forums

סדנת בריאות טבעית לגיל השלישי

איזה סדנאות בריאות קיימות עבור בני הגיל השלישי? למה צריך ללכת סדנאות בריאות ומה אפשר להפיק מהן? את כל התשובות תמצאו במאמר הבא ובין הסדנאות השונות תוכלו להתרשם גם מתזונה נכונה וגם משילוב ספורט.
 
סדנת בריאות טבעית לגיל השלישי
 

מודעות לאורך חיים בריא

 

ישנן בעיות רפואיות רבות אשר התלונות עליהן שכיחות בגיל השלישי. בין היתר בעיות בלב, פרקים, סכרת ועוד שלל בעיות רבות שהסיבה לכך שהן מתרחשות לרוב נעוצה בסגנון החיים של הסובלים מהן במהלך חייהם. בעשור האחרון המודעות לבריאות הולכת וגוברת ואנשים רבים מבינים שאם ישקיעו באורח חיים בריא במהלך חייהם כבר בגיל צעיר, הם יוכלו לחיות יותר בבריאות גבוהה יותר מאשר הוריהם.

 

השינוי שנעשה בבתי אבות ומועדוני גיל הזהב

 

עם זאת, אין זה אומר שבגיל השלישי צריך לוותר ולהתייאש, מכיוון שאורח חיים בריא בגיל מאוחר עדיין יכול להקנות להם חיים שלווים ונוחים יותר. לכן בבתי אבות ובמועדוני גיל הזהב מתחילים לערוך יותר סדנאות בריאות טבעית לגיל השלישי, והביקוש הולך וגובר מדי שנה.

 

סדנאות תזונה נכונה

 

בראש ובראשונה, כשמדברים על סדנאות בריאות, אנחנו מדברים על חוגי תזונה נכונה. התזונה היא חלק לא מבוטל מאורח החיים שלנו. איך אנחנו אוכלים, ומה אנחנו אוכלים משפיע על הבריאות שלנו במגוון רב של אופנים וזה קורה בכל שלב של החיים.

 

התכנים שמועברים בסדנת בריאות

 

בסדנאות בריאות, יגיע מדריך או תגיע מדריכה מנוסה באורח חיים בריא ותזונה נכונה, וידריכו את המשתתפים בסוגי המאכלים השונים שצריך לשלב בתזונה, ממה עדיף להימנע, מה עדיף לאכול יותר, ואילו מאכלים כדאי לאכול על מנת להימנע ממצב בריאותי לא טוב, או לאכול כדי לשפר מצב בריאותי פחות טוב בהיבט מסוים. בסדנאות בריאות מסוג זה, יכולים המדריכים גם להסביר לכם על שילובים ותפריטים מסוימים, ואף להציע מתכונים לארוחות השונות שיסתדרו היטב עם הצורך שלכם.

 

סדנאות יוגה ומדיטציה

 

הבריאות שלנו היא לא רק הגוף, אלא גם הנפש. חוגי מדיטציה ויוגה הוכיחו את עצמם כדי לרפא את הגוף והנפש בדרכים קצת שונות. בחוגים אלו יערכו המשתתפים תרגולים שונים הכוללים תרגולי נשימות, מדיטציות, תרגולים פיזיים וכל זאת בהתאמה אישית לצרכים שלהם על ידי המדריך שיגיע ויתן תשומת לב אישית לכל אחד ואחד מהמשתתפים.

 

יוגה ומדיטציה גם בגיל השלישי

 

סדנאות אלו עורכים אנשים בגיל השלישי לעתים בפעם הראשונה בחייהם, ורבים מהם מתפלאים איך יכלו לחיות את חייהם ללא סדנאות אלו וללא היכרות עם תחום ועולם שלם שלא ידעו אודותיו לפני כן. זהו ללא ספק אחת ההפתעות של עולם הבריאות עבור אנשים רבים ולכן מומלץ לנסות.

 

סדנאות נוספות לשיפור הבריאות בגיל השלישי

 

להלן מספר דוגמאות לסדנאות לשם שיפור הבריאות שלנו בקרב הגיל השלישי

 

סדנת שינה

 

סדנה שתעזור לאנשים שמתקשים בשינה למצוא דרכים לשפר את השינה שלהם ללא כדורים או דרכים אחרות שלא דרך אורח חיים בריא.

 

סדנת כושר

 

חוגי כושר כמובן מותאמות לבני הגיל השלישי ומתאימות לקצב וליכולת של כל אחד. כשמגיעים לגיל השלישי אין זה אומר שצריך לוותר על ספורט לגמרי.

 

סדנת בישול למבוגרים

 

סדנאות בישול בריא לגיל השלישי הן חוגים שמשלבים קורס בישול עם קורס תזונה נכונה. בחוגים מתמקדים בהכנת אוכל טעים ובריא.



 
כותרת:
שם:
תוכן התגובה:
 
אולי יעניין אתכם גם :
ערך תזונתי בטונה לגיל השלישי
דג הטונה מכיל חלבונים ונחשב לאחד המאכלים הבריאים ביותר לבני הגיל השלישי. מהן היתרונות של דג הטונה ומדוע הוא מומלץ לאכילה בכל דיאטה מאוזנת? פרטים במאמר הבא.
לקריאה
גורמים לצניחת רחם בגיל השלישי
צניחת רחם הינה בעיה נפוצה ששכיחה בעיקר אצל נשים בגיל השלישי אך בהחלט עלולה להתרחש גם אצל נשים צעירות יותר. היא מתפתחת בעקבות היחלשות של הרקמות והשרירים שנמצאים באזור רצפת האגן.
לקריאה
פיברומיאלגיה (דאבת השרירים) - תסמינים ואפשרויות טיפול
פיברומיאלגיה היא מחלת דאבת השרירים אשר באה לידי ביטוי בכאבים כרוניים בשלד ובשרירים, ברגישות שלהם, במגבלה בתנועת המפרקים, לחץ על הגידים ומכאובים קשים. תופעות נוספות המהוות חלק בלתי נפרד מן המחלה הן דיכאון, עייפות כרונית, כאבי ראש חוזרים ואף התקפי חרדה.
לקריאה
התמודדות עם טראומות מהעבר בגיל השלישי
בגיל השלישי נראה כי יש לא מעט מבוגרים עם התמודדויות פיזיולוגיות ונפשיות הנובעות ממקרים והתמודדויות שונות מהעבר, במאמר הבא מפורטים הסברים שונים אודות הסיטואציות.
לקריאה
עיסוי לשיכוך כאבי מפרקים בגיל השלישי
כאבי פרקים הינם תופעה שכיחה בקרב הגיל השלישי, וגורם ישיר לתלונות על ירידה משמעותית באיכות החיים. עתה, מחקר חדש מראה כי ייתכן שלצד טיפול תרופתי, עיסוי מקצועי עשוי להועיל בשיכוך הכאב ובהרחבת טווח התנועה.
לקריאה
מוצרים חדשניים טכנולוגיים למבוגרים
עם ההתקדמות וההתפתחות המשמעותית שעברה הרפואה בשנים האחרונות, עלתה גם תוחלת החיים. חלקה של האוכלוסייה המבוגרת בעולם, כולל בישראל, הוא גדול יותר. לכן, ישנו כל הזמן פיתוח מוצרים חדשניים שיסייעו לאוכלוסייה המבוגרת בפעולות בהן ישנו קושי, מה שיאפשר להעלות את איכות החיים. בין מוצרים אלה:
לקריאה
ניתוח ארטרוסקופיה בגיל השלישי
כאבי רגליים בגיל השלישי עלולים להעיד במקרים מסוימים על הצורך בניתוח ארטרוסקופיה. במאמר הבא נסביר מה מאפיין את הניתוח הזה, כיצד הוא מונע כאבים ומה כולל הטיפול
לקריאה
ניתוח ארטרוסקופיה בגיל השלישי
כאבי רגליים בגיל השלישי עלולים להעיד במקרים מסוימים על הצורך בניתוח ארטרוסקופיה. במאמר הבא נסביר מה מאפיין את הניתוח הזה, כיצד הוא מונע כאבים ומה כולל הטיפול
לקריאה
טיפול הומאופתיה בגיל השלישי
יותר ויותר אנשים מעבר לגיל הפרישה חיים בבריאות טובה יותר. מה הכוונה? תנאי החיים הממוצעים והטיפולים המשופרים במחלות זיהומיות ואחרות נחשבות בדרך לסיבות העיקריות לכך.
לקריאה
העלמת ורידים ברגליים בגיל השלישי
ורידים בולטים ברגליים היא בעיה בריאותית שכיחה במדינות המערב, והשכיחות שלה עולה עם הגיל. מחקרים אפידמיולוגיים מראים שלרבע מהאוכלוסייה הבוגרת יש בעיית ורידים ברגלים, כאשר השכיחות גבוהה יותר בקרב נשים (30%-25%) מאשר בקרב גברים (20%-10%).
לקריאה
 
אתר בגילנו מספק מידע בנושא פתרונות דיור, דיור מוגן, בתי אבות, ייעוץ והכוונה לבחירת בית אבות, ייעוץ פיננסי לגיל הזהב, תרבות ופנאי, לימודים לגמלאים, הכרויות למבוגרים ועוד.