקה, מקבלים מידע על מצבו הרפואי, מחלותיו, כאביו וכו'. לאחר מכן הם מבצעים אבחון מדויק של מצבו הכולל את ספירת פעימות הדופק שלו, דבר המוביל את המטפל להחלטה אילו מחטים כדאי להכין עבורו ובאילו מקומות רצוי להציב אותם.

 

מדקר מומחה

 

מדקרים מומחים המבצעים את הדיקור ברפואה סינית אינם מכאיבים לגמלאים בדרך כלל, המחטים אינן מכילות חומרים כלל והשינוי בתחושה ובהרגשה נובע מהכוחות הפנימיים של הגוף הנעים על פי ההשפעות של פעולת המחטים.

 

מיקום הדקירה

 

המטפל מבצע את הדקירות במקומות השונים והם נשארים במקום זה במשך כעשרים דקות. במהלך פרק זמן זה, המטפל בודק שוב את הדופן של המטופל כדי לראות אם חל שיפור בקצב הפעימות המעיד על שיפור במצבו הבריאותי.

 

תורת המחטים

 

התורה הסינית טוענת שכל תחושה נפשית או כל מחלה גופנית היא למעשה הוצאה של בעיה חמורה יותר בגוף. המחטים מטפלות בשורש הבעיה כדי שהגוף יבריא בסוגים שונים של חולי כולל זה הנובע מבעיות נפשיות. במקרים כמו התקפי חרדה, דיכאון, דיכאון אחרי לידה, לחצים נפשיים ועוד, רואים שינוי מהיר מאד ללא כל תופעת לוואי, דבר שמשפר מאד את תחושתם והרגשתם הכללית של המטופלים הללו.

 

טיפולים מיוחדים

 

המטפלים מבצעים גם טיפולים מיוחדים לנשים גמלאיות כדי לאזן את מצבן ההורמונלי, לשפר את הרגשתן ולהיטיב את איכות השינה שלהן שנחוצה להם מאד, דבר שיצור שינוי חיובי מאד בבריאותן. בתום הטיפול ועל פי תוצאותיו, ממליץ המטפל אם יש צורך במתן טיפולים נוספים וכמה. אלה יכולים להיות טיפולים ייעודיים לפתרון בעיה ספציפית או לחילופין טיפולים לתחזוקה שוטפת של הגוף.



 
כותרת:
שם:
תוכן התגובה:
 
אולי יעניין אתכם גם :
ערך תזונתי בטונה לגיל השלישי
דג הטונה מכיל חלבונים ונחשב לאחד המאכלים הבריאים ביותר לבני הגיל השלישי. מהן היתרונות של דג הטונה ומדוע הוא מומלץ לאכילה בכל דיאטה מאוזנת? פרטים במאמר הבא.
לקריאה
גורמים לצניחת רחם בגיל השלישי
צניחת רחם הינה בעיה נפוצה ששכיחה בעיקר אצל נשים בגיל השלישי אך בהחלט עלולה להתרחש גם אצל נשים צעירות יותר. היא מתפתחת בעקבות היחלשות של הרקמות והשרירים שנמצאים באזור רצפת האגן.
לקריאה
פיברומיאלגיה (דאבת השרירים) - תסמינים ואפשרויות טיפול
פיברומיאלגיה היא מחלת דאבת השרירים אשר באה לידי ביטוי בכאבים כרוניים בשלד ובשרירים, ברגישות שלהם, במגבלה בתנועת המפרקים, לחץ על הגידים ומכאובים קשים. תופעות נוספות המהוות חלק בלתי נפרד מן המחלה הן דיכאון, עייפות כרונית, כאבי ראש חוזרים ואף התקפי חרדה.
לקריאה
התמודדות עם טראומות מהעבר בגיל השלישי
בגיל השלישי נראה כי יש לא מעט מבוגרים עם התמודדויות פיזיולוגיות ונפשיות הנובעות ממקרים והתמודדויות שונות מהעבר, במאמר הבא מפורטים הסברים שונים אודות הסיטואציות.
לקריאה
עיסוי לשיכוך כאבי מפרקים בגיל השלישי
כאבי פרקים הינם תופעה שכיחה בקרב הגיל השלישי, וגורם ישיר לתלונות על ירידה משמעותית באיכות החיים. עתה, מחקר חדש מראה כי ייתכן שלצד טיפול תרופתי, עיסוי מקצועי עשוי להועיל בשיכוך הכאב ובהרחבת טווח התנועה.
לקריאה
מוצרים חדשניים טכנולוגיים למבוגרים
עם ההתקדמות וההתפתחות המשמעותית שעברה הרפואה בשנים האחרונות, עלתה גם תוחלת החיים. חלקה של האוכלוסייה המבוגרת בעולם, כולל בישראל, הוא גדול יותר. לכן, ישנו כל הזמן פיתוח מוצרים חדשניים שיסייעו לאוכלוסייה המבוגרת בפעולות בהן ישנו קושי, מה שיאפשר להעלות את איכות החיים. בין מוצרים אלה:
לקריאה
ניתוח ארטרוסקופיה בגיל השלישי
כאבי רגליים בגיל השלישי עלולים להעיד במקרים מסוימים על הצורך בניתוח ארטרוסקופיה. במאמר הבא נסביר מה מאפיין את הניתוח הזה, כיצד הוא מונע כאבים ומה כולל הטיפול
לקריאה
ניתוח ארטרוסקופיה בגיל השלישי
כאבי רגליים בגיל השלישי עלולים להעיד במקרים מסוימים על הצורך בניתוח ארטרוסקופיה. במאמר הבא נסביר מה מאפיין את הניתוח הזה, כיצד הוא מונע כאבים ומה כולל הטיפול
לקריאה
טיפול הומאופתיה בגיל השלישי
יותר ויותר אנשים מעבר לגיל הפרישה חיים בבריאות טובה יותר. מה הכוונה? תנאי החיים הממוצעים והטיפולים המשופרים במחלות זיהומיות ואחרות נחשבות בדרך לסיבות העיקריות לכך.
לקריאה
העלמת ורידים ברגליים בגיל השלישי
ורידים בולטים ברגליים היא בעיה בריאותית שכיחה במדינות המערב, והשכיחות שלה עולה עם הגיל. מחקרים אפידמיולוגיים מראים שלרבע מהאוכלוסייה הבוגרת יש בעיית ורידים ברגלים, כאשר השכיחות גבוהה יותר בקרב נשים (30%-25%) מאשר בקרב גברים (20%-10%).
לקריאה
 
אתר בגילנו מספק מידע בנושא פתרונות דיור, דיור מוגן, בתי אבות, ייעוץ והכוונה לבחירת בית אבות, ייעוץ פיננסי לגיל הזהב, תרבות ופנאי, לימודים לגמלאים, הכרויות למבוגרים ועוד.